Snel en gemakkelijk gevonden wat ik zocht.

Goede overzichtelijke site gemakkelijk bestellen en snel geleverd.

Zijn erg blij met de heerlijke koffie

Goed geregeld

Prim prijs/kwaliteit

Scherpste prijs en snelle levering. Goed product.

Eerlijke prijs, snelle levering

Overzichtelijke site. Ik had al snel gevonden wat ik zocht. Mooie prijs en snelle levering. Wat wil je nog meer?

Heerlijke koffiebonen

Perfecte koffie begint met perfecte bonen. En die hebben we ervaren.

Super klantvriendelijk!

Met mijn bestelling was iets fout gegaan. Na een telefoontje hierover is een dag later het juiste product bezorgd! Bovendien zaten er 5 kleine zakjes thee bij om het goed te maken. Super service en ik ben uitermate tevreden! Heel vriendelijk te woord gestaan.

Fijne molen van Eureka Mignon, maar niet nieuwstaat

Bij ontvangst van de molen constateerde ik dat er lichte gebruikssporen te zien waren. Koffie-loods reageerde echter snel hierop en ik kreeg vervolgens netjes een zak koffie toegestuurd. De molen werkt verder super en is erg stil. Daarnaast is deze makkelijk in te stellen voor dosering.

Beste Wessel, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen, kunt u ons foto`s toezenden zodat wij dit kunnen terugkoppelen naar de fabrikant, de molens blijven namelijk in de originele verpakking zitten welke wij ontvangen vanaf de fabrikant Eureka in Italie. U kunt de foto`s mailen naar Info@koffie-loods.nl Hartelijke koffiegroet, Team Koffie loods.

super snelle levering en leuke aanbiedingen!

Leuke site met mooie aanbiedingen om uit te proberen en zo de lekkerste koffie te ontdekken!

De machine doet het zoals verwacht.

Prima website en supersnelle verzending

Eerste bestelling bij Koffie Loods en meteen Bingo. Duidelijke website en een supersnelle en correcte verzending. Zeker een aanrader.

Snelle service en goede communicatie

Overzichtelijke site, goede en snelle service.

Top Service, mooie prijs

Hele snelle service, mooi apparaat en wat extra kopjes erbij gekregen. Helemaal top.

Helemaal geweldig, alles was zoals beloofd!

Alles wat ik besteld had is aangekomen, en ik had snel reactie als ik vragen had!

Goede service, en goede kwaliteit!

Ze hebben hier van alles, van Moederdag cadeau’s tot koffie en thee voor je eigen verzameling. Goede kwaliteit en snel leverbaar. Top dus!

uitstekend

alles was gewoon goed.

Heel tevreden!

Ik ben heel tevreden over de goede service van koffieloods. Ik heb een mooie Jura koffiemachine gekocht via koffieloods en ik bestel er regelmatig mijn koffiebonen.

Heel tevreden en lekker voordelig!

Heel tevreden met de snelheid en service en vooral de smaak van de koffie.

Goed verpakt snelle levering

Super !

Ik heb een werkelijk geweldige Eureka Helios 65 bonenmaler gekocht bij Koffieloods. Zeer goede en snelle service en werd geleverd met wat lekkere koffiebonen erbij. Perfecte service, ik ben zeer tevreden ! Jorg

Uitstekende prijzen en goede service

Theedozen besteld in drie mooie kleuren. Goed verpakt en de volgende dag in huis.

Mooie koffies, veel keuze, snelle levering

Fijn om met die proefpakketen te komen tot jouw persoonlijke voorkeuren. Het is net als wijn en speciale biertjes. Proeven proeven en nog eens proeven

Snelle service en product voldeed aan de verwachting

Perfect!

Wij zijn zeer klantvriendelijk en snel geholpen. Kon niet beter.

Goede levering en heerlijke koffie

Meerdere keren al besteld (zakelijk) en alle keren volgende dag in huis.

lekker in een notendop.

Producten makkelijk te vinden, omschrijving duidelijk, goede prijs kwaliteit verhouding.