Prachtig

Gemakkelijk te bestellen, tussendoor netjes contact over personaliseren urn. Vervolgens snelle levering, netjes en stevig verpakt, duidelijke omschrijving hoe de urn te vullen. De urn is prachtig, op een mooie manier ons zoontje gedenken. De urn is handgemaakt van glas met bovenop een waxinelichtje, kwaliteitswerk!

Prachtig aandenken

De urn was precies dat gene waar wij naar op zoek waren. Niet te opvallend maar heel speciaal voor ons!!

Ruime keuze qua assortiment en prijsklasse. Snelle levering.

Bijzonder mooi en snelle service

Wij zijn eerst nog wezen kijken in de showroom, erg vriendelijk ontvangen. Urn was nog mooier dan verwacht.

Was goed

Alles was netjes verzorgd het versturen en dat het goed ingepakt was prima organisatie

Beste Willeke, Bedankt voor uw mooie reactie. Met warme groet, Team Koopeenurn

zeer goed

mooie glazen urn besteld ,even geduld wordt op verzoek gemaakt ,het geheel zeer goed verpakt met instructie en hulp gereedschap. enigste minpuntje is dat er weinig communicatie na de bestelling ,verder zeer tevreden met dit bijzondere ornament met een aparte opstelling houder met inscriptie. ga zo door en U maakt veel mensen blij na dit grote verdriet.

Beste Hans, Bedankt voor uw mooie revieuw. Fijn dat u zo tevreden bent met de urn en de verpakking. We zullen uw opmerking ter harte nemen. Mooi dat de bestelde urn kan bijdrage aan een blijvend mooie herinnering. Met warme groet, Team Koopeenurn

Persoonlijk.....discreet......mooie urn

Wij zijn erg tevreden over de bestelde urn. Mooi en helemaal naar wens!

Beste José, Wat fijn dat de door u gekozen urn naar wens is. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Fijn dat de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Met warme groet, Team Koopeenurn

Bestellen ging goed en vlot

Vorige week een mini urn besteld, een vogeltje om een beetje as in te doen. Het werd snel geleverd en het bestel proces is makkelijk. Tip aan de leverancier; zorg ook voor een kleinere maat doos.

Beste Jacky, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Fijn dat de urn en het gebruik van de website naar wens is. We zullen uw tip ter harte nemen. Met warme groet, Team Koopeenurn

Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Beste Pacelle, Bedankt voor het delen van uw ervaringen met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Een snelle en secure levering

Na bestelling kwam de urn snel binnen. Ziet er uit zo als omschreven staat. Was netjes en goed ingepakt

Beste Eline, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Wat fijn dat u tevreden bent met de urn en levering. Met warme groet, Team Koopeenurn

Liefdevolle aandacht

Bij ons bestelde urntje zat een, aan mij gericht, handgeschreven bedankje met een liefdevolle afscheidstekst. Ook nog een troostpoppetje, dat nu aan de foto van onze kat hangt. Er is duidelijk aandacht besteed aan de bestelling. Zeer goed verpakt, zodat breken van het glas eigenlijk onmogelijk was. Tot tranen toe geraakt.......

Beste Brigitte, Wat een mooie reactie, erg fijn dat we mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw kat. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie kwaliteit en op tijd geleverd

Na een telefoontje, of het wel op tijd geleverd kon worden, is het pakketje direct op de post gegaan, zodat wij het op tijd voor de uitvaart in huis hadden. Goede service.

Beste Yvonne, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Wat fijn dat u zo positief bent over onze urnen en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn

Echt helemaal top

Ik had 4 mini urnen besteld. Nu wilde toch plots mijn vader een andere kleur. Totaal geen probleem, en werd aangepast. Supermooi verpakt, duidelijke beschreven. Echt top. Dankjewel.

.mooi glaswerk

Het had fijn geweest dat ik er een trechtertje er bij had gehad, en het dekseltje plakt niet goed, dat is jammer. Doet ook wel iets goedkoop aan.

Beste Bianca, Wat fijn dat de urn naar wens is. Normaliter voegen wij altijd een trechtertje bij een urn, mocht u deze alsnog wensen te ontvangen, horen wij het graag. In dat geval sturen wij deze na. Vreemd dat het afdekplaatje niet goed plakt, we hebben hier zojuist al even contact over gehad. Bedankt voor uw reactie en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Ik had een glazen vogeltje besteld, in werkelijkheid nog mooier dan op de foto. Met zorg verpakt en een zeer snelle levering.

Beste Annemie, Bedankt voor uw mooie reactie ! Wat fijn dat de urn nog mooier is dan verwacht. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooi product en zorgvuldig uitgevoerd

De sierurn voldoet aan mijn verwachting, is mooi uitgevoerd van gekleurd glas. Levering heeft wel erg lang geduurd. Zorgvuldig verpakt en met een goede toelichting hoe te villen.

Beste Marinus, Erg fijn te horen dat de door u bestelde urn en wijze van verpakking naar wens is. Het duurde inderdaad langer dan normaal voor wij de urn naar u konden verzenden. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Super service, prachtige urn!

Beste Ramona, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Wat fijn dat de urn en onze service naar wens is ! Met warme groet, Team Koopeenurn

Prachtig

Mini urn in de vorm van een vogel is heel mooi

Beste Boba, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel mooi en goed verpakt

Precies de kleuren die je besteld

Beste Connie, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Prachtige urn

Prachtige urn bij jullie kunnen vinden. Eindelijk iets naar mijn zin. Ook een mooie gedenkstandaard erbij uitgezocht van RVS. Krijgt een mooi plekje.

Beste Elly, Wat fijn dat u bij ons een urn en RVS standaard heeft gevonden die helemaal naar wens is en zo kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel tevreden

De urnen kwamen snel en netjes binnen .

Beste Angelique, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Zeer mooie urn

Grote keuze uit mooie urnen

Beste Ine, Bedankt voor uw mooie reactie en aanbeveling. Wat fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is. Met warme groet, Team Koopeenurn

Makkelijk, goede kwaliteit en nette verzending

Ik bestelde een mini urn voor mijn vader zijn as. Het is een mooi blauw kristallen hartje van een bescheiden formaat, waarvan, als je het niet zou weten, niet zou denken dat het een urn is. Ik heb hem voor de zekerheid besteld omdat mijn moeder (nog) niets wil van as of een foto, dit vindt zij te confronterend, met als uitgangspunt “beter mee verlegen dan om verlegen” als we de rest van het as uitgestrooid hebben. Ze gaf aan, toen ik het vertelde, dat ze deze toch wel erg mooi en bescheiden vindt! De service is top, het pakketje keurig verpakt en een persoonlijke noot eraan toegevoegd. Ik vindt deze site een echte aanrader.

Beste Lisette, Bedankt voor de mooie reactie en aanbeveling ! Wat fijn dat u een keuze hebt kunnen maken uit onze urnen die voor uw moeder precies goed was. Met warme groet, Team Koopeenurn

Het is allemaal heel waardig

Beste Hennie, Bedankt voor uw mooie reactie en aanbeveling. Fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snelle levering van mooie produkten

Fijn dat de producten mooi zijn zoals op de site te zien is. En fijn dat de artikelen zo snel zijn geleverd

Beste Arno, Bedankt voor uw reactie en mooie aanbeveling. Fijn dat de producten voldoen aan uw verwachting(en). Met warme groet, Team Koopeenurn

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.