Goede en snelle levering

De urn werd snel geleverd en goed en stevig verpakt in een doos. Het was erg handig dat er een schattige trechter werd meegeleverd.

Beste FvhH, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urn en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn

In een woord geweldig

Ik had niet gedacht dat zoiets bestond, maar ik ben er echt heel tevreden mee. Alleen moet het nog gevuld worden om het daarna naast de T.V. te zetten waar ik elke dag naar mijn vrouwtje kan kijken. Ik zou het iedereen aanraden zo'n urntje te kopen voor een crematie en natuurlijk voor de rest van je leven thuis.

Beste Frans, Bedankt voor uw mooie woorden en uw aanbeveling. Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urn en wij kunnen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn

Correct

Het is goede aankoop, netjes en degelijk verpakt in een woord, aanrader.

Beste Ronald, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Fantastische service

Had voor mijn vrouw een mooie urn gezien van glas. Opmerking van Koopeenurn :dat de urn kwa kleur kom afwijken van de foto omdat ze hand gemaakt worden. Een telefoontje naar hun en toen kreeg ik foto’s opgestuurd van alle kanten van de urn die ze in voorraad hadden. Zo mooi… En precies wat ik wilde. Afhandeling en bezorging ook meer dan geweldig. Dank jullie wel.

Beste Hans, Bedankt voor het delen van deze mooie woorden en uw aanbeveling. Wat fijn dat de urn helemaal naar wens is en onze service gewaardeerd wordt. Heel graag gedaan. Fijn dat we mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn

Excellent

Very satisfy

Dear Alsarif, Thank you for your response and your recommendation. With warm regards, Team Koopeenurn

Beste Sofie, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl We vinden het erg fijn dat u zo tevreden bent. Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Mooie urn,netjes verpakt,ben er blij mee.

Beste Jeanne. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Wat fijn dat u blij bent de urn en wij mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare, Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Levertijd was iets langer dan vooraf aangegeven, maar werd wel netjes op tijd per e-mail vermeld. Urn werd goed verpakt verzonden en zag er uit zoals op de foto. Ook binnenin was hij mooi verpakt, met nog een kleine attentie erbij. Ik ben er heel blij mee.

Beste Monique, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl Wat fijn dat u zo blij en tevreden bent met de urn en onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Perfecte service

Perfecte service met een persoonlijke tint. Wij hadden er 3 besteld en met de duidelijke beschrijving staan ze nu mooi in huis. Heel netjes verpakt en geen kans op beschadiging.

Beste Claudia, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Hartstikke blij

De mooi urn van onze lieve dierbare was erg netjes ingepakt en opgestuurd. Hartelijk bedankt. Esther de Jong.

Beste Esther, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl. Wat fijn dat de urn en onze service zo naar wens zijn en wij mogen bijdragen aan een blijven mooie herinnering aan uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Zeer mooie urn

Beste Tonnie, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn.nl en uw aanbeveling. Wat fijn dat de urn zo naar wens is en wij mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn.nl

Naar wens

De bestelling is snel geleverd en was precies wat ik had besteld.

Beste Mary, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel erg tevreden!

Ruime keuze, snelle levering. Met zorg ingepakt, een mooi kaartje erbij en een kleinigheidje erbij voor als je het moeilijk heb. Heel erg lief! Een klein gebaar met grote waarde! Ik ben super tevreden!

Beste Chantal, Bedankt voor de mooie reactie en aanbeveling. Erg fijn dat onze webshop en service zo naar wens zijn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Mooi dat persoonlijke kaartje erbij en t poppetje

Beste Sandra, Bedankt voor uw mooie reactie. Wat fijn dat onze service wordt gewaardeerd. Met warme groet, Team Koopeenurn

Erg mooi

Hele mooie urn,ik heb de urn in de vorm van een waxinelichtje,erg mooi,1 min puntje vind ik wel dat de plaats waar het waxinelichtje in moet iets wat dieper had gemogen,nu staat het kaarsje er net iets bovenuit

Beste D. Hopman, Wat fijn dat u de urn zo mooi vindt. Wij krijgen de urnen geleverd en hebben geen invloed in de diepte van het plek voor het waxinelichtje. Met warme groet, Team Koopeenurn

Heel prettig

Ik had een aardige mevrouw aan de lijn, die mij begreep. Het waxinelichtje is erg mooi en snel geleverd.

Beste Adriana, Bedankt voor uw mooie reactie. Erg fijn dat we precies het juiste waxinelichtje konden verzenden en zo kunnen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn

Goede service. Snelle levering. Je krijgt wat je besteld!

Beste Linda, Bedankt voor de mooie reactie ! Erg fijn dat uw ervaring met Koopeenurn zo positief is. Met warme groet, Team Koopeeurn

Zeer goede kwaliteit

Alles volgens afspraak

Beste Paul, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Snelle levering en moi product

Beste Marjo, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Levertijd

Snel levering, en met veel zorg ingepakt. We zijn er heel erg blij mee!!

Beste M. Prinsse, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de urn en onze service. Wat mooi dat we mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

Superblij er mee

Beste A.J. Mulder, Wat fijn dat u zo tevreden bent over de urn en onze service. Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Met warme groet, Team Koopeenurn

vlotte en correcte levering

Urn is snel en keurig verpakt geleverd. Zat ook een mooi gedenkpoppetje bij. Zeer attent. Eén minpuntje: ik kreeg een voucher van €10,- welke mijn broer wilde gebruiken, maar die was niet geldig. Je krijgt blijkbaar een voucher bij een bestelling van minimaal €200. Tip: stop geen voucher bij een bestelling waar je geen recht op hebt en die niet geldig is. Jammer

Beste Anna, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Fijn dat u tevreden bent over de urn en levering. We nemen uw tip ter harte. Met warme groet, Team Koopeenurn

Goede service, snelle levering

Goede service, makkelijk bereikbaar voor eventuele vragen en snelle levering

Beste Diem, Bedankt voor uw mooie reactie. Met warme groet, Team Koopeenurn

Perfect verlopen

Het is goed gegaan ik ben treveden, de urn is een mooi gedenkstuk wat er uitziet als een kunstwerk

Beste Jordy, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn. Wat fijn dat de urn zo naar wens is. Wat fijn dat we mogen bijdragen aan een blijvend mooie herinnering aan uw dierbare. Met warme groet, Team Koopeenurn

Product voldoet aan mijn verwachtingen.

Beste Lilian, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Koopeenurn en uw aanbeveling. Met warme groet, Team Koopeenurn

Over Koopeenurn.nl

Een persoonlijke urn kopen doet u online bij Koopeenurn.nl Wanneer u een urn wilt kopen, vindt u de mooiste urnen online bij Koopeenurn.nl. Wij bieden een breed aanbod aan waardige as-gedenkornamenten met verschillende mogelijkheden tot personalisatie. Ieder object is uniek en biedt troost voor u en andere nabestaanden. Zo creëren we samen blijvend mooie herinneringen.