Dankzij deze methode wordt mijn medicatie nu afgebouwd en ik voel me geweldig

Dankzij de omkeren methode wordt mijn medicatie nu afgebouwd. Er is 4 jaar geleden diabetes 2 geconstateerd en ik bleef hoog met mijn suiker ondanks tips van diëtiste. Heb de knoop doorgehakt en gekozen om het 12-weken programma te volgen. De 1e week moest ik ff slakken en dacht dat ik heel veel moeite zou hebben, maar het tegendeel is waar. Het ging mij best makkelijk af en de menu's zijn ontzettend lekker. Naast het afbouwen ben ik ook nog eens afgevallen en ik heb geen hongergevoel gehad. Het is ook nog eens leuk om te experimenteren met de verschillende maaltijden. Al met al een aanrader.

Ik heb me in jaren niet zo goed gevoeld

Bedankt Ben en Marloes! De cursus is duidelijk, overzichtelijk, geen droge kost om te lezen, handige tips en geeft al snel resultaat door anders te eten. Al dacht ik voorheen gezond te eten gaf de cursus mij toch nog veel verbeterpunten en ben nu medicijnen vrij. Groet van een zeer tevreden cursist

Duidelijk en makkelijk uitgelegd

Ik heb de cursus als erg prettig ervaren , duidelijk en erg goed te volgen in goed tempo. Je ziet uit naar de volgende week wat je voor opdrachten en informatie krijgt

Enorme hulp

Na diagnose Diabetes 2 ben ik enorm geschrokken. Na veel research, ook via web, kwam ik op site Ziektevrij leven. Ik ben direct aan de slag gegaan. Ben nog lang niet klaar maar wel heel erg blij ,et de aanpak.

Een ervaring rijker!

Op een heldere en duidelijke manier wordt er uitgelegd wat er wel en vooral NIET gegeten mag/kan worden. De kookboeken geven ons houvast. Zijn heerlijke recepten! Is goed vol te houden. Na 2 maanden begonnen met afbouwen medicatie. Zou iedereen aanraden om met de DOM methode te gaan starten.

Een eye- opener

Hoewel ik geen diabetes 2 heb maar er een tendens is naar verhoogde suiker in mijn bloed wil ik absoluut vermijden dat het zover komt. Ik probeer de methode zoveel mogelijk toe te passen en ik voel me er heel goed bij.

Duidelijk, eenvoudig vol te houden.

Goede opbouw, duidelijke adviezen en Resultaat. Support altijd beschikbaar.

geen diabetes 2 meer

Dankzij de DOM met de stimulerende filmpjes en bericht is mijn HbAc1 waarde gedaald tot 42, Nu nog het veranderde eet- en drinkpatroon volhouden.

Duidelijke uitleg, prima begeleiding!

Vanaf het begin hebben wij alle adviezen gevolgd, binnen 2 weken was de suiker van mijn man drastisch lager! Ikzelf heb geen diabetes maar de manier van eten maakt gewoon dat je je fitter voelt en gezonder (tenminste, zo voelt het voor mij). Ons gezin eet heerlijk mee met de kha maaltijden. De kookboeken zijn dan ook een aanrader. Ik zou het fijn vinden als meer mensen van deze cursus, deze leefstijl, op de hoogte zou zijn.

Gemakkelijk te volgen

Gemakkelijk te volgen en heerlijke gerechten. Voel me er prima bij.

Methode op een goed begrijpelijke manier uitgelegd. Makkelijk toe te passen, echt een gezonde manier van leven met resultaat

Prima cursus

Het was net het duwtje in de rug dat ik kon gebruiken.Nu geen medicijnen meer en een normale bloedwaarde.

Wij vinden het geweldig.

We hebben er veel van geleerd en vinden de recepten uit de boeken heerlijk, het vergt wel veel energie om te leren koken uit de boeken, maar als je het onder de knie hebt, gaat het gewoon makkelijker en weet je niet beter. We zijn blij dat we de cursus hebben gevolgd.

Voor mij de perfecte methode

Volg deze cursus in een langzamer tempo, maar het Effect ist tot nu toe geweldig. Ben tot nu toe 9 kilo afgevallen. Voel mij ook al veel beter. Volgende week het eerste grote bloed onderzoek.

niet makkelijk wel effectief

Ik heb het programma niet helemaal gevolgd maar wel succes gehad dus ben ik wel tevreden.

Heel erg goed en bruikbaar!

Ik ben een beetje achter gelopen . Maar ik maak de cursus zeker af. Buiten hetgeen ik geleerd heb ( de theorie) van alles heb ik me ook voortdurend aangespoord gevoeld om het daadwerkelijk allemaal te doen. En dit zonder dat ik me gedwongen voelde om dit te doen. Erg knap dat jullie een manier hebben gevonden om ons zodoende echt te motiveren. We weten wel wat maar veel te weinig om gemotiveerd te blijven. Hierbij is jullie ondersteuning ook fantastisch. Kortom; ik ben erg blij met jullie cursus en ik hoop dat er nog veel mensen door jullie geholpen gaan worden. Heel veel dank! Groet Toos Vergouwen.

Vertrouwbaar, vakmensen, zeer attent en snel in antwoord

Het werkt echt.

DOM is een verrassende leerrijke prettige ervaring die ook nog gezondheids voordelen oplevert. Met de recept boeken erbij is het heel gemakkelijk vol te houden. Het heeft gedaan wat het beloofd heeft

Dankzij deze cursus en ondersteuning ben ik verlost van diabetes 2.

Door duidelijke uitleg en handvatten krijg je inzicht wat en hoe je je levensstijl invloed heeft op diabetes type 2. Stap voor stap krijg je de uitleg en opdrachten om diabetes vrij door het leven te kunnen gaan!. En het is haalbaar!!

Ik heb geleerd hoe ik mijn diabetes onder controle kan houden zonder naar medicatie te moeten gaan g

Ik heb geleerd onderscheid te maken tussen gezonde en ongezonde voedingsmiddelen, en ook de boeken besteld , die voor mij van belang waren en mijn resultaten zijn goed. Ik was nog niet bij de huisarts, dat gaat pas over 2 weken gebeuren en ik kijk uit naar de resultaten, die hopelijk verrassend verbeterd zullen moeten zijn.

Fijne ervaring met hun. Je kunt er met allerlei vragen bij hun terecht.

Een cursus waar goed is over na gedacht.

Met goed resultaat heb ik de methode gevolgd. Fijn dat je met vragen altijd terecht kunt. De you tube video's geven een extra boost.

onbeschrijfelijk TOP in PERFECT….

diab2 cursus omkeren..digitale/papieren versie.. ..voldoet meer dan aan verwachting ..fijne communicatie/begeleiding ..perfect cursus materiaal ..mooie geoutilleerde website ..toegankelijkheid cursus ..top ..cursus geeft en levert resultaat ..cursus prijs/kwaliteitverhouding..goed ..meer dan tevreden cursist

Zeer positief resultaat behaald

Betrokken personen met duidelijke uitleg en hulp bij vragen.

Trasmolenlaan 12 3447GZ Woerden

Over Ziektevrijleven

Ziektevrijleven (bekend van RTL 4, Nu.nl, HP de Tijd en meer) is een medisch initiatief van Ben Kuiper & Marloes Schuurman waarvan het doel is om mensen ziektevrij door het leven te laten gaan. Sinds de oprichting in 2017 zijn al meer dan 11000 mensen persoonlijk geholpen en online meer dan 250.000 mensen geholpen.