Grandioos!

Duidelijk, snel meedenkend en vriendelijk te woord gestaan.

Still waiting no reply on my emails

Still waiting no reply on my emails, no teaching code, even not after asking???

Mogelijkheid om te laten controleren of geheugen past is prima service.

Ik heb het geheugen nog steeds na twee weken niet onvangen, erg vervelend.

Geen goede ervaring. Na twee weken nog steeds geen geheugen ontvangen. Wel betaald. Geld weg? Ook een formulier ingevuld, geen reactie ontvangen. Jammer. Kreeg wel een verzoek om een review te schrijven. Dat dan weer wel.

Mijn ervaring is goed met jullie

Als ik iets besteld is altijd goed en snel goeie service

Goed verpakt en verzegeld.

Geen klachten over dit bedrijf. Gezien de drukte ,niet in 1 dag geleverd.

Degelijk

Eerst de juiste vragen stellen voordat ze het sturen!

Snelle service en goede kwaliteit

Snel geleverd en prima kwaliteit. Mijn vragen werden goed en snel beantwoord.

Niets geleverd en geen reactie

Reageren niet op mail. Er is niets verzonden. Ik ga nu aangifte doen en de KVK bellen

Zo hoor het

Erg fijn geholpen.

foutief geheugen

Ik heb bij jullie een RAM geheugen besteld na dat ik gevraagd via de chat of dit het juiste geheugen was. Er werd me een verkeerd geheugen opgezonden. Na terugzenden van het foutieve Ram-geheugen heb ik mijn geld terug gekregen. Ik begrijp uiteraard dat de verzendkosten die jullie betaald hebben niet terug betalen. Ik heb echter ook verzendkosten moeten betalen om het foutieve RAM-geheugen terug te zenden. Ik vind dat jullie mij die kosten ook mogen terug betalen. Het betreft 5,75€. Daarom ben ik nu wel ontevreden. Ik heb vroeger nog bij jullie iets aangekocht en toen was ik wel tevreden.

Goede service en snel bezorgd.

Bestelt en binnen 24 uur in de brievenbus. Prima geregeld.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Snelle levering, originele verpakking en prima keuzefilters

Voor mijn oude Dual Core die nu nog gebruikt wordt voor wat administratie, wilde ik toch de upgrade naar Windows 11 maken. De RAM-upgrade die daarvoor nodig was, heb ik vlekkeloos kunnen doen met via ram-geheugen.nl. Zelfs voor oude DDR2 modules hebben ze daar nog genoeg keuze uit verschillende modellen (grootte, snelheid, merken). De levering kwam snel aan en de sticks zaten in originele (verzegelde) verpakking, dus niet refurbished. Windows draait en hij kan weer vlot multitasken. Heel tevreden!

Prima kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit en scherpe prijzen!

Snel en goed(koop)

Voor mijn oude laptop met 2x2G geheugen 2 4G bankjes besteld. Oude er uit nieuwe er in en hoppa, draaien als een tierelier. En dat voor bijna de helft van de prijs t.o.v. andere leveranciers! Mijn bestelling was de volgende dag binnen. Helemaal blij mee!

Goede service snelle levering

Goede service snelle levering

Geen contact ! dit bedrijf heeft geen telefoon en ook geen helpdesk !

Ik ben al meer dan 2 weken aan het gewachten om mijn Ram geheugen om te ruilen dit is echt een " night mare " Ik voel me opgelicht en als deze week geen recatie krijg dan ga ik aangifte doen bij de politie. Please koop er niks!!!als toch wilt kopen bel dan eerst het bedrijft op

De module werkte niet in de Acer PC

Heel snel geleverd, spijtig genoeg werkte de module niet in de acer pc, continue fluittoon bij de opstart. Met akkoord de module teruggestuurd , en het bedrag gaat terug betaald worden.

Levertermijn

Levering termijn voor België = niet 1 dag maar +- 5 dagen dit word spijtig genoeg niet duidelijk aangeven op hun website en de schuld naar post-nl schuiven is zeer bedroevend daar ik regelmatig bij Nederlandse bedrijven bestel en daar het voor die bedrijven dan wel lukt om in 1 dag te leveren,

Goede services mooie webshop

De webshop is alles duidelijk op te zoeken en de uitleg staat er bij vermeld. De service is prima, ook de levering van het product is zoals is aangegeven en goed verpakt.

Uitstekend geheugen, netjes en snelle levering.

Uitstekend geheugen, goede communicatie, snelle levering. Ik heb al meerdere keren hier besteld.

Geweldige service

Prima hulp bij aanschaf en levering. Redelijke prijs voor goed resultaat.

Goede service, betrouwbaar snelle levering

Zeer positief

Product exact zoals beschreven en vlot geleverd.

Zeer tevreden over deze transactie.

Tussendiepen 61 B

9206AC Drachten

0512-202127

Over RAM-Geheugen

RAM-Geheugen Dé oplossing voor elk traag systeem Bij RAM-Geheugen.nl altijd ✓ Binnen 1 werkdag geleverd ✓ Levenslange garantie ✓ Gratis specialistisch advies