Super service with a smile

Koffieloods went the extra mile to make sure that my delivery was done extra fast, even delivering the package themselves. A pleasure to deal with over the phone and in person, with a genuine desire to keep clients happy.

Bij eventuele retouren worden de kosten over de rug van de consument betekend …

Wanneer er toevallig een retour moet worden verstuurd worden de kosten van het leveren en retourneren doorberekend aan de consument. Dit is niet eerlijk en zeker niet normaal wanneer de firma aangeeft dat er geen verzendkosten betekend worden boven een bepaald minimum bedrag ….. echt slecht en niet vermeld bij de aankoop ….

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw mail en reactie. Jammer dat u niet tevreden bent over het door uw bestelde product. Ik zie dat u een melkopschuimer van het merk JURA heeft besteld. Wij hebben deze franco naar u verzonden, als blijkt dat u niet tevreden bent en deze wilt retourneren dan zijn de verzendkosten voor het retourneren voor uzelf. Dit staat tevens in het kopje bestellen en retourneren en in onze voorwaarden. Daarnaast hebben wij tot op heden nog geen retour van u mogen ontvangen? U kunt ten alle tijde contact met ons kantoor opnemen op het nummer :0341-268235 of per email: [email protected] Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Hartelijke groet, Team koffie loods

Goede service, snelle levering

Voor de aanschaf van de Jura incl. toebehoren was het een one-stop shop. De automaat, filters, onderhoudsartikelen, alles. Alleen de glazen merkhouder was niet op voorraad (stond ook zo aangegeven op de website, dus geen verrassing). Daarvoor werd aangeboden om die als deellevering na te leveren. Het gratis bijgeleverde Costadoro proefpakket valt overigens ook prima in de smaak! Klasse service!

Goed product en snelle levering!

Alles in perfecte staat ontvangen. Hartelijk dank !

Ik had U gevraagd de rekening op Riverlodge , Julianalaan, Bilthoven te zetten i.v.m. Terugbetaling BTW. Heb echter de rekening op naam van Mevr. DeLepper ontvangen. Kunt U dit a.u.b. rechtzetten ? Dank U ! Mevr. De Swart- de Lepper.

goede communicatie en informatie over bezorging

Hele korte lijntjes met Koffie Loods en vriendelijke medewerkers.

Goede service en vriendelijk personeel

Na 11 jaar een nieuwe Jura gekocht voor een scherpe prijs, door Koffie Loods netjes op de hoogte gebracht. Top service!

Snelle en correcte levering. Met een extra theezakje bij de levering.

Leuke verrassing in het pakket. Ik had een thee blikje besteld. Als verrassing was een zakje thee toegevoegd.

Goed, snel afgeleverd en scherp geprijsd.

Snel geleverd scherp geprijsd..

Nette en vlotte afhandeling

Scherpe prijs en snel geleverd

Scherpe prijs en snel geleverd. Op tijd bestelt en inderdaad de volgende dag binnen. Past perfect onder de Eureka Specialita en niet te groot. Uitkloplade voor koffie is groot genoeg en erg handig leeg en schoon maken.

Fantastische producten

Goede kwaliteit en de bestelling is zorgvuldig ingepakt en vlot bezorgd.

Prima ervaring

Goede service, snelle levering.

Geweldige service.

Een mooie koffiemachine gekocht en een fijn contact gehad. Snelle deal en vlotte verzending. De volgende dag al een heerlijke cappuccino kunnen drinken uit onze mooie Jura Z10.

Goed bezig

Goede en snelle communicatie. Snelle levering.

Prima service!

Besteld en een dag later al bezorgd. Producten naar verwachting en als extra nog een lekkere thee erbij.

Zeer goed geholpen

Heel goed geholpen toen een product niet leverbaar was een bij het terugsturen van een product.

Prettig en goed contact aan de telefoon

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik binnen 10 minuten ook nog via telefoongesprek benaderd!

Erg prettig contact met dit bedrijf gehad. Bij dit bedrijf heb ik de Jura Z10 met accessoires mogen bestellen. Ik werd zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Goede service en snelle levering.

Ik ben begonnen om via de website op zondag, 28 november een opmerking te plaatsen. Tot mijn verrassing kreeg ik binnen 10 minuten een reactie terug. Na nog wat vragen gesteld te hebben, heb ik 30 minuten later de Jura E4 besteld. Die werd dinsdag bezorgd en voldoet prima. Het is vandaag donderdag, dus ik heb nog niet zo veel ervaring met de machine. Maar KOFFIELOODS kan ik zeker aanbevelen als leverancier.

Snel en netjes

De bestelde koffie was snel geleverd, en netjes verpakt. In de verpakking zat ook nog een kleine verrassing. Wat een vreugde.

Proefpakket koffie besteld, snel in huis. De 1ste zak er bijna doorheen. Heerlijke koffie! Tot de volgende keer

Had vragen bij een toestel vriendelijk geholpen aan de telefoon namiddag bestel geplaatst de dag erop was het test palet al bij mij in België en na 3 dagen een weekend en een feestdag netjes het toestel geleverd is zeker een aanrader

Goede ervaring

Op de site staat niet wat op voorraad is,je krijgt dan wel een mail dat het door jouw gekozen product niet voorradig is

Snelle service!

Mijn Jura producten snel in huis, heel fijn! Goede communicatie, voorspoedige levering en afhandeling.

Marie Curiestraat 12 3846 BW Harderwijk

0341 26 82 35