Heel mooi en goed verpakt

Precies de kleuren die je besteld

Prachtige urn

Prachtige urn bij jullie kunnen vinden. Eindelijk iets naar mijn zin. Ook een mooie gedenkstandaard erbij uitgezocht van RVS. Krijgt een mooi plekje.

Heel tevreden

De urnen kwamen snel en netjes binnen .

Beste Angelique, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Zeer mooie urn

Grote keuze uit mooie urnen

Beste Ine, Bedankt voor uw mooie reactie en aanbeveling. Wat fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is. Met warme groet, Team Koopeenurn

Makkelijk, goede kwaliteit en nette verzending

Ik bestelde een mini urn voor mijn vader zijn as. Het is een mooi blauw kristallen hartje van een bescheiden formaat, waarvan, als je het niet zou weten, niet zou denken dat het een urn is. Ik heb hem voor de zekerheid besteld omdat mijn moeder (nog) niets wil van as of een foto, dit vindt zij te confronterend, met als uitgangspunt “beter mee verlegen dan om verlegen” als we de rest van het as uitgestrooid hebben. Ze gaf aan, toen ik het vertelde, dat ze deze toch wel erg mooi en bescheiden vindt! De service is top, het pakketje keurig verpakt en een persoonlijke noot eraan toegevoegd. Ik vindt deze site een echte aanrader.

Beste Lisette, Bedankt voor de mooie reactie en aanbeveling ! Wat fijn dat u een keuze hebt kunnen maken uit onze urnen die voor uw moeder precies goed was. Met warme groet, Team Koopeenurn

Het is allemaal heel waardig

Beste Hennie, Bedankt voor uw mooie reactie en aanbeveling. Fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snelle levering van mooie produkten

Fijn dat de producten mooi zijn zoals op de site te zien is. En fijn dat de artikelen zo snel zijn geleverd

Beste Arno, Bedankt voor uw reactie en mooie aanbeveling. Fijn dat de producten voldoen aan uw verwachting(en). Met warme groet, Team Koopeenurn

Een snelle levering en goed verpakt.

De urn ziet er mooi uit en prima formaat.

Beste MJ, Bedankt voor uw mooie aanbeveling. Fijn dat alles compleet naar wens is. Met warme groet, Team Koopeenurn

Goed geregeld

Veel te bieden en snel geleverd en netjes verpakt

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie reactie en aanbeveling. Fijn dat uw ervaring met onze dienstverlening zo positief is. Met warme groet, Team Koopeenurn

Vriendelijk en netjes

Verrast door de ruime keuze en persoonlijke boodschap na ontvangst. Snelle en goed verpakte levering van het product. Mijn zoontje is er heel erg blij mee.

Beste Floyd, Bedankt voor uw mooie reactie een aanbeveling. Erg fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is en dat de urn kan bijdragen aan een mooie blijvende herinnering voor uw zoontje. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie urn

Nadat t in eerste instantie nogal duurde (ook ivm corona), even contact gehad met verkoper , daarna kwam t pakket . Keurig netjes ,vriendelijke mensen

Beste Jan, Het duurde inderdaad iets langer dan normaal voordat uw urn voorradig was. Erg fijn dat het goed is gekomen en u tevreden bent over de urn, de verpakking en onze klantenservice. Bedankt voor uw reactie en dat u voor ons gekozen heeft. Met warme groet, Team Koopeenurn

Supergoede en fijne service.

Na onze bestelling binnen gekregen te hebben (het was wel de juiste, door ons bestelde mini-urn), bleek hij qua kleur toch tegen te vallen, of althans niet naar onze zin. Hij had veel meer kleuren dan het product op de website. Nou ging het om een handgeblazen urn, dus elke urn is uniek en kon dus wat afwijken van de getoonde urn op de website. Maar die wij gekregen hadden vonden wij er wel erg anders uit zien. Gebeld met een medewerkster van koopeenurn. Zij heeft de moeite genomen om in het magazijn te kijken of er een mini-urn was die qua kleurintensiteit meer leek op die van de website. Ik werd al snel weer gebeld dat ze een andere had gevonden. Dus opnieuw een bestelling geplaatst met daarin de notitie van wat we besproken hadden door de telefoon. De volgende dag hadden we deze mini-urn al binnen. En deze is echt helemaal naar onze wens! De eerder gekregen mini-urn kon ik retourneren. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit alles bij elkaar een super service vind!

Beste Cynthia, Wat fijn dat u uiteindelijk de urn ontvangen heeft die helemaal naar wens is ! Heel graag gedaan. Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Uitstekend bedrijf

Ik heb een erg fijne ervaring gehad. De urn werd snel verzonden, en ook heel goed verpakt! Alles zat erin om het ons zo gemakkelijk mogelijk te maken! Ik vond het extra troost poppetje erin echt fantastisch, mijn dochter heeft daar erg veel baat bij!

Beste Manon, Erg fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is. Wat mooi dat het troostpoppetje zo'n steun is voor uw dochter ! Hartelijk dank voor uw mooie reactie en aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snelle levering en prachtige kwaliteit, nog mooier als op de foto. Heel dankbaar.

Beste Danielle, Bedankt voor uw mooie beoordeling en aanbeveling! Fijn dat u zo tevreden bent over onze levering en de urn. Mooi dat de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

Mooie urn

We hebben een urn gekocht voor de as van onze dochter. We wilden graag een naam en datum op de urn laten zetten, daarom hebben we voor koopeenurn gekozen. De gegraveerde urn is mooi geworden en goed verpakt geleverd. Het bestelproces kan wel verbeterd worden. De bestelling werd eerst niet goed verwerkt.

Beste Kim, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Door een storing op de website was uw bestelling inderdaad niet goed doorgekomen, gelukkig konden we dit snel oplossen. Wat fijn dat de gegraveerde urn naar wens is en zo kan bijdragen aan een mooie herinnering. Met warme groet, Team Koopeenurn

Wel goed

Ik heb helaas nog steeds de bijbehorende sleuteltjes van de urnen nog niet in mijn bezit. En ik vind het verwarrend dat jullie antwoorden op de eerst ontvangen mail van de klant. Daarin staat in mijn mail een tekst voor op de urn die ik later gewijzigd heb. En ik denk dan steeds als ze maar geen vergissing maken en niet die tekst op de urn plaatsen. Dus voor de zekerheid ga ik dan toch maar weer bellen. Dit waren de minpunten. Maar ik ben toch heel tevreden over de klantvriendelijkheid en de contacten die er telefonisch waren. En de urnen zijn heel mooi geworden. Nu wacht ik nog op de sleuteltjes.

Beste Anke, We hebben contact gehad over de sleuteltjes voor de rvs urnen. Gelukkig zijn de sleuteltjes inmiddels aangekomen. Wij antwoorden vanuit de webshop, de oorspronkelijke bestelling staat dan inderdaad onderaan ons bericht. De personalisatie wijziging is echter bekend bij ons team. Fijn dat u zo tevreden bent over onze klantenservice en de urnen. Bedankt voor uw reactie. Met warme groet, Team Koopeenurn

Product mooi, verzending niet netjes

De glazen steen is mooi. Echter vond ik het bijzonder vervelend dat op de doos de naam van koopeenurn stond. Van mij hoeft de postbode echt niet te weten dat ik een urn koop. Ik zou het waarderen als dit niet zo groot , liever helemaal niet op de doos staat.

Beste Judith, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat de urn naar alle tevredenheid is maar wat vervelend om te horen dat u dit zo hebt ervaren. Uw opmerking heeft ons aan het denken gezet en daarom wordt de mogelijkheid voor discrete verzending in de toekomst toegevoegd als optie bij het bestellen in onze webshop. Warme groet, Team Koopeenurn

Snel en plezierig geholpen

Het uitzoeken en bestellen ging online erg makkelijk. Toen ik er niet uit kwam met het uploaden van de naam voor op de gedenksteen werd ik bijzonder plezierig geholpen door de klantenservice. Ik kreeg een duidelijke uitleg van de mogelijkheden en de gedane toezegging werd vlot nageleefd.

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling en aanbeveling! Fijn dat u onze website als prettig hebt ervaren. In het bijzonder dat de klantenservice u zo prettig heeft mogen helpen. Bedankt dat u voor ons koos. Voor een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

Zeer tevreden over kwaliteit

De glasgeblazen miniurn is erg mooi. Twee opmerking. Het trechtertje wat is bijgeleverd is wel heel klein. Het was moeilijk om het as (wat voor een deel ook uit grof as bestaat) door de opening te krijgen. En over de standaad. Daar zitten witte rubber dopjes op. Het zou mooi zijn om daar bijv. een kleur voor te kunnen kiezen. Verder ben ik erg tevreden

Beste Elfri, Hartelijk dank voor uw beoordeling. aanbeveling en opmerkingen. Zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Warme groet, Team Koopeenurn

Prachtige urn

Ontzettend mooi afgewerkte urn (een zwarte hart urn met zilveren vlokken aan de binnenkant). Snelle verzending en een lieve verrassing bij het pakket. Daarnaast mijn naam handgeschreven op de bestellingsbrief. Mooie, respectvolle manier om online zoiets emotioneels te bestellen.

Beste Daniëlle, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u zo tevreden bent. We doen ons uiterste best onze online ervaring toch zo persoonlijk mogelijk te maken! Fijn dat u onze kleine attentie/verrassing zo waardeert. Vooral in deze moeilijke tijd. Dankuwel! Warme groet, Team Koopeenurn

Fijn geholpen

Wij (mijn moeder, broer en ik) waren op zoek naar een kleine, subtiele urn. Na een afspraak op locatie hebben we onze keuzes gemaakt en werden de urnen mooi ingepakt en konden we ze de week erna ophalen.

Beste Jolanda, Bedankt voor jullie bezoek en deze mooie beoordeling. Fijn dat we jullie zo hebben kunnen helpen aan een mooie herinnering. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snel geleverd en netjes

Na bestelling snel geleverd 1 dag later super

Beste Bianca, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u zo tevreden bent. We doen altijd ons uiterste best onze bestelling zo snel mogelijk bij onze klanten te laten bezorgen. Warme groet, Team Koopeenurn

Snel geleverd en met zorg verpakt.

Prettig en passend bij de situatie waarin je een urn moet bestellen. Fijn.

Beste Marloes, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u zo tevreden bent over de manier waarop wij u van dienst mochten zijn. Warme groet, Team Koopeenurn

Snelle, goede levering, goed verpakt

Duidelijke website, en snelle, bijna persoonlijke, goede levering

Beste Gemma, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u zo tevreden bent over ons, de website en de levering! Warme groet, Team Koopeenurn

Goede website makkelijk zoeken.

Beste Margot, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u tevreden bent en onze website zo hebt ervaren zodat u hebt kunnen vinden wat u zocht. Warme groet, Team Koopeenurn

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.