Makkelijke site

makkelijke site, en leuk die zomerkorting veel meer aanbieden betreft recepten, en welke aanvullingen van het apparaat je kan inzetten. Videbeelden hoe je het apparaat het beste gebruikt etc.

Goede informatie, snelle levering

Goede informatie, snelle levering. Bij vragen via de mail ook snel antwoord terug Top!!

een inspirerende workshop!

Dank je wel voor weer een inspirerende workshop! De super mooie omgeving met gezellige mede cursisten en goede begeleiding van jou en Juliette maakte het plaatje af, helemaal zen en met leuke ideeën naar huis :-)

Erg goede uitleg en persoonlijke benadering

Erg goede uitleg en persoonlijke benadering. Je kan merken dat het bedrijf volledig achter de blenders staat, dat geeft vertrouwen. Ik heb de blender nu een maand en gebruik hem 1 à 2 keer per dag. Het bevalt heel erg goed.