Snelle service en goede nazorg

Ik kreeg mijn pakketje snel thuis, maar er bleek een artikel fout te zijn geleverd. Ik stuurde een email met de vraag hoe het beste dit op te lossen. Na twee dagen kreeg ik alsnog het bestelde artikel in huis met een briefje erbij dat het zo helemaal in orde was.

Aantrekkelijk geprijsd, leuk assortiment

Zeer tevreden met de prijs en de snelle service van Gestrikt. Ik kom zeker nog eens terug.

super snel!

Mooie site. Precies gevonden wat ik nodig had in een paar clicks. Volgende dag in huis in een mooie roze doos. Top ervaring

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Goede communicatie en goede producten!

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Snelle levering en goede producten

Super goed..

nvt

Super leuk ingepakt

Uitzonderlijke service

Na zorgvuldig het uitgebreide assortiment doorgeplozen te hebben. Uiteindelijk op zondag een order geplaatst. Die had ik de dinsdag erop al binnen, wat supersnel! Bij openen bleek een product omgewisseld te zijn met een ander product. Mailtje gestuurd en dezelfde dag nog antwoord met een klantgerichte oplossing. Onwijs fijn! Ik ga hier zeker nog een keer bestellen. (Dat is met het assortiment dat er is helemaal geen uitdaging, zoveel leuks!)

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Uitstekende prijs en snelle verzending

Niets op aan te merken

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen.

Website is overzichtelijk, en de zoekfunctie komt ook met resultaten naar de zoekopdracht. Verder goed op de hoogte gehouden van het distributie proces.

Sistema

Heel veel spullen van mijn favoriete merk Sistema. Heb echt m’n hart kunnen ophalen en m’n voorraad Sistema bakjes weer aangevuld. Zelfs 2 supermooie koeltassen besteld van dit merk. Pakket was keurig ingepakt en supersnel geleverd

Snel, makkelijk, zonder poespas

Bestellen gaat snel en makkelijk, overzichtelijke webshop. Daarna via de mail goed geïnformeerd over het bestelproces en aflevertijdstip. Alles netjes en goed beschermd verpakt, zodat het schadevrij is aangekomen.

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Erg goede service, persoonlijke aandacht, meedenken en kwalitatief goede producten.

Ik had 2 thermometers besteld waarvan de large variant niet direct in juiste kleur leverbaar was. In goed overleg zijn 2 opties geboden; directe verzending van een alternatieve kleur of wachten op de large variant met ong 2-3wkn levertijd op de voorkeurstemmen. Indien het langer zou duren, zou ik opnieuw gebeld worden en mogen kiezen voor levering van een ander exemplaar. Uiteindelijk gewacht op de oorspronkelijke gekozen kleur, maar zonder bijbetaling van extra verzendkosten is de medium beker al wel direct geleverd en volgde de large beker inderdaad alsnog met een klein cadeautje erbij; had zeker niet gehoeven, maar wel leuk en attent! Ook afleverdatum is te regelen, bestellen op woensdag levert normaal levering op vrijdag. Bij opmerking gevraagd of kon worden aangestuurd op zaterdag; dit was geen enkel probleem. Verder bij oudere producten diverse vragen gehad en een kleine klacht (niet over gestrikt, maar over het product). Met alleen het toesturen van foto’s en een toelichting is dit naar volle tevredenheid opgelost. Verder breed bereikbaar, ook telefonisch in de avonduren. Gestrikt is een onlineshop met de extra service, klantvriendelijkheid en laagdrempeligheid die je eigenlijk mag verwachten bij juist de fysieke winkels: niets dan lof!

Zeer snelle persoonlijke levering

Twee doppers besteld voor Vaderdag. Mogelijkheid afhalen aangehinkt! Toen ik vroeg wanneer ik ze af kon halen kreeg ik te horen dat ze waren ingepakt en dat ze zouden worden langs gebracht! (Binnen zelfde woonplaats!) Super leuk ingepakt en persoonlijk langs gebracht! Top service!

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Top service van mijn bestelling!

Een hele goede ervaring. Een snelle en klantvriendelijke service!

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Snelle reactie klantenservice en prima producten!

Ik had vragen over producten van Sistema. Hier kwam snelle reactie open de producten bevallen goed! Enkel op de site stond er dat ze niet leverbaar waren terwijl dat wel zo was. Enige tipje om dat meer bij te houden.

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Alles ging goed, soepel en communicatie was duidelijk. Leuke artikelen, netjes verpakt en snel verzonden & ontvangen. Top!

Snel, goede kwaliteit

Besteld en volgende ochtend in huis. Keurig verpakt en alle artikelen van goede kwaliteit!

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Ben zeer te spreken over de snelle en goede service. En ga hier zeker weer bestellen.... Ga zo door!

Keurig verzorgd

Beschrijving van thuis bezorgen of afhalen was onduidelijk, verder was alles goed in orde.

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Onlangs diverse lunchboxen besteld. Ik kreeg één verkeerde geleverd. Na kort mailcontact was de oplossing: hou deze maar en we sturen de juiste na. Heel erg bedankt!

Goede producten, snelle levering

• Hoe beoordeelt u onze webshop?

Snelle reactie en levering, prima prijs en service!

Perfect! Volgende keer bestel ik weer bij jullie.

Echt een kadootje

Snelle levering en bestelling erg leuk verpakt.

Over Gestrikt

Gestrikt B.V. is gespecialiseerd in de verkoop van cadeauartikelen en relatiegeschenken. Voor elke gelegenheid kunt u bij Gestrikt terecht. Als particulier maar ook als bedrijf. Speciaal voor bedrijven bieden wij een concept dat er voor zorgt dat u nooit meer iemand vergeet te bedanken en waarbij we het meeste werk uit handen nemen. Bij Gestrikt verkopen we alleen topmerken met kwalitatief goede producten voor een betaalbare prijs. Behalve cadeauartikelen biedt Gestrikt een uitgebreid aanbod lunch gerelateerde artikelen. Al deze producten worden uit voorraad geleverd en kunnen op elke gewenste manier worden gepersonaliseerd.