Vlot geleverd, perfect produkt, perfect verpakt. Enige minpuntje was wellicht dat er geen voortgangsberichtje werd gestuurd, b.v. dat het pakketje onderweg was, afgeleverd was e.d.

Goede service.

Vlotte levering, rechtstreeks in de brievenbus. Eenvoudige installatie in iMac. Werkt prima.

Eenvoudig gevonden wat ik zocht en snel aan huis geleverd

Positief

Uitstekende afhandeling

Overzichtelijke site. Uitstekende bepaling welk type/soort geheugen je moet bestellen om foutieve keuze te voorkomen. Het is bijna onmogelijk om een foutieve keuze te maken. Bij twijfel is het mogelijk om assistentie te vragen d.m.v. een pop-up bij Eric. Betere service kan niet. Chapeau ! Vandaar 5 sterren.

Fantastic service

I bought and returned RAM to two different companies because of incompatibility with my Laptop before I became aware of RAM-Geheugen. RAM-Geheugen solved my problem with one touch with their service of helping to check and ensure that I get the correct product. The ram sticks sent to me were perfect for my laptop

Dit kan beter. Veel beter.

Heeft twee weken geduurt voordat 1 product aankwam in de bus, en dit stond als 'in voorraad'. De eerste twaalf dagen lag het volgens Track & Trace nog altijd bij het bedrijf, en op de dertiende dag had PostNL eindelijk iets ontvangen, en was het onderweg. In deze tijden kan zulke levering zeker veel sneller tussen NL en BE, en het was zeker niet 'binnen 1 werkdag geleverd', zoals geadverteerd. (Als dit enkel binnen NL is, moet je dat er misschien ook wel bijzeggen) Zag een hoop slechte reviews van enkele jaren geleden, en werd bezorgd. Had contact opgenomen via mail, geen antwoord. Telefonisch pakken ze gewoon niet op. Ik betwijfel dat je ooit iets te weten zult komen als er iets misloopt.

Ram geheugens snel en juistverpakt ontvangen

Ramgeheugen 4 gb

Snelle levering, van 4gb geheugen, van goede kwaliteit ,volgende keer weer bestellen.

Goed materiaal en zeer snelle levering

Mijn geheugen module uit de laptop gehaald en nummers erop overgenomen. Ik heb precies hetzelfde moduul gevonden en besteld, Volgende dag werd het al geleverd. Prijs was prima en werking ook. Een aanrader. Gr. Ton.

Vlot besteld, snel geleverd

Website navigeert vlot, pagina's laden snel, geen doorverwijzingen naar pagina's die niet bestaan (geen dode linken). "Binnen 1 werkdag geleverd": dat is inderdaad zo, mooi. Echter, een vraag gesteld via e-mail werd niet beantwoord; op dat moment had ik echt wel even ondersteuning nodig bij het zoeken. Evenzo via de chat: geen antwoord. Dit kan dus beter.

Prma

2x ddr 2 voor oude imac5.1 snel geleverd en werkend!

Snelle en goede levering.

4 RAM geheugens besteld en er zijn er slechts 3 geleverd

Lang moeten wachten op de levering. Door het drukke eindejaar heb ik daar nog begrip voor. Het was minder prettig om vast te stellen dat er slechts 3 RAM geheugens in de envelop zaten terwijl ik er 4 had besteld. Hopelijk wordt de ontbrekende snel nagestuurd.

Goed geadviseerd om de juiste en goeie ram te kiezen.

niet tevreden

Het ram geheugen dat ik ontvangen he, heb ik retour gestuurd. Dit omwille dat het niet paste in mijn iMac, ik heb nochtans meerdere malen gevraagd of dit ging werken

niet tevreden

Werkt perfect en heel snel geleverd

Zal daar zeker weer gaan bestellen!

Vlot geleverd

Vlot geleverd en goede communicatie per mail. TOP!

Artikel snel geleverd. Prima!

Ik heb RAM geheugen besteld. De afhandeling in de webshop ging erg goed en mijn bestelling is snel geleverd. Enige dat ik miste is een signaal op het moment dat het pakketje vertrokken is voor de levering. Wat ook erg fijn was was de babbel/chat met "Eric". Ik had vragen over ddr3 en ddr3L. Via deze chat werd ik snel beantwoord. Hulde!

Snelle levering Vriendelijke klantenservice

Binnen 1 dag geleverd. Vragen zijn vriendelijk beantwoord door klantenservice. Een aanrader..!

snelle en correcte service

goed geholpen on line goede en correcte service levering zoals afgesproken

Geheugen wat ik besteld hebt werkt niet

Helaas ben ik teleurgesteld dat het geheugen. Voor mijn computer niet werkt. Deze zijn verkeerd het moeten geen ps2 zijn. Maar ddr2dimm 400 tot 800 mhz U kan ze binnenkort terug verwachten. Ik kan er niks mee jammer van het geld. Want ze staan wel op jullie website. Maar ik krijgt de verkeerde Met vriendelijke groet H.Janssen

Correcte afhandeling.

Correcte afhandeling van de bestelling. De geheugens werken prima en maken de PC terug wat sneller

Prima service!

Direct antwoord en het juiste advies, supersnelle levering!

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies