Snelle levering en wel een correcte afhandeling.

Voor mijn QNAP NAS geheugen besteld. Bij ontvangst niet het door mij bestelde Crucial RAM geheugen geleverd maar een alternatief van Crucial. Volgens de website van Crucial helaas niet compatibel met mijn NAS. Klantenservice wel goed bereikbaar bij het plaatsen van een bestelling maar als er iets niet klopt helaas niet bereikbaar! Niet via telefoon, e-mail of chat (bij die laatste blijf je in de wachtrij staan). Wat ook een probleem is dat, zoals in mijn geval zonder overleg, ander niet compatibel geheugen geleverd wordt er geen vergoeding is voor de retour kosten. Uiteindelijk met een Track&Trace code op eigen kosten verzonden. De kosten van de bestelling zijn wel netjes en binnen redelijke termijn terugbetaald. Ik zou hier niet meer bestellen vanwege “eigen initiatief” m.b.t. de geleverde modules die niet compatibel zijn, slechte, onbereikbare klantenservice en de kosten van het retour sturen voor een verkeerde levering door hun.

Mijn bestelling was er heel snel Geen verzendkosten Product naar verwachting Goede webshop

Duidelijke website en snel geleverd.

Prettig is dat je via de website goed ondersteunt wordt in de juiste keuze van her ram geheugen. Levering via post op zich prima.

snelle levertijd, goed verpakt

eenvoudig te bestellen, goede kwaliteit en prijs.

Snelle levering en zeer betaalbaar.

Goed advies want wist niet of de slotjes Ouden paaswn maar isd werkt ok en zwer contant met het resultaat.

Overzichtelijke shop en snelle levering

Prima, nette prijs voor de RAM modules die ik heb aangeschaft en snelle levering.

Zeer slecht

Op 20 januari besteld en vandaag (28 januari) nog steeds niks ontvangen. Artikel stond op voorraad en voor 17uur besteld zou de volgende dag geleverd zijn. Inmiddels twee keer gebeld, twee keer het bericht dat alle medewerkers in gesprek waren en dus twee keer een voicemail achter gelaten met een terugbel verzoek. Tot op heden 0 keer terug gebeld en geen enkele update over mijn bestelling.

Uitstekend product, prompte levering, te weinig feedback na bestelling

Na bestelling van het product bleef het stil met betrekking tot de bestelling, de betaling, de verwachte levertijd etc. Voor nieuwe klanten is dit vervelend, je wilt graag een teken van leven dat je de indruk geeft dat je er goed aan hebt gedaan hier iets te kopen.

Gewoon prima snelle levering

Was geen spannende order, gewoon een simpel ram-geheugenmodule. Snel binnen en een goede prijs, dus verder niets op aan te merken.

leuke prijs maar gegoochel met verzendkosten!

Ik had 2 GB DDR RAM geheugen besteld. Product is goed. Jammer dat de website €3,95 aan verzendkosten rekent en het uiteindelijk via de post verstuurt voor €0,96 zonder track and trace.

Snelle levering en product was goed gekozen door goede beschrijving en online hulp door opgave van type laptop. Installatie was ook snel voor elkaar.

Goes service en denken met je mee.

Snel geleverd en past super. Erg blij mee. Zeer goede service.

Aanrader

Met de bestelhulp makkelijk kunnen vaststellen welk geheugen ik moest bestellen. Bestelling snel geleverd

keurige levering

uitbreiding van bestaand geheugen geen probleem. Uitstekende info voor het juiste onderdeel.

Snel geregeld goeie prijs

Het geheugen was snel geleverd en tegen een goeie prijs. Kreeg species wat it besteld had en het werkte perfect.

Werkt fantastisch

Een snelle levering en alles werkt perfect

Zeer tevredenstellend

Snelle reactie op gestelde vraag mbt product en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Via website kon ik met Eric overleggen over het geheugen wat ik in mijn PC kon plaatsen. Levering verliep vlot en bij installatie had ik nog wat vragen bij de installatie deze werden vlot behandeld. Mijn PC draait weer als een zonnetje en ook nog eens stukken sneller.

Gemakkelijk snel en aan een goede prijs!

-gemakkelijk kunnen bestellen -vlug ontvangen En aan een goede prijs

Goede site goede hulp met chat snelle levering goede prijs

Prima snel goedkoop

Direct contact, bij defect product gelijk een nieuwe gekregen. Top service!!

Via de chat is mij het juiste Ram geheugen aangeraden met d bijbehorende link naar hun website. Mijn Ram geheugen was beschadigd door PostNL afgeleverd. Na een mail en een foto werd mij de volgende dag 2 nieuwe Ram modules geleverd. Zonder moeilijk te doen. Ben dus zeer tevreden.

Veel keus en snelle levering

Bij RAM-Geheugen vond ik snel de geheugenmodules waar ik op zoek naar was. Een dag later kwamen ze bij mij al door de brievenbus. Volgende keer wel graag een berichtje sturen over de verzending en verwachte aankomst.

Prix-qualité bonne

Livraison du produit dans des délais raisonnables. Large choix de mémoires

Snelle verzending, goede service

Super snelle service

Het was gemakkelijk om zelfs ouder RAM geheugen te vinden op de webwinkel. De verwerking en verzending van de bestelling ging super snel. De volgende dag had ik het al in huis.

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies