Prachtig én betaalbaar

We hebben precies de urn gevonden die we wensten, mooi en geen tierelantijntjes. En voor een normale prijs. De urn werd heel goed ingepakt geleverd, met uitleg over vullen, maar ook met een persoonlijk briefje erbij. Jullie weten wat jullie doen en dat is fijn voor mensen in rouw!

Prachtig en stijlvol

Heel mooie mini urne, volledig in de stijl die past bij mijn mama

Nog mooier dan op de foto

Was er heel blij mee en keurig verpakt

Mooi

Heel mooi, snelle levering, compleet met vultrechtertje en beschrijving.

Een prachtig product met een persoonlijke notitie erbij.

Vooral de persoonlijke boodschap was erg mooi.

Ik ben blij met het vogeltje ! Het staat bij mij op de kast en niemand weet dat er as van mijn man in zit als ik het niet vertel .

Snel!

Ik had heel snel een reactie. Mijn product moest nabesteld worden en was uiteindelijk nog 2 dagen eerder in huis dan wat ze aangegeven hadden. Mooi verpakt met duidelijke beschrijving.

Prima bedrijf

Dit was niet de eerste keer dat ik wat bij ochtendblauw heb besteld. Was er de eerste keer zeer tevreden over.service was zeer goed

Prachtig!

Een hele mooie vogel van gekeurd glaswerk, helemaal prachtig zoals ik gezien had op internet! Ook de persoonlijke hand geschreven reactie heb ik zeer op prijs gesteld! Hartelijk dank, Diel Lambarts

Prachtige ‘ aurora’ urn kleur groen

Prachtige gepersonaliseerde urn ontvangen met een persoonlijke kaart van Ochtendblauw. Heel attent. De urn is in werkelijkheid nog mooier dan op de foto op de website. Een mooie dierbare herinnering.

Prachtige urn,snelle levering

Er kwam snel antwoord op mijn vragen over wat ik wilde bestellen. Er werd prima meegedacht over de plek voor het graveren Van de naam. Hele betrokken teksten in de mails. Mijn complimenten!

Prachtig mooi monumentje !!!!

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Het was wat ik zocht de urne verborgen hart was prachtig plus de 2 sterretjes echt bedankt ik kan het iedereen aanraden

Super ervaring en lief briefje er bij

Heel netjes verpakt, snel verzonden en kwalitatief heel goed! Super bedankt

Prachtige urn

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Na een verschrikkelijke periode zijn we opzoek gegaan naar de perfecte urn. Bij Ochtendblauw vonden wij deze maar we wilde de urn graag personaliseren, dit was gelukkig mogelijk. Wij hebben veel en goed contact gehad over whatsapp met een medewerker. Wij kregen foto's van meerdere mogelijkheden te zien en uiteindelijk konden wij onze weloverwogen keuze maken. Aardige en behulpzame medewerkers, ruimte voor vragen, snelle levering en een urn die waardig is voor onze Pim.

Goede en heldere voorlichting.

Alle contactmomenten heel fijn verlopen.

Vanaf eerste apje op zondag tot aan uiteindelijke aflevering heel fijn contact.

Mooi zwerfkeitje met inscriptie

Snel geleverd, mooie zwerfkei. Mooi gegraveerd. Ik ben heel tevreden met het product

Een hele fijne ervaring om bij ochtendblauw m'n knufelurn besteld te hebben. Supermooi, perfecte verpakking en snelle levering, zo ook het lieve persoonlijke woord. Dankjulliewel ❤️

exact wat ik besteld had

prijs kwaliteit goed

Top ervaring

Super blij met de snelle levering super verpakt Lieve kaart erbij Mooie urn

De urnen waren individueel verpakt en met extra bescherming. Er zat een hand geschreven kaartje bij wat het wat personelijker maakte. Ook zat er een kaartje bij hoe je de urnen moest vullen met een handige tip. Het troost poppetje erbij maakte het af. Verzending was ook super snel en een goede stevige doos. Heel erg bedankt !!

Persoonlijk en professioneel maatwerk

Ik ben erg blij met de mooie gepersonaliseerde mini-urn voor mijn overleden zoon. Ik vind het fijn dat de mini-urn met de hand en met aandacht gemaakt is. De begeleiding vanuit Ochtendblauw was zeer persoonlijk, flexibel en professioneel. De urn is precies geworden zoals ik gehoopt en verwacht had. Ik beveel Ochtendblauw dan ook van harte aan.

Zorgeloze bestelling

De urne gevonden die voor mij “juist” voelde, vlot besteld, goeie communicatie en updates over de bestelling en levering, zorgvuldig ingepakt en tijdig geleverd.

Randweg-Zuid 21

6021PT Budel

Over Ochtendblauw

Met zorg uitgekozen unieke urnen die allemaal te personaliseren zijn. Alles wordt met aandacht behandeld, omdat we ons realiseren dat verlies al kwetsbaar genoeg is. Ochtendblauw is er speciaal voor mensen met verdriet die benieuwd zijn naar unieke opties. Voor alle ouders die een kindje verliezen. Voor de mensen die het heft in eigen hand willen nemen en geen genoegen nemen met de standaard. Voor iedereen die een persoonlijke herinnering wil creëren.