Gewoon erg goed

Zeer goede uitleg en men denkt zeer goed mee met de klant. De schroeffunderingen worden zeer professioneel, vakkundig en precies geplaatst. Daarbij ook nog zeer vriendelijke medewerkers.

Uitstekend, vakbekwaam, precies en snel zijn er 22 schroeven de grond in geboord. Het contact verliep zeer prettig

Zeer flexibel, meedenken

Meerdere malen producten besteld bij Weenk Schroeffunderingen B.V. Goed bereikbaar en kundig advies. Bij mijn meest recente bestelling ben ik iets vergeten te bestellen. Na een berichtje op zondagavond werd ik maandagochtend direct gebeld met de vraag of dit alsnog aan hetzelfde pakketje wilde toevoegen.

Goed en eerlijk bedrijf

5 schroefpalen inmiddels geplaatst. Alles ging soepel. Communicatie was goed en ze waren zeer flexibel en een eerlijke prijs.

Zoals afgesproken werden de werkzaamheden nauwkeurig en snel uitgevoerd.

Vanaf het eerste contact voor de fundatie van een terrasoverkapping tot de plaatsing, prettig contact, goede afstemming en advies. Zeer tevreden en snel geplaatst

De aankoopbegeleiding door Arnold is heel prettig, denk met je mee, weet duidelijk waar hij over praat. De mannen van de uitvoering zijn, evenals Arnold, een reclame voor het bedrijf. Met veel toewijding zijn onze schroeffunderingen geplaatst. Dank WSF!

professioneel bedrijf, nemen goed de tijd voor de voorbereiding.

Goede voorbereiding en overleg, de palen zaten in een mum van tijd in

Betrouwbaar en deskundig

Realiseer me dat we nog geen review hebben gegeven voor een klus die een half jaar geleden is uitgevoerd. Dit bedrijf verdient een goede review. Niet alle partijen die een onderdeel van een verbouwing op zich nemen zijn namelijk altijd even communicatief of zelfs betrouwbaar. Maar met Weenk heb je een heel positieve ervaring. Alle informatie vooraf duidelijk, uitvoering volgens afspraak wat betreft tijd en vakmanschap/deskundigheid. Vriendelijkheid bij de mensen van kantoor en degenen die de klus hebben uitgevoerd, Er zijn helaas maar vijf sterren,

Betrouwbaar en deskundig

Keurige uitvoering en goede service

Zo wil je dat dingen gaan. Prettig meedenken vooraf en flexibel in de uitvoering.

Supervriendelijk en betrouwbaar

Heel erg blij met Weenk! Ze zijn zeer behulpzaam en waren heel goed bereikbaar voor alle vragen die we hadden. Toen er op locatie en probleempje was hebben ze dit supergoed en snel opgelost. Als we ooit weer schroeffundering nodig hebben dan weten we waar we heen gaan.

Goede communicatie en advies vooraf, snelle en vakkundige plaatsing van 24 schroefpalen. Top.

Goede service. Snelle uitvoering.

Schroefpalen laten zetten voor een tuinhuis / blokhut van 7.5 x 3.5 meter. Goed advies van van de medewerkers bij Weenk voor de offerte en beslissing wat de beste oplossing is. Snelle uitvoering (inderdaad binnen 4 weken na eerste aanvraag offerte). Kundig en vriendelijk montagepersoneel. Dit bedrijf is een aanrader voor funderingspalen.

Perfect bedrijf voor een snel en vakkundig fundering methode

Vorige week maandag 8 stuks schroefpalen van 7 tot 7, 5 mtr lengte laten monteren door Weenk schroefunderingen mbv de groen hulk. Snelle en vakkundige montage. Het apparaat paste mooi door de tuindeur van 1,2 mtr breed. Begonnen om 08:00 en om 12:30 klaar. Traject van offerte tot uitvoering prima verzorgd.

Top Bedrijf

Vandaag is Weenk Schroeffundering langs geweest , om 3 schroeven in de tuin te plaatsen. Vriendelijke man heeft alle tijd voor eventuele vragen en netjes beantwoordt . Had dit veel eerder moeten doen, gewoon een top bedrijf . Mijn complimenten.

Goed advies, nette service en prima resultaat

6 schroefpalen van 3 meter laten indraaien als fundering voor een douglas overkapping.

Toppers

Ondanks afstand ca 180 km stonden ze om 8 uur voor de deur. Hebben topklus gedaan en klantvriedelijk gewerkt. Daarna weer alles netjes opgeruimd.

gewoon een prima partij en fijne samenwerking

Goed overleg duidelijke offertes en afspraken en komen de afspraken ook na.!!

WSF staat voor mij voor Welwillend, Servicegericht en Flexibel

Voor de schroeffundering onder mijn blokhut en luifel heeft WSF mij uitstekend geholpen. Om te beginnen dankzij een informatieve website en betaalbare schroeffundering. Vervolgens door een prettige en deskundige uitleg met goede tips. En bij dit alles een fijne en klantgerichte houding. Ik voel mij prima op weg geholpen door WSF.

Perfecte firma die doen wat ze zegge

Komen keurig op afgesproken tijd en bellen ruim voor aankomst. Beleefde jongeman die zijn werkzaamheden keurig uitvoert. Meet alles verschillende malen op om er zeker van te zijn dat de schroefpalen op de juiste plaats staan.

Goede en deskundige partij!!

Hele professionele partij! Denken in oplossingen. En uiterst aardige medewerkers. We zijn al jaren klant en al jaren heel tevreden!

Goede communicatie, snelle levering en plaatsing

Zowel telefonisch als persoonlijk contact heel erg prettig. Afspraken worden nagekomen. Zeer tevreden.

Betrouwbaar

Mijn ervaring is goed, goed werk geleverd en wat heel belangrijk is, ze zijn flexibel

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Het is een zeer goed bedrijf: klantvriendelijk, behulpzaam, verstrekt duidelijke info en belt netjes na. Kortom een dikke tien.

Over Weenk Schroeffunderingen B.V.

Weenk Schroeffunderingen (WSF) is een groothandel die naast verkoop en advisering ook de complete montage van het schroef- funderingsproduct voor je verzorgt.