Prima service!

Direct antwoord en het juiste advies, supersnelle levering!

Prettige aankoop ervaring.

Duidelijke en prettige website Vriendelijke en behulpzame helpdesk die mijn vraag, over welk geheugen voor mijn oude laptop geschikt is, correct beantwoorde. Bestelling netjes volgende dag geleverd en netjes verpakt.

Goed prijs - niet geleverd op tijd

Ik vond wat ik wenst aan goeie prijs maar levering was 11 dagen.

Niet dralen, maar Ram-Geheugen halen.

's middags 2 ram-geheugens besteld, andere ochtend in huis. Geheugen werkt perfect, heel erg blij mee. RAM-Geheugen.nl bedankt voor deze service.

Maken afspraak waar.

Levering en product zoals beloofd

Ram-geheugen is perfect had een ram stick vrijdag gekocht en kwam dinsdag aan zeer snelle levering, Het is ook veilig aangekomen goed verpakt het is zeker een aanrader.

Duidelijke website, zocht geheugen voor een oude laptop en snel gevonden op jullie webshop.

Vlotte en correcte levering.

goed uitgebeid assortiment, goede & betrouwbare service

Assortiment vwb geheugen is uitgebreid en je kunt als nodig goed advies krijgen. Het versturen per ''gewone'' post leverde wat vertraging op - maar dit werd door RAM-Geheugen zeer goed opgelost. Complimenten!

Oplichters

Heb 30 augustus een vraag gesteld via de chat, binnen 5 minuten een passend antwoord wat ik nodig had dus direct besteld. Helaas kwam er geen pakketje. Na een week in de chat gevraagd waar het bleef en het was verzonden. Netjes afwachten dus. Inmiddels ruim 3 weken verder en krijg geen reactie op de chat, niet op whatsapp en ook niet op de emails. Wat een kansloze boevenclub.

Besteld, snel geleverd en het werkt.

In mijn 11 jaar oude 10 inch laptop(je) zat 1 Gb Ram-geheugen. Gezocht en gevonden bij RAM-Geheugen een geheugenkaartje met 2 Gb. Besteld, snel geleverd, ingebouwd en het werkt. Het apparaat is toch wat sneller geworden.

Het werkt zoals het hoort , snel geleverd

Eenvoudig te maken keuze gevolgd door snelle levering.

Op de site is met goede zekerheid de juiste module te kiezen uit een breed assortiment. Een extra check door RAM-geheugen op de passende module kan ook nog worden gedaan. En dan is de prijs ook nog zeer concurrerend. En een snelle levering daarna. Top!

Goede en snelle levering!

Alleen jammer dat er geen zwaarder geheugen bestaat dan maar 2x1gb voor DDR1 type,heel jammer want de pc is nog heel traag en loopt snel vast op windows 11,zeer jammer wel!

super!

Heldere website ter ondersteuning van keuze van juiste geheugenset & snelle levering. Goede prijs. Top!

uitstekend

perfecte levering & kwaliteit van het bestelde product.

Mijn vraag omtrent welk type geheugen werd snel en prima behandeld.

Zeer goede service en snelle levering

Eerst alles met de 'chat' besproken welk geheugen ik juist nodig had en deze support was heel goed en correct. Dan besteld en na 2 dagen in mijn brievenbus ontvangen. Alles verliep zonder problemen. Alleen jammer dat mijn moederbord stuk was en ik er dus niet kon van profiteren maar daar kon Ram-Geheugen niets aan doen natuurlijk. Dan maar als extra geheugen in een andere pc gestoken en deze werkt prima. Een aanrader!

Het verloop van mijn order

5/7/22 om 13:38 - Bestelling ingevoerd 16:25 - Betaling ontvangen 16:26 - Bestelling verzonden 9/7/22 3:40 1ste Review ontvangen (geen bestelling ontvangen) 11/7/22 Bestelling ontvangen 13/7/22 7:29 2d review ontvangen De mededeling "Vandaag bestel is morgen in huis" is enkel van toepassing voor Nederland. Voor België, doe uw bestelling op maandag als ge wilt dat uw order dezelfde week nog aankomt. Overig: De bestelling wordt in goede staat verpakt en verzonden.

Goed product, slechte communicatie

Op de site bij mijn aankoop (ram-geheugen kaart) stond vermeld dat als het product voor 17.00 uur besteld zou zijn, het de volgende dag geleverd zou worden. Product was ook voorradig. Maar na drie dagen was er nog niets geleverd. Als ik bel (meerdere keren), wordt de telefoon niet opgenomen. Als ik mail (meerdere keren) komt er geen antwoord. Ik vrees even dat ik te maken heb met oplichting, maar dan ligt toch onverwachts mijn bestelling in de bus. Kortom een slechte communicatie, maar gelukkig wel een goed product. Ik zou zelf bij een volgende bestelling weer even verder kijken....

Keurig snel geleverd ! Ram- geheugen zit in de laptop en doet wat hij moet doen!!

De RAM werkte niet

De RAM werkt niet op mijn laptop. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar om het vervolgens terug te sturen is heel lastig. Geen contact , geen reactie op de chat, geen retour adres. Dus ik zou graag zien dat er telefonisch contact kan zijn over de vervolg stappen, er gekeken kan worden naar wel de juiste RAM en om dat zo in order te maken. Nu is er helemaal niets.

snelle en correcte afhandeling

chatoptie gaf in weekend geen sjoege (wel optie om mailadres achter te laten voor latere reactie) maar op maandag een snelle en qua info goede reactie. de spullen (extra ramgeheugen) twee dgn later in huis en zonder gedoe geïnstalleerd.

Snel, goed en niet duur

Uitbreiding geheugen voor mijn oude laptop gezocht en gevonden met de laagste prijs voor dit specifieke type. Snel geleverd en volgens opgave. Aanrader

Geheugen kaart perfect slechte communicatie

Geheugen kaart perfect. Slecht communicatie. Als je een mail stuur krijg je geen antwoord. Doe je het via de chat.... schrijven ze doe maar via de mail

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies