Mooie knuffelsteen, snelle levering

Via website mooie mini urn besteld van glas. Snelle levering en ook goed verpakt.

Beste Inge, Wat fijn dat u tevreden bent over de urn, de levering en de verpakking. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Duidelijke site. Snelle verzending en mooi kunst. Gemakkelijk te vullen.

Beste Saskia, We zijn blij te horen dat de site, de levering en het assortiment naar wens is. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn

Super service!

Mijn oog viel op een blauwe kristallen hart urn, ik vroeg of ik ze kon zien via de email, heel snelle reactie met foto's van alle urnen en mn vragen daarna werden ook direct beantwoord! Super service en nog binnen 24 uur ook nog geleverd! En ziet er super mooi en degelijk uit, bedankt!

Beste Fiona, Fijn dat u zo tevreden bent over de urnen en onze service ! Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn

Mooie producten, uitstekende service

Ik was positief verrast toen ik op deze website terecht kwam. Je wilt toch iets bijzonders hebben om de as van je dierbare in te doen. In mijn geval koos ik voor een mini urn. Erg mooie en bijzondere urnen om de as in te bewaren. Ik ben erg tevreden over de urn, hij ziet er erg mooi uit en de service was ook uitstekend. De levering was goed en ik was verrast toen ik werd gebeld of alles goed is gegaan en of er nog bijzonderheden zijn. Dit gebeurt tegenwoordig niet meer, dus hier was ik heel blij mee.

Beste Evi, We zijn erg blij te horen dat u zo positief bent over het assortiment, de website en het klantcontact. Wat fijn dat de urn naar uw volle tevredenheid is en we hopen dat de urn een blijvend mooie herinnering zal bieden voor u en uw naasten. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn.nl

Mooi op tijd geleverd en prachtig exemplaar

Duidelijke website, duidelijke manier van bestellen, en een snelle levering. Kwaliteit is zeer goed

Beste heer van Geel, Erg fijn dat alles duidelijk is en u zo tevreden bent over de kwalteit en de snelle levering. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn

Geheel naar tevredenheid

2 prachtige mondgeblazen mini urnen besteld. Heel netjes verpakt. Het telefonisch en mail contact was snel, vriendelijk en behulpzaam. Overzichtelijke site met verschillende betalingsmogelijkheden. Zeer tevreden.

Beste familie Westerman, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urnen en onze dienstverlening. En bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl ! Warme groet, Team Koopeenurn

Goede service en mooi product

Behulpzame klantenservice, snel en goed verpakt geleverd.

Beste Irene, Bedankt voor de mooie beoordeling ! Erg fijn dat u zo tevreden bent. Warme groet, Team Koopeenurn

Snelle en goede levering

Wij zijn goed geholpen op de website. Het was een hele snelle levering en de levering was goed verpakt ook de instructie die erbij zat was duidelijk en eenvoudig. Ook fijn dat er een cadeaubon erbij zat. Enorm bedankt hiervoor! Een tip voor op de website: zet er bij dat de hartjes hand gemaakt zijn en daardoor allemaal verschillend en uniek.

Beste Nel, We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze website en afhandeling. We zullen uw tip zeker ter harte nemen ! Warme groet, Team Koopeenurn

Veel mooier dan de foto.

Wat een prachtige urn en prima geholpen door de medewerkers van Towa. Urn is in het echt nog veel mooier en het is een urn gemaakt door een kunstenaar. Echt fantastisch. Dank jullie wel voor deze troost en een moeilijke tijd. Steffie

Beste Steffie, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over onze dienstverlening en producten. We hopen dat de urn een blijvend mooie herinnering zal bieden voor u en uw naasten. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl! Warme groeten, Team Koopeenurn

Klantvriendelijk hele goede service

Beste Joke, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl! Warme groet, Team Koopeenurn

Heel mooi kristalglas

Snelle verzending, leuk dat mijn naam op de kaart stond.

Beste Iris, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij vinden persoonlijk contact erg belangrijk, fijn dat de persoonlijke attentie op prijs wordt gesteld. Warme groet, Team Koopeenurn

Prachtige gedenkwaardige producten met een persoonlijke en kwalitatief hoogstaande service

Er wordt geluisterd naar je wensen met oprechte aandacht en medeleven, je voelt je er thuis. Het enorme scale aan gevarieerde producten, welke allemaal een schitterende afwerking hebben en een eigen verhaal, maakte het nog moeilijk om een keuze te maken, ze zijn allemaal mooi. Er wordt nog echt de tijd voor je genomen.

Erg prettig geholpen en snelle levering!

Ik heb een mooie glazen urn besteld met een bijbehorende Gedenkstandaard. Deze is gepersonaliseerd ter herinnering aan mijn moeder. Super fijn hoe het contact liep, kreeg snel een mooi tekstontwerp via de mail. Een paar dagen later ontving ik de producten in een nette verpakking thuis. Mijn op maat gemaakte standaard staat erg mooi bij urn. Vooral als ik savonds het kaarsje aansteek die ik erop kan plaatsen ❤️ Dankjewel.

Mooie herinnering

Prachtig mooi Urn lampje,maar het lontje is echt slecht en rafelig. Voor dit geld zou er zeker een glasvezellontje in mogen zitten. Want zoiets wil je toch iedere dag laten branden. Dus nog maar zelf aangeschaft.

Heel fijn en goed behandeld en met vragen ook heel goed te woord gestaan

Supergoede service

Heel fijn geholpen ♥️

Luisterend naar de klant

Super! Namen de moeite om foto te maken van glazen urn die ze in voorraad hadden en door te sturen. Communicatie verliep probleemloos.

Site duidelijk, makkelijk te volgen

Mooie compacte urn! Ik ben er blij mee, hartelijk dank

Mooie urn! Makkelijk te vullen

Toppp

Zeer snel verzonden,!

Super-service!

Ik ben heek goed en vriendelijk geholpen en ben ook heel blij met mijn prachtige RvS urn

Volgens afspraak geleverd, maar UPS vraagt je de hele dag thuis te zijn

Geleverd zoals afgesproken, maar wel heel vervelend dat ik de hele dag thuis heb moeten wachten omdat UPS niet wil zeggen hoe laat ze ongeveer langs komen. Dat is toch niet meer van deze tijd? Ik zou met een andere vervoerder in zee gaan, want dit is voor mij een reden om jullie niet aan te bevelen.

Beste Ingrid, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wij vinden de feedback van onze klanten erg belangrijk, jammer dat u ons niet zou aanbevelen. We hebben uw opmerking dan ook direct ter harte genomen. Vanaf januari 2020 zullen wij voor de verzending overstappen op PostNL. Het tijdvak wordt bij hen wél vermeld bij de track & trace berichten. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl! Warme groeten,

tevreden hoe ik ben geholpen ben en het resultaat

Ik heb via Messenger goede uitleg en hulp gehad van jullie. daardoor heel "blij" met de urn die ik besteld heb bij jullie en heel snel geleverd werd, Hoor alleen maar mooie reacties hierop, en ik heb een bijzonder plekje voor mijn ouders.

Vriendelijk, netjes en correct en goed product

Vriendelijk in communicatie Netjes en correct en goed product

Top service, snelle levering en duidelijkheid

Wij hebben een mini urn besteld met een gegraveerde naam. Direct na de bestelling is er contact geweest omtrent de lettertype van de naam waarbij er verschillende keuzes werden vermeld. Na de juiste keuze is de bestelling direct geplaatst. Tot de levering met track and trace aan toe was alles duidelijk. Bedankt!

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.