Zeer slecht

Meer dan een week geleden een Flow puzzel besteld en betaald. Vervolgens niets gehoord over verzending. Een mail verstuurd, geen antwoord op gekregen. Toen maar gaan bellen... helaas niet meer leverbaar.......u hoort nog van ons.......

Beste Natascha, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u bestelde puzzel niet meer aangeboden kon worden. Wij streven ernaar om alle producten die wij online hebben ook op voorraad te hebben. Onze excuses dat dat bij uw bestelling niet is gelukt en wij u het niet meer konden aanbieden. Bij een annulering storten wij u het aankoopbedrag binnen uiterlijk 14 dagen terug op de rekening waarmee is betaald. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://uitjeskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Webwinkel

Website on bereikbaar, levering volgt niet.

Op 6 januari artikel besteld via artikel in Libelle en betaald. Op 20 januari nog niets ontvangen. Ik ben dus belazerd.

Beste Ruud, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://uitjeskrant.nl/contactus. U vindt hier een direct telefoonnummer. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Webwinkel

Helemaal top!

Lang getwijfeld om te bestellen gezien de matige geluiden hier en op andere review sites. Toch de gok genomen omdat onze tickets hier fors goedkoper waren. Prima gelopen (ondanks dat de winkelwagenpagina soms hapert) en binnen 2 minuten tickets in de mail.

onduidelijk

Vreselijke website: eerst betalen, dan pas een voucher zonder te weten of er kwaliteit geleverd wordt, zonder het product te zien. Onduidelijk is het wanneer het product na bestellen definitief is. Trage bevestiging per mail. Met de vele pogingen het correct te doen, krijg je ook nog eens net zo vaak het verzoek om te bestellen, heel verwarrend omdat je niet meer weet wat je gedaan hebt, of er nu wel of niet besteld is. Ik verwacht nadat er betaald is, er ook definitief besteld is, met een bevestiging van het product voorbeeld per email. Dit is rommelig, verwarrend, niet doelmatig, noch functioneel.

Beste Paulien, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u uw vouchers niet direct heeft ontvangen. Bij het bestellen van vouchers ontvangt u deze direct na het bestellen. Is dit niet het geval dan raad ik u aan om direct contact met ons op te nemen. Wij hebben hiervoor een direct telefoonnummer beschikbaar. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://uitjeskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Webwinkel

Makkelijk een goede deal scoren

Overzichtelijke website, geregeld scherpe deals, duidelijk bestelproces en communicatie.

Heb ik nog niet

Nieuwsgierig

Goed. Maar de hometrainer is nog niet binnen

Prima geregeld. Kaartjes kwamen direct per email binnen na betaling.

Goed en snel geregeld.

Zeer goed,goede prijs, duidelijke uitleg bestellen.

Via deze site kun je nog eens voor een redelijke prijs een dage of weekendje weg.

leveringstermijn onduidelijk

voor zover ik kan zien is nergens met behulp van het bestelnummer te achterhalen, via een button o.i.d. wanneer het bestelde product geleverd wordt.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze producten worden vanuit voorraad verzonden. Tenzij anders vermeld kunt u de producten vanaf 1 tot 2 dagen verwachten. Tickets en vouchers worden direct per e-mail toegestuurd. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://uitjeskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

goed, maar zit het adertje...............

ja hoor, ze hebben ook nog een adertje onder het gras... je moet ook nog vet betalen voor verzendkosten. en hoe eerder je de bestelling wilt, dan moet je gelijk weer je portemonnee trekken............. en nog even afwachten hoe de tuinposter wordt.................. de prijs was wel oke!

Makkelijk te volgen

Komt nog

Heel eenvoudig en snel geld bespaard.

Was op zoek naar kaartjes en kreeg ze via deze website met 5 euro korting per stuk. Betalen en ontvangen van de kaarten ging snel. Heel tevreden.

Ik ben zeer tevreden.

Snel en goed geregeld.

Week te laat, wel ontvangen

3-5 werkdagen? Maak er maar 10 van. En nee, ze reageren niet op mails met vragen over de status. Verder wel alles in goede orde ontvangen!

Beste Marnix, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u uw bestelling met vertraging heeft ontvangen. Wij beantwoorden dagelijks alle e-mail vragen. U vindt voor vragen een webformulier op de website waar u gebruik van kunt maken. Dit kan via https://uitjeskrant.nl/contactus. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Ik heb nog geen tickets ontvangen van jullie

Ik heb nog steeds geen entree tickets ontvangen van jullie

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u de bestelde entree tickets niet heeft ontvangen. Deze worden automatisch doorgestuurd direct na het bestellen naar het door u opgegeven e-mail adres. U kunt ons altijd berichten, wij sturen u dan de entree tickets na. U vindt voor vragen een webformulier op de website waar u gebruik van kunt maken. Dit kan via https://uitjeskrant.nl/contactus. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Slecht bereikbaar en geen vouchers ontvangen

Ik heb een aantal dagen terug 7 vouchers gekocht maar tot op heden geen vouchers ontvangen. Geprobeerd te mailen maar nog steeds geen reactie... heel jammer dit. Hoop dat ik de vouchers alsnog ontvang want over 2 dagen zou ik een dagje weggaan met die vouchers!!!

Beste Eksimar, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u de bestelde entree tickets niet heeft ontvangen. Deze worden automatisch doorgestuurd direct na het bestellen naar het door u opgegeven e-mail adres. U kunt ons altijd berichten, wij sturen u dan de entree tickets na. U vindt voor vragen een webformulier op de website waar u gebruik van kunt maken. Dit kan via https://uitjeskrant.nl/contactus. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Dit is mijn eerste keer

Top aanbieding

Positief

Hebben leuke uitstapjes

slecht contact en voorlichting

Ruim 14 dagen geleden een Stella fiets besteld via de uitjeskrant. Na enige tijd moest ik zelf contact opnemen, omdat ik niets gehoord had. Ook geen bevestiging van de betaling. Hierover contact opgenomen en er werd zonder enige mededeling een factuur gestuurd. Geen bevestiging van betaling of informatie, wanneer ik de levering van de nieuwe fiets kan verwachten. We zijn nu weer enige tijd verder en nog steeds niets gehoord. Dit roept ergernis en geen vertrouwen op om in de toekomst nog eens gebruik te maken van de uitjeskrant.

Beste Gert Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat spijt me te lezen. Stella doet de afhandeling van de e-bikes. U kunt echter altijd bij ons terecht als u geen bericht ontvangt over de aflevering. We kunnen dan ook uw bestelling met u nagaan en bevestigen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://uitjeskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

En maar wachten ...

We wachten al weken op onze bestelling. We horen horen niets van uitjeskrant anders dan "we stellen u op de hoogte als we het versturen". Ja, daag. Dit was eens maar nooit weer.

Beste Ben Brand, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat spijt me te lezen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen en u niet de gewenste reactie ontvangt. We kijken graag voor u na. U kunt voor vragen altijd bij ons terecht via een webformulier en telefoonnummer op de website. Ziet u hiervoor https://uitjeskrant.nl/contactus. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

slecht!

Ik heb vorige week 2 wellness pakketten besteld voor 2 jarige vriendinnen. Op de site stond 3 tot 5 werkdagen levertijd. Nu een week veder niets ontvangen en niemand te bereiken!!

Beste Denise, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. U kunt ons altijd bereiken via ons telefoonnummer en of contactformulier via; https://uitjeskrant.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Uitjeskrant

Zeer onbetrouwbaar

Aankoop gedaan, nooit een voucher gekregen. Geen reactie op emails, geen mogelijkheid tot telefonisch contact. Dit is een corrupt bedrijf die snel opgedoekt moet worden. Geen bestellingen plaatsen hier!

Beste Arjen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u de vouchers niet heeft ontvangen en u geen reactie heeft ontvangen. U kunt ons zowel via e-mail als telefonisch bereiken. U kunt contact opnemen door deze link te volgen; https://uitjeskrant.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Uitjeskrant