Snelle levering, product week af van product foto

Makkelijk besteld, snel geleverd, dus prima service. Echter was ik op zoek naar uitbreiding van mijn huidige werkgeheugen. Daarom zocht ik een product wat exact gelijk was aan mijn huidige RAM geheugen. Op de productfoto waren alle specificaties exact gelijk aan mijn huidige werkgeheugen. Dus uitvoering, serie, productie plaats, batch, dus materiaal, kortom een perfect broertje of zusje om mee samen te werken in mijn notebook. Het geleverde product was alleen niet het RAM geheugen kaartje van de product foto. De volgende specificaties waren wel juist: merk, aantal Gb en het aantal MHz. Echter het serienummer was anders, type nr. Waren de laatste 4 letters anders, productiedatum verschilde jaren, zelfs land van herkomst was geen China, maar Taiwan. Dus helaas niet de perfecte match/aanvulling voor mijn huidige RAM geheugen. Ik had natuurlijk zelf contact kunnen opnemen om het één en ander dubbel te checken. Of in ieder geval moeten aangeven dat ik op zoek was naar een kopie/kloon van mijn eigen RAM geheugen, maar toch… Zoals gezegd is de webshop gemakkelijk, niet duur, de levering snel, het product degelijk verpakt en het RAM geheugen werkt naar behoren. Dus prima firma! Maar bedenk dus wel dat de foto behoorlijk kan afwijken van het product wat u geleverd krijgt! Digi M.

Prima geholpen, goed advies

Produkten werken uitstekend

Gemakkelijke website en snelle levering

Gemakkelijk Site om uw produkt te vinden zonder problemen . De verzending gebeurd snel en ook de betaling is eenvoudig . Alleen spijtig dat het geheugen niet past in mijn pc . Deze website is zeker aan te raden .

Van bestellingen tot levering, prima verlopen

Makkelijke bestelling en snelle levering.

Gezocht naar uitbreiding van geheugen. Bij RAM-geheugen geheugenchips gevonden die identiek waren aan reeds aanwezige chips. Werken goed samen zonder problemen.

Snelle levering en vlotte communicatie

Zeer goede communicatie over het verloop van de bestelling en levering. Invulformulier laat toe om type computer op te geven voor extra controle op juiste bestelling.

zeer goed

gewoon goed advies

snelle service

bestellen gaat zeer gemakkelijk. overzichtelijke site. snelle levering. mooie producten.

Duidelijke site, snel geleverd

Goed en betrouwbaar merkgeheugen uitgezocht. Liever niet via bol.com of Chinese site, maar (soort van) rechtstreeks. Deze lokale site (Drachten) leek hieraan te voldoen. Vlot geleverd via de brievenbus

14 dagen later nog steeds geen pakketje en de klantendienst reageert niet meer

Onmiddellijk na mijn bestelling, 14 dagen geleden, heb ik gevraagd om mijn BTW-nummer op de factuur te vermelden (omdat daar geen optie voor was tijdens het afrekenen). Ik moet nog antwoord krijgen op dat mailtje. Via whatsapp heb ik wel contact gehad met iemand over mijn pakketje dat volgens de leverancier nog steeds niet is aangeboden bij hen. Ze zijn 'ermee bezig' maar geven verder geen uitleg. Ik ben niet te spreken over deze webshop en zal ze ook nooit meer gebruiken.

Prima.

Snel geleverd voor een acceptabele prijs.

Easy to find the ram I was looking for and fast delivery

I will buy again memory modules if needed

Firma komt haar afspraken na.

Binnen 1 dag geleverd, prijs/prestatie goed. Website goed te lezen. In 1 woord wij zijn tevreden

Snel, correct en niet duur.

De bestelling kwam netjes en op tijd binnen. De kosten vielen ook erg mee. Ben heel blij mee alles.

Geheugen besteld voor een laptop en het werkte meteen perfect ze kijken met je mee of het compatibel is top!!

prima, vlot

product kwam snel binnen en werkt goed

Profesioneel

Producten die ik besteld heb snel in huis en gekregen wat de afspraak was, producten waren niet overal verkrijgbaar maar hier dus wel, ook laagste prijs op een adres, Top!

Easy and fast service

I ordered RAM for a very old pc. It was delivered rapidly for a good price. Very satisfied of the service and the follow up. I recommend.

snel geregeld

volgende dag in huis, paar dagen later ingeplugd en werken. Naar verwachting.

te weinig aandacht

Na onvoldoende te zijn geïnformeerd over passend geheugen krijg ik de indruk dat een flexibel retourbeleid als oplossing daarvoor wordt aangedragen. Reactiesnelheid vooraf de bestelling was redelijk maar daarna blijft het angstvallig lang stil. Dat is jammer; ik vermoed dat juist aandacht een verkoopargument zou zijn omdat er al veel "ver weg oplossingen" zijn omdat juist afstand met afstandelijk geassocieerd kan worden.

Snelle levering, geheugens werken uitstekend.

Laptop is sneller geworden na uitbreiding van het geheugen.

Precies de juiste RAM

Het enige bedrijf in Nederland dat voor mij de juiste 2 maal 4 GB geheugen had. Snel bezorgd, Goed verpakt, Snel geïnstalleerd en het werkt prima tot nu toe.

vlug geleverd en na installatie werkte de laptop weer zonder haperen

ik heb alles als prettig ervaren snelle afhandeling en snelle levering

Perfect !

Extra 8Gb DDR3 RAM geheugen besteld, eenvoudig te monteren en een enorme boost voor mijn 9 jaar oude computer. Besteld om 17.15h, geleverd 2 dagen later.

Uitstekend en snel geholpen. Zelf 's avonds online

We hadden een lastige vraag voor geheugen in een wat ouder moederbord. Het advies welke te nemen kwam erg snel ('s avonds online chat!). We twijfelden nog maar er werd ons direct gemeld dat als het geheugen niet herkend zou worden, we wel tot een andere oplossing zouden kunnen komen. Hop: besteld! en het geheugen werkt!

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies