Overwachte spoedklus binnen 4 dagen opgeleverd.

Door omstandigheden startte een project plotseling op maandag op, gebeld met Weenk Schroeffunderingen en de situatie uitgelegd. Na enkele telefoon gesprekken werd mij op dinsdag verteld dat er aanstaande donderdag kon worden gemonteerd. Vakkundige voorlichting, meedenkend en een concurrerende prijs. En dat allemaal inclusief een zeer prettig contact met de mensen van de binnendienst, in een woord toppers zijn het.

Uiterst tevreden, snelle levering en snel geplaatst

Tijdens het uitgraven van de fundering voor onze nieuwe uitbouw kwamen wij er achter dat er een klei laag in de grond zat. Dankzij de snelle levering en installatie door Weenk, zijn er schroeven geplaatst van 300cm waardoor we een verankering kregen met vaste stabiele grond. Door het snelle leveren en installeren van Weenk heeft ons project geen vertraging opgelopen

Er wordt door Weenk schroeffundering snel gehandeld naar alle tevredenheid. Zowel offerte en communicatie / feedback, en uitvoering door personeel.

in 1 woord zelfs TOP

Uitstekend geholpen met kijken wat we nodig hebben, snel ingepland en fijn, correct en netjes op locatie alles afgerond

snel correct gewerkt

jammer dat door miscommunicatie de datum een week later werd, maar de werkzaamheden ter plaatse zijn super verlopen

Uitstekend geholpen, vriendelijk en deskundig

Als particulier die zelf een nieuw tuinhuis en luifel plaatst, voel ik mij uitstekend geholpen door Weenk Schroeffunderingen. De antwoorden op mijn orienterende vragen en hun heldere uitleg en eerlijke advies ervaar ik als prima. Een ook de administratieve afhandeling zoals het terugstorten van koerierskosten omdat ik de schroeven zelf heb opgehaald verloopt soepel. Alles lag op de geplande dag klaar voor mij en ook bij het inladen ben ik vriendelijk geholpen. Top!

Duidelijke offerte, afspraken en eindresultaat

Van het informatie aanvragen tot en met de opgeleverde schroefpalen is mijn ervaring positief! Met de voorbereider duidelijke communicatie en informatie voorziening. De levering is netjes uitgevoerd. De medewerker van Weenk welke bij ons de werkzaamheden heeft uitgevoerd was echt goede reclame voor het bedrijf!

Netjes snel degelijk...

Fijn gesprek.. Meedenkende "telefonist". En ter plekke nogmaals beoordeeld (was me ook verteld). En voor €10.- per paal extra een zeer stabiele fundering. Volgende keer bel ik ze weer..

Moest een Schroeffunderingen hebben voor ons reclamebord, afspraak gemaakt en alles keurig geregeld. Zelfs de tekening kreeg ik voor de afmetingen voor het monteren van het reclamebord. Top service.

Deskundig en klantgericht werk verricht

Wouter was zeer klantvriendelijk en terzake kundig. Op zijn advies langere schroeven gebruikt.

Echt een top bedrijf

Alles volgens afspraak gemaakt zeer tevreden en personeel zijn vakmensen echt een aanrader john Warmenhoven gageldijk Maarssen

Aanvraag verliep makkelijk, duidelijk en volledig. Binnen een week schroefpalen geplaatst en keurig verzorgd. Zeer tevreden.

Goede communicatie en een vakkundig team

Voor ons buitenverblijf hebben wij Weenk ingeschakeld om een sterk fundament te plaatsen. Vanaf het 1e contact tot en met de oplevering is alles heel duidelijk gecommuniceerd. We zijn erg blij met het resultaat!

Snelle service en montage

Goed telefonisch contact en nette snelle levering

Top bedrijf,

Afspraak gemaakt en alles top geregeld van a tot z Ik raad Weenk iedereen aan

Uitermate klantgericht

Zowel aan de telefoon als tijdens het werk heb ik een zeer klantgerichte houding ervaren. Een prima bedrijf met een zeer goede product oplossing. Super!! Ik kan er niets anders over zeggen.

Slecht advies helaas

Helaas, het advies door de verkoper in het voortraject was slecht. Een loze belofte en niet goed nadenken. Gevolg monteur, die wel aardig was en verstand van zaken had kon er ook niets mee. Ik heb geen fundament maar wel kosten want de voorwaarden zijn dan ineens erg strak bij deze partij. Let dus goed op.

netjes werk geleverd

aardige en vakkundige monteur. netjes werk afgeleverd. zeer tevreden

Voor de tweede keer uitstekend werk geleverd!

Drie jaar geleden hebben wij gebruik gemaakt van hun diensten voor de fundering van onze B&B. Omdat we zeer tevreden zijn dit keer weer 8 schroeven laten plaatsen voor een overkapping in de tuin. Vlotte levering en zeer snelle plaatsing. In 1,5 uur was de nieuwe fundering klaar!

Ideaal systeem, snel, eenvoudig en betaalbaar.

Goede communicatie, oplossingsgericht en meedenkend, uitvoering snel, netjes en volgens afspraak, nacalculatie transparant, alles dus naar volle tevredenheid.

Doen wat er beloofd wordt.

Duidelijke afspraken en komen die ook na. Vriendelijk personeel op zowel kantoor als uitvoerend op de lokatie. Zijn flexibel en informeren en communiceren prettig en goed zowel telefonisch als per email. Kleine discussie over het restant factuurbedrag maar ook weer keurig opgelost.

Komen hun afspraken na en als de plaatsing is gedaan nemen ze nog contact met je op of alles naar wens was . Mvg Ronald Blomvliet

Vriendelijk, flexibel en professioneel

Weenk benaderd voor het funderen van een tiny House op 8 schroef palen. Via Weenk contact gekregen met een sondeer bedrijf. Helaas konden deze pas en dag voor de geplande fundering wonderen. Weenk heeft zich echter bijzonder flexibel getoond en hebben de volgende dag ter plaatse het funderingsplan gemaakt en deze geplaatst. Ze zijn goed bereikbaar, vriendelijk in contact en meer dan bereid mee te denken!

Geheel volgens afspraak.

Kwamen op afgesproken tijd (ondanks dat chauffeur bijna 1.5 uur moest rijden), puik werk geleverd en vriendelijk personeel zowel aan telefoon als de man ter plaatse.

Niets te wensen over.

Goed advies en perfecte uitvoering. Geheel volgens plan en in zeer korte tijd.

Over Weenk Schroeffunderingen B.V.

Weenk Schroeffunderingen (WSF) is een groothandel die naast verkoop en advisering ook de complete montage van het schroef- funderingsproduct voor je verzorgt.