Snelle communicatie en reactie telefonisch als op mail

Snelle communicatie en reactie telefonisch als via mail

Uiterste klantvriendelijkheid

Telefonisch contact gezocht met de vraag of het mogelijk was om in de showroom te komen kijken. Dit was "uiteraard" geen probleem! Hierna heb ik een afspraak gemaakt, bij aankomst werd ik al opgewacht door een uiterst vriendelijke dame. Ik had alle tijd en kon in alle rust een urn uitkiezen. De dame gaf een deskundig advies. Heel prettig!

Prettig

Ik heb het bestellen bij koopeenurn erg goed bevonden. Duidelijke en fijne website en het pakket is veilig en goed aangekomen. Ook vond ik het een leuke toevoeging dat er een troost poppetje bij het pakket zat. Hartelijk bedankt.

Ik/mijn familie hadden op korte termijn een nieuwe urn nodig via internet vonden we de site contact opgenomen en in paar dagen thuis bezorgd.

Lijkt niet op het voorbeeld

De urn lijkt totaal niet op het voorbeeld. Het voorbeeld was een urn met doorzichtig glas met daarin wit en zwart, terwijl de urn die ik kreeg wit met zwart glas is en niet doorzichtig.

Beste Anouk, Wat jammer dat u niet tevreden bent met de urn. De urnen worden handgeblazen en kunnen afwijken van het voorbeeld op de site. Natuurlijk bent u vrij om de urn te retourneren, mits er nog geen as in is geplaatst. Na ontvangst van de urn, compleet in de doos, zullen wij het betaalde bedrag retourneren. Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Beste Peter, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Ruime keuze, goede service, snel geleverd

Beste Ineke, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie kwaliteit

Het was makkelijk om te bestellen, levering top en de urntjes zijn erg mooi. Heel leuk dat er een troost poppetje bij zat.

Beste Gonnie, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl. Fijn dat u tevreden bent over de website, de urnen en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooi

Mooi en snel geleverd

Beste L, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Keurig verzorgd en met zorg verstuurd

Beste Carla, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Precies zoals we in gehoopt hadden

Mooie groen gekleurde glazen urn om thuis bij een foto te zetten Kan prettig in de hand worden genomen Mijn moeder is er erg blij mee!

Beste Rianne, Wat fijn dat de urn zo naar wens is en kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare ! Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snelle levering van een mooi product

Onze mini urn druppel werd supersnel geleverd. En is van mooie kwaliteit. Prima zelf te vullen en af te sluiten.

Beste Ella, Erg fijn dat u zo tevreden bent over onze urnen en service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel waardig en waardevol

Ik heb het kopen van een urn heel lang uitgesteld omdat dit de laatste stap was in het afscheid van mijn vader. Nu heb ik een prachtige, ook wel symbolische, druppel met de as. De site werkt prettig, het was super netjes verpakt en met een kleine persoonlijke attentie.

Beste Anouk, Wat fijn dat wij hebben mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw vader. Bedankt voor uw mooie reactie en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie urn, met troostpoppetje wat mij heel goed deed

Beste Annelies, Wat fijn dat de urn helemaal naar wens is en het troostpoppetje op de juiste plek is gekomen en troost kan bieden. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Precies zoals ik het wilde!

Goede website. Prijs/ kwaliteit verhouding prima!

Beste Wilma, Mooi om te horen dat de urn helemaal naar wens is en u zo tevreden bent over de website. Fijn dat we mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn

Zeer goed advies

Maak een afspraak en ga je keuze bekijken.

Beste Alex, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Wat fijn dat u uw bezoek aan onze showroom zo positief hebt ervaren. Met warme groet, Team Koopeenurn

De glazen urn was precies als op foto. Zeer netjes verpakt en goede omschrijving om het as erin te doen.

Beste Angelique, Bedankt voor het delen van uw mooie reactie. Fijn dat u zo tevreden bent met de urn, verpakking en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn

Keurig

Keurig netjes op tijd geleverd en goed stevig verpakt echt niks op aan te merken

Beste Danielle, Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service en verpakking. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Netjes verzorgd

Snelle levering. Prijs wat hoog naar gelang grote product maar alles voor de rest netjes

Beste Jouri, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. De glazen urnen worden handgeblazen. Dit is een bewerkelijk proces, zeker omdat er een holte moet worden gemaakt voor de as. Met warme groet, Team Koopeenurn

Prima verzorgd en snel geleverd

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Beste Eric, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooi ontwerp met heldere beschrijvin

Makkelijk kiezen, mooi ontwerp en snelle levering

Beste Marian, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urn, de site en de levering. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mijn ervaring urnenhemel is prima

Wat een keuze. Voor een ieder wat wils. Eenmaal mijn urn binnen deed hij aan mijn verwachtingen. Daarbij was er ook een hele snelle levering

Bese Karin, Bedankt voor uw mooie reactie en het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Fijn dat u tevreden bent met de urn en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn

TOP

Prachtige knuffelsteen!!

Beste Nadine, Fijn dat de urn naar wens is. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel vriendelijk.

Zeer mooi eind resultaat. Helemaal identiek zoals mijn eigen ontwerp.

Beste Ralph, Wat fijn dat de gepersonaliseerde urn naar wens is. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Erg tevreden,snelle levering,veel keus!

Mijn mama is 23 mei j.l overleden en we hebben haar as gedeeltelijk verstrooid maar we wilden ook iets persoonlijks nog thuis hebben staan,iets kleins wat langs onze overleden hondje zijn urn kon staan en we zijn perfect geslaagd bij Koopeenurn.nl. We hebben de kleine donkerblauwe druppel besteld en na 2 dagen deze al ontvangen (niet gepersonaliseerd) en hij was erg goed verpakt! Lief troostpoppetje zat erbij en een mooie kaart. Erg lief! Dus ja erg tevreden over de service. Het vullen ging erg makkelijk door de vul instructies en nu staat ze mooi langs onze blauwe piramide van ons hondje...Tussen alle orchideën in,iets wat ze mooi had gevonden! Groetjes Monique de Greef, Helmond

Beste Monique, Bedankt voor uw mooie reactie. Wat fijn dat we kunnen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.