Snelle levering. Heel fijn.

Heel goed!

Ik wilde een kussen bestellen, maar kon de optie verzenden niet kiezen. Heb gebeld, het telefoonnummer was gelukkig eenvoudig op de site te vinden en het was binnen no-time opgelost. De bestelling was snel binnen en het kussentje staat perfect op de bank!

Een goede ervaring

Snel geleverd van de producten die ik besteld heb Netjes en verzorgd verpakt Dus een goede ervaring

Vriendelijk en goed geadviseerd.

Vriendelijk en goed geadviseerd in het kopen bij lampen. Veel keuze en mooie lampenkappen.

Betrouwbaar en zeer goed

Zeer goed. Goede services en perfect ingepakt.

Lampenvoeten besteld, keurig geleverd volgens afspraak!

Geweldige winkel

Hele goeie service. Ik werd 2 keer gebeld dat de lamp die ik besteld had er was en dat hij verstuurd werd die dag. De lamp zag er ook perfect uit. Prima bedrijf en goeie service.

Goed geregeld

Snel en keurig

Zaterdag besteld en dinsdagmiddag geleverd, keurig en stevig verpakt.

Een hele goed contact

Goed geïnformeerd

Keurig geholpen

Word goed op de hoogte gehouden

Geweldige service geleverd door Eigenstijl Wonen!

Kreeg een kampioen geleverd die scheef stond, zonder problemen om kunnen ruilen met een goede, en verzendkosten vergoed! Top service!

Leuke winkel met aardig personeel

Mooie spullen en heel vriendelijk personeel.

Snel en corrrect

Slechte communicatie

Product was niet op voorraad. Eerst werd er netjes gebeld dat het begin augustus geleverd zou worden. Eind augustus er zelf achteraan gebeld. Kreeg een exacte datum die wederom verstreek, ditmaal zonder enige vorm van communicatie. Twee weken later werd ik gebeld dat het toch eindelijk binnen was. Levering via dpd is vreselijk. Geen kaartje in de bus en vervolgens ligt mijn pakket 35 km verderop.

Dag mevrouw Wilma, Klanttevredenheid als snelle levering van orders staan hoog in ons vaandel. In verband met Corona zijn wij als de leveranciers afhankelijk van fabrieken uit het buitenland die hiermee te maken maken (capaciteit, vertraging op levering etc etc). Helaas hebben wij hier geen invloed op en doen ons uiterste best om alles zo spoedig mogelijk aan de klant te leveren. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankopen. Team Eigenstijl Wonen

Heel goed verpakt top

Goede snelle service

Ik had lampenvoeten met kappen besteld. 1 kap was niet op voorraad. Ik werd gebeld met de vraag of ik wilde wachten totdat de kappen weer binnenkwamen of dat ik vergelijkbare kappen wilde. Van de vergelijkbare kappen had ze foto's gemaakt en gemaild. Nadat ik mijn keuze had doorgegeven had ik heb ook 2 werkdagen later al in huis. Top service!

Prima service, nemen de tijd voor je.

Goede service. Ze nemen de tijd voor je.

Superfijne woonwinkel

Erg behulpzaam personeel, mooie woonartikelen; kortom een fijne winkel waar altijd wel iets te vinden is voor iedereen!

Erg goede service en geweldige meubels en accessoires

Het is een hele mooie winkel met erg aardige en kundige medewerkers. Er is ook heel veel te bestellen als je vertelt wat je zoekt. Zeker een aanrader!

Prima geholpen:)

Snel en vriendelijk geholpen.

Mooi servies

Erg tevreden met de bestelde kommen van Bastion. Verzending ging snel en alles was goed verpakt. Ik vind alleen de verzendkosten hoog vergeleken bij andere aanbieders

Goede communicatie en service

goede ervaring

goede ervaring, was niet helemaal goed gegaan vanwege het annuleren van een bestelling maar toch goed opgelost en keurig en snel teruggebeld.

De lamp staat fantastisch bij ons interieur! Jammer dat er van deze lijn niet meer bestaan...