Geweldige en snelle service!

Mijn logo was perfect maar ik wou hem graag ook nog in het rood. dit was geen probleem en binnen 5 minuten had ik et rode logo binnen!

Super service, persoonlijk en maatwerk!

Je wordt gelijk teruggebeld bij vragen en ze helpen je zeer snel!

Beloftes helemaal waar gemaakt

Jullie maken jullie beloftes om te leveren binnen de 24 uur helemaal waar. Zelfs in het weekend! Kwaliteit voor een leuke prijs.

Top service!

Mijn logo kreeg ik al snel retour (kwam alleen wel in mijn spam terecht, check dit dus even als je denkt dat het lang duurt want ze zijn wel echt snel). Hier wilde ik nog een kleine aanpassing aan hebben en nog een extra png bestandje. Ik kreeg een mailtje dat ze ermee aan de slag gingen en de volgende dag had ik alles binnen, precies zoals ik had gevraagd. Echte aanrader!

TOP!!!!

Echt top!!! Kwaliteit. Supersnelle en supervriendelijke service.

Lekker Snel

Al meerdere bestanden om laten zetten, super

snelle levering van goed product

er werd snel op mijn bestelling gereageerd en binnen korte tijd was mijn logo omgezet naar een vectorbestand

Snel en doen wat ze zeggen!

Prima dus.

De bestanden zijn altijd goed om in te voeren op pc.

Je krijgt vlot antwoord op schrijven.

Ik dacht eerst dat ik niets had ontvangen maar bleek achteraf in mijn spam te zitten. Dus bij deze excuus. Logo goed aangekomen

Binnen 24 uur is het logo gevectoriseerd retour gestuurd. Jammer dat als u niets ontvangen heeft u niet eerst even belt. Kan namelijk zijn dat de email in de Spam terecht komt. Hier kunnen wij natuurlijk niets aan doen.

Correcte en snelle service

Correcte en snelle service, ingescand logo in 4 bestandtypes teruggekregen, ziet er strak uit!

Superservice voor een lage prijs!

Reeds enkele keren gebruik gemaakt van de uitstekende vector omzetservice van Logo2vector. Binnen 24 uur antwoord per email en de kwaliteit is top. Scheelt mij enorm veel tijd waardoor ik andere werkzaamheden kan verrichten in mijn eigen signbedrijf.

Super snel, korte lijnen en goed bereikbaar

Prijs is ook heel goed.

Zeer snelle levering!

's avonds aangevraagd en de volgende ochtend in mijn mailbox, top!

Super ideaal voor groote reclame bedrukking

Super goedkoop , werkt perfect op reclame borden

Eerste mail terug was zonder bestanden ,maar dat was binnen 2 dagen opgelost.

Ik kreeg inderdaad binnen 24 uur de mail terug, echter deze was zonder logobestanden. Naar 1 mailtje was dit de volgende dag rechtgetrokken. Supersnelle service!!

Mijn logo zag er prachtig uit, scherpe lijnen en in verschillende bestandtypes ontvangen zodat ik voor allerlei doeleinden dit kan gebruiken.. Hij heeft zelfs nog even mijn bedrijfsnaam eronder gezet! En dat alles binnen 24 uur..👍🏼

Snel makkelijk perfect goedkoop

Snelle service en mooie prijs

Prima organisatie

Binnen zeer korte tijd per omgaande het vector logo ontvangen. Voor die lage prijs ga je zelf niet pionieren. Aan te bevelen. Rick Stoffers.

Wordt geluisterd naar de klant en zeer snel en goedkoop

Er zat een fout in het logo

1x gebruikt. Nu de 2e x en ben zelf benieuwd

Beste Nico, klopt, helaas zat er een typfout in het logo. We hebben het echter binnen 4 uur hersteld nadat jullie dit hadden gemeld. Bij ons kan naderhand altijd een logo gratis aangepast worden. Jammer dat je ons niet aanbeveeld.

Vakwerk en snelle levering

Na telefonisch contact kon ik nog dingen laten aanpassen, dit moet ik nog laten doen maar daar doen ze niet moeilijk over. Ik ben zeer tevreden.

heel goede en snelle service

Heel goede en kwalitatieve service.

super

goede service

Toppers

Makkelijke site. Vlotte antwoorden. Mocht er iets zijn kun je mailen. Hierop weer vlotte antwoorden. Goed bezig