top gedaan

Goede service. Snelle afhandeling

Topservice bij Z!N telecom.

Elke keer als ik een vraag heb over mijn telefoon is het daar weer snel opgelost, het zijn echte vakmensen met een fantastische mentaliteit. Ik kan Z!N iedereen aanbevelen die goed geholpen wil worden met zijn telefoon. Toppers zijn het!

Fantastische service

Erg klantvriendelijk personeel met goede en snelle service. Een voorbeeld voor andere bedrijven!

Uitstekend geholpen met goed advies en vriendelijk personeel.

top en snel geholpen

hallo één belletje na hun ,alles werd duidelijk uitgelegd! telefoon weg gebracht binnen een half uur wat ze beloofde werkte het weer. prima service en ook nog een lekkere kop koffie en prijs technisch prima.

Succesvol

Als een aanrader!

goede service en klant vriendelijk

Super en snel geholpen.

Fijne zaak, weten waar ze mee bezig zijn en wat ze verkopen. No nonsens, gewoon goed en bijzonder gastvrij

Duidelijk, vakkundig, en een top service!

Uitstekende, heldere informatie over wat er aa de hand was met het toestel. Duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en vakkundig gemaakt! Alle tijd voor alle vragen die we hadden. Top service en super vriendelijk personeel!

top service

Mijn telefoon bleef trillen, ZIN telecom heeft nieuw trillingsmotortje erin geplaatst en werkt weer helemaal top. Dit alles binnen 5 min. klaar terwijl u wacht. echt super

Prettige hulp, die goed aansluit op mijn wensen

Nadat mijn telefoon dinsdagavond was gestolen, ging ik woensdagochtend naar Zin. Van tevoren even gebeld. Toen ik binnenkwam, vroegen ze meteen 'u belde vanochtend toch?' Daarna gaf ik aan wat ik wilde, maar zij adviseerden mij om een ander model te nemen wat beter bij mij zou passen. Na meerdere dingen uitgezocht te hebben wat tijd kostte, werd mijn nieuwe telefoon helemaal geïnstalleerd. Ik had al mijn bestanden weer. Ik ben erg blij met mijn telefoon, het is een goede keuze! De service, vriendelijkheid en behulpzaamheid krijgen van mij een dikke tien.

Snelle service, vandaag besteld is morgen geregeld. En ze denken mee met oplossingen! Heel prettige sfeer, klantvriendelijk en lekkere dropjes :)

Zeer snelle service

Prijs kwaliteit is zeer goed. Je bent zelf bij de reparatie om mee te kijken. Ben een zeer tevreden klant.

Super geholpen, gisteren gebeld en nu is mijn telefoon al weer gemaakt echt top.

Super fijn nieuw scherm iPhone

Prima geholpen met mijn iPhone scherm! Ik ben blij dat ik nu een goed adres heb gevonden.

Ik ben keurig geholpen!

Goed ontvangen met een lekker bakje koffie en binnen een half uurtje was alles weer gereed!

Super en snel

Heel handig je staat binnen een half uur weer buiten met je telefoon helemaal in orde, en ook de prijs is prima!

Wat ben ik supersnel geholpen

Ik ging er naar toe voor een synchronisatieprobleem. Dat is snel en kundig opgelost. Daarnaast hebben ze bij de provider nog wat zaken correct geregeld. Als extra hebben ze meteen wat stof verwijderd uit de oplaadaansluiting en mijn scherm schoongemaakt. Topbedrijf. Topmedewerkers.

Ben weer uiterst tevreden

Tweede keer om een accu in een toestel te doen eerst een 6s nu een 7, vlotte werkzaamheden en vakman die me hielp,

Top service!

Zonder afspraak word ik snel geholpen door een vriendelijke jongeman. Kapotte scherm van een telefoon wordt direct gerepareerd. Vakkundig gedaan terwijl ik erbij sta, te wachten. Bij betaling krijg je een duidelijk factuur en bon. Goed geregeld!

Super & klantvriendelijk

Ik vond ze enorm vriendelijk bij binnenkomst. Snellere en zeer nette reparatie. Nu wel afwachten of het goed blijft want heb hem nog maar net terug uiteraard. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. Zeker een aanrader. Nog lange na niet z’n fijne hulp gehad voor telefoon reparatie.

Goed en snel geholpen!

Telefoon scherm ging kapot (OnePlus 3). Vrijdag gebeld naar de mogelijkheden, ze moesten het scherm bestellen. Maandag werd ik gebeld dat het scherm binnen was en langs kon komen. Diezelfde dag nog binnen gelopen en het scherm meteen kunnen laten vervangen. Snelle service en goed geholpen!

Klantvriendelijkheid welke je nergens meer tegenkom

Zonder afspraak werd ik direct enthousiast geholpen, wat ik niet had verwacht. Helaas had ik een probleem waardoor ik opnieuw 2x om hulp moest vragen en ook dat ging met dezelfde vriendelijke en professionele aandacht.

Super klantvriendelijk

Je word er fijn en snel geholpen in een leuke sfeer..

Geweldige service

Aan/uit knop vervangen snel en goed klaar terwijl je wacht

NCB-laan 117 5462GC Veghel