Filters

8

Meelevend

Ik en mijn zus zijn heel aardig ontvangen door Lynn. Lynn is heel sociaal en toont veel belangstelling, heeft ons goed geholpen met het nemen van beslissingen. Ook het mailcontact is top ! Goed op de hoogte gehouden waarneer de urnen klaar waren voor verzending. Al met al een hele goede ervaring met ochtenblauw

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne betrokken service

Ik heb een asring laten maken. Ik ben hierbij fijn geholpen. Mevrouw was erg betrokken en begripvol. Ook dacht ze goed mee in de opties. Ik ben super tevreden met het eindresultaat van de ring. Ik vond het fijn dat het asje onder toezicht van mij werd verwerkt in de ring. Dit bood zekerheid en vertrouwen. Nogmaals bedankt! Nu is hij iedere dag bij me.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn en persoonlijk

Vogelurntje besteld online. Pakket snel ontvangen in een mooie doos. Heel fijn, de persoonlijke kaart en het knuffelharrje. Een mooie blojk van medeleven!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn dat alles netjes afgehandeld en geleverd werd

Heel fijn dat jullie een grote keuze in urnen hebben. Ook de geschreven briefje en het hartje was ook een blijk van respect en medeleven. Bij de urn wat ik besteld had zat een compartiment waar ik haar persoonlijke spullen erin kon plaatsen, Dat is ook mooi, iedereen die het gezien had vond het ook prachtig. Ik dank jullie voor de mooie urn wat ik voor de as van mijn vrouw heb gekocht. Groetjes, George.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg mooi

Hele mooie vlinders, goede kwaliteit en eenvoudig te vullen. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief in moeilijke omstandigheden

Duidelijke website met mooie producten en goede levering, met liefdevoljw benaderding

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

prettig geprijst snelle levering en prachtige vlinders

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi materiaal

Mooi maar wel erg klein

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer aan te bevelen , prachtige urnen en sieraden !

Ik ben erg blij ,dat wij voor Ochtendblauw gekozen hebben . Lynn nam de tijd voor ons , en was erg empathisch. Blij met mijn urn en asring .

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg fijn en warm

Wij zijn erg goed geholpen. Medewerkers zijn meedenkend en fijn in hun communicatie! Zeker een aanrader! Wij zijn erg tevreden..

  • Aanbevelen? Ja
10

Een goed gevoel

Alles netjes verzorgt en communicatie via e-mail verliep prettig Had vertrouwen in hoe alles is geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden over

Alles correct en tactvol

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend lieve schat die je op je gemak stelt en met je meedenkt

Je hebt iemand verloren en je wilt iets doen met het As , ik zit nog volop het het proces en dit zou dan weer een stukje zijn van verwerking denk ik en dat doet ze op zo’n lieve en respectvolle manier.. dit is voor mij heel waardevol geweest en de mogelijkheid om er ook bij te zijn bij het vullen van mij sieraad heb ik als heel bijzonder ervaren !! Ik zal het iedereen aanraden als je iets bijzonders en moois wilt doen met het as van je dierbaren ga dan zeker naar Ochtendblauw !

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Ik dacht en week maar het was de andere dag al binnen

  • Aanbevelen? Ja
9

FAN-TAS-TISCH!

Persoonlijk en liefdevol geholpen in een, voor ons, heel verdrietige periode.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Super fijn en super mooie druppel. Alles goed en netjes verpakt. En dank je wel voor het knuffelhartje kussentje echt onwijs lief. Bedankt!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, snel en kwaliteit, top!

Mooie mini urn, een vogeltje van glas besteld, kwam snel en netjes geleverd. Een attente kaart erbij gekregen, fijne communicatie met Ochtendblauw!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!!!!!

We zijn via f.book in contact gekomen met Lynn. We zijn naar haar toegegaan. En hebben de opties en wensen besproken wat ik graag wilde. Ze bood een luisterend oor en ze ging de ring bestellen. En uiteindelijk heeft ze ring naar mijn wens gemaakt. Het is nogmaals een vakvrouw. Ik kan iedereen ochtendblauw aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De urn leeg de aandacht die het verdiende.

Een betrokken team, dat werkt met aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten en fijne service

Ik ben fijn geholpen en er werd goed meegedacht. Ook de snelle persoonlijke reactie via de chat vond ik erg prettig. Precies wat je wilt en nodig hebt als het om zoiets als een groot verlies gaat.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer fijn product

Ik wilde graag de druppelende voor onze hond. Deze is zeer snel toegekomen in een grote box zodat deze zeker niet kan stukgaan. Er zitten ook nog kleine attenties in die je het verdriet proberen zachter te maken, wat zeer attent is van ochtendblauw. De druppelvorm heeft vrijwel de zelfde kleur als op de online foto en ideaal voor het bewaren van haartjes of assen. Ik ben zeer tevreden met het product en de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig beeld,

Met een persoonlijke boodschap werd mijn beeld, ruim op tijd bezorgd. Bedankt daarvoor! Ik ben erg tevreden en blij met het mooie beeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige knuffelsteen

Erg blij mee voor de as van mijn vader. Snelle service met een persoonlijke noot

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Ben tevreden alles netjes en snel verpakt en geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel netjes en sneller.

Mijn huisdier was overleden en had een mooie kleine urn met grafering uitgezocht voor haar. Nu bleek de tekst niet mooi op de urn te passen en kreeg ik heel netjes een telefoontje of het niet mooier was om te veranderen. (Niet de tekst maar de opzet). Ze hadden mij daarna nog een mail gestuurd met een ander voorbeeld waar ik akkoord op kon geven. Na mijn mail terug zijn ze snel te werk gegaan en was de urn na een paar dagen al bij mij thuis.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Randweg-Zuid 21

6021PT Budel

0626861888

[email protected]

Over Ochtendblauw

Met zorg uitgekozen unieke urnen die allemaal te personaliseren zijn. Alles wordt met aandacht behandeld, omdat we ons realiseren dat verlies al kwetsbaar genoeg is. Ochtendblauw is er speciaal voor mensen met verdriet die benieuwd zijn naar unieke opties. Voor alle ouders die een kindje verliezen. Voor de mensen die het heft in eigen hand willen nemen en geen genoegen nemen met de standaard. Voor iedereen die een persoonlijke herinnering wil creëren.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.