Goede prijs en snel bezorgd

De prijs was hier vele malen beter dan op andere websites en het product, daar ben ik ook blij mee.

Goed, leuk, aardig en behulpzaam

Ons contact was zoals hierboven beschreven. Ik werd op persoonlijke wijze heel fijn in het maken van mijn keuze ondersteund. Ik ben blij met hoe alles is gegaan en ook bijzonder blij met mijn aankoop:) Ook met een aankoop van enige jaren geleden ben ik nog steeds heel gelukkig. Het zijn hoogwaardige producten... Ik kan alleen nog zeggen; Bedankt en Liefs

Goede kwaliteit

Siliconen droogvellen besteld, kwaliteit is super. Heel tevreden.

Fantastisch!!!

Aantal jaren geleden werd ik via via op de hoogte gebracht van het gebruik van een hogesnelheidsblender die zelfs warme soep maakt. Mijn interesse was direct gewekt en in deze periode was ik ook zoekende naar manieren om gezonder en bewuster te gaan eten. Maar daar had ik ook wel wat hulp bij nodig merkte ik. Sinds ik in contact kwam met Brenda Bas en de hogesnelheidsblender is er een wereld voor mij opengegaan. Niet alleen doordat ik na uitleg en tips bij Brenda mijn hogesnelheidsblender van Bianco di Puro had aangeschaft, maar ook het volgen van een workshop van Green yourself en het geweldige boek wat Brenda heeft geschreven. Dit boek gevuld met heerlijke recepten, maar ook gelijk een handleiding voor wat je zoal met de blender allemaal kan. Intussen is mijn eetpatroon gewijzigd in veel gezonder en door het gemak van de blender maak ik in een handomdraai de meest heerlijke soepen, pesto's, smoothies etc. Ondertussen ben ik ook in het bezit van een droogoven ( je gooit dus écht niets meer weg) en maak ik mijn eigen zuurkool. Heerlijk allemaal! Ik ben heel blij dat Brenda op mijn pad is gekomen. Goede service, goede degelijke producten, goede uitleg, kortom een aanrader voor een ieder die graag weet wat er door de mond gaat en wat voor je lichaam doet. Ik raad het iedereen aan!

super goed

Zeer goede [rodukten en een snelle keurige service. Er is ook altijd per-soonlijk overleg mogelijk evenals alternatieve mogelijkheden.Echt super service en heel fijne personen.

Super vriendelijk advies en tips gekregen voor het gebruik van de hogesnelheidsblender .

Het product "de hogesnelheidsblender" van Bianco de puro type tune pro bevalt goed, Heel fijn om recepten uit het boek "Greenyourself" gelijk uit te kunnen proberen. Na het telefonische gesprek met Brenda Bas werd ik helemaal enthousiast over het apparaat en zijn mogelijkheden. Wanneer corona achter de rug is, lijkt het mij leuk om eens een workshop te volgen..

Supersnelle levering binnen 1 dag. Mooi robuust apparaat de Bianco di Puro.

Communicatie is uitstekend

Door snel het pakket te verzenden, was het niet helemaal compleet. Ben netjes erover geïnformeerd. Verder nog informatie gevraagd en duidelijk antwoord gekregen. Top.

Persoonlijk en vlot

Hogesnelheidsblender incl toebehoren besteld als verjaardagscadeau voor mijn vrouw. Dag er op werd alles geleverd en tussentijds op een persoonlijke manier geïnformeerd omtrent het proces, top!

Snelle levering van een fantastische blender!

Super prettige bestelling! Het door mij bestelde product bleek niet meer direct leverbaar. Voordat ik het doorhad was er al een bestelling bij de fabrikant in Duitsland geplaatst en werd de blender direct naar mij verzonden. Nog dezelfde week had ik het in huis. Heerlijke blender - super zachte en luchtige resultaten van soep tot ijs en van smoothie tot spread.

Onze oude blender van de keukenmachine ging stuk en ik had al eerder de Biancodipuro blender gezien. Jippie, nu kon ik hem kopen. Vanmorgen voor het eerst gebruikt, fantastisch wat een mooi apparaat. Wat een verschil met mijn oude blender. Ik wilde graag een blauwe maar die was niet op voorraad. Brenda heeft gelijk dezelfde dag contact opgenomen met Duitsland en hij is direct verzonden. Wat een service. Na 2 dagen al in huis samen met het boek. Grote klasse. Ook kreeg ik de Nederlandse gebruiksaanwijzing toegestuurd. Nu echt zin in om alle mogelijkheden van de blender te ontdekken want hij kan zo veel. Een aanrader!!!! Hier krijg je geen spijt.

Een hele prettige ervaring

Heb het boek "Green yourself"besteld en de vacuümpomp plus beker. Het boek is echt schitterend met heel veel creatieve ideeën waar je zelf niet op zou komen. En ook de pomp werkt prima. Verder is het contact heel prettig en behulpzaam geweest. Dus niets dan lof.

Behulpzaam bij het maken van een juiste keuze.

Prima geholpen en vlot geleverd.

Prima levering en overleg tijdens bestelling.

uitstekende service en advies

Op mijn mail met vragen vlot antwoord gekregen met de mogelijkheid om te bellen. Fijn telefonisch gesprek, ze denkt mee en advies gekregen waardoor ik een nog betere keus kon maken. Bestelling vlot geleverd, helemaal blij mee.

Fijne en persoonlijke service

Na een kleine zoektocht naar de juiste blender, terecht gekomen bij Greenyourself.nl. Waarom ik haar aanbeveel: persoonlijk contact is fijn, meedenkend en kwalitatief goede producten.

Wij willen nooit meer anders!

Vandaag kwam de Wartmann blender binnen, gelijk uitgeprobeerd. Wat een fijn apparaat! Wij willen nooit geen 'gewone' blender meer! Bestellen en levering liepen soepel!

Een aanwinst voor iedere keuken.

De mason jars zijn een aanwinst voor iedere keuken. Ik ben er heel erg blij mee. Het ziet er heel fraai uit en nodigt uit om in de keuken aan de slag te gaan met de noten en de zaden. Met de bijgevoegde recepten wordt dat een stuk makkelijker gemaakt.

Goede ervaring

Bestellen ging snel. Duidelijke mail over levering vanuit Duitsland. En binnen een week (pasen zat er tussen) ontvangen. Een aanrader dus.

Snelle en heldere communicatie

Een uurtje nadat ik mijn blender had besteld een mail ontvangen dat de geselecteerde kleur niet op voorraad was en dat het hierom langer zou duren tot aan de levering. In dezelfde mail het voorstel om een andere kleur te leveren die de volgende dag in huis zou zijn. Direct even gebeld om aan te geven dat die kleur ook prima is. De blender wordt klaargemaakt voor verzending en zal naar verwachting morgen al binnen zijn. Zin in! Vooralsnog dus niets dan lof!

Prachtig en snel!!

De blender is snel geleverd en ziet er prachtig uit. Duidelijke Nederlands uitleg in de mail👍 Een aanwinst in mijn keuken. Na het maken van mijn eerste smoothie, uit het bijgeleverde boek, was ik helemaal om! Geweldig apparaat!!! Mijn man, die nu tijdens de Corona crisis thuis moet werken wil voortaan een smoothie als lunch😄 Heeel blij mee👍

Fijne afhandeling

Ben goed en snel geholpen

Zeer snelle levering

Alleen jammer dat er geen nld beschrijving bij de Wartmann blender zit. Wel leuk is dat er een leuk boek bij zit 👍

Beste Ineke, De Nederlandstalige gebruiksaanwijzing is er zeker. Deze wordt altijd meegestuurd met de orderbevestiging. Vr. groet, Brenda Bas

prima ondersteuning

Advies gevraagd over beste blenderkan als uitbreiding. Helder advies, simple bestellen en vlotte levering. Leuk persoonlijk berichtje erbij.

Goed geholpen bij het repareren van het messenblok van de blenderkan.