Super snelle levering

Super snelle levering erg blij mee!

Perfect met zeer goede service

Ik had helaas de pech dat er van se twee urnen die ik bestelt had eentje gebroken was Hoe prettig is t dan dat je met twee dagen een nieuwe toegestuurd krijg Dat verdient een pluim hartelijk dank

Beste Yvonne, Het was inderdaad pech dat één van de urnen gebroken was. Gelukkig gebeurt dat hoogstzelden door onze manier van verpakken. We hadden de urn op voorraad en konden daardoor meteen een nieuwe urn zenden. Bedankt voor de pluim en de delen van uw ervaring met Koop een urn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Helaas kreeg ik een supergekleurde ipv hoofdzakelijk groen opgestuurd.

Ik wilde zo graag een urn met veel groen aan de voorkant. Had ik ook besteld. Een beetje kleur of met blauwzweem erin had ik erg mooi gevonden. De urn die ik kreeg wijkt wel erg af van wat ik graag wilde. Achterkant is wel lekker groen. Heb mijn moeders as er maar in gedaan maar had het graag anders gehad. Voorkant was n.l superkleurig. Zoals ik het op de site zag vind ik erg mooi. En als je fan van totaal andere kleuren bent zou de urn die ik nu heb helemaal geweldig zijn.

Beste Sylvia, Jammer dat de urn niet helemaal naar wens is. Je bent vrij om de urn in zo'n geval naar ons te retourneren. Voordat deze gevuld is met as uiteraard. Bedankt voor het delen van je ervaring met Koopeenurn en je aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

De urn is snel geleverd en uitstekend verpakt. Prachtige glazen urn, heel blij mee !!!

Beste Karin, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de urn en en onze service en wij mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling Met warme groet, Team Koopeenurn

Hiebij mijn mening werd snel geleverd ,en hart verwarmende kleuren !

Heb mijn bestelling geplaatst,werd snel geleverd in een mooie doos.De urn is heel mooi ,met verschillende kleuren nuanes.Met een zak en een kaart, en een klein kaartje met tekst en geluks popjes erbij,te cute ! Ben zeer tevreden en beveel dit product aan,met vriendelijke groetjes Nan

Beste Nannette, Bedankt voor de mooie reactie en aanbeveling. Fijn dat u zo tevreden bent over de urn en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snelle levering, netjes verpakt en een mooie urn.

Beste R.P. Fijn dat u zo tevreden bent over de urn en onze service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snelle levering van een mooi product

We hebben de mooie mini urn Pebbles besteld voor onze zoon om het as van opa in te doen. Het is een erg mooi hart met allemaal kleuren.

Beste Rens, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn. Wat fijn dat wij mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering voor uw zoon aan zijn opa. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel goed en snel geleverd

Heel goed verpakt en super snel geleverd petje af. Zou eventueel voor de volgende zeker hier bestellen.

Beste Miriam, Bedankt voor het delen van uw mooie reactie en aanbeveling. Fijn dat wij mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering van uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel goed!!

De urn is nog mooier dan op de foto. Omdat het handwerk is, is elke urn uniek. Snel bezorgd en netjes ingepakt, met een attent presentje en een duidelijke vul instructie.

Beste Desiree, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de urn en onze service en wij kunnen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn. Met warme groet, Team Koopeenurn.

Snelle levering, goed verpakt, het was wat ik ervan verwacht had.

Beste Anny, Fijn dat je zo tevreden bent met de urn en de service. Bedankt voor het delen van je ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel fijn

Jullie hebben alle moeite gedaan om de urn zo vlug als mogelijk was af te leveren’ ben er heel gelukkig mee,

Beste Nora, Wat fijn dat we hebben mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Bedankt voor je mooie reactie en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snel en professioneel

Mooie urn gevonden. Snel en goed verpakt verzonden. Een persoonlijke noot aan toegevoegd wat het toch fijner maakt om de doos uit te pakken.

Beste Isabel, Bedankt voor je mooie reactie en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel mooi

Uniek en heel snel in huis!

Beste Monique, Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze urnen en service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn. Met warme groet, Team Koopeenurn

In verdrietige tijd prima geholpen door Carla. Helaas ging de graveermachine kapot waardoor het leveren iets langer duurde. Hiervan ben ik goed op de hoogte gehouden, en uiteindelijk is het allemaal prima in orde gekomen.

Beste Johannes, Wat fijn dat wij hebben mogen bijdrage aan blijvend mooie herinnering. Bedankt voor uw mooie woorden en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Goed ingepakt

Beste Thea, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Fijn dat u zo tevreden bent met onze service en verpakking. Met warme groet, Team Koopeenurn

Goed en in perfecte staat afgeleverd, hulde!

Kennelijk een uitstekend bedrijf, komen beloftes na!

Beste Hans, Bedankt voor de lovende woorden en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Ik beschouw het urntje in de vorm van een hart als een mooi sieraad.

De urn was conform afspraak keurig geleverd, en mooi en respectvol verpakt. Jammer dat het bijgeleverde afdekplaatje geen plakrandje had. Heb hierover contact gehad en kreeg binnen 2 dagen een nieuw afdekplaatje geleverd met een werkend plakrandje.

Beste Chrit, Fijn dat de urn en onze manier van verzenden helemaal naar wens is. Het komt hoogst zelden voor dat het afdekplaatje niet goed is, gelukkig kon het snel opgelost worden met een nieuw afdekplaatje. Bedankt voor de aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Urn was boven verwachting mooi

Vond de urn prachtig. Precies wat ik zocht. Levering volgens plan. Goed verpakt.

Beste Ada, Wat fijn de urn helemaal naar wens is. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel mooi

Zijn er heel blij mee ondanks dat we onze ouders moeten missen❤️

Beste Steffie, Wat fijn dat de door u aangekochte urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie urn

Super mooie urn, snelle levertijd, klantvriendelijk

Beste Eline, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Ik bestelde en 2 dagen later al in huis en precies wat we wilden super echt waar ga zo door met jullie service mvg petra

Beste Petra, Fijn dat onze service op prijs wordt gesteld, daar doen we het voor. De meeste urnen hebben wij op voorraad en worden vaak dezelfde dag verzonden. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn. Met warme groet, Team Koopeenurn

heel goed

De urn is zoals op plaatje. Goed verpakt zodat je hem ook heel binnen krijgt ook op de afgesproken dag bezorgd. En wat wij erg belangrijk vonden dat het geen groot pronkstuk is maar een mooi stukje glas werk met een betekenis die gezien mag worden

Beste Petra, Fijn te horen dat de urn en verpakking naar wens is. Bij onze urnen is het inderdaad niet direct te zien dat het urnen zijn. Het is ook een mooi glazen object. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

zier er prachtig uit, precies als op website

zocht een kleine urn, en deze is perfect ben er heel erg blij mee

Beste Truus, Fijn te horen dat u zo blij bent met de urn. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn en uw aanbeveling. Wat mooi dat de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie urn

Snelle en goede levering. Mooie urn ook, zelfs groter dan ik dacht om te vullen. Kleuren zijn ook erg mooi. Ben er heel blij.

Beste Sabrina, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urn en de levering. Wij vinden het mooi dat de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooi

Prachtige urn. Alleen het bijgevoegde trechterjte is wat te smal aan de onderkant, brokjes as gingen er niet goed door.

Beste heer/mevrouw M. Fijn te horen dat de urn naar wens is. Het kan soms zijn dat de as wat grover is en het bijgeleverde trechtertje daardoor iets te smal is voor de as. Het buisje van de trechter kan in dat geval iets worden afgeknipt om de opening iets groter te krijgen. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koop een urn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.