Hele fijn blender, service is niet klantvriendelijk

Sinds 8 maand heb ik een bianco blender. Hier was ik tot een paar weken geleden super blij mee, ik maakte er bijna dagelijks gebruik van. Echter merkte ik dat de blender op een gegeven moment alles opwarmde. Dus ipv een lekkere koude smoothie, kreeg ik een warme smoothie, niet erg lekker. De blender kon ik gelukkig kosteloos opsturen, deze zou worden gerepareerd. Na 6 weken kreeg ik mijn blender eindelijk weer terug, echter was deze niet gerepareerd. Bovendien was het handvat afgeknapt tijdens de verzending, hier kreeg ik niets van vergoed. Heb hier vervolgens een aantal mailtjes over gestuurd, maar heb hier tot op heden geen reactie op gehad.

Fijn persoonlijk contact

De hele leuke workshop heeft me geïnspireerd om de mooie blender te kopen en de eerste ervaringen zijn heeel erg lekker.

Makkelijke site

makkelijke site, en leuk die zomerkorting veel meer aanbieden betreft recepten, en welke aanvullingen van het apparaat je kan inzetten. Videbeelden hoe je het apparaat het beste gebruikt etc.

Goede informatie, snelle levering

Goede informatie, snelle levering. Bij vragen via de mail ook snel antwoord terug Top!!

een inspirerende workshop!

Dank je wel voor weer een inspirerende workshop! De super mooie omgeving met gezellige mede cursisten en goede begeleiding van jou en Juliette maakte het plaatje af, helemaal zen en met leuke ideeën naar huis :-)

Erg goede uitleg en persoonlijke benadering

Erg goede uitleg en persoonlijke benadering. Je kan merken dat het bedrijf volledig achter de blenders staat, dat geeft vertrouwen. Ik heb de blender nu een maand en gebruik hem 1 à 2 keer per dag. Het bevalt heel erg goed.