Top bedrijf!

Eerst telefonisch contact gehad over de mini urn die ik wilde bestellen. Een vriendelijke mevrouw stond mij te woord. Hierna mijn bestelling geplaatst. Deze is goed en keurig verpakt aangekomen. Er zat nog een handgeschreven berichtje bij. Kortom een top bedrijf!

Prachtig

Snelle bezorging goed verpakt 2 mooie gedenk urnen staan mooi binnen we zijn er erg blij mee. Ook nog een persoonlijk woordje was lief . Lieve groetjes

Heel goed gevoel van overgehouden

Heel goed te woord gestaan en uitstekende service , snel en nog een mooi kaartje er bij met een mooie tekst . Super bedankt . Joke en Cees

Keurige, snelle verzending

3 mini- urnen besteld zodat iedereen uit ons gezin een mooi gedenkplekje aan mijn moeder kan creëren thuis. Keurige en snelle verzending met daarbij een handgeschreven berichtje. Prettig en warm.

Prachtige collectie

Heel fijn contact, meedenkend, prachtige collectie, heel waardevol, goed verpakt, mooi kaartje erbij met troostpoppetje.

super bedrijf

hele nette omgang met bestelling en zeer netjes en goed verpakt verzonden geen enkele beschadiging op zoiets dierbaars als urn dus daarom onze score uitstekend

heel fijn

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik gebeld. Ik heb een mooie glazen hart urn voor mijn hond besteld. De vriendelijke dame aan de telefoon legde mij uit dat de urnen allemaal uniek zijn door dat ze per keer worden geblazen. Dus dat de kleuren ook anders uitvallen dan op het voorbeeld foto staat en wat ik graag wilde. Ik was hier erg blij om. Dus heb ook mijn voorkeur uitgesproken welke kleurtjes ik belangrijk vind dat ik het urntje zou komen. De urn is goed verpakt binnen gekomen, prachtig ook! En met een lieve handgeschreven notitie erbij. Dus ik zeg top bedrijf met een warm en liefdevolle service

Vriendelijk, meedenkend en snelle levering.

Mooie urn gevonden en na een telefoontje met een vraag hierover, keurig netjes geholpen. Verzending was ook prima geregeld en urn was netjes verpakt met in een doos zodat deze niet kapot zal gaan tijdens het verzenden!!. Al met al helemaal tevreden.

Keurig verpakt, snelle service

Het was in principe geweldig geregeld, alleen ontbraken er een essentieel ding, waaronder het hulpmiddel waar je de as mee kon overbrengen in de urn. Natuurlijk kun je aan de bel gaan trekken, maar dat vond ik niet nodig. De rest was namelijk wel goed geregeld.

Fijne communicatie en hele mooie producten!

Mijn bestelling was even niet op voorraad, ik werd meteen gebeld en kreeg dagelijks updates over mijn bestelling! Super vriendelijke dames en fijne service, ik ben heel erg blij met het urntje wat ik heb besteld!

"Ik wil graag een positieve recensie delen over ochtendblauw.nl. Onlangs heb ik daar een prachtige kleine glazen vogel gekocht om de as van mijn moeder in te bewaren. Wat ik erg waardeerde, was dat ochtendblauw.nl zonder extra kosten de naam en sterfdatum van mijn moeder onder elkaar plaatste i.p.v. achter elkaar. De verpakking was ook mooi en de handgeschreven kaart was een attent gebaar. Dit bedrijf begrijpt duidelijk hoe het werkt en heeft oog voor de wensen van hun klanten."

Prachtig

Precies zoals we het hadden gehoopt.

Een mooie urn besteld en heel snel ontvangen. Deze was heel erg goed verpakt met een mooi persoonlijk kaartje erbij. Ben echt super blij met de urn.

Een website die toch persoonlijk voelt.

Snelle en goede levering. Met een handgeschreven kaartje, voelde heel persoonlijk in deze moeilijke tijd.

Online een mooie urn uitgezocht , over de levertijd was mij iets niet duidelijk , toen heb ik gebeld en kreeg ik een duidelijk en goed antwoord dat ze contact gingen opnemen met de leverancier . Diezelfde dag in de avond een mail ontvangen dat de urn nog op voorraad was en zo snel mogelijk werd verzonden Van begin tot eind was alles geregeld in 3 dagen dat was voor ons als nabestaanden heel heel erg fijn . Dankjewel voor de goede service !!!

Super fijne service

Snelle fijne en persoonlijke service

In het echt nog mooier

X

Mooie kwaliteit, heel goed verpakt verzonden.

Zoals beloofd snel in huis, met een lieve kaart. Een aanrader!

Goed en vakkundig verpakking

Snelle levering, netjes verpakt. En een ruime keuze.

Heel goed verpakt in een hele mooie doos, bij het uitpakken een persoonlijk geschreven kaartje , heel ontroerend en mooi . Ik raad ochtendblauw zeker aan.

Perfect verzorgd en geleverd

Heel mooi en met toewijding verpakt

Zeer tevreden!

We hadden een prachtige urn besteld voor onze kat. De urn was snel verzonden en erg goed verpakt. Kortom, zeer tevreden over Ochtentblauw.

Zeer vriendelijk, professioneel en hoop keuze

1 kleine urn met waxine kaarsje en 1 grote urn gekocht en zeer duidelijke uitleg en ze komen zelf met verbeter punten/ideeën wat betreft waar en hoe graveren, zeer snelle levering en super veilig ingepakt...daarna nog contact gehad als alles netjes was aangekomen en na enkele weken belde ze weer of alles goed gegaan was met vullen en lijmen....echt wat een interesse en betrokkenheid ****** Ik schrijf veel reviews, maar dit nog nooit mee gemaakt, zou graag 6 sterren willen geven...voorbeeld voor de rest..

Zeer persoonlijk en snel!

Super snelle levering, mooi ingepakt en een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Als ik mijn bestelling toch liever wil omruilen voor een nieuw toegevoegde kleur dan is dat na een belletje geregeld. Super vriendelijk echt een aanrader.

Randweg-Zuid 21 6021PT Budel

0619619216

Over Ochtendblauw

Met zorg uitgekozen unieke urnen die allemaal te personaliseren zijn. Alles wordt met aandacht behandeld, omdat we ons realiseren dat verlies al kwetsbaar genoeg is. Ochtendblauw is er speciaal voor mensen met verdriet die benieuwd zijn naar unieke opties. Voor alle ouders die een kindje verliezen. Voor de mensen die het heft in eigen hand willen nemen en geen genoegen nemen met de standaard. Voor iedereen die een persoonlijke herinnering wil creëren.