Prettig bedrijf met verstand van koffie

Wij gingen eigenlijk alleen onze Jura E8 ophalen om het apparaat direct te hebben. We waren verrast door de prettige ontvangst de lekkere koffie en uitleg over het apparaat en de koffie. Geweldige ervaring. Wat een leuk bedrijf!

Goede service, vriendelijk personeel

We hebben de Jura S8 EB opgehaald bij koffi-loods. Heel vriendelijk personeel en goed geholpen! Ze weten waar ze het over hebben. Zeker een aanrader!

snel en efficiënt

bestelling van claris filters was het goedkoopst en werd snel en efficiënt geleverd.

Bestelling ging makkelijk. Prijs is goed, bezorging slecht

Bestelling ging zoals het tegenwoordig moet gaan. Alleen mis ik foto's van de zaken die extra geleverd worden. (Melkkan glazen, het extra koffiepakket jan eventueel iets mysterieus blijven . Dat laatste is niet mijn voorkeur maar kan voorvandsren wellicht grappigzijn.) Prijs is goed. Betaling makkelijk. Het extra deel ging zoals het tegenwoordig vaker gaat. Niet op de beloofde dag, maar wel de dag erna. De bezorging van het apparaat zelf was ronduit slecht. Dit bedrijf controleert blijkbaar niet of de externe leverancier ook werkelijk levert. Daar kwamen zij pas achter toen wij na enkele dagen zelf er achter heen gingen. Toen is het opgelost, maar de beloofde snelle levering is dus totaal niet nagekomen. Gevolg was dat wij nogal wat dagen zonder hebben gezeten. Alleen een telefonisch sorry is dan wel erg miniem.

Ze doen wat ze beloven

Goede deal met gratis koffie erbij. Geheel volgens afspraak bezorgd.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Een Nivona cube gekocht met een gratis koffie proefpakket. Levering werd duidelijk gecommuniceerd en was vlot. Nu heerlijke koffie

Prima en snel geleverd, zeer content

Prima service en snelle levering van de bestelling

Wij hadden een goede ervaring met koffieloods.

Zoals beschreven, zoals er gezegd wrdt, zoals beloofd, top...

Hele goede service.

Onlangs een Jura E8 koffieapparaat gekocht en we zijn erg tevreden met de geboden service. Snel en prettig contact; aanrader!

Goed verpakt. Mooie levering

Uitstekende service en levering

Goede aanbieding en service en snelle levering

in aanvang gemiste kans... vervolgens prima opgepakt

Prachtige koffiemachine besteld en ook keurig en snel geleverd. Met hierbij een aantal extra attributen; mooi. Echter bestelling geplaatst met cadeau verpakking met bijpassende tekst. Hiervoor ook een paar euro extra betaald. Alleen bij levering geen cadeau verpakking en ook geen bijpassende tekst? Vervolgens koffiemachine uitgepakt en klaar gemaakt voor gebruik. Blijkt er een piepklein onderdeeltje afgebroken met als gevolg foutmelding "restwaterbak ontbreekt". Direct met leverancier jura gebeld met toelichting en bewijs van aankoop. Het onderdeel wordt toegestuurd. Het koffiemachine nu na een paar dagen helaas nog niet in gebruik kunnen nemen... Contact gehad met Koffie Loods. Zij hebben direct actie ondernomen en excuses aangeboden. Ondanks de perikelen prima indruk van dit bedrijf.

Blij met de snelle levering

Goed verpakt.

Ik ben heel erg blij met de snelle en correcte levering.

Gewoon Prima

Werd goed ( misschien wel te veel) op de hoogte gehouden Service en levering gewoon prima

Perfecte service!

Perfecte service van de levering van mijn Jura! Levering snel en snelle reactie via de mail. Kregen er drie zakken bonen en twee koffieglaasjes bij! Top!

Besteld en dag erna geleverd. De glazen en koffiebonen kwamen een dag later. Geweldige service. En koffiebonenautomaat is super

Kan nog geen beoordeling geven.

Geen idee, nog niets ontvangen!

Doet wat het beloofd

Levering op tijd,reageert snel bij vragen via Whatsapp.

Snelle en correcte levering

Super geholpen

Koffiezetapparaat gekocht, telefonisch!! Binnen 5 min alles geregeld kreeg netjes betaalverzoek, volgende dag was hij er al!! Geweldige service

Top!!!

Snelle levering. Duidelijke communicatie. Heerlijke koffie uit top machine (Jura J8)

Prettige ervaring

Ons nieuwe bonen machine bij de Koffie Loods besteld en alles ging zoals het hoort te gaan, dus nu lekker aan het genieten van een heerlijk bakkie ☕️

Bestel hier nu al een jaar koffie. ruim assortiment. echt een aanrader.

Zeppelinstraat 14

3846 CL Harderwijk