Klaar terwijl u wacht, tegen eerlijke prijs!

Vriendelijk team, kennis van zaken en eerlijk! Niet gedacht zo snel geholpen te zijn; letterlijk klaar terwijl je wacht; praatgrage en kundige reparateur met eerlijke teksten! Ga voortaan altijd hierheen; ga zo door en tot ziens!

super tevreden

Zin heeft ons geholpen met een imac en ook macbook, no nonsense service met persoonlijk contact, ik kan het iedereen aanbevelen!!

Vriendelijk en kundige mensen, willen niet alleen veel verkopen maar de klant tevreden stellen zonder overbodige kosten. 12 maanden garantie en klaar terwijl je wacht. Zeer tevreden dus.

Super service !

Ik ben snel en professioneel geholpen.

snelle, eerlijke en duidelijke service.

Snel en goed geholpen. Duidelijke en eerlijke uitleg. Regelmatig hoor je slechte verhalen over reparatie shops. Dat geldt zeker niet voor ZIN telecom. Goede service en personeel.

Altijd goed en correct geholpen.

Ik ben 2 keer geweest naar zin telecom voor een reparatie en meteen geholpen en mijn telefoon is direct gerepareerd. Echt top ! Bedankt voor de snelle service!!

Goed en correct behandeld

Goed en correct behandeld

Geweldig, alle tijd voor mijn probleem, uitstekend opgelost!

Zoals hierboven,! Mijn iPhone was ‘gehackt’ werkte niet, viel telkens uit, de meest rare toestanden…. Een geweldig aanbod om alles in orde te maken zodat ik weer bereikbaar werd en contacten kon leggen. Mijn iPad werd er ook bij ingeschakeld. Goed dat ik hem bij me had, en mijn ‘adresboekje’ met wachtwoorden! Af en toe even zoeken en proberen maar dat lag aan mij…. Eindresultaat, een tevreden en voldane Marjan die door de miezer regen naar huis wandelde….

geweldige service

Iphone met waterschade is geheel kosteloos door hen gecontroleerd, achtergebleven rijstkorrels verwijderd ivm drogen in rijst, opengemaakt en oxidatie verwijderd. Daarna deed de Iphone het weer. Dit hebben ze als service gedaan omdat we dus in februari (2 maanden eerder) een nieuwe behuizing erom hadden gezet (breukschade). Echt helemaal top. Wat een geweldige service.

Grandioos

Al sinds een lange tijd laat ik mijn mobieltjes repareren bij Z!N Na mijn verhuizing moest ik noodgedwongen naar een andere reparateur bij mij in de buurt. Met alle gevolgen van doen, het probleem zat in het beeldscherm die niet meer werkte, Zij hebben het proberen te repareren waar ik bij stond maar ik zag dat het helemaal mis ging, schroefjes door elkaar, een goedkope scherm erin, en het ergste was dat zij de homebutton gescheurd hebben wat betekent dat ik helemaal niks meer aan mijn telefoon heb. Al met al het was een drama. Ik heb gelijk Thomas gecontact en het hele verhaal uitgelegd, stuur maar op en ik zal er naar kijken is wat hij zei. 1 werkdag later werd ik gebeld en hij had het beeld weer gefixt. Quanto costa ? Helemaal niks, valt onder service. Als je het over service hebt dan verdient dit bedrijf wel de hoofdprijs. Hartelijk bedankt, en zeker tot de volgende keer!

Top geholpen

Goede service, snel geholpen en aardig personeel!

Uitstekende en snelle service

Er werd zeer uitstekende snelle service verleend, binnen een dag waren de onderdelen binnen en werd mijn telefoon ter plekke gerepareerd. Daarnaast werd er goed meegedacht en deden ze hun best om nog extra diensten te verlenen waar dat mogelijk was.

ronduit fantastisch

Nadat mijn complete scherm van m`n mobile complete aan gruzels was, heb ik een nieuwe telefoon aanschaft bij m`n provider, echter ik moest een nieuw scherm hebben om alles te kunnen overzetten, deze had ik besteld bij ZIN en kwam hem ophalen, vervolgens boden ze aan om het scherm tijdelijk te gebruiken voor het overzetten hierdoor vervielen de kosten voor het scherm,(die ik al besteld had!) en spaarde dus zo`n 250 euro uit!! Wat een service is dit zeg!! complimenten! Paul Warmerdam

Primq

Snelle service en prima contact

Goed en snel geholpen

Transparante en deskundige dienstverlening doordat je tijdens de reparatie ( vervanging scherm iPhone)aanwezig mag zijn in dezelfde ruimte.

geweldig

top service

Keurig geholpen en diensten goed toegelicht

Snel en prima geholpen voor een reëele prijs.

Schermglas iPhone 6s was gebroken. Afspraak gemaakt en binnen 15 min. gerepareerd door een vakkundige medewerker. Keurig netjes en voor een nette prijs. Helemaal goed!

Goede service, klant vriendelijk, goed advies

Al diverse reparaties hier laten uitvoeren. Altijd top uitgevoerd. Vooral goede service en eerlijk advies zijn plus punten. Ps ik vind dat goede service en goede reparatie af en toe echt wat meer geld mag kosten als dat jullie rekenen. Just ter info.

Meedenkend, behulpzaam en vriendelijk

Een ontzettend fijne en meedenkende partner voor alles rondom (mobiele) telefonie en alle bijbehorende apparatuur. Ontzettend behulpzaam, ze staan altijd voor je klaar met vriendelijke service en goed advies!

Heel goed geholpen!

Werd de eerste keer al heel snel en goed geholpen. Het scherm bleek echter niet helemaal goed te zijn, na een paar dagen terug gegaan en direct weer snel, goed, en kosteloos geholpen. Uitstekende service!

Uitstekend, snel en correct geholpen

Scherm laten vervangen van Samsung galaxy S10+. was binnen 30 minuten uitgevoerd. werkt weer geweldig. Top service

Snel en goed geholpen!

Vriendelijk personeel, snelle service! Aanrader!

Top service!

Mijn telefoon deed het niet meer, savonds een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Samen gekeken naar het probleem meneer heeft de oplossing gezocht en opgelost. Vriendelijke gst

Zinderend

M'n kapotte oplaadpoort van mijn Sony Xz1 compact laten maken bij een prutser die die naam niet eens verdient. Lijmlaag liet dezelfde avond nog los en bij het uithalen van het hoesje brak het scherm. Deels mijn eigen schuld maar geen zin om terug te gaan omdat ik zo nodig voor een dubbeltje op de eerste rang wilde zitten. Dus ff gegoogled op beste ervaringen ipv goedkoopste. Kwam ik bij Zin uit. Blijkt ie ook nog een goedkoper te zijn dan al die veelbelovende prijsvechters bij elkaar. En ook fijn. Transparant. Je kijkt mee op het scherm wat je koopt en je kijkt mee hoe hij het fikst. 80 pietermannen voor een origineel scherm. Dus geen flauwe kleuren of een blauw noticifatielampje ipv rood waar je die replica shit aan herkend. En als ze zo snel (scherm was er nog nèt niet dezelfde dag) ) en vakkundig toch een niet al te populair merk kunnen maken zit je met je Samsung en IPhone helemaal aan het goeie adres. Thomas en die kale van de koffie. Bedankt jongens!