Goed verpakt. Mooie levering

Uitstekende service en levering

Goede aanbieding en service en snelle levering

in aanvang gemiste kans... vervolgens prima opgepakt

Prachtige koffiemachine besteld en ook keurig en snel geleverd. Met hierbij een aantal extra attributen; mooi. Echter bestelling geplaatst met cadeau verpakking met bijpassende tekst. Hiervoor ook een paar euro extra betaald. Alleen bij levering geen cadeau verpakking en ook geen bijpassende tekst? Vervolgens koffiemachine uitgepakt en klaar gemaakt voor gebruik. Blijkt er een piepklein onderdeeltje afgebroken met als gevolg foutmelding "restwaterbak ontbreekt". Direct met leverancier jura gebeld met toelichting en bewijs van aankoop. Het onderdeel wordt toegestuurd. Het koffiemachine nu na een paar dagen helaas nog niet in gebruik kunnen nemen... Contact gehad met Koffie Loods. Zij hebben direct actie ondernomen en excuses aangeboden. Ondanks de perikelen prima indruk van dit bedrijf.

Blij met de snelle levering

Goed verpakt.

Ik ben heel erg blij met de snelle en correcte levering.

Gewoon Prima

Werd goed ( misschien wel te veel) op de hoogte gehouden Service en levering gewoon prima

Perfecte service!

Perfecte service van de levering van mijn Jura! Levering snel en snelle reactie via de mail. Kregen er drie zakken bonen en twee koffieglaasjes bij! Top!

Besteld en dag erna geleverd. De glazen en koffiebonen kwamen een dag later. Geweldige service. En koffiebonenautomaat is super

Kan nog geen beoordeling geven.

Geen idee, nog niets ontvangen!

Doet wat het beloofd

Levering op tijd,reageert snel bij vragen via Whatsapp.

Snelle en correcte levering

Super geholpen

Koffiezetapparaat gekocht, telefonisch!! Binnen 5 min alles geregeld kreeg netjes betaalverzoek, volgende dag was hij er al!! Geweldige service

Top!!!

Snelle levering. Duidelijke communicatie. Heerlijke koffie uit top machine (Jura J8)

Prettige ervaring

Ons nieuwe bonen machine bij de Koffie Loods besteld en alles ging zoals het hoort te gaan, dus nu lekker aan het genieten van een heerlijk bakkie ☕️

Bestel hier nu al een jaar koffie. ruim assortiment. echt een aanrader.

Zeer prettige manier van communiceren. Heb er een JuraEna 4 gekocht. Ben er zeer tevreden mee. Heerlijke koffie.

+ product snel geleverd + product goed verpakt - ik had gemaild met de vraag of er een melkslang en reinigingsbakje bijgeleverd waren. Antwoord was nee. Elders besteld, zat uiteindelijk toch bij levering en zit ik nu met dubbele accessoires

TOP!

Super snelle levering tegen juiste prijs.

bijna perfect

goed geholpen en doet wat het beloofd, ENige jammere is dat de zending in 2 delen kwam

Koffiemachine doet precies wat verwacht wordt

De Jura z10 is niet goedkoop, maar is een exellente machine in zijn prijsklasse

Bedankt voor uw review! wij zijn blij te horen dat de machine u goed bevalt! Met vriendelijke, groet team koffieloods. :)

Goede uitleg bij aanschaf jura!

Medewerkers van koffie loods, bedankt voor de uitleg van de verschillende koffiemachines. Wij zijn enorm blij met onze nieuwe aanwinst de jura J8! En oooow wat een fantastische koffie. Bedankt en tot de volgende koffiebestelling.

Bedankt voor uw leuke review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de service en nieuwe koffie machine! Veel koffie plezier nog!

TOP !

Naar aanleiding van een vraag over een bestelling werd er door de klantenservice van Koffie Loods snel en efficiënt (eerst per mail en daarna) per telefoon gereageerd. TOP !

Snel geleverd met 2 leuke koffieglaasjes

Proefpakket koffie besteld, snel geleverd en 2 leuke koffie glaasjes erbij gekregen. We gaan de koffies testen, bedankt zover.

Maximale inzet

Koffieloods heeft zich ingezet om op tijd de Jura J8 zwart bij ons te krijgen terwijl ze die niet op voorraad hadden. Ook het ruime koffiepakket/proefpakket erbij was meer dan andere verkopers boden.

Top klantvriendelijkheid, top service, top apparaat (J8)

Wij smullen van de verschillende koffies die dit apparaat bereidt. Die gepersonaliseerde instellingen zijn geweldig! Het is wel een duur apparaat, dus een enorme investering. Hopelijk kunnen we er nog jaren van blijven genieten