Hele mooie urn

Ik ben heel blij met de urn. We hebben hem mooie plek gegeven.

Beste Wendy, Erg fijn dat u zo blij bent met de urn ! Erg fijn dat u de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

Hele goede ervaring gehad. Klantenservice was altijd bereikbaar en was ook snel met reageren. Ook bij het vragen van additionele foto’s was dit geen enkel probleem. We kregen de urn snel binnen en ook zeer goed ingepakt in de doos. Kwaliteit merk je zeker want de urn is heel erg zwaar van zichzelf.

Beste DM, Bedankt voor uw mooie reactie. Erg fijn dat u zo tevreden bent met de urn en onze service ! Met warme groet, Team Koopeenurn

Zeer goed product

Ik had een porseleinen urn besteld. Levering ging snel. Het product zat goed in de verpakking. Het kon geen kant op. Verder alles goed verlopen.

Beste Eric, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat u tevreden bent over de urn en de verpakking. Warme groet, Team Koopeenurn

Keurig verzorgd

Hetgeen wat ik besteld had zat keurig en persoonlijk verpakt.

Beste Colinda, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent over de urn en onze service. Warme groet, Team Koopeenurn

Erg snelle levering en heel mooi

In zo n moeilijke tijd zeer discreet geholpen en heel goede kwaliteit van product

Beste M. Bedankt voor uw mooie reactie. Goed te horen dat u tevreden bent over de urn en onze service. Erg fijn dat u de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

De urn is mooi en van een mooie kwaliteit

Tip: Communiceer duidelijker over de trechter. In ons geval liep die meteen vast omdat de hals te fijn was.

Beste Karen, Fijn dat de u blij bent met de urn en de kwaliteit. Bedankt voor uw tip. Warme groet, Team Koopeenurn

was,wat bezorgd, kwa bezorgen maar hij kwa heel aan. Erg blij men mijn uren

Beste Ronald, Wat fijn dat u blij bent met de urn ! En goed te vernemen dat uw bezorgdheid wat bezorging betreft onterecht was. We besteden veel zorg aan onze verpakking. Warme groet, Team Koopeenurn

Betrokken en uitermate behulpzaam.

Het betrof een handgemaakt product. De aangeboden urn was volledig anders dan de getoonde urn. D.m.v diverse foto's en uitleg een bewuste keuze, op afstand, kunnen maken. De urn is mooier dan we ons ooit hadden kunnen wensen. Een prachtige laatste rustplaats. Wie wil dit nou niet. Hartelijk bedankt voor jullie uitmuntende inzet

Beste Monique, Bedankt voor de mooie reactie. Erg fijn dat u de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

Superservice

Tot 2x toe een urn besteld, maar de bank meldde dat de betaling niet gelukt was. Maar tot onze grote verbazing kreeg mijn vader de volgende dag toch een urn. Maar dat zouden er dus 2 moeten zijn. Koop een urn gebeld, en zij hebben het helemaal tot de bos in uitgezocht en mij smiddags teruggebeld. Tweede urn was naar mijn eigen huisadres gestuurd. Maar was niet thuis op dat moment en was bij de serviceplek afgeleverd. Top. Zou iedereen koop een urn aanraden, die op dat moment een urn nodig heeft.

Beste Wim en Yvonne, Fijn dat het helemaal goed is gekomen met de levering van de urnen. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Wat een geweldige top service

Binnen 2 dagen van ons urntje er. Hij is precies als op de website. Alles erbij om het as voorzichtig erin te doen. Top!

Beste Kathy, Fijn te horen dat u blij bent met de urn en en met onze service ! Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Mijn ervaring is heel goed, een snelle levering , en de verpakking was echt aandacht aan geschonken ,de urn kwam onbeschadigd aan.

Beste Riet, Erg fijn te horen dat u tevreden bent over de levering en de urn. Omdat het een glazen urn betreft, is de verpakking inderdaad erg belangrijk. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Hele fijne ervaring, mooie urn

Ik heb gekozen voor de glazen urn in hartvorm met houder, voor mijn paard. Enorm blij met de urn. Goed verpakt, dus nog in takt bij ontvangst, makkelijk zelf te vullen en te sluiten.

Beste Anouk, Fijn dat u zo blij bent met de urn en dat deze mag bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw paard. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Duidelijk, snel en zorgvuldig

2 glazen hartjes besteld, welke zeer netjes en zorgvuldig verpakt waren met een snelle levering. After sales call was ook netjes met juiste zorgvuldigheid uitgevoerd, daar het toch een gevoelig onderwerp is. Service en product is top!

Beste Marieke, We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de glazen hartjes, verpakking, levering en service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl. Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Mooie producten

Het afgeleverde product is zonder meer erg mooi en stijlvol. Enige verbeterpuntje zou zijn om op de website wat duidelijker te formuleren hoe het zit met extra's, zoals een bloem laten graveren op de RVS urn. Ik heb lang gezocht hoe ik dat via de site zou moeten bestellen samen met de urn. Maar dat kan dus niet. Na lang zoeken heb ik mijn vraag dus maar gemaild en toen bleek pas dat je dat helemaal niet online kunt bestellen maar apart moet betalen. Wat ingewikkeld. Ik zou zeggen probeer dat via de site in een keer te regelen. Dan betaal je de urn en alles wat je extra bijbesteld, bijv. een bloem, een naam, etc., dat telt dan gewoon erbij op en betaal je in een keer. Dan verloopt de levering ook sneller.

Beste Maria, Erg fijn dat u zo tevreden bent met de door u bestelde RVS urn. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl. Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Mooi product en betaalbaar

Ik heb een mini-urn een hartjesvorm in de lievelingskleur van mijn moeder, nm blauw. Een klein reservoir waar wat as in kan. Makkelijk te vullen en af te sluiten. Mooie kwaliteit en betaalbaar. Ben er heel blij mee.

Beste Karin, Wat fijn dat de urn een mooie herinnering aan uw moeder is, in haar lievelingskleur. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl. Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Mooi als herinnering

Ik heb voor onze overleden poes een glazen urn in de vorm van een poes besteld met bijpassende standaard. De as van de poes past weliswaar niet in z'n geheel erin, maar dat vonden we ook niet nodig. De rest hebben we uitgestrooid en een deel staat in de urn bij ons in een vitrinekast. Omdat onze poes een echte dikkerd was, is de dikke glazen poes uiterst toepasselijk. Wij zijn er erg tevreden mee.

Beste Bert, Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent met de urn voor uw overleden poes. Wat toevallilg dat de vorm van de urn zo goed bij haar past. Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Goede service voor een mooie herinnering

Duidelijke site en snelle levering. De urn zat goed verpakt en ziet er precies zo uit als op de foto. Mooie urn voor een mooie herinnering.

Beste Rozemarijn, Fijn om te lezen dat de bij ons aangeschafte urn bijdraagt aan mooie herinneringen. Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Snelle levering, goede prijs Je moet wel zelf het as erin doen. Ik kreeg ook een bon toegestuurd met korting op een eventuele volgende aankoop, de kortingscode was echter doorgrkrast. Beter geen code toesturen de volgende keer

Beste Anne, Fijn om te horen dat u tevreden bent. U kunt er natuurlijk voor kiezen om de urn zelf te vullen. U kunt het ook overwegen om het vullen door een uitvaartverzorger of crematorium te laten doen. Hier zijn echter wel vaker kosten aan verbonden. Bij een besteding van €200 of meer krijgt u van ons een kortingscode meegestuurd. Onder dat bedrag wordt er inderdaad door ons: 'niet van toepassing' op de bon geschreven. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Mooie knuffelsteen, snelle levering

Via website mooie mini urn besteld van glas. Snelle levering en ook goed verpakt.

Beste Inge, Wat fijn dat u tevreden bent over de urn, de levering en de verpakking. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Duidelijke site. Snelle verzending en mooi kunst. Gemakkelijk te vullen.

Beste Saskia, We zijn blij te horen dat de site, de levering en het assortiment naar wens is. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn

Super service!

Mijn oog viel op een blauwe kristallen hart urn, ik vroeg of ik ze kon zien via de email, heel snelle reactie met foto's van alle urnen en mn vragen daarna werden ook direct beantwoord! Super service en nog binnen 24 uur ook nog geleverd! En ziet er super mooi en degelijk uit, bedankt!

Beste Fiona, Fijn dat u zo tevreden bent over de urnen en onze service ! Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn

Mooie producten, uitstekende service

Ik was positief verrast toen ik op deze website terecht kwam. Je wilt toch iets bijzonders hebben om de as van je dierbare in te doen. In mijn geval koos ik voor een mini urn. Erg mooie en bijzondere urnen om de as in te bewaren. Ik ben erg tevreden over de urn, hij ziet er erg mooi uit en de service was ook uitstekend. De levering was goed en ik was verrast toen ik werd gebeld of alles goed is gegaan en of er nog bijzonderheden zijn. Dit gebeurt tegenwoordig niet meer, dus hier was ik heel blij mee.

Beste Evi, We zijn erg blij te horen dat u zo positief bent over het assortiment, de website en het klantcontact. Wat fijn dat de urn naar uw volle tevredenheid is en we hopen dat de urn een blijvend mooie herinnering zal bieden voor u en uw naasten. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Mooi op tijd geleverd en prachtig exemplaar

Duidelijke website, duidelijke manier van bestellen, en een snelle levering. Kwaliteit is zeer goed

Beste heer van Geel, Erg fijn dat alles duidelijk is en u zo tevreden bent over de kwalteit en de snelle levering. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn

Geheel naar tevredenheid

2 prachtige mondgeblazen mini urnen besteld. Heel netjes verpakt. Het telefonisch en mail contact was snel, vriendelijk en behulpzaam. Overzichtelijke site met verschillende betalingsmogelijkheden. Zeer tevreden.

Beste familie Westerman, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urnen en onze dienstverlening. En bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn

Goede service en mooi product

Behulpzame klantenservice, snel en goed verpakt geleverd.

Beste Irene, Bedankt voor de mooie beoordeling ! Erg fijn dat u zo tevreden bent. Warme groet, Team Koopeenurn