Satisfied customer. Recommend!

We installed "schroeffunderingen" in our back garden. Our experience with the company was positive. From quotation to delivery, it was a good quality service. Even though we had some difficulties during installation, the crew and office were supportive to find solutions and they did. We recommend this company!

Professional, on time and expert

This is the 2nd 22m antenna mast base that Weenk Schroeffunderingen have fitted for me. I have exceptionally hard soil and a demanding application. There is no room for error, a small error becomes a big error 22m distant. All I can say is that they do a perfect job!

Verwachting overstijgende service

Wat een geweldige persoonlijke service. Alles klopt, snelle communicatie, na bellen, voorlichting en advies. Tot in de puntjes en dat stapje verder. Boven verwachting dus. We kunnen meteen verder gaan met bouwen en aanleggen vab water, electra en riool. Zo blij met deze beton vrije fundatie

Absolute aanrader !

Perfect geholpen door Weenk, ik had zelf weinig tot geen ervaring met funderingen en samen met Weenk tot een nette oplossing gekomen. Afspraak is afspraak hier (helaas is dat lang niet overal meer zo) en de installatie verliep dan ook gesmeerd. Heb dit bedrijf ervaren als eerlijk en no nonsense dikke aanrader!

Goed advies, snelle levering en tegen een schappelijke prijs

Goed advies en snelle levering schroeffundering. Kwaliteit van de schroefpalen uitstekend.

Geweldig !

Het was bij ons moeilijker om bij een bestaande veranda een fundering te plaatsen. Maar Weenk heeft dit top gedaan. Keurig en precies gewerkt, en binnen 2 uur klaar !

Professioneel en correct.

Prima klantencontact. Netjes en correct. Professioneel werk geleverd. Geen verassingen achteraf. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Met name het contact en het meedenken heb ik als zeer prettig ervaren.

Het, voor ons en onze omgeving, nieuwe onbekende terrein betreden en een fundering van schroeven laten zetten onder onze blokhut was zeker naar tevredenheid. Omdat ik veel vragen had, zocht ik vaak contact met Rene. Hij heeft mij goed ondersteund in het zoeken naar oplossingen bij een aantal zaken. Het plaatsen van de schroeffundering ging als een trein en de jongens die ze plaatsten zijn toppers. Een aantal steekwoorden: snel, prettig contact en een ervaring rijker die ik graag met andere gedeeld heb.

Zeer klantvriendelijk

Erg duidelijke informatie en goede telefonische bereikbaarheid.

Snelle levering, schoeffundering nog niet gebruikt maar zien er solide uit

Na telefonisch contact de bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd. Helaas is er een onderdeel kwijt geraakt tijdens transport. Vriendelijk geholpen en gelijk een nieuw onderdeel verzonden gekregen. Zeker aan te raden.

Prima verlopen klus

Voor ons tuinkantoor 12 palen gezet door WSF. In een ochtendje zat het erop. Prettige medewerker op locatie die op een no nonsense manier zijn werk doet. Bij controle nog een niet correct geplaatste paal opnieuw gedraaid en dat was ook geen probleem. Het werd zonder gemopper verbeterd. En dat heb ik wel eens anders gezien. De gehele samenwerking is daarom zeer gewaardeerd!

De perfecte oplossing door een fijn bedrijf!

Na veel wikken en wegen gekozen voor een schroeffundering (waar ik nooit eerder over hoorde). Manueel (met een vriend) 6 palen van 120 cm de grond ingedraaid op minder dan 3 uur tijd, uitmeten en twee biertjes inbegrepen. Ze zijn perfect te nivelleren, ze staan, op een centimetertje na, perfect op hun plaats. Prettig werken, perfect advies, goede service, goede prijs, snelle levering, sympathiek contact!

Uitstekende snelle service en medenkers.

Voor onze veranda 8 paaltjes laten plaatsen. Na ruim een uur stond er een degelijke basis om op verder te bouwen. Ook de keuze uit de verschillende stel mogelijkheden is ideaal. Al met al erg tevreden.

Top service!

Keurig bedrijf met dito personeel. Snelle en vakkundige oplossing voor hoogwaardige fundering.

Zeer tevreden! Zijn erg behulpzaam, vakbekwaam en denken in oplossingen

Weenk heeft geholpen bij het verstevigen van de bestaande fundering van de aanbouw aan ons huis i.v.m. verzakking/scheurvorming. Voorafgaand aan het project hebben zij telefonisch ruim de tijd genomen om mee te denken in oplossingen terwijl niet alle informatie volledig beschikbaar was over de situatie onder de grond. De uitvoering kon op korte termijn plaatsvinden. Gedurende de uitvoering bleek de situatie onder de grond anders dan verwacht, maar zorgde de juiste kennis en ervaring ervoor dat het project alsnog naar tevredenheid kon worden afgerond

Goed advies

Telefonisch contact gehad en uitstekend geholpen. Later de schroefpalen besteld. Enigste min punt was dat ik geen verzend bevestiging had gekregen, was gelukkig thuis toen de vrachtwagen kwam. Wel netjes en in stevige verpakking geleverd. Schroefpalen zien er ook stevig uit

Perfecte levering, goed advies

goed advies gekregen zeer snelle levering

Zeer correcte service.

fijne samenwerking en alles netjes afgehandeld.

Top service!!!

S’morgens vroeg aanwezig heel beleefd en netjes. Die jongens weet heel goed wat ze doen en zijn bereid om alle vragen te beantwoorden.

Goed werk geleverd.

Goed geholpen. 8 palen gemonteerd, 6 met niet meer dan een centimeter afwijking van de opgegeven plaats, 2 met wat grotere afwijking de oorzaak hiervan was een dikke wortel en een steen in de grond.

Prima snelle levering

Goed produkt

Betrouwbaar en professioneel bedrijf Top!

Weenk komt alle afspraken netjes na en communiceert goed!

snelle levering van uitstekend materiaal, nemen contact op wanneer je dat vraagt , top service , bedankt

Bedrijvenpark Twente 151 7602KE Almelo

Over Weenk Schroeffunderingen B.V.

Weenk Schroeffunderingen (WSF) is een groothandel die naast verkoop en advisering ook de complete montage van het schroef- funderingsproduct voor je verzorgt.