Slecht

Boloo Forwarding (service) is ronduit slecht. Weinig tot geen communicatie. Geen reactie op vragen door medewerkers. Na meer dan 2 maanden nog steeds mijn producten niet...

Handig, maar niet bijzonder

De Boloo app is handig, maar niet heel bijzonder. Naar mijn mening zelfs overpriced. Daarom besloten na 1 maand mijn lidmaatschap op te zeggen.

perfect, zeker aan te bevelen

kritiek goed opgepakt door de medewerkers van Boloo en dat verdient een dikke pluim.

Heel overzichtelijk. Veel informatie en er is een community waar je met al je vragen terecht kunt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Naast een waardevolle tool om eenvoudig producten te tracken, biedt Boloo ook gratis trainingen aan. Deze focussen zich zowel op het gebruik van de tool als op andere aspecten die komen kijken bij het verkopen via Bol.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Community die je vertrouwen en motivatie geeft!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Boloo is erg fijn als beginner. De bibliotheek maar ook de community geeft veel informatie om te starten maar ook als gevorderde. Het is duidelijk uitgelegd in overzichtelijk titels.

Soms vind ik dat er teveel info punten zijn. Er is FB Bol academy, FB Boloo pagina, FB Boloo forwarder, FB Boloo chat, FB Skah chat, FB Forwarder chat, Boloo website. Allemaal vol met info, video, bestanden etc. Als er elke dag wel ergens iets geplaatst word kan dat soms teveel zijn of juist iets om info mis te lopen of je kan het niet goed terug vinden ;-)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Boloo is een zeer waardevolle tool , ik wil en kan niet meer zonder, ook krijg je toegang tot een behulpzame community met allemaal hetzelfde doel

nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb door de dienst van boloo.co heel veel test producten kunnen inkopen en een goeie start kunnen maken.

Tot heden geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een geweldig systeem die de ondersteuning biedt die je verwacht en velen malen meer.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hele handige tool om je te helpen met product research!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Boloo is een hele handige tool waarmee je direct een voorsprong hebt op bol.com. Daarbij krijg je toegang tot een geweldige en actieve community waarin je veel leert van de anderen en van de coaches. Dit helpt enorm om gedreven te blijven.

Af en toe zitten er nog wat kleine bugs in de tool. Maar desondanks is er uitstekend mee te werken.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede tool waarmee je veel geld kunt verdienen

Ga zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Geweldige Tool om data inzichtelijk te maken voor Bol.com ondernemers met daarbij een open minder share vriendelijke Community.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijk, overzichtelijk

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Leuke tool om producten mee te ontdekken. Vooral alles ernaast is super handig (community posts, trainings etc)

Vind de data niet echt duidelijk zoals hoe wordt bepaald wnr een product ‘populair’ is, of wat betekent het als een product ‘potentie’ heeft (naar welke factoren wordt gekeken)? Zou ook handig zijn als boloo toegang zou hebben tot meer data zoals gewicht, grootte van een product etc. Dan kan je bijvoorbeeld grote kasten uitschakelen in de zoekopdracht naar nieuwe producten.

Heel fijn in gebruik

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Boloo tool: de perfecte tool voor bol ondernemers. Zeer overzichtelijk en handig in gebruik - geeft accurate data en laat zien of je potentiële product winners hebt! Community: Nog waardevoller! Zoveel kennis met waarde wordt hier gedeeld - de trainingen, challenges en de leden zijn gewoon priceless. Voor de members alleen geef ik een dikke 10!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Handig voor marktonderzoek

Momenteel geen, alle punten die we hebben aangedragen zijn aangepast! Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Behulpzaam as fuck.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Absoluut een geweldig bedrijf met de perfecte tool voor zakelijk verkopen op bol.com.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Het is een zeer handige app en de community zit vol passie en positieve tijd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Veel gratis content en altijd hulp van zowel de admin als de community. Boloo is ook een geweldige app!

Blijven verbeteren in de software. Zover ik weet is Junglescout (voor Amazon) net wat geavanceerder. Wat logisch is omdat het al langer bestaat.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Behulpzaam personeel die echt om je geeft. Daarbij is het systeem ook top.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer betrokken community

Momenteel geen minpunten

Over Boloo

Product research tool voor bol.com verkopers