Supermooi!

Snelle service, goed verpakt en een prachtig product!

Beste E, Bedankt voor uw het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl. Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze service en producten. Met warme groet, Team Koopeenurn

prachtig

het kwam snel en zeer netjes ingepakt .een mooie kaart erbij vond ik ook lief. alle 2 zijn ze mooi en voor wie ze waren vonden ze ook erg mooi.

Beste Lida, Wat fijn dat de urnen zo naar wens zijn en wij mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Ze hadden wat problemen met de website waardoor het bestellen etc iets moeizamer ging. Na bestelling snel geleverd en telefonisch netjes geholpen.

Beste Sven, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Bijzondere urn, stevig verpakt, persoonlijk kaartje

Glazen hart urn besteld, snelle levering, uitstekend verpakt, leuk het persoonlijke kaartje èn troostpoppetje. Vullen van urn gaat moeiteloos dankzij bijgevoegde onderdelen.

Beste Annemieke, Wat fijn dat u zo tevreden bent met onze producten en service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Alles keurig en prima

Keurig verzorgd

Beste Lenie, Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Ruime keuze, duidelijke beschrijvingen, geleverd zoals beloofd

De informatie op de websites over de verschillende mogelijkheden is heel duidelijk en uitgebreid. Mijn bestelling werd keurig geleverd en was heel goed verpakt. Ook was de uitleg duidelijk bij de optie van zelf vullen. Al met al reuze tevreden.

Beste Marieke, Bedankt voor het delen van uw reactie op Koopeenurn.nl . Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de website, verpakking en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie en duidelijke site. Snelle levering, zeer goed verpakt. Goede omschrijving bijgevoegd, heel fijn.

Beste Margriet, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met onze site en service. Met warme groet, Team Koopeenurn

Het is wat het is

Na minder goede ervaring een verademing, keuze en levering volgens afspraak

Beste Simon, We zijn heel blij dat u bij ons zo'n goede ervaring heeft opgedaan en wij hebben kunnen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Bedankt voor het delen van uw reactie. Met warme groet, Team Koopeenurn

Fraai en discreet uitgevoerd

Om nooit te vergeten!!

Beste Angelo, Wat fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is. Bedankt voor het delen van uw reactie. Met warme groet, Team Koopeenurn

Nette sevice en snel geleverd.

Nadat ik eerst de verkeerde mini urn bezorgd kreeg een fijn contact met de klantenservice gehad en vervolgens (net op tijd) de nieuwe urn ontvangen.

Beste Sharon, Wat fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is. Bedankt voor het delen van uw reactie. Met warme groet, Team Koopeenurn

als er al een heel klein minpuntje was dan was het dat ik geen bericht kreeg dat het niet op voorraad was, heb zelf gemaild met de vraag wanneer het opgestuurd werd maar denk dat dit ook kwam door de vakantie periode. Verder prima. gr ilse

Beste Ilse, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Discreet

Een prachtige herinnering aan onze kleinzoon.

Beste Angelo, Wat fijn dat wij mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare kleinzoon. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie selectie en goede kwaliteit zeker gezien de prijs. Snelle levering.

Beste Chantal, Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze urnen en service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Zie beneden!

Netjes en vlot afgehandeld .

Beste Wil, Wat fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Iets anders ontvangen dan hetgeen besteld

Iets anders ontvangen dan hetgeen besteld

Beste Petra, Wat jammer dat u niet tevreden bent de geleverde urn. De urnen zijn handgemaakt en daardoor allemaal uniek. Ze kunnen daarom afwijken van de foto. De aan u geleverde vogel urn heeft inderdaad een andere kleur kopje dan op de foto. Geleverde urnen mogen uiteraard geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst. Met warme groet, Team Koopeenurn

Ik heb 3 urnen besteld en zoals eerder aangegeven heb ik bij de eerste 2 geen handleiding en trechter ontvangen.

Beste Cindy, Wat vervelend ! Het trechtertje voegen wij altijd bij de urn. In een zakje, samen met het afdekplaatje. De handleiding voegen leggen wij bovenop. Zou het kunnen dat ze per vergissing weggegooid zijn bij het uitpakken? Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn.

een goede kwaliteit

Het is een heel mooi theelicht van goede, zware kwaliteit. Het is redelijk aan de prijs voor een theelicht maar dat zijn de meeste urnen/herdenkingen.

Beste R., Fijn dat u zo tevreden bent met de urn. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl. Met warme groet, Team Koopeenurn

Ze zijn prachtig

Heb 2 mini urnen besteld. Ze voldoen zeer zeker aan mijn verwachtingen. Snelle levering en een persoonlijk kaartje maakt het pakketje compleet!

Beste Walda, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urnen en onze service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Zeer snelle en korrekte levering

Snelle afhandeling

Beste F., Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Uitstekend!

Ruime keuze, gemakkelijk bestel- en betaalproces, goede communicatie en snelle levering. Mooie urn, precies zoals omschreven en gefotografeerd.

Beste Margareth, Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze website en service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Goed,2x keer dat ik wat bestel

Ik vind de urn erg mooi geworden, had daar al een mailtje over gestuurd. 2 jaar geleden dezelfde besteld, alleen een andere kleur. Toen kon je via de site uit 2 lettertype kiezen, dat ging automatisch. Nu heb ik daar een mailtje over gestuurd en antwoord gekregen met dezelfde keuze, zou fijn zijn dat het weer automatisch gaat. Maar nu fijn dat er een trechter bij zat, dat was 2 jaar geleden niet

Beste Laura, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Prima geregeld, zeer tevreden

Alles werd keurig volgens afspraak op tijd verzonden. Goed verpakt met een duidelijke omschrijving. Het product was niet goedkoop maar het staat zeer mooi en is mij erg dierbaar. Zou de volgende keer zeker weer bij jullie iets kopen.

Beste Marjon, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urn en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn

Ondanks niet voorradig alsnog een hele snelle levering...goed ingepakt

Beste Monique, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Het was inderdaad fijn dat we de urn snel konden verzenden. Met warme groet, Team Koopeenurn

Geweldig mooie urn

Ik had een hart urn besteld op een voetje, hij was super snel geleverd en was in het echt nog mooier dan op de foto.

Beste Rosette, Wat fijn dat de urn zo naar wens is en wij mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Prachtig

Netjes verzonden en ontvangen,, mooie kwaliteit.

Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aaneveling. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.