Helemaal top

Snelle en juiste levering van het geheugen na een goede voorlichting

twijfel

Het geheugenpast, maar het is niet het geheugen wat ik besteld hem. het zou 400mhz zijn, via specy is het 166mhz. label op het geheugen is niet leesbaar.

snelle levering, goede kwaliteit.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd Mijn machientje draait weer lekker

Snelle en correcte levering en keurige afhandeling

Laat in de middag geheugen besteld. Daarna bevestiging en factuur ontvangen. Volgende dag geheugen ontvangen en geplaatst. Laptop werkt weer correct.

Professioneel en Klant vriendelijk

Was opzoek naar ram geheugen en ben online fantastisch geholpen met het juiste advies.

Snel en goed advies !

Goede service en uitstekend resultaat.

Eerst geheugen uitgezocht en vervolgens mijn keuze per mail laten controleren. OK bevonden, besteld, snel geleverd, nieuw geheugen geïnstalleerd en...... werkend! Kortom succesvolle actie.

Perfecte service, snel en correct

Een Acer Aspire 5601 AWLMi reeks laptop (uit 2006) en een Medion Akoya MD 98560 laptop (uit 2008) een RAM (en SSD) upgrade gegeven. De info op de website is handig om de juiste keuze te maken en de installatie tot een goed einde te brengen. De Acer draait momenteel vlot Linux Lubuntu, de Akoya draait POP-Os! en vliegt nu met 8Gig RAM en een 500Mb SSD! ;-)

Voor de bestelling te plaatsen een mail gestuurd om te checken of ik de juiste kaart had uitgekozen, kreeg vrijwel direct antwoord. Bestelling lag volgende dag al in de brievenbus.

Too

10 jaar oude pc, nieuw geheugen besteld, snel geleverd, oude reepje eruit, nieuwe repen erin, werkt als een trein

Product goed, contact niet

Bestelling gedaan in het weekend, op maandag de factuur en betalingsbevestiging ontvangen. Daarna geen reactie, geen Track&Trace gegevens. Bericht via Whatsapp werd niet beantwoord. Pakket kwam zonder reactie woensdag eind van de dag binnen. Ook worden de verzendkosten niet automatisch op 0 gezet bij een order van meer dan €40. Zoals de titel al zei: Product goed, contact niet

Pakket kwam netjes in de post en was goed verpakt. Niet onnozel veel verpakking.

Degelijk product - doet wat het moet doen

Perfecte levering en in goede staat. Ook snel. Product doet ook wat het moet doen mijn iMac Ram-geheugen uitbreiden van 8 naar 24 GB.

Perfect levering en snel

Hallo ik had snel een extra geheugen nodig en vond deze bij RAM-Geheugen. Zij leverde de volgende dag wat ik geweldig vond. Na installatie werd hij direct gezien en het werkte dus direct.

nog steeds mijn geld niet terug

Je word aan het lijntje gehouden na je retour gestuurde product ik heb nog steeds mijn geld niet terug we zijn 5 weken verder nu na meerdere mails gestuurt te hebben ook mijn retour bewijs van postnl en track en trace nr te hebben gegeven heb ik nog mijn geld niet terug. EN ZE HEBBEN GEEN TELEFOON NUMMER !!!

Gedegen en gecontroleerd advies.

RAM-geheugen kopen vraagt om precisie en om kennis van zaken. Een fout is zo gemaakt. En dat is precies hoe ze bij RAM-Geheugen.nl er in staan. Zekerheid van een juiste aankoop en een plezierige koop-ervaring.

Via de chat de juiste info vernomen en is perfect!

Snelle levering, makkelijke site.

Zeer snelle levering

Prima advies gekregen via de chatfunctie. Daarom het juiste product besteld, dat meteen de volgende dag in de bus lag. Top!

over het algemeen tevreden

Een beetje lang moeten wachten , op woensdagmiddag besteld en maar maandag erop ontvangen. Het leken wel Belgische toestanden. Maar overigens héél tevreden hoor. Prima geheugentje, loopt als een treintje.

dat het snel binnen is en het werkt ook nog

Ik had nog nooit van jullie gehoord maar kreeg een link dat het RAM geheugen het beste bij jullie kon bestellen, op tijd binnen en het werkt goed dus wat willen we nog meer.

Erg goed advies (door Eric) voor de juiste keuze van RAM en installatie ervan vlekkeloos

Had nog een "oude" PC die nog Windows XP draait, maar erg traag geworden was, Wilde hem sneller en ook veiliger maken door een upgrade naar Windows10 uit te voeren. Hiervoor was echter minimaal 2GB RAM-Geheugen nodig. Bij RAM-Geheugen.nl hebben ze zeer snel de juiste keuze van het type RAM geheugen bevestigd per chat mail , en het order dat meteen geplaatst werd, ontving ik ook nog eens de dag erop. Na het inpluggen, was mijn PC terug performant geworden, en kan hij nog heel wat jaren mee, Deze leverancier ervaar ik als erg soliede, betrouwbaar en kan ik ten stelligste aanbevelen.

Prima service, goed product, volgens afspraak

Ram geheugen gekocht, gecheckt door medewerker. Gaf veel vertrouwen. Volgens afspraak met post verstuurd. Gewoon goede service

zeer goed product en vooral zeer snel geleverd.

ben dan ook heel tevreden snel geleverd en via de chat ook gelijk de juiste product, die ik zocht.

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies