Geweldige, persoonlijke service!

In de eerste instantie twee urnen besteld voor onze overleden poes, waarvan de ene niet op voorraad bleek en de ander na ontvangst té groor bleek voor de kleine hoeveelheid as dat we hadden teruggekregen. Ochtendblauw heeft in beide gevallen snelle en geweldige service geboden en later hebben we dan ook een urn besteld die meer naar wens was. Er zat een persoonlijk kaartje bij én alle instructies voor het sluiten. In één woord: super!

Geweldige service

Ik had al eerder een urn gekocht waar ik uiterst tevreden mee was. Nogmaals 2 kleine urnen besteld en wederom uiterst tevreden over de urn, de snelle service en wat ook heel lief was: een persoonlijk bericht op een kaart geschreven en een presentje als troost. Dank je wel

heel mooi

Ben zeer tevreden over de urn hij is heel mooi

Netjes verpakt bezorgt

Helaas was het product niet in de kleur dat ik had verwacht. Er stond dat het turquoise met bruin zou zijn. Het was bijna helemaal bruin met een klein beetje donker blauw. Dat is wel een groot verschil.

Beste Sandra, bedankt voor je review, heel erg vervelend om te horen dat de urn niet is wat je had verwacht. Alle glazen urnen worden met de hand geblazen en hierdoor is elke urn uniek. Je mag natuurlijk altijd bij ons de urn retour sturen indien je niet tevreden bent. Jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen, dan hadden we samen een passende oplossing kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Ochtendblauw

Prima verzorgd, correct geleverd!

Afgezien van de prachtige urn, ben ik ook zeer tevreden over de correcte levering in het crematorium

Heel mooi en goed verzorgd

goed verzorgde levering!

Dankjewel

Mooi

Een mooi, klein theelichthoudertje gekocht. Zodat niet meteen iedereen ziet wat het echt is. Was mooi en zorgvuldig verpakt, inclusief trechter om eventueel zelf de as erin te doen. Neemt niet weg dat ik de prijzen voor dit soort artikelen echt aan de hoge kant vind.

Prachtige knuffelsteen

Mooie steen voor ons overleden papegaaitje. Duidelijk instructies. Goed ingepakt. Perfecte service

Erg positief

Item was heel goed en netjes ingepakt. Een kaartje met handgeschreven handtekening erbij. En nog een klein extraatje waar ik blij en emotioneel verrast van werd. Heel lief. Bedankt ❤️

Het briefje wat jullie bij de urnen hadden gedaan was hartverwarmend.De 2 kralen draag ik bijna dagelijks bij mij ,doet op een of andere manier goed om die bij me te hebben. Nu de urnen gevuld zijn is hij weer bij ons thuis en dat in zn mooie urn . Hartelijk dank voor het bezorgen ❤️

Eerst teleurgesteld, maar na nieuwe zending helemaal tevreden!

Mijn ervaring is uiteindelijk goed met Ochtendblauw. Toen mijn bestelling was binnengekomen, een mini knuffelsteen, bleek hij beschadigd, dit tot mijn grote teleurstelling! Dit gemeld en nadat we een foto opgestuurd hadden, is een nieuwe knuffelsteen toegestuurd. De nieuwe zending was er snel en was ook helemaal in orde. Ik ben dus ook helemaal tevreden!

Geweldig en liefdevol

Als je vol emotie een urn uit moet zoeken is dat niet makkelijk. Bijna een jaar na het overlijden van mijn man heb ik zijn allerbeste vriendinnetje in moeten laten slapen. Bijna 18 was ze. Ik heb mijn man beloofd dat in haar een mooi plekje bij zijn laatste rustplaats zou geven. En wat is het bijzonder en mooi geworden. En wat een prachtig gebaar zat er in het met zorg ingepakte pakketje, echt zo waardevol. Jammer dat ik geen foto kan delen van het eindresultaat, want het is echt precies geworden zoals wij voor ogen hadden. Heel erg bedankt voor het prachtige urntje voor onze poes Purk. always ☆♡

Heel erg fijn

Mijn bestelling was snel geleverd en nog mooier dan op de foto's die op de site stonden. Tevens zat er ook nog een super lief kaartje bij. Ik kan deze site aan iedereen aanbevelen die opzoek is naar een mooi gedenk sierraad.

Fantastisch bijgestaan

Goede begeleiding en heel vriendelijk. De zorg van de bestelling is zeer zorgvuldig verstuurd. Dank je wel voor alles .

Product is zoals afgebeeld. Verpakking is echt prima. Je kan bijna met verzenddoos voetballen, zo stevig is deze. Persoonlijk kaartje werkt echt goed. Dus alles bij elkaar niets veranderen maar zo doorgaan

Mooie urn boven verwachting en snel geleverd

Mooie urn en snel geleverd. Mooi persoonlijk geschreven tekst erbij. echt een aanrader! Ziet er niet echt uit als een urn maar als een kunst object.

goede service en duidelijk

duidelijk overzicht en goede service

Hele mooie mini urn, ben er heel blij mee

Hele mooie mini urn, model sprak me meteen aan, krijgt een mooi plekje in huis met een beetje mama

Top bedrijf!

Eerst telefonisch contact gehad over de mini urn die ik wilde bestellen. Een vriendelijke mevrouw stond mij te woord. Hierna mijn bestelling geplaatst. Deze is goed en keurig verpakt aangekomen. Er zat nog een handgeschreven berichtje bij. Kortom een top bedrijf!

Prachtig

Snelle bezorging goed verpakt 2 mooie gedenk urnen staan mooi binnen we zijn er erg blij mee. Ook nog een persoonlijk woordje was lief . Lieve groetjes

Heel goed gevoel van overgehouden

Heel goed te woord gestaan en uitstekende service , snel en nog een mooi kaartje er bij met een mooie tekst . Super bedankt . Joke en Cees

Keurige, snelle verzending

3 mini- urnen besteld zodat iedereen uit ons gezin een mooi gedenkplekje aan mijn moeder kan creëren thuis. Keurige en snelle verzending met daarbij een handgeschreven berichtje. Prettig en warm.

Prachtige collectie

Heel fijn contact, meedenkend, prachtige collectie, heel waardevol, goed verpakt, mooi kaartje erbij met troostpoppetje.

super bedrijf

hele nette omgang met bestelling en zeer netjes en goed verpakt verzonden geen enkele beschadiging op zoiets dierbaars als urn dus daarom onze score uitstekend

Over Ochtendblauw

Met zorg uitgekozen unieke urnen die allemaal te personaliseren zijn. Alles wordt met aandacht behandeld, omdat we ons realiseren dat verlies al kwetsbaar genoeg is. Ochtendblauw is er speciaal voor mensen met verdriet die benieuwd zijn naar unieke opties. Voor alle ouders die een kindje verliezen. Voor de mensen die het heft in eigen hand willen nemen en geen genoegen nemen met de standaard. Voor iedereen die een persoonlijke herinnering wil creëren.