Product zoals omschreven, snel geleverd

Misschien prijzen inclusief BTW vermelden op de website.

Top materiaal

Eerste bestelling en alles netjes geleverd

Response from the business owner

Goedendag Pascal, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn te lezen dat de eerste bestelling die u bij ons plaatst goed is bevallen en netjes is afgeleverd door de vervoerder. Nogmaals dank voor de bestelling en veel plezier van de aankoop. M.v.g.

Alles prima!

Der Kundenservice ist sehr hilfsbereit und schnell. Schnelle Lieferung. Ich würde jedem empfehlen!

• Prijs/Kwaliteit

Altijd netjes verpakt verzonden, mocht wel een dagje eerder zijn, maar altijd TOP

Response from the business owner

Goedendag Ronald, Bedankt voor uw review! Sinds kort zijn we begonnen met verzenden via DPD. Helaas merken dat dit nog niet helemaal soepel loopt en er dus inderdaad soms wat vertragingen plaats vinden.. excuus hiervoor. Verder goed te lezen dat u wel tevreden bent over de service en manier van verpakken. Nogmaals dank voor uw bestelling en ondanks de wat latere levering, veel plezier van de aankoop. M.v.g.

super service! Echt top kwaliteit!

Fijn bedrijf! Goede kwaliteit produkten! Snelle service!

Led Lampjes

Top immer gerne wieder!

Alles super

Kann mich nicht beklagen. Vom bestellen bis zur Lieferung ging alles sehr schnell. Mir hat es gefallen

Netjes en snel geleverd

Een goede ervaring

Besteld , vlotte levering

Vlotte bestellingen goede kwaliteit

Perfect geholpen

Omdat een artikel tijdelijk niet leverbaar was een backorder kunnen plaatsen. Nadat het artikel weer op voorraad was kreeg ik een bericht en kort daarna was het pakket al verzonden. Helaas is Post NL het pakket kwijt geraakt maar All Day Led lost het goed en snel op. Nu is het wachten op de nieuwe doos.

goede service goede producten

goede service blijkt uit proactief reageren door mensen van de webshop. op deze manier had ik op tijd kwaliteiten producten binnen zodat ik mijn klant op tijd kon helpen.

Response from the business owner

Goedendag Ivo, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent over de manier van communiceren en de snelheid van levering. Nogmaals dank voor uw bestelling en veel plezier van de aankoop.! M.v.g.

Besser als Erwartet

Schnell und unkompliziert!

Response from the business owner

Guten Tag, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns zu lesen, dass Sie mit der Bestellung und der Liefergeschwindigkeit keine Probleme hatten. Nochmals vielen Dank für Ihre Bestellung und viel Spaß beim Kauf. Beste grüße,

Nvt

• Prijs/Kwaliteit

Word netjes opgestuurd en goede producten

Response from the business owner

Goedendag Eric, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent over de manier van verzenden en de kwaliteit van de producten. Nogmaals dank voor uw bestelling en veel plezier van de aankoop. M.v.g.

Super Service

Schnelle Lieferung und Top Auswahl alles super geklappt

• Preis/Qualität

Super service en prachtige producten

Altijd vriendelijk, eerlijk tegen klanten en altijd behulpzaam

Goed geregeld

• Prijs/Kwaliteit

Super snel en netjes verpakt geleverd

Mooie producten voor een nette prijs, snel en correct geleverd

Response from the business owner

Goedendag F, Bedankt voor uw beoordeling! We vinden het fijn te lezen dat u geen problemen hebt gehad met het bestellen en de snelheid levering. Nogmaals dank voor uw bestelling en veel plezier van de aankoop. M.v.g.

Super bedrijf

Super mensen, goedekwaliteit, snelle levering en mooi aanbod

Oké

Alles goed verlopen

• Prijs/Kwaliteit

Prima kwaliteit en snelle levering

Snelle levering,prima verpakt en goede kwaliteit.

Response from the business owner

Goedendag Jacob, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent over de manier van verpakken en snelheid van levering. Tevens vinden we het leuk te lezen dat u ook tevreden bent over de kwaliteit van de producten. Nogmaals dank voor uw bestelling en veel plezier van de aankoop. M.v.g.

Goed en snel geleverd

Goed verpakt en snel geleverd. Top service, ga zo door

Schnelle Lieferung, top Qualität zu gutem Preis

Gute Produkte zu einem fairen Preis! Hab noch nie Probleme, deswegen war eine Kontaktaufnahme nie notwendig.

Response from the business owner

Guten Tag Manuel, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns zu lesen, dass Sie mit der Bestellung und der Liefergeschwindigkeit keine Probleme hatten. Es freut uns auch zu lesen, dass Sie mit dem Preis-Leistungs-Verhältnis zufrieden sind. Nochmals vielen Dank für Ihre Bestellung und viel Spaß beim Kauf. Beste grüße,