Service zoals t hoort!

Een jura apparaat besteld, helaas schade eraan. Mogelijk ergens gevallen. Door snel schakelen door koffieloods en jura de dag erop n ander apparaat! Zelfs zonder dat ze mijn retourzending vt defecte apparaat hadden ontvangen! Echt top van zowel koffieloods, als jura! Heerlijke koffie met jura D4 piano black !

Top en snel

Gewoon omdat het zo is

Producten besteld en zijn keurig geleverd.

Goede service en levering

Uiterst lekkere koffie.

Snel geleverd, duidelijke website, goede prijs

Alles gegaan zoals verwacht. Als een van de eerste een nieuw product op voorraad, en een leuk extraatje (in de vorm van bonen) bij het apparaat gekregen.

Fijn bedrijf om aankoop te doen

Goed bereikbaar bedrijf met vriendelijke en kundige medewerker. Prettig in communicatie. Snelle levering.

Snelle verzending, precies zoals verwacht

Super fijn. Deze koeler werkt goed.

Volledig volgens verwachting

Eenvoudige bestel procedure, goed aan de prijs met extra koffie. Kortom, fijn!

Alles keurig geleverd

Toen bleek dat een item niet op voorraad was, werd ik direct gebeld en kreeg een nieuwe leverdatum. Aan de telefoon uitstekend geholpen.

Goed en snel

De volgende dag in huis.

Super snel geleverd

Erg verrast met die koffie die we bij onze aankoop kregen. Costadoro 100% arabica lekkere koffie zeker de moeite waard om te kopen

Bestelling werd geleverd zoals afgesproken

Prima, snelle levering

Duidelijke communicatie, netjes verpakt, prettig contact

Wat een ontzettende goede service, bestelling kwam op de afgesproken tijd. En de prijs voor het product was ook perfect. Kortom een aanrader de koffieloods.

Prima verzorgt

snelle levering en prima verpakking. Product voldoen aan alle verwachtingen

Snel geleverd voor een goede prijs

Snel geleverd voor een goede prijs

Geweldig geholpen, goed produkt!

Online besteld, helaas even moeten wachten tot de Jura weer leverbaar was, in de tussentijd goed geïnformeerd, en na twee weken was de machine bij mij thuis! Heerlijke espresso!

Goede service, volgende dag al afgeleverd

goede service, snelle levering

Makkelijk bestellen, snel geleverd en scherp tarief

Product eenvoudig te vinden, heldere prijsstelling, ook mbt verzendkosten, scherp tarief en heerlijk snelle levering

snelle levering en goede prijs

Na wat zoekwerk de voordeligste van de originele Jura onderhoudsmiddelen gekozen. Top

Super koffie!

Erg goede koffie en snelle levering!

Heerlijke koffie snel geleverd

Heerlijke koffie in Italië gekocht. Bij thuiskomst smaakte dat naar meer! Bij koffie loods deze heerlijke koffie uit Turijn gevonden en besteld. Super snel geleverd!

Marie Curiestraat 12

3846 BW Harderwijk