Weer allerlei mails achteraan na een bestelling

Vervelend

Goedemiddag, Een bijzondere beoordeling vraagt om een bijzonder antwoord: Ik heb u meteen gebeld n.a.v. de review waarom u ons niet aanbeveelt. Aangezien u de bestelling op maandag 3 januari 2022 heeft geplaatst en deze meteeen dezelfde dag is verzonden en zelfs dinsdag 4 januari ook al bij u is afgeleverd, begrepen wij er al helemaal niks van. Uit ons gesprek kwam voort dat u zich ge-irriteerd voelde door het feit dat Kiyoh u een verzoek stuurde om ons te beoordelen. Jammer dat u dit zo uit naar ons en zeer onnodig naar mijn inziens. Desalniettemin wens ik u veel plezier met de aanschaf van uw jura filters. Groet, Team koffie loods

Gewoon echt goed !

Vlekkeloos gegaan

Fijne selectie van koffiebonen

Er is veel keus, de bestelling was makkelijk te plaatsen online en ik werd op de hoogte gehouden van de levering die heel snel ging.

Keurig

Ondanks de drukte toch nog snel geleverd.

Besteld, op tijd geleverd en prima product!

Bestelling ok

Alles aangekomen. Wel erg veel email bevestigingen over de order/status/bezorging (9st.) Kan me voorstellen dat als je meerdere bestellingen hebt je door de bomen het bos niet meer ziet. Het is tenslotte maar een koffieordertje.

Vandaag bested en morgen jouw overheerlijke koffie in huis

Snel en milieubewust ingepakt.

Bestelling snel en accuraat uitgevoerd. Lekkere koffie van de Jura D4.

Goeie ervaring met Koffieloods. Alles snel online afgehandeld.

hele goede kwaliteit koffie

ik bestel eigenlijk altijd dezelfde koffie omdat deze hier het lekkerst en voordeligst is. Service en contact altijd prettig ervaren en vaak leuke kortingen.

Snelle,goede service.

Ondanks de drukke tijd was het pakketje snel bezorgd, wat ik niet verwacht had .

snel en goede service

snelle levering. Mkkelijke website en leuke aanbieding

Verzending duurde wel wat lang. Maar heel blij met mijnnopschuimer.

Verrassend

Zo snel is er bij mij nog nooit geleverd. Keurig verpakt en goede prijs voor producten. Koffie proefpakket ga ik proberen, ben benieuwd. Bon voor volgende bestelling Ga hier zeker terugkomen

Super snelle levering

Besteld en snel geleverd

Doen we ze beloven.

Prima aflevering.

Prima product

Mijn bestelling is snel Verzonden en de producten zijn prima

Mooie theeblikken en snelle levering

De bestelde theeblikken zijn erg mooi en praktisch.Snelle levering.

Dikke tien voor het Koffieloods team!

Na een zoektocht naar een nieuw koffiezetapparaat,dat vooral ook goede koffie zet(Jura S8),zijn we bij Koffieloods uitgekomen. De koffiemachine was in eerste instantie niet gelijk leverbaar. Op dat moment hadden we geen koffiezetapparaat, want was kapot. Een medewerker bij Koffieloods had daar wel een oplossing voor. Een leenapparaat, zodat er ook met de feestdagen een lekker bakkie kon worden gedronken.Ontzettend attent! Uiteindelijk bleek de machine toch voor Kerst geleverd te kunnen worden. Vincenzo nam uitgebreid de tijd om de machine te installeren. Heel deskundig en een uitmuntende service.

Helaas was de jura D4 kapot aan de zijkant en was de bediening voor ons te ingewikkeld (84 en 85 jaar) wij hebben er helaas van af moeten zien.

snelle levering goede prijs

De prijs is prima en de bestelling werd snel geleverd.

Een goede winkel

Goede en snelle levering

Goede Prijs - Kwaliteit verhouding

Duidelijke site, snelle levering. Leuke actie-aabiedingen

Snel en goedkoop

Snel en goedkoop