Alles wat ik kan gebruiken om een winstgevende business op te starten!

Ten alle tijden kun je advies vragen en krijgen, ook van de community. In 1 woord TOP

Bagger bedrijf

Beste mensen, laat je niet gekmaken door het verdienmodel enz. Pure oplichterij, service is slecht.

Life-changing. Op de meest positieve manier ooit <3

Met Boloo krijg je zo veel inzicht op de verkoop data en je eigen business om vervolgens producten en merken te bouwen zonder dat je aan het gokken bent. Met de talloze tools maakt het verkopen op Bol.com vele malen eenvoudiger en efficiënter! Ik verdien hier veel meer geld mee dan dat het kost en je krijgt zo ongelooflijk veel waar voor je geld. Momenteel gebruik ik het meeste de Product Tracker(die werkt), de winstcalculator, de (automatische) E-mail Marketing tool en het Boloo (sales)Dashboard het meeste. Boloo blijft steeds upgrades en nieuwe functies krijgen die er aan de lopende band uitrollen! Wat ik ook heel fijn vindt is dat de klantenservice altijd voor je klaar staat als je problemen hebt of vragen hebt. Maar misschien is het aller waardevolste wel de community. Via deze community heb al zo veel andere Bol Verkopers ontmoet wat natuurlijk ook super leuk is en waar je ook verschrikkelijk veel van kan leren. Als ik dit allemaal in mijn eentje had moeten doen was ik nooit zo ver gekomen als dat ik nu ben. Verder zit hier ook nog eens een gratis A-Z Premium Bol Cursus in waar je letterlijk te zien krijgt wat je EXACT moet doen om je winstgevende business te bouwen en op te schalen. Verder zit er ook nog een Branding cursus in die je laat zien hoe je je eigen merk moet opzetten. Aan het begin dacht dat het vrij duur was, maar dat kwam omdat ik alleen maar helder kon zien hoeveel geld ik "verloor" en niet helder kon zien hoeveel waarde ik kreeg. Over het algemeen een geweldige ervaring, Ik blijf voor de komende jaren zeker nog klant. Ik raad dit aan als je serieus aan de slag wil gaan met bol.com en niet wil gaan tasten in het duister. Alle tools en de community zorgen er simpelweg voor dat je gaat slagen. de enige die nog in de weg zou kunnen zitten is jezelf :)

Slecht!!

Niet intrappen

Slecht

Zeer slecht service bij problemen met hun tracking tool, doen moeilijk om een deel van het bedrag terug te geven terwijl je geen gebruik gemaakt van hun tool. Gelijk abonnement stop gezet.

Heel slecht

Hele slechte prijskqaliteitsverhouding. Je kunt makkelijk alles wat je hier leert op internet vinden of uit een goedkoop boek leren

TOP

Boloo is echt top! Echt een musthave en alleen maar goede ervaringen mee

Helemaal top

Goede tool, maar de community is nog 10x waardevoller!

Boloo is top!

De tool is essentieel voor het zoeken (en vinden) van winstgevende producten. Met daarbij een compleet overzicht van je eigen producten (met o.a. omzet en winstcijfers), de boloo community op Facebook, de gratis trainingen en super uitgebreide cursus en veel plannen om het nóg uitgebreider te maken, maakt boloo tot dé tool als je wilt verkopen op bol. De kosten voor het abonnement is een lachertje als je ziet wat je ervoor terugkrijgt.

The best tool

Handige tool die je helpt groeien met je business. Personeel is top en staat je goed te woord. Je krijgt leuke, waardevolle informatie waarmee je tot het uiterste kan gaan met je bedrijf.

Slecht

Boloo Forwarding (service) is ronduit slecht. Weinig tot geen communicatie. Geen reactie op vragen door medewerkers. Na meer dan 2 maanden nog steeds mijn producten niet...

Handig, maar niet bijzonder

De Boloo app is handig, maar niet heel bijzonder. Naar mijn mening zelfs overpriced. Daarom besloten na 1 maand mijn lidmaatschap op te zeggen.

perfect, zeker aan te bevelen

kritiek goed opgepakt door de medewerkers van Boloo en dat verdient een dikke pluim.

Heel overzichtelijk. Veel informatie en er is een community waar je met al je vragen terecht kunt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Community die je vertrouwen en motivatie geeft!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Boloo is erg fijn als beginner. De bibliotheek maar ook de community geeft veel informatie om te starten maar ook als gevorderde. Het is duidelijk uitgelegd in overzichtelijk titels.

Soms vind ik dat er teveel info punten zijn. Er is FB Bol academy, FB Boloo pagina, FB Boloo forwarder, FB Boloo chat, FB Skah chat, FB Forwarder chat, Boloo website. Allemaal vol met info, video, bestanden etc. Als er elke dag wel ergens iets geplaatst word kan dat soms teveel zijn of juist iets om info mis te lopen of je kan het niet goed terug vinden ;-)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Boloo is een zeer waardevolle tool , ik wil en kan niet meer zonder, ook krijg je toegang tot een behulpzame community met allemaal hetzelfde doel

nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb door de dienst van boloo.co heel veel test producten kunnen inkopen en een goeie start kunnen maken.

Tot heden geen

goede service, goed behandeld

Over Boloo

Product research tool voor bol.com verkopers