Goede site goede hulp met chat snelle levering goede prijs

Prima snel goedkoop

Direct contact, bij defect product gelijk een nieuwe gekregen. Top service!!

Via de chat is mij het juiste Ram geheugen aangeraden met d bijbehorende link naar hun website. Mijn Ram geheugen was beschadigd door PostNL afgeleverd. Na een mail en een foto werd mij de volgende dag 2 nieuwe Ram modules geleverd. Zonder moeilijk te doen. Ben dus zeer tevreden.

Veel keus en snelle levering

Bij RAM-Geheugen vond ik snel de geheugenmodules waar ik op zoek naar was. Een dag later kwamen ze bij mij al door de brievenbus. Volgende keer wel graag een berichtje sturen over de verzending en verwachte aankomst.

Prix-qualité bonne

Livraison du produit dans des délais raisonnables. Large choix de mémoires

Snelle verzending, goede service

Super snelle service

Het was gemakkelijk om zelfs ouder RAM geheugen te vinden op de webwinkel. De verwerking en verzending van de bestelling ging super snel. De volgende dag had ik het al in huis.

positief

goede service

Slechte advies

Snelle levering dat is ook alles. Slechte advies bij de voorkeur van chat. Hierdoor een nieuwe Ram-geheugen waar ik niks aan hebt (extra) Bedankt alvast

Snel geleverd, direct het juiste geheugen en na plaatsing inmiddellijk functioneel.

De laptop werd wat traag en bevatte slechts 4GB aan DDR3 geheugen. Na enig zoeken op internet bleek Kiyoh het juiste geheugen voor een prima prijs op voorraad te hebben. Na bestelling werd het inderdaad supersnel geleverd. Het plaatsen was een fluitje van een 0,01 €.

gewoon goede service

03 Jan 2022, 10:25 AM Visitor Freek joined the chat *** Eric: Hi, kan ik je helpen bij het zoeken naar RAM-Geheugen? Freek: ja Freek: hallo Eric, Freek: ik heb van de week een ram geheugen ontvangen na jou aanraden, maar deze is niet goed en heb ik terug gestuurd. Eric: Je kan hiervoor het beste het ''contactformulier'' invullen. Dit staat vermeld onder het kopje ''informatie'' Dan helpt mijn collega je verder Freek: heb al een nieuwe besteld met factuur nummer ***** formulier heb ik ingevuld en het RAM geheugen. Freek: maar omdat ik hem MOEST openmaken krijg ik waarschijnlijk maar 75 % terug. Ik moest hem wel open maken omdat de sticker bijna de hele bovenkant bedekte zodat ik het geheugen niet kon vergelijken met de nieuwe, anders had ik hem niet open hoeven te maken (misschien een optie om de volgende keer in ieder geval de pinnen vrij te laten bij het versturen. Eric: in dit geval krijg je 100% terug betaald. (het bedrag is reeds terug gestort de nieuwe geheugen zit er in en werkt uitstekend en als ik geheugen nodig heb dan zal ik zeker Eric weer spreken via de chat. Bedankt. Beetje aangepast anders zou het een heel groot verhaal worden)

snelle levering van een prima product

Ik had RAM nodig voor mijn laptop. via de chat gevraagd welke geschikt was. Vervolgens besteld en de volgende dag geleverd. Tot nu toe functioneert het RAM goed. Bedankt!

Na afstemming mocht ik de juiste RAM geheugens snel ontvangen.

Nadat ik eerst een type RAM geheugen op de website had uitgezocht en heb besteld, bleek later dat deze niet voor mijn laptop geschikt was. Na afstemming met RAM-geheugen.nl zijn wij uiteindelijke tot de juiste keuze gekomen en alles werkt nu naar behoren.

Snelle levering en goede service

Lang gewacht en beloond

Ontvangst van bestelling duurde iets langer, ivm aflevering per regulier post, maar na installatie erg tevreden want laptop is sneller geworden met opstarten en applicaties starten sneller op: het lange wachten achter de laptop is over :-).

Vlotte afhandeling en correcte levering van de gewenste geheugen modules

Via internet gezocht naar specifieke geheugen modules. RAM-Geheugen had ze op voorraad! Snel en makklijk besteld en snel geleverd!

Werkgeheugen besteld voor de laptop, gelijk de volgende dag in huis. Ze kijken met je mee, zodat je het juiste voor je laptop of pc hebt. Hele goede service!

Binnen 1 dag in de brievenbus. Werkt prima!

Ik had geheugenuitbreiding nodig voor een oude desktop. Dus lastig te vinden. Maar bij RAM-Geheugen nieuw en op voorraad beschikbaar. Goed advies via de chat functie. En volgende dag al in de bus (en dat in het drukke seizoen tijdens de feestdagen).

Snel en correct

Correcte RAM-modules geleverd. Je kan zelfs vragen dat ze controleren of de gekozen modules compatibel zijn met je PC. Ook snelle levering vanuit de firma. De vertraging in de levering kwam door de post.

Gemakkelijke keuze, snelle verzending, goede prijs.

snel en zorgvuldig geleverd

Snel en zorgvuldig geleverd, met het juiste advies en controle.

uitstekend

Ik had ddr3 geheugen nodig voor mijn desktop. Via de chat gevraagd welk geheugen ik precies nodig had. Via de mail kreeg ik daarop snel antwoord en toen heb ik de bestelling geplaatst. Door de kerstdrukte ontving ik het niet de volgende dag, maar de dag erna. In de app van PostNL kon ik zien dat het wel op tijd verstuurd was, dus dat lag echt aan PostNL. Ik heb het geheugen in mijn computer geplaatst en het werkte direct uitstekend. Ook de prijs was in vergelijking met andere sites redelijk, dus ik ben helemaal tevreden.

Ze helpen je goed als je vragen hebt

Dat zit geramd!

Makkelijk juiste geheugenmodule te vinden, snelle levering en gewoon door de brievenbus. PC merkbaar sneller en kan weer een tijdje langer mee!

Zeer goede webwinkel

Een aantal keren gebruik gemaakt van deze webwinkel en ben zeer tevreden. Producten zijn echt prima en bezorging ook dik in orde. Deze webwinkel is mijn eerste keus als ik RAM-geheugen nodig heb.

Perfecte afhandelin

Mijn bestelling is perfect verlopen waarvoor dank. Dit brengt met zich mee dat je niet moet wakker liggen wanneer uw bestelling wordt geleverd en in welke staat. Het was allemaal in orde. dank

Tussendiepen 61 9206AC Drachten

0512-202127

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies