Gemiddeld

Er zouden meer soorten variaties mogen zijn, zwarte achtergrond witte achtergrond, klein, groot, voor e-mail of voor drukwerk.

Jammer dat u ons een onvoldoende geeft voor het geleverde werk. Kleine aanpassingen zoals transparante of zwarte achtergrond worden door ons gratis gedaan. Als het logo gevectoriseeerd is kunt u het zo groot/klein maken als u zelf wenst zonder kwaliteits verlies. Alle logos zijn geschikt voor drukwerk. Mochten wij u og ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

snel en goed

Vakwerk en prima service

Tot 4 dagen geleden nog nooit van dit bedrijf gehoord. Inmiddels 2 logo's verder een echte aanrader met prima email contact en service.

Supersnel, en prachtig resultaat.

Zoals steeds heel snel, en verzorgd resultaat.

bestanden toch ontvangen, na telefonisch contact

logo2vector gaf aan dat de bestanden tijdig waren verstuurd. Die heb ik niet in mijn inbox noch spam. Probleem opgelost na telefonisch contact. Ik ben zeer tevreden over de toegestuurde bestanden.

doet wat ze belooft

snel en correct

Top service! Snel en een goede kwaliteit!

Alles was snel geregeld!

Geweldige en snelle service!

Mijn logo was perfect maar ik wou hem graag ook nog in het rood. dit was geen probleem en binnen 5 minuten had ik et rode logo binnen!

Super service, persoonlijk en maatwerk!

Je wordt gelijk teruggebeld bij vragen en ze helpen je zeer snel!

Beloftes helemaal waar gemaakt

Jullie maken jullie beloftes om te leveren binnen de 24 uur helemaal waar. Zelfs in het weekend! Kwaliteit voor een leuke prijs.

Top service!

Mijn logo kreeg ik al snel retour (kwam alleen wel in mijn spam terecht, check dit dus even als je denkt dat het lang duurt want ze zijn wel echt snel). Hier wilde ik nog een kleine aanpassing aan hebben en nog een extra png bestandje. Ik kreeg een mailtje dat ze ermee aan de slag gingen en de volgende dag had ik alles binnen, precies zoals ik had gevraagd. Echte aanrader!

TOP!!!!

Echt top!!! Kwaliteit. Supersnelle en supervriendelijke service.

Lekker Snel

Al meerdere bestanden om laten zetten, super

snelle levering van goed product

er werd snel op mijn bestelling gereageerd en binnen korte tijd was mijn logo omgezet naar een vectorbestand

Snel en doen wat ze zeggen!

Prima dus.

De bestanden zijn altijd goed om in te voeren op pc.

Je krijgt vlot antwoord op schrijven.

Ik dacht eerst dat ik niets had ontvangen maar bleek achteraf in mijn spam te zitten. Dus bij deze excuus. Logo goed aangekomen

Binnen 24 uur is het logo gevectoriseerd retour gestuurd. Jammer dat als u niets ontvangen heeft u niet eerst even belt. Kan namelijk zijn dat de email in de Spam terecht komt. Hier kunnen wij natuurlijk niets aan doen.

Correcte en snelle service

Correcte en snelle service, ingescand logo in 4 bestandtypes teruggekregen, ziet er strak uit!

Superservice voor een lage prijs!

Reeds enkele keren gebruik gemaakt van de uitstekende vector omzetservice van Logo2vector. Binnen 24 uur antwoord per email en de kwaliteit is top. Scheelt mij enorm veel tijd waardoor ik andere werkzaamheden kan verrichten in mijn eigen signbedrijf.

Super snel, korte lijnen en goed bereikbaar

Prijs is ook heel goed.

Zeer snelle levering!

's avonds aangevraagd en de volgende ochtend in mijn mailbox, top!

Super ideaal voor groote reclame bedrukking

Super goedkoop , werkt perfect op reclame borden

Eerste mail terug was zonder bestanden ,maar dat was binnen 2 dagen opgelost.

Ik kreeg inderdaad binnen 24 uur de mail terug, echter deze was zonder logobestanden. Naar 1 mailtje was dit de volgende dag rechtgetrokken. Supersnelle service!!

Mijn logo zag er prachtig uit, scherpe lijnen en in verschillende bestandtypes ontvangen zodat ik voor allerlei doeleinden dit kan gebruiken.. Hij heeft zelfs nog even mijn bedrijfsnaam eronder gezet! En dat alles binnen 24 uur..👍🏼

Snel makkelijk perfect goedkoop

Snelle service en mooie prijs