Snel en plezierig geholpen

Het uitzoeken en bestellen ging online erg makkelijk. Toen ik er niet uit kwam met het uploaden van de naam voor op de gedenksteen werd ik bijzonder plezierig geholpen door de klantenservice. Ik kreeg een duidelijke uitleg van de mogelijkheden en de gedane toezegging werd vlot nageleefd.

Beste, Bedankt voor uw mooie beoordeling en aanbeveling! Fijn dat u onze website als prettig hebt ervaren. In het bijzonder dat de klantenservice u zo prettig heeft mogen helpen. Bedankt dat u voor ons koos. Voor een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

Zeer tevreden over kwaliteit

De glasgeblazen miniurn is erg mooi. Twee opmerking. Het trechtertje wat is bijgeleverd is wel heel klein. Het was moeilijk om het as (wat voor een deel ook uit grof as bestaat) door de opening te krijgen. En over de standaad. Daar zitten witte rubber dopjes op. Het zou mooi zijn om daar bijv. een kleur voor te kunnen kiezen. Verder ben ik erg tevreden

Beste Elfri, Hartelijk dank voor uw beoordeling. aanbeveling en opmerkingen. Zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Warme groet, Team Koopeenurn

Prachtige urn

Ontzettend mooi afgewerkte urn (een zwarte hart urn met zilveren vlokken aan de binnenkant). Snelle verzending en een lieve verrassing bij het pakket. Daarnaast mijn naam handgeschreven op de bestellingsbrief. Mooie, respectvolle manier om online zoiets emotioneels te bestellen.

Beste Daniëlle, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u zo tevreden bent. We doen ons uiterste best onze online ervaring toch zo persoonlijk mogelijk te maken! Fijn dat u onze kleine attentie/verrassing zo waardeert. Vooral in deze moeilijke tijd. Dankuwel! Warme groet, Team Koopeenurn

Fijn geholpen

Wij (mijn moeder, broer en ik) waren op zoek naar een kleine, subtiele urn. Na een afspraak op locatie hebben we onze keuzes gemaakt en werden de urnen mooi ingepakt en konden we ze de week erna ophalen.

Beste Jolanda, Bedankt voor jullie bezoek en deze mooie beoordeling. Fijn dat we jullie zo hebben kunnen helpen aan een mooie herinnering. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snel geleverd en netjes

Na bestelling snel geleverd 1 dag later super

Beste Bianca, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u zo tevreden bent. We doen altijd ons uiterste best onze bestelling zo snel mogelijk bij onze klanten te laten bezorgen. Warme groet, Team Koopeenurn

Snel geleverd en met zorg verpakt.

Prettig en passend bij de situatie waarin je een urn moet bestellen. Fijn.

Beste Marloes, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u zo tevreden bent over de manier waarop wij u van dienst mochten zijn. Warme groet, Team Koopeenurn

Snelle, goede levering, goed verpakt

Duidelijke website, en snelle, bijna persoonlijke, goede levering

Beste Gemma, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u zo tevreden bent over ons, de website en de levering! Warme groet, Team Koopeenurn

Goede website makkelijk zoeken.

Beste Margot, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u tevreden bent en onze website zo hebt ervaren zodat u hebt kunnen vinden wat u zocht. Warme groet, Team Koopeenurn

Super tevreden top service binnen 24 uur ontvangen

Zeer tevreden over jullie bedrijf telefonisch contact gehad en beloofd dat ze de urn voor 4 uur zouden opsturen had hem binnen 24 uur thuis. Dus bij deze nogmaals hartelijk dank . Zal jullie ook echt aanbevelen bij vrienden en bekenden

Beste mevrouw Eikelboom, We zijn erg blij te horen dat uw ervaring met Koop een Urn en ons team in het bijzonder zo positief was. Graag gedaan en u bedankt voor uw reactie en aanbeveling ! Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Niet tevreden

Lang moeten wachten op de urn. Als ik bel dat ik na 3 maanden niks heb ontvangen krijg ik van de vader van de eigenaresse te horen dat dat niet mogelijk is. Vervolgens zegt hij dat ik door haar de volgende dag terug gebeld wordt. Einde volgende dag besluit ik zelf te bellen en krijg ik als antwoord dat ze het in de ochtend over me gehad hebben. Vind het jammer dat je zelf er achter aan moet bellen. Als ik niet gebeld had had ik afgevraagd wanneer ik de urn had binnen gekregen

They were beautiful.

Stones were lovely

Hello Wendy, Thank you for your review and recommendation. Happy to hear the stones are well received and loved. We hope it offers you an ever lasting memory. Warm regards, Team Koopeenurn.nl

Heb het goed verpakt en snel gekregen

Het zag er echt prima uit en heb het ook snel gekregen

Beste Anita, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u tevreden bent over de urn en de manier van verpakken. Hier besteden we graag onze aandacht aan. Bedankt voor de mooie aanbeveling. Warme groet, Team Koopeenurn

Ik kreeg wat ik bestelde: een urn.

Beste Ellen, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u tevreden bent over de urn en de levering! Warme groet, Team Koopeenurn

Super mooi product.

Super snelle levering. Precies zoals op de foto zichtbaar is.

Beste Saskia, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u zo tevreden bent over de urn en de levering ! Warme groet, Team Koopeenurn

Heel zorgvuldig ingepakt. En ook erg persoonlijk met een mooie kaart erin!

Beste Mariska, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de verpakking en de service ! Warme groet, Team Koopeenurn

Perfect en vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk en snel geholpen. Prima adres voor aanbevelingen richting mijn contacten

Beste Marie-Jose, Bedankt voor uw reactie. We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze service en ons wilt aanbevelen. Met warme groet, Team Koopeenurn

Prettig contact met klantenservice. Prima levering en goed verpakt!

Beste Laura, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent over onze klantenservice, levering en verpakking. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooie urn alleen de inhoud is minder als gezegd wordt.

Ik vind de urn prachtig. Ik vind het alleen jammer dat er staat dat er 5 liter as in kan terwijl er maar 3 liter in kan dus zit nu met as over. Ik heb hier over gebeld ben netjes te woord gestaan en gevraagd of ze dit bij de advertentie willen veranderen dit zouden ze doen maar is nog steeds niet gedaan. Ook zou ik het fijn gevonden hebben als ze mij op de hoogte gebracht zouden hebben als ze de urn op de site zouden zetten. Ik snap dat jullie hier trots op zijn maar een belletje of apje was wel fijn geweest was ik niet zo geschrokken. De urn is prachtig niets op aan te merken.

Beste Helma, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Er is contact geweest met de producent en de inhoud is aangepast. Fijn dat u tevreden bent met de urn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Service is goed

Helaas niet de urn gekregen zoals op foto maar is alsnog mooi. Houder werd nageleverd netjes over gebeld.

Beste Sabrina, Bedankt voor het delen van uw reactie. Onze urnen zijn handgeblazen en daarom uniek. Geen enkele urn is hetzelfde. We zijn erg blij dat de urn die u ontvangen hebt weliswaar afwijkt van de foto, maar wel naar wens is. Warme groet, Team Koopeenurn

Klantvriendelijk

Na hun duidelijke website te hebben bezocht, nog even op verkoopadressen geweest om met eigen ogen de mini urnen te bekijken. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Levering snel en correct.

Beste Gerryan, Bedankt voor het delen van uw reactie. We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze website, urnen en onze service. Warme groet, Team Koopeenurn

Mooi product, goeie kwaliteit

Mooie gedenkstenen, prima kwaliteit, mooie prijs, goed beschermd/verpakt geleverd, snelle levering.

Beste Mirjam, Bedankt voor het delen van uw reactie. We zijn blij dat u zo tevreden bent met de urnen en onze service. Warme groet, Team Koopeenurn

Super goede service!

Mevr. Carla Caris heeft mij zo goed geholpen, met de urns. Eind juni, heb een hele mooie hart voor mijn moeder uitgekozen. Wil Carla daarvoor bedanken. Jullie service is echt top! Mvg,

Beste C., Bedankt voor uw mooie reactie ! We zijn erg blij dat u zo tevreden bent. Fijn dat de urn bijdraagt aan een mooie herinnering aan uw moeder. Warme groet, Team Koopeenurn

Veel aanbod, ik ben eindelijk iets tegen gekomen wat ik mooi vond

Soms heb je een idee over hoe de urn eruit gaat zien. Koop een urn heeft veel aanbod en ik heb er dan ook een mooie uit kunnen zoeken. Door de gemakkelijke betaling en snelle levering heeft hij nu een mooi plekje in huis gekregen

Beste Vera, Wat fijn dat u tevreden bent over de urn en onze website. Bedankt voor het delen van uw reactie. Warme groet, Team Koopeenurn

Hele mooie urn

Ik ben heel blij met de urn. We hebben hem mooie plek gegeven.

Beste Wendy, Erg fijn dat u zo blij bent met de urn ! Erg fijn dat u de urn kan bijdragen aan een blijvend mooie herinnering. Warme groet, Team Koopeenurn

Hele goede ervaring gehad. Klantenservice was altijd bereikbaar en was ook snel met reageren. Ook bij het vragen van additionele foto’s was dit geen enkel probleem. We kregen de urn snel binnen en ook zeer goed ingepakt in de doos. Kwaliteit merk je zeker want de urn is heel erg zwaar van zichzelf.

Beste DM, Bedankt voor uw mooie reactie. Erg fijn dat u zo tevreden bent met de urn en onze service ! Met warme groet, Team Koopeenurn

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.