Degelijk

Eerst de juiste vragen stellen voordat ze het sturen!

Snelle service en goede kwaliteit

Snel geleverd en prima kwaliteit. Mijn vragen werden goed en snel beantwoord.

Niets geleverd en geen reactie

Reageren niet op mail. Er is niets verzonden. Ik ga nu aangifte doen en de KVK bellen

Zo hoor het

Erg fijn geholpen.

foutief geheugen

Ik heb bij jullie een RAM geheugen besteld na dat ik gevraagd via de chat of dit het juiste geheugen was. Er werd me een verkeerd geheugen opgezonden. Na terugzenden van het foutieve Ram-geheugen heb ik mijn geld terug gekregen. Ik begrijp uiteraard dat de verzendkosten die jullie betaald hebben niet terug betalen. Ik heb echter ook verzendkosten moeten betalen om het foutieve RAM-geheugen terug te zenden. Ik vind dat jullie mij die kosten ook mogen terug betalen. Het betreft 5,75€. Daarom ben ik nu wel ontevreden. Ik heb vroeger nog bij jullie iets aangekocht en toen was ik wel tevreden.

Goede service en snel bezorgd.

Bestelt en binnen 24 uur in de brievenbus. Prima geregeld.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Snelle levering, originele verpakking en prima keuzefilters

Voor mijn oude Dual Core die nu nog gebruikt wordt voor wat administratie, wilde ik toch de upgrade naar Windows 11 maken. De RAM-upgrade die daarvoor nodig was, heb ik vlekkeloos kunnen doen met via ram-geheugen.nl. Zelfs voor oude DDR2 modules hebben ze daar nog genoeg keuze uit verschillende modellen (grootte, snelheid, merken). De levering kwam snel aan en de sticks zaten in originele (verzegelde) verpakking, dus niet refurbished. Windows draait en hij kan weer vlot multitasken. Heel tevreden!

Prima kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit en scherpe prijzen!

Snel en goed(koop)

Voor mijn oude laptop met 2x2G geheugen 2 4G bankjes besteld. Oude er uit nieuwe er in en hoppa, draaien als een tierelier. En dat voor bijna de helft van de prijs t.o.v. andere leveranciers! Mijn bestelling was de volgende dag binnen. Helemaal blij mee!

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

Geen contact ! dit bedrijf heeft geen telefoon en ook geen helpdesk !

Ik ben al meer dan 2 weken aan het gewachten om mijn Ram geheugen om te ruilen dit is echt een " night mare " Ik voel me opgelicht en als deze week geen recatie krijg dan ga ik aangifte doen bij de politie. Please koop er niks!!!als toch wilt kopen bel dan eerst het bedrijft op

De module werkte niet in de Acer PC

Heel snel geleverd, spijtig genoeg werkte de module niet in de acer pc, continue fluittoon bij de opstart. Met akkoord de module teruggestuurd , en het bedrag gaat terug betaald worden.

Levertermijn

Levering termijn voor België = niet 1 dag maar +- 5 dagen dit word spijtig genoeg niet duidelijk aangeven op hun website en de schuld naar post-nl schuiven is zeer bedroevend daar ik regelmatig bij Nederlandse bedrijven bestel en daar het voor die bedrijven dan wel lukt om in 1 dag te leveren,

Goede services mooie webshop

De webshop is alles duidelijk op te zoeken en de uitleg staat er bij vermeld. De service is prima, ook de levering van het product is zoals is aangegeven en goed verpakt.

Uitstekend geheugen, netjes en snelle levering.

Uitstekend geheugen, goede communicatie, snelle levering. Ik heb al meerdere keren hier besteld.

Geweldige service

Prima hulp bij aanschaf en levering. Redelijke prijs voor goed resultaat.

Goede service, betrouwbaar snelle levering

Zeer positief

Product exact zoals beschreven en vlot geleverd.

Zeer tevreden over deze transactie.

Heel goed geholpen en snel via chat.

Na enige twijfel of het RAM geheugen de goede is voor mijn PC ben ik via de chat die tijdens het zoekproces al in beeld staat heel goed geholpen. De volgende dag het geheugen in huis. De website is heel duidelijk.

Optimum

Geschikte lui, betrouwbaar en sportief. Ik had per ongeluk het verkeerde type besteld. Kon zonder problemen gewoon retour met "wat had het moeten zijn, meneer ?".... Kijk...daar kun je wat mee.

Hulp bij keuze is superhandig

Niet altijd makkelijk om geheugen te kiezen, maar gelukkig krijg je hier hulp bij het kiezen... Top!

Very helpful

Thank you for checking the compatibility before you shipped. That saved me lots of time and frustration.

Heel soepel

Deze website was de meest overzichtelijke en informartieve site wanneer het aankomt op RAM geheugen. Hun brede assortiment zorgde ervoor dat ik mijn specifieke RAM snel gevonden had. De bestelling verliep soepel en de levering volgde snel. Ik heb de RAM in mijn laptop gezet en het werkt goed! Bedankt hiervoor

Snel geleverd en het geheugen werkt telkens perfect.

Ik heb reeds vele malen beroep gedaan op Ram-geheugen voor het upgraden/uitbreiden van portables en pc's. De medewerkers van Ram-geheugen hebben mij telkens zeer goed advies gegeven bij de aankoop en het heeft altijd perfect gewerkt.

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies