Niet tevreden

Lang moeten wachten op de urn. Als ik bel dat ik na 3 maanden niks heb ontvangen krijg ik van de vader van de eigenaresse te horen dat dat niet mogelijk is. Vervolgens zegt hij dat ik door haar de volgende dag terug gebeld wordt. Einde volgende dag besluit ik zelf te bellen en krijg ik als antwoord dat ze het in de ochtend over me gehad hebben. Vind het jammer dat je zelf er achter aan moet bellen. Als ik niet gebeld had had ik afgevraagd wanneer ik de urn had binnen gekregen

They were beautiful.

Stones were lovely

Hello Wendy, Thank you for your review and recommendation. Happy to hear the stones are well received and loved. We hope it offers you an ever lasting memory. Warm regards, Team Koopeenurn.nl

Heb het goed verpakt en snel gekregen

Het zag er echt prima uit en heb het ook snel gekregen

Beste Anita, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u tevreden bent over de urn en de manier van verpakken. Hier besteden we graag onze aandacht aan. Bedankt voor de mooie aanbeveling. Warme groet, Team Koopeenurn

Ik kreeg wat ik bestelde: een urn.

Beste Ellen, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u tevreden bent over de urn en de levering! Warme groet, Team Koopeenurn

Super mooi product.

Super snelle levering. Precies zoals op de foto zichtbaar is.

Beste Saskia, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u zo tevreden bent over de urn en de levering ! Warme groet, Team Koopeenurn

Heel zorgvuldig ingepakt. En ook erg persoonlijk met een mooie kaart erin!

Beste Mariska, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de verpakking en de service ! Warme groet, Team Koopeenurn

Perfect en vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk en snel geholpen. Prima adres voor aanbevelingen richting mijn contacten

Beste Marie-Jose, Bedankt voor uw reactie. We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze service en ons wilt aanbevelen. Met warme groet, Team Koopeenurn

Prettig contact met klantenservice. Prima levering en goed verpakt!

Beste Laura, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent over onze klantenservice, levering en verpakking. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie urn alleen de inhoud is minder als gezegd wordt.

Ik vind de urn prachtig. Ik vind het alleen jammer dat er staat dat er 5 liter as in kan terwijl er maar 3 liter in kan dus zit nu met as over. Ik heb hier over gebeld ben netjes te woord gestaan en gevraagd of ze dit bij de advertentie willen veranderen dit zouden ze doen maar is nog steeds niet gedaan. Ook zou ik het fijn gevonden hebben als ze mij op de hoogte gebracht zouden hebben als ze de urn op de site zouden zetten. Ik snap dat jullie hier trots op zijn maar een belletje of apje was wel fijn geweest was ik niet zo geschrokken. De urn is prachtig niets op aan te merken.

Beste Helma, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Er is contact geweest met de producent en de inhoud is aangepast. Fijn dat u tevreden bent met de urn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Service is goed

Helaas niet de urn gekregen zoals op foto maar is alsnog mooi. Houder werd nageleverd netjes over gebeld.

Beste Sabrina, Bedankt voor het delen van uw reactie. Onze urnen zijn handgeblazen en daarom uniek. Geen enkele urn is hetzelfde. We zijn erg blij dat de urn die u ontvangen hebt weliswaar afwijkt van de foto, maar wel naar wens is. Warme groet, Team Koopeenurn

Klantvriendelijk

Na hun duidelijke website te hebben bezocht, nog even op verkoopadressen geweest om met eigen ogen de mini urnen te bekijken. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Levering snel en correct.

Beste Gerryan, Bedankt voor het delen van uw reactie. We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze website, urnen en onze service. Warme groet, Team Koopeenurn

Mooi product, goeie kwaliteit

Mooie gedenkstenen, prima kwaliteit, mooie prijs, goed beschermd/verpakt geleverd, snelle levering.

Beste Mirjam, Bedankt voor het delen van uw reactie. We zijn blij dat u zo tevreden bent met de urnen en onze service. Warme groet, Team Koopeenurn

Super goede service!

Mevr. Carla Caris heeft mij zo goed geholpen, met de urns. Eind juni, heb een hele mooie hart voor mijn moeder uitgekozen. Wil Carla daarvoor bedanken. Jullie service is echt top! Mvg,

Beste C., Bedankt voor uw mooie reactie ! We zijn erg blij dat u zo tevreden bent. Fijn dat de urn bijdraagt aan een mooie herinnering aan uw moeder. Warme groet, Team Koopeenurn

Veel aanbod, ik ben eindelijk iets tegen gekomen wat ik mooi vond

Soms heb je een idee over hoe de urn eruit gaat zien. Koop een urn heeft veel aanbod en ik heb er dan ook een mooie uit kunnen zoeken. Door de gemakkelijke betaling en snelle levering heeft hij nu een mooi plekje in huis gekregen

Beste Vera, Wat fijn dat u tevreden bent over de urn en onze website. Bedankt voor het delen van uw reactie. Warme groet, Team Koopeenurn

Hele mooie urn

Ik ben heel blij met de urn. We hebben hem mooie plek gegeven.

Beste Wendy, Erg fijn dat u zo blij bent met de urn ! Erg fijn dat u de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

Hele goede ervaring gehad. Klantenservice was altijd bereikbaar en was ook snel met reageren. Ook bij het vragen van additionele foto’s was dit geen enkel probleem. We kregen de urn snel binnen en ook zeer goed ingepakt in de doos. Kwaliteit merk je zeker want de urn is heel erg zwaar van zichzelf.

Beste DM, Bedankt voor uw mooie reactie. Erg fijn dat u zo tevreden bent met de urn en onze service ! Met warme groet, Team Koopeenurn

Zeer goed product

Ik had een porseleinen urn besteld. Levering ging snel. Het product zat goed in de verpakking. Het kon geen kant op. Verder alles goed verlopen.

Beste Eric, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat u tevreden bent over de urn en de verpakking. Warme groet, Team Koopeenurn

Keurig verzorgd

Hetgeen wat ik besteld had zat keurig en persoonlijk verpakt.

Beste Colinda, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent over de urn en onze service. Warme groet, Team Koopeenurn

Erg snelle levering en heel mooi

In zo n moeilijke tijd zeer discreet geholpen en heel goede kwaliteit van product

Beste M. Bedankt voor uw mooie reactie. Goed te horen dat u tevreden bent over de urn en onze service. Erg fijn dat u de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

De urn is mooi en van een mooie kwaliteit

Tip: Communiceer duidelijker over de trechter. In ons geval liep die meteen vast omdat de hals te fijn was.

Beste Karen, Fijn dat de u blij bent met de urn en de kwaliteit. Bedankt voor uw tip. Warme groet, Team Koopeenurn

was,wat bezorgd, kwa bezorgen maar hij kwa heel aan. Erg blij men mijn uren

Beste Ronald, Wat fijn dat u blij bent met de urn ! En goed te vernemen dat uw bezorgdheid wat bezorging betreft onterecht was. We besteden veel zorg aan onze verpakking. Warme groet, Team Koopeenurn

Betrokken en uitermate behulpzaam.

Het betrof een handgemaakt product. De aangeboden urn was volledig anders dan de getoonde urn. D.m.v diverse foto's en uitleg een bewuste keuze, op afstand, kunnen maken. De urn is mooier dan we ons ooit hadden kunnen wensen. Een prachtige laatste rustplaats. Wie wil dit nou niet. Hartelijk bedankt voor jullie uitmuntende inzet

Beste Monique, Bedankt voor de mooie reactie. Erg fijn dat u de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

Superservice

Tot 2x toe een urn besteld, maar de bank meldde dat de betaling niet gelukt was. Maar tot onze grote verbazing kreeg mijn vader de volgende dag toch een urn. Maar dat zouden er dus 2 moeten zijn. Koop een urn gebeld, en zij hebben het helemaal tot de bos in uitgezocht en mij smiddags teruggebeld. Tweede urn was naar mijn eigen huisadres gestuurd. Maar was niet thuis op dat moment en was bij de serviceplek afgeleverd. Top. Zou iedereen koop een urn aanraden, die op dat moment een urn nodig heeft.

Beste Wim en Yvonne, Fijn dat het helemaal goed is gekomen met de levering van de urnen. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Wat een geweldige top service

Binnen 2 dagen van ons urntje er. Hij is precies als op de website. Alles erbij om het as voorzichtig erin te doen. Top!

Beste Kathy, Fijn te horen dat u blij bent met de urn en en met onze service ! Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Mijn ervaring is heel goed, een snelle levering , en de verpakking was echt aandacht aan geschonken ,de urn kwam onbeschadigd aan.

Beste Riet, Erg fijn te horen dat u tevreden bent over de levering en de urn. Omdat het een glazen urn betreft, is de verpakking inderdaad erg belangrijk. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Met warme groet, Team Koopeenurn

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.