Geweldig mooie zaak met zeer goed personeel

Al meerdere malen een bezoek gebracht aan de winkel en keukenshowroom. Een zaak zoals het hoort! vriendelijk deskundig personeel en een zeer fraaie collectie woonaccesoires en keukens. Een aanrader!

Gewoon super!

Je krijgt wat je besteld ! Snel en op een vriendelijke manier.

Mooie producten, nette service

De kap die ik besteld had was niet op voorraad. Ik werd netjes gebeld dat het later werd en of ik het andere product wel al opgestuurd wilde hebben. Ook werd ik weer gebeld toen de kap verzonden werd. Erg netjes! Blij met m’n mooie spullen!

Geweldige service en kwaliteit

Toen mijn bestelling wat langer op zich liet wachten, werd ik direct gebeld. Ook een dag voor verzending weer een telefoontje. Super geregeld!! En heel blij met de lampen!

Goede service en prijs.

Ik had twee lampen besteld en een ervan miste een bijpassend vleugelmoer-schroefje, na contact met Eigenstijl Wonen is dit prima opgelost. Ik ben heel blij met de prachtige lampen.

Goede en correcte levering binnen redelijke tijd

Het viel mij op dat een eventuele terugzending van een product stuit op enige blokkades. Je moet een hele procedure volgen voordat het mogelijk is om een product terug te zenden. Bij een online aankoop is dat een uitzonderlijke situatie! Dit was wat mij opviel bij deze online aankoop.

In 1 woord top

Donderdagavond laat besteld en zaterdag (voor moederdag) binnen. Keurig verpakt. Bedankt namens een blije moeder!

Mooie producten, mooie winkel en klantvriendelijk

Ik had een stoel besteld via de webshop om de volgende dag op te halen. Stoel stond al klaar en ze hadden 'm ook al voor me in elkaar gezet. Mooie winkel met mooie meubels en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader en ik kom zeker nog terug !

De lamp die wij hebben uitgekozen en gekocht snelle levering en zijn helemaal tevreden.

Perfect service!

Wij hebben vanmiddag een glas schilderij gekocht en een lamp en zwarte voet gekocht. Zo ontzettend leuke meiden Je voelt je thuis in die winkel. Dames wij zijn erg blij met onze spullen . Jullie zien ons gauw terug. J en m

zeer goede service

meerdere keren gebeld om mij op de hoogte te houden van mijn bestelling. Ook super snelle levering. In 1 woord super goed.

Goed.

Snel geleverd, goed verpakt, mooie lampen. Waar ik niet op gerekend had, is dat er geen snoer aan zat, ik ben natuurlijk een leek, maar voor de leken met mij, zou het fijn zijn, als dat er bij vermeld wordt.

Ben super tevreden over de artikelen

Ik ben erg tevreden over de artikelen, wel zou ik als tip mee geven om de verschillende maten lampen als voorbeeld naast elkaar te zetten op een kast. Zo zie je de verschillen beter. Bedankt voor mijn mooie lampen:)

Snelle levering en zorgvuldig ingepakt

Super ervaring

Prima artikelen en prima medewerkers

Mijn aankopen zijn prima voorzien van advies en de spullen zijn goed van kwaliteit

Mooie woonspullen

Er zit geen retourbon bij de bestelling voor eventuele retouren.

Mooie spullen

Twee maal een lamp Gekocht Beide erg mooi

Super👍🏻

Super blij mee En snelle levering

een super webshop met een super snelle levering

een super webshop

Hele goede service

Ik had een hanglamp besteld. Deze kon pas een maand later geleverd worden. Hier werd ik over gebeld of dat een probleem was...toen de lamp bij hen binnengekomen was werd ik gebeld dat de lamp aan de bezorgdienst was overgedragen. De volgende dag konden we de lamp ophalen bij het afleverpunt. Keurig netjes verpakt. Daarna de lamp betaald zoals was overeengekomen!!! Kortom: prima service!!!

Snel bezorgt en produkt zoals verwacht

Ontzettend behulpzaam

Behulpzaam en meedenkend, accuraat in 1 zin een zeer goede ervaring!