Snelle service en montage

Goed telefonisch contact en nette snelle levering

Top bedrijf,

Afspraak gemaakt en alles top geregeld van a tot z Ik raad Weenk iedereen aan

Uitermate klantgericht

Zowel aan de telefoon als tijdens het werk heb ik een zeer klantgerichte houding ervaren. Een prima bedrijf met een zeer goede product oplossing. Super!! Ik kan er niets anders over zeggen.

Slecht advies helaas

Helaas, het advies door de verkoper in het voortraject was slecht. Een loze belofte en niet goed nadenken. Gevolg monteur, die wel aardig was en verstand van zaken had kon er ook niets mee. Ik heb geen fundament maar wel kosten want de voorwaarden zijn dan ineens erg strak bij deze partij. Let dus goed op.

netjes werk geleverd

aardige en vakkundige monteur. netjes werk afgeleverd. zeer tevreden

Voor de tweede keer uitstekend werk geleverd!

Drie jaar geleden hebben wij gebruik gemaakt van hun diensten voor de fundering van onze B&B. Omdat we zeer tevreden zijn dit keer weer 8 schroeven laten plaatsen voor een overkapping in de tuin. Vlotte levering en zeer snelle plaatsing. In 1,5 uur was de nieuwe fundering klaar!

Ideaal systeem, snel, eenvoudig en betaalbaar.

Goede communicatie, oplossingsgericht en meedenkend, uitvoering snel, netjes en volgens afspraak, nacalculatie transparant, alles dus naar volle tevredenheid.

Doen wat er beloofd wordt.

Duidelijke afspraken en komen die ook na. Vriendelijk personeel op zowel kantoor als uitvoerend op de lokatie. Zijn flexibel en informeren en communiceren prettig en goed zowel telefonisch als per email. Kleine discussie over het restant factuurbedrag maar ook weer keurig opgelost.

Komen hun afspraken na en als de plaatsing is gedaan nemen ze nog contact met je op of alles naar wens was . Mvg Ronald Blomvliet

Vriendelijk, flexibel en professioneel

Weenk benaderd voor het funderen van een tiny House op 8 schroef palen. Via Weenk contact gekregen met een sondeer bedrijf. Helaas konden deze pas en dag voor de geplande fundering wonderen. Weenk heeft zich echter bijzonder flexibel getoond en hebben de volgende dag ter plaatse het funderingsplan gemaakt en deze geplaatst. Ze zijn goed bereikbaar, vriendelijk in contact en meer dan bereid mee te denken!

Geheel volgens afspraak.

Kwamen op afgesproken tijd (ondanks dat chauffeur bijna 1.5 uur moest rijden), puik werk geleverd en vriendelijk personeel zowel aan telefoon als de man ter plaatse.

Niets te wensen over.

Goed advies en perfecte uitvoering. Geheel volgens plan en in zeer korte tijd.

Satisfied customer. Recommend!

We installed "schroeffunderingen" in our back garden. Our experience with the company was positive. From quotation to delivery, it was a good quality service. Even though we had some difficulties during installation, the crew and office were supportive to find solutions and they did. We recommend this company!

Professional, on time and expert

This is the 2nd 22m antenna mast base that Weenk Schroeffunderingen have fitted for me. I have exceptionally hard soil and a demanding application. There is no room for error, a small error becomes a big error 22m distant. All I can say is that they do a perfect job!

Verwachting overstijgende service

Wat een geweldige persoonlijke service. Alles klopt, snelle communicatie, na bellen, voorlichting en advies. Tot in de puntjes en dat stapje verder. Boven verwachting dus. We kunnen meteen verder gaan met bouwen en aanleggen vab water, electra en riool. Zo blij met deze beton vrije fundatie

Absolute aanrader !

Perfect geholpen door Weenk, ik had zelf weinig tot geen ervaring met funderingen en samen met Weenk tot een nette oplossing gekomen. Afspraak is afspraak hier (helaas is dat lang niet overal meer zo) en de installatie verliep dan ook gesmeerd. Heb dit bedrijf ervaren als eerlijk en no nonsense dikke aanrader!

Goed advies, snelle levering en tegen een schappelijke prijs

Goed advies en snelle levering schroeffundering. Kwaliteit van de schroefpalen uitstekend.

Geweldig !

Het was bij ons moeilijker om bij een bestaande veranda een fundering te plaatsen. Maar Weenk heeft dit top gedaan. Keurig en precies gewerkt, en binnen 2 uur klaar !

Professioneel en correct.

Prima klantencontact. Netjes en correct. Professioneel werk geleverd. Geen verassingen achteraf. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Met name het contact en het meedenken heb ik als zeer prettig ervaren.

Het, voor ons en onze omgeving, nieuwe onbekende terrein betreden en een fundering van schroeven laten zetten onder onze blokhut was zeker naar tevredenheid. Omdat ik veel vragen had, zocht ik vaak contact met Rene. Hij heeft mij goed ondersteund in het zoeken naar oplossingen bij een aantal zaken. Het plaatsen van de schroeffundering ging als een trein en de jongens die ze plaatsten zijn toppers. Een aantal steekwoorden: snel, prettig contact en een ervaring rijker die ik graag met andere gedeeld heb.

Zeer klantvriendelijk

Erg duidelijke informatie en goede telefonische bereikbaarheid.

Snelle levering, schoeffundering nog niet gebruikt maar zien er solide uit

Na telefonisch contact de bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd. Helaas is er een onderdeel kwijt geraakt tijdens transport. Vriendelijk geholpen en gelijk een nieuw onderdeel verzonden gekregen. Zeker aan te raden.

Prima verlopen klus

Voor ons tuinkantoor 12 palen gezet door WSF. In een ochtendje zat het erop. Prettige medewerker op locatie die op een no nonsense manier zijn werk doet. Bij controle nog een niet correct geplaatste paal opnieuw gedraaid en dat was ook geen probleem. Het werd zonder gemopper verbeterd. En dat heb ik wel eens anders gezien. De gehele samenwerking is daarom zeer gewaardeerd!

De perfecte oplossing door een fijn bedrijf!

Na veel wikken en wegen gekozen voor een schroeffundering (waar ik nooit eerder over hoorde). Manueel (met een vriend) 6 palen van 120 cm de grond ingedraaid op minder dan 3 uur tijd, uitmeten en twee biertjes inbegrepen. Ze zijn perfect te nivelleren, ze staan, op een centimetertje na, perfect op hun plaats. Prettig werken, perfect advies, goede service, goede prijs, snelle levering, sympathiek contact!