Fijne afhandeling

Ben goed en snel geholpen

Zeer snelle levering

Alleen jammer dat er geen nld beschrijving bij de Wartmann blender zit. Wel leuk is dat er een leuk boek bij zit 👍

Beste Ineke, De Nederlandstalige gebruiksaanwijzing is er zeker. Deze wordt altijd meegestuurd met de orderbevestiging. Vr. groet, Brenda Bas

prima ondersteuning

Advies gevraagd over beste blenderkan als uitbreiding. Helder advies, simple bestellen en vlotte levering. Leuk persoonlijk berichtje erbij.

Goed geholpen bij het repareren van het messenblok van de blenderkan.

Ik ken de blender van een vriendin. Zelf heb ik heb de blender net nog maar besteld. Geweldig aardig en snel geholpen aan de telefoon!

Geweldige Blender, Geweldige service

Heb de blender nu al een tijdje. inclusief de droogkan etc. Heel fijn om persoonlijk contact te hebben bij de aanschaf voor advies en tips. Heb inmiddels ook het boek en de recepten zijn leuk en, natuurlijk, super gezond. Ga de pompoen workshop doen: heeel benieuwd en veel zin in: gezond koken met de blender: dat wil ik graag meer gaan toepassen

De beste hoge snelheidsblender ooit

Ik ben zeer tevreden met de Bianco di Puro en nu heb ik het boek Green Yourself besteld wat vol staat met heerlijke recepten, Echt een aanrader!

uitstekend

Zeer goede service, zelfs telefonische overleg. Snelle en heel nette levering.. Er valt totaal nergens iet op aan te merken

Hele fijn blender, service is niet klantvriendelijk

Sinds 8 maand heb ik een bianco blender. Hier was ik tot een paar weken geleden super blij mee, ik maakte er bijna dagelijks gebruik van. Echter merkte ik dat de blender op een gegeven moment alles opwarmde. Dus ipv een lekkere koude smoothie, kreeg ik een warme smoothie, niet erg lekker. De blender kon ik gelukkig kosteloos opsturen, deze zou worden gerepareerd. Na 6 weken kreeg ik mijn blender eindelijk weer terug, echter was deze niet gerepareerd. Bovendien was het handvat afgeknapt tijdens de verzending, hier kreeg ik niets van vergoed. Heb hier vervolgens een aantal mailtjes over gestuurd, maar heb hier tot op heden geen reactie op gehad.

Beste Wendy, wat jammer dat je hier niet het hele verhaal vertelt. Het hoofdkantoor van Bianco in Duitsland wilde je graag helpen en heeft kosteloos een verzendlabel gestuurd om de blender in Duitsland te laten repareren. Ondanks ons advies om de blender goed te verpakken ter voorkoming van transportschade kwam de blender aan in Duitsland in een gammel doosje zonder enig beschermingsmateriaal aan de binnenkant. Het was dan ook niet heel verwonderlijk dat de blenderkan was gebroken. De blenderkan was niet meer te gebruiken, toch wilde je niet een nieuwe bestellen. Je wilde de blender retour met de kapotte kan. Bianco heeft dit niet begrepen en wij ook niet. De reden dat het langer duurde dan gebruikelijk is omdat je zelf lange tijd niet gereageerd hebt op onze mails, deze bleken in je spam box belandt. Nu geef je Greenyourself een laag cijfer voor iets wat je eigenlijk zelf hebt veroorzaakt. Wij ondervinden hier schade van en dat is jammer. We hopen dat je je realiseert dat zowel Bianco als Greenyourself zich voor jou hebben ingezet om je van dienst te zijn.

Fijn persoonlijk contact

De hele leuke workshop heeft me geïnspireerd om de mooie blender te kopen en de eerste ervaringen zijn heeel erg lekker.

Makkelijke site

makkelijke site, en leuk die zomerkorting veel meer aanbieden betreft recepten, en welke aanvullingen van het apparaat je kan inzetten. Videbeelden hoe je het apparaat het beste gebruikt etc.

Goede informatie, snelle levering

Goede informatie, snelle levering. Bij vragen via de mail ook snel antwoord terug Top!!

een inspirerende workshop!

Dank je wel voor weer een inspirerende workshop! De super mooie omgeving met gezellige mede cursisten en goede begeleiding van jou en Juliette maakte het plaatje af, helemaal zen en met leuke ideeën naar huis :-)

Erg goede uitleg en persoonlijke benadering

Erg goede uitleg en persoonlijke benadering. Je kan merken dat het bedrijf volledig achter de blenders staat, dat geeft vertrouwen. Ik heb de blender nu een maand en gebruik hem 1 à 2 keer per dag. Het bevalt heel erg goed.