Bestelling werd geleverd zoals afgesproken

Prima, snelle levering

Duidelijke communicatie, netjes verpakt, prettig contact

Wat een ontzettende goede service, bestelling kwam op de afgesproken tijd. En de prijs voor het product was ook perfect. Kortom een aanrader de koffieloods.

Prima verzorgt

snelle levering en prima verpakking. Product voldoen aan alle verwachtingen

Snel geleverd voor een goede prijs

Snel geleverd voor een goede prijs

Geweldig geholpen, goed produkt!

Online besteld, helaas even moeten wachten tot de Jura weer leverbaar was, in de tussentijd goed geïnformeerd, en na twee weken was de machine bij mij thuis! Heerlijke espresso!

Goede service, volgende dag al afgeleverd

goede service, snelle levering

Makkelijk bestellen, snel geleverd en scherp tarief

Product eenvoudig te vinden, heldere prijsstelling, ook mbt verzendkosten, scherp tarief en heerlijk snelle levering

snelle levering en goede prijs

Na wat zoekwerk de voordeligste van de originele Jura onderhoudsmiddelen gekozen. Top

Super koffie!

Erg goede koffie en snelle levering!

Heerlijke koffie snel geleverd

Heerlijke koffie in Italië gekocht. Bij thuiskomst smaakte dat naar meer! Bij koffie loods deze heerlijke koffie uit Turijn gevonden en besteld. Super snel geleverd!

Prima service!

Nette en snelle levering.

Snelle en nette levering

Goedkoop maar service ondermaats

Jura koffieautomaat kwam defect aan. Je verwacht bij een defect product dat deze zo snelmogelijk vervangen wordt. Nu moet ik via Jura een reparatie aanvragen. Dus in plaats van de volgende dag heerlijke koffie nog een lange tijd wachten op mijn eerste bakkie.

Geachte heer Jedeloo, Bedankt voor uw mail, uw mening telt ook. Heel erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de Jura machine, dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Zoals reeds aangegeven per mail heeft Jura ook contact met u opgenomen om de herstelprocedure in gang te zetten. Wij versturen de koffiemachines direct vanuit de fabriek naar onze klanten, in dit proces maken wij de dozen niet open. Het kan uiteraard voorkomen dat er een defect is, het vervolg protocol hiervan en tevens de snelste oplossing is; dat u zelf rechtstreeks met Jura contact opneemt zij kunnen direct een dossier aanmaken en de koffiemachine zelf terugnemen om deze vervolgens gerepareerd naar u terug te sturen ofwel te vervangen. Als wij hier tussen zouden zitten duurt dit proces nog langer. Wij hopen dat de koffie hierdoor niet minder zal smaken. Met vriendelijke groet, Team Koffie-Loods

prima, met 1 opmerking

De levering ging prima, ik had hem wel al de volgende dag verwacht, zo had ik althans begrepen, voor 15 uur besteld, de volgende dag in huis, maar dat duurde een paar dagen langer. Het operationeel krijgen van het apparaat vond ik nog wel een heel project, ben je wel even bezig om alles door te lezen en in te stellen ( waterhardheid bepalen, filter plaatsen, doorlezen handleiding,). Misschien was er ook een filmpje van, heb ik niet gezien. Los daarvan, alles prima gegaan, en de koffie smaakt heerlijk

Goed bedrijf en ik ben goed geholpen. Ik had mijn bestelling vlug binnen

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen

Bijzonder aan te bevelen

Bijzonder aan te bevelen; Prijs was goed, snelle actie, snel in huis, Houden zo!

snel geleverd wat besteld is

positief

Uitstekende service, snelle levering

Ik had eerst een andere machine besteld, maar was een half uur later van gedacht veranderd. Zonder problemen werdt mijn order aangepast, was de volgende dag geleverd aan huis met een extra doos boordevol gratis koffie en kopjes. Wat wenst eens mens nog meer?

Prettige website en erg snelle levering

Wij hebben de jura D6 besteld en de koffie uit deze machine is heerlijk. Erg blij met onze aankoop.

As promised

Duidelijke site, snelle levering, goede koffie ( voor zover ik nu geproefd heb) en keurig verpakt.

Uitstekend geholpen. Goede service.

Er werd direct gereageerd nadat we hebben aangegeven dat er een klein probleem was. Men kwam direct met prima oplossing.