Top klantvriendelijkheid, top service, top apparaat (J8)

Wij smullen van de verschillende koffies die dit apparaat bereidt. Die gepersonaliseerde instellingen zijn geweldig! Het is wel een duur apparaat, dus een enorme investering. Hopelijk kunnen we er nog jaren van blijven genieten

Goede aftersales en koffie

Had een Jura E4 besteld welke via volgens website op voorraad was helaas werd deze niet op tijd geleverd maar werd netjes opgelost door koffieloods. Aandacht en communicatie stond bij hen centraal. Ook koffie bij deze winkel meegekregen en was van zeer goede kwaliteit net als de jura e4. Nu genieten van lekkere koffie gezet door prima apparaat.

Jura Z10 signature line

Heb bij deze onderneming een Jura Z10 signatuur line gekocht. Daniël heeft ons geholpen en de Jura is de volgende dag bezorgt en geïnstalleerd door een vrolijke Italiaanse medewerker tevens een melk cooler erbij en een koffie pakket met drie pakken koffiebonen en twee koffie glazen. Tot nu toe zeer tevreden met de service en de Jura. Zeker aan te bevelen om hier je koffie en Jura koffiemachine te kopen. Met vriendelijke groet Familie Polderman

Eindelijk lekkere koffie

Had veel eerder de jura s8 moeten aanschaffen. Super fijn apparaat en zeer gebruikersvriendelijk. Ook de levering van de koffie loods was super heerlijk koffiepakket bij de machine gehad, top.

Eindelijk fantastisch koffie resultaat

Een professioneel koffiezetapparaat, een uitstekende koffiemolen, maar nog steeds niet het ultieme kopje koffie met een mooie crema laag. Tot wij de koffie van koffieloods ontdekten. De Costadoro. Wat een heerlijke koffieboon, met name de masterclubcoffee. Eindelijk dat echte bakje koffie zoals je dat alleen in Italië kunt drinken. Geweldig vriendelijk geholpen door Daniël Hartel die alles over koffie weet en kan uitleggen. Top! Overigens voor theeliefhebbers is hier ook een zeer grote keuze uit losse thee en super leuke thee geschenken. Koffieloods bevelen wij zeer graag aan.

Duidelijk en overzichtelijk, snel gevonden wat wij nodig hadden voor onze jura machine en meteen een leuk proefpakket koffie mee besteld, snelle en correcte levering! Nu de koffie maar proeven!

Gewoon goed

Snel geleverd, mooie leuke koffie proefpakketten! Vooral de costadoro masterclub valt zeer goed in de smaak, nu de andere koffie nog..

Na contact met klantenservice klacht netjes opgelost

Informatie over product op de website was niet juist. Hierdoor verkeerde product gekocht. Klantenservice uiteindelijk met een goede oplossing gekomen door het product om te ruilen voor het juiste product dat ik nodig had.

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Dit is nu mijn 2e ervaring, de eerste keer was voor een koffieautomaat van Jura, bevalt prima!

Goedkoop en geleverd volgens afapraak

Netjes verpakt en op afgesproken dag geleverd. Prijs was echt goedkoper dan bij de concurrentie.

Hele goede service

Ik kende koffieloods niet, maar ik heb ontdekt dat ze goedkoper zijn dan anderen omdat ik prijzen vergeleken had. Ik werd gebeld omdat ik een verkeerd onderdeel besteld zou hebben voor mijn Jura apparaat, en dat klopte dus ook, én de bestelling was er daags erna. Echt fantastisch hoor.

Gevonden wat ik zocht. Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering!

Prima oplossing gegeven

Ondanks het bericht van dpd dat het pakket is bezorgd heb ik geen pakket ontvangen !! Ik heb contact opgenomen met DPD aangezien ik het bericht van hun heb ontvangen (maar niets heb ontvangen) dat het pakket is bezorgd. Ik wacht nog op antwoord van hun maar vind het vreemd en waardeloos. Na contact met u te hebben gehad ben ik heel tevreden op de door u geboden oplossing. En…heel vriendelijke medewerkers met veel begrip en heel vriendelijk

Prettige website en goede levering

Onderhoudsartikelen zijn hier goedkoper dan elders.

Goede prijs en snel geleverd

Goede prijs, compleet assortiment en snel geleverd.

Goed en op tijd geleverd

goed geregeld!

Koffiepads besteld op 19-01 en op 25 -01 nog niets ontvangen Blijkt dat bij de bestelling een levertijd was die ik over het hoofd gezien had...Is uiteindelijk allemaal goed gekomen

Gewoon goed en deskundig advies!

Dank voor de uitleg voor onze zoektocht naar een nieuwe koffiemachine. De keuze is gevallen op de jura S8. Wij zijn er super tevreden over en wat een heerlijke koffie wat we er bij hebben gekregen.

Gewoon echt goed !

Vlekkeloos gegaan

Fijne selectie van koffiebonen

Er is veel keus, de bestelling was makkelijk te plaatsen online en ik werd op de hoogte gehouden van de levering die heel snel ging.

Keurig

Ondanks de drukte toch nog snel geleverd.

Besteld, op tijd geleverd en prima product!

Bestelling ok

Alles aangekomen. Wel erg veel email bevestigingen over de order/status/bezorging (9st.) Kan me voorstellen dat als je meerdere bestellingen hebt je door de bomen het bos niet meer ziet. Het is tenslotte maar een koffieordertje.

Vandaag bested en morgen jouw overheerlijke koffie in huis