Supersnelle levering binnen 1 dag. Mooi robuust apparaat de Bianco di Puro.

Communicatie is uitstekend

Door snel het pakket te verzenden, was het niet helemaal compleet. Ben netjes erover geïnformeerd. Verder nog informatie gevraagd en duidelijk antwoord gekregen. Top.

Persoonlijk en vlot

Hogesnelheidsblender incl toebehoren besteld als verjaardagscadeau voor mijn vrouw. Dag er op werd alles geleverd en tussentijds op een persoonlijke manier geïnformeerd omtrent het proces, top!

Snelle levering van een fantastische blender!

Super prettige bestelling! Het door mij bestelde product bleek niet meer direct leverbaar. Voordat ik het doorhad was er al een bestelling bij de fabrikant in Duitsland geplaatst en werd de blender direct naar mij verzonden. Nog dezelfde week had ik het in huis. Heerlijke blender - super zachte en luchtige resultaten van soep tot ijs en van smoothie tot spread.

Onze oude blender van de keukenmachine ging stuk en ik had al eerder de Biancodipuro blender gezien. Jippie, nu kon ik hem kopen. Vanmorgen voor het eerst gebruikt, fantastisch wat een mooi apparaat. Wat een verschil met mijn oude blender. Ik wilde graag een blauwe maar die was niet op voorraad. Brenda heeft gelijk dezelfde dag contact opgenomen met Duitsland en hij is direct verzonden. Wat een service. Na 2 dagen al in huis samen met het boek. Grote klasse. Ook kreeg ik de Nederlandse gebruiksaanwijzing toegestuurd. Nu echt zin in om alle mogelijkheden van de blender te ontdekken want hij kan zo veel. Een aanrader!!!! Hier krijg je geen spijt.

Een hele prettige ervaring

Heb het boek "Green yourself"besteld en de vacuümpomp plus beker. Het boek is echt schitterend met heel veel creatieve ideeën waar je zelf niet op zou komen. En ook de pomp werkt prima. Verder is het contact heel prettig en behulpzaam geweest. Dus niets dan lof.

Behulpzaam bij het maken van een juiste keuze.

Prima geholpen en vlot geleverd.

Prima levering en overleg tijdens bestelling.

uitstekende service en advies

Op mijn mail met vragen vlot antwoord gekregen met de mogelijkheid om te bellen. Fijn telefonisch gesprek, ze denkt mee en advies gekregen waardoor ik een nog betere keus kon maken. Bestelling vlot geleverd, helemaal blij mee.

Fijne en persoonlijke service

Na een kleine zoektocht naar de juiste blender, terecht gekomen bij Greenyourself.nl. Waarom ik haar aanbeveel: persoonlijk contact is fijn, meedenkend en kwalitatief goede producten.

Wij willen nooit meer anders!

Vandaag kwam de Wartmann blender binnen, gelijk uitgeprobeerd. Wat een fijn apparaat! Wij willen nooit geen 'gewone' blender meer! Bestellen en levering liepen soepel!

Een aanwinst voor iedere keuken.

De mason jars zijn een aanwinst voor iedere keuken. Ik ben er heel erg blij mee. Het ziet er heel fraai uit en nodigt uit om in de keuken aan de slag te gaan met de noten en de zaden. Met de bijgevoegde recepten wordt dat een stuk makkelijker gemaakt.

Goede ervaring

Bestellen ging snel. Duidelijke mail over levering vanuit Duitsland. En binnen een week (pasen zat er tussen) ontvangen. Een aanrader dus.

Snelle en heldere communicatie

Een uurtje nadat ik mijn blender had besteld een mail ontvangen dat de geselecteerde kleur niet op voorraad was en dat het hierom langer zou duren tot aan de levering. In dezelfde mail het voorstel om een andere kleur te leveren die de volgende dag in huis zou zijn. Direct even gebeld om aan te geven dat die kleur ook prima is. De blender wordt klaargemaakt voor verzending en zal naar verwachting morgen al binnen zijn. Zin in! Vooralsnog dus niets dan lof!

Prachtig en snel!!

De blender is snel geleverd en ziet er prachtig uit. Duidelijke Nederlands uitleg in de mail👍 Een aanwinst in mijn keuken. Na het maken van mijn eerste smoothie, uit het bijgeleverde boek, was ik helemaal om! Geweldig apparaat!!! Mijn man, die nu tijdens de Corona crisis thuis moet werken wil voortaan een smoothie als lunch😄 Heeel blij mee👍

Fijne afhandeling

Ben goed en snel geholpen

Zeer snelle levering

Alleen jammer dat er geen nld beschrijving bij de Wartmann blender zit. Wel leuk is dat er een leuk boek bij zit 👍

Beste Ineke, De Nederlandstalige gebruiksaanwijzing is er zeker. Deze wordt altijd meegestuurd met de orderbevestiging. Vr. groet, Brenda Bas

prima ondersteuning

Advies gevraagd over beste blenderkan als uitbreiding. Helder advies, simple bestellen en vlotte levering. Leuk persoonlijk berichtje erbij.

Goed geholpen bij het repareren van het messenblok van de blenderkan.

Ik ken de blender van een vriendin. Zelf heb ik heb de blender net nog maar besteld. Geweldig aardig en snel geholpen aan de telefoon!

Geweldige Blender, Geweldige service

Heb de blender nu al een tijdje. inclusief de droogkan etc. Heel fijn om persoonlijk contact te hebben bij de aanschaf voor advies en tips. Heb inmiddels ook het boek en de recepten zijn leuk en, natuurlijk, super gezond. Ga de pompoen workshop doen: heeel benieuwd en veel zin in: gezond koken met de blender: dat wil ik graag meer gaan toepassen

De beste hoge snelheidsblender ooit

Ik ben zeer tevreden met de Bianco di Puro en nu heb ik het boek Green Yourself besteld wat vol staat met heerlijke recepten, Echt een aanrader!

uitstekend

Zeer goede service, zelfs telefonische overleg. Snelle en heel nette levering.. Er valt totaal nergens iet op aan te merken

Hele fijn blender, service is niet klantvriendelijk

Sinds 8 maand heb ik een bianco blender. Hier was ik tot een paar weken geleden super blij mee, ik maakte er bijna dagelijks gebruik van. Echter merkte ik dat de blender op een gegeven moment alles opwarmde. Dus ipv een lekkere koude smoothie, kreeg ik een warme smoothie, niet erg lekker. De blender kon ik gelukkig kosteloos opsturen, deze zou worden gerepareerd. Na 6 weken kreeg ik mijn blender eindelijk weer terug, echter was deze niet gerepareerd. Bovendien was het handvat afgeknapt tijdens de verzending, hier kreeg ik niets van vergoed. Heb hier vervolgens een aantal mailtjes over gestuurd, maar heb hier tot op heden geen reactie op gehad.

Beste Wendy, wat jammer dat je hier niet het hele verhaal vertelt. Het hoofdkantoor van Bianco in Duitsland wilde je graag helpen en heeft kosteloos een verzendlabel gestuurd om de blender in Duitsland te laten repareren. Ondanks ons advies om de blender goed te verpakken ter voorkoming van transportschade kwam de blender aan in Duitsland in een gammel doosje zonder enig beschermingsmateriaal aan de binnenkant. Het was dan ook niet heel verwonderlijk dat de blenderkan was gebroken. De blenderkan was niet meer te gebruiken, toch wilde je niet een nieuwe bestellen. Je wilde de blender retour met de kapotte kan. Bianco heeft dit niet begrepen en wij ook niet. De reden dat het langer duurde dan gebruikelijk is omdat je zelf lange tijd niet gereageerd hebt op onze mails, deze bleken in je spam box belandt. Nu geef je Greenyourself een laag cijfer voor iets wat je eigenlijk zelf hebt veroorzaakt. Wij ondervinden hier schade van en dat is jammer. We hopen dat je je realiseert dat zowel Bianco als Greenyourself zich voor jou hebben ingezet om je van dienst te zijn.

Fijn persoonlijk contact

De hele leuke workshop heeft me geïnspireerd om de mooie blender te kopen en de eerste ervaringen zijn heeel erg lekker.