Schroefstempels besteld en keurig afgeleverd, bouten voor de handmatige sleutel om de stempels erin te draaien worden nog opgestuurd, waren ze vergeten bij te sluiten.

Deskundig en vriendelijk personeel wat meedenkt met de klant.

Goeie service

Palen zijn op tijd geleverd Perfect

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer snelle levering zat een onderdeel niet bij maar werd de volgende dag na geleverd Top

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er staat dat je je wordt terug gebeld over de bestelling en bezorging, maar de koerier stond na twee dagen zonder bericht of track and tracé voor de deur. Wij waren.niet thuis en vi.den.het niet fijn dat de buren.het pakket moesten aannemen. Graag worden wij op de hoogte gesteld van de bezorging zodat we zelf thuis kunnen zijn.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer snelle levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed advies. Snelle levering en goede montage.

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed advies, scherpe prijzen en flexibele aanpak. Geweldig is ook dat je de draaisleutel na gebruik weer terug mag geven en dan je geld terug krijgt. Klasse.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze hadden een mooie aanbieding. Deze zocht ik net. Netjes op tijd afgeleverd. Zou hier wel weer bestellen.

Bouwbedrijf

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service en zeer vriendelijke benadering. Ze nemen de tijd om je verhaal aan te horen en denken ook mee over de verschillende mogelijkheden. Na plaatsing van de schroeffunderingen wordt er nagebeld of de klant tevreden is met het resultaat.

Bedrijvenpark Twente 151

7602KE Almelo

Over Weenk Schroeffunderingen B.V.

Weenk Schroeffunderingen (WSF) is een groothandel die naast verkoop en advisering ook de complete montage van het schroef- funderingsproduct voor je verzorgt.