Geweldig geholpen

Zoals altijd heeft Thomas van zin telecom mij weer uitstekend geholpen. Echt een aanrader voor al uw telefoon vraagstukken.

top

Snel en goed geholpen.

Goed en snel geholpen.

Klantgericht

Helemaal top!

Mijn telefoon had waterschade en was uiteindelijk bijna niet meer te redden, maar er werd goed de tijd voor genomen en hij is toch aan gekregen! Ook een backup gemaakt van al mijn gegevens, zodat ik niks kwijt ben geraakt. Helemaal top! alsnog advies gekregen om een nieuw toestel te kopen, maar voorlopig kan ik nog even vooruit. Erg klantvriendelijk ook!

Snel en professioneel geholpen.

Scherm van de gsm van mijn zoon moest vervangen worden. Snel geholpen, klaar terwijl ik wachtte. Top.

Top service!

Kapot scherm en daarna een kapotte telefoon. Super advies en hoe fijn is het wanneer de hele installatie door hun verzorgd wordt! Dank is groot

Super fijne service!

Er werd gelijk sirieus gekeken naar mijn telefoon. Ik vond het fijn om hier te komen met mijn IPhone en met het probleem waar ik zelf geen raad mee wist. Het is opgelost, dus uitstekend!! Thanks Marcel ;)

Snelle en vriendelijke bediening

Fijne ontvangst, vriendelijke en snelle diagnose van het probleem. Ook daarna snel opgelost. Leuk gesprek gehad. Al met al een hele goede ervaring en mijn toestel doet het weer helemaal top!

Perfect!

Het bestaat nog! Je loopt zonder afspraak binnen en wordt direct, vakkundig én vriendelijk geholpen. Scherpe prijzen, perfecte service, dikke 10!

Snelle service tegen concurrerende prijzen.

Na telefonisch contact meteen kunnen komen voor montage nieuwe batterij in mijn mobiele telefoon. Goede voorlichting over do en don’ts !

Zeer goede ervaring snelle service

Mijn ervaring met Zin is zeer goed. Ik werd meteen geholpen en mocht zelfs meekijken met de reparatie. Ik het zeer deskundig gedaan en als ik nog eens wat heb zal ik zeker teruggaan. Gr Marino

Heel goed geholpen!

Vriendelijk behulpzaam geholpen

Prima, snel en vriendelijke geholpen

Prima, snel en vriendelijk geholpen

Vriendelijk personeel, snelle oplossing voor probleem.

Liep voor het eerst bij Zin binnen ivm slecht geluid tijdens bel gesprekken. Een vaker voorkomend probleem bleek. Zonder telefoon te openen, wat ook een optie was, het probleem (na 1.5 jaar!) binnen 5 minuten kunnen verhelpen. Vriendelijk en bekwaam personeel, die dit probleem kosteloos voor mij opgelost hebben. Top..!! Ik hoop niet te vaak, maar zou er nog eens iets mis zijn met mijn telefoon, ga ik hier zeker terug.

Snelle goede service

Prima snelle service! Vriendelijk personeel!

Snel en goede service

Snel en goede service

Whow, wat een fijne service !

Omdat de I phone van mijn dochter geen enkel teken van leven toonde, ben ik vanochtend naar ZIN Telecom in Veghel gegaan. Zij hadden mij al eerder geholpen aan een nieuwe accu in mijn eigen I phone. Medewerker Thomas begroette mij vriendelijk aan zijn balie, en hij maakte direct tijd voor me. Terwijl ik een kop koffie aangeboden kreeg lag de I Phone al aan de computer om de oorzaak te vinden. Ik had dit thuis ook al geprobeerd, echter thuis bleef de telefoon dood. Thomas kreeg al snel een foutmelding op zijn beeldscherm, en ging hiermee aan de slag. De I phone kreeg de juiste aandacht, en werd door Thomas volledig gereanimeerd. In totaal heeft dit ongeveer 1 uur geduurd. Gelukkig niets vervangen, enkel veel resets, en wat instellingen aangepast. Ik ben erg tevreden over deze snelle service, en de accurate kennis, en de zorgvuldigheid hoe er gewerkt wordt. Tot slot hoefde ik voor deze hulp niets te betalen, er was namelijk geen onderdeel vervangen, vandaar. Om mijn dank te onderstrepen heb ik Bossche bollen voor Thomas en zijn collega's gehaald. Dit was een geweldige ervaring bij ZINtelecom ! Echt een fijn bedrijf ! Met vriendelijke groet, Eric.

Uiterst klantvriendelijk

De touch screen van de iPhone van mijn dochter deed het niet meer. Ik werd direct geholpen. Na het droogmaken van de telefoon werkte de touchscreen weer. Het droogmaken was gratis. Ongelofelijk attent Andere reparateurs hadden er wrs een nieuw scherm opgezet.

Snel, vakkundig, vriendelijk

Mooie zaak, laagdrempelige ontvangst, snelle service en vriendelijke medewerker. Bij een volgende reparatie weet ik waar ik heen ga.

Nette, snelle, vriendelijke service

Probleem is snel opgelost en ziet er netjes uit.

Bijzonder vriendelijk behandeld .

Ik werd vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en snel geholpen. Personeel is uiterst vriendelijk en goede service.

top gedaan

Goede service. Snelle afhandeling

Topservice bij Z!N telecom.

Elke keer als ik een vraag heb over mijn telefoon is het daar weer snel opgelost, het zijn echte vakmensen met een fantastische mentaliteit. Ik kan Z!N iedereen aanbevelen die goed geholpen wil worden met zijn telefoon. Toppers zijn het!