Netjes, mooie producten voor een prima prijs

Helaas was 1 van de kandelaren niet direct leverbaar, maar ik werd netjes gebeld om te overleggen of ik akkoord was met een latere levering. Heb hele mooie kandelaren ontvangen

Aardige medewerkers.

Vaak moeten bellen ivm Billink . Heb verschillende aanmaningen gehad, terwijl het product nog niet geleverd was. Het product is inmiddels geleverd en nu wacht ik op een mail van Billink om daadwerkelijk te kunnen betalen. Verwacht dat ik jullie daar volgende week over kan gaan bellen.

Jammer dat het artikel niet op voorraad was. De beloofde datum van aflevering klopte gelukkig. Het was verder keurig verpakt en zag er goed uit. Dus verder niks dan lof . Keurig geholpen.

Correcte en vriendelijke service

Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon en toen niet alles op voorraad bleek, werd ik ook daarover correct geïnformeerd. Correcte en vriendelijke service, leuk.

Een dikke 10 zegt voldoende volgens mij

Na mijn bestelling online, terug gebeld door eigenstijl wonen om de bestelling te bevestigen en om door te geven dat de levering iets langer zou duren Dik tevreden over deze winkel.

Geweldige hoekbank.

Hele mooie kleur, fijne zit, op de dag dat hij ongeveer zou komen was hij er. Conclusie: heel erg tevreden, komen zeker weereens. Bedankt

snelle verzending en netjes afgehandeld.

zeer goede service en snelle verzending.

Zo mooi!

Precies zoals ik had verwacht, hij is zo mooi.

Het voldeed helemaal aan onze verwachting.

Product was goed en veilig verpakt. Kwaliteit/prijs verhouding is prima.

Prettige service

Fijne website mooi aanbod goede service

Tot nu toe niet positief

Het bestelde artikel is niet goed gemaakt, Lampvoet is scheef ! Mail gestuurd omdat ik niet zelf de retourkosten wil betalen maar na 3dagen nog geen reactie ontvangen !

Dag Meneer Mierde, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Wij hebben geprobeerd u telefonisch en per mail te bereiken. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. We willen u graag verder helpen maar helaas gaat dit zo niet. Team Eigenstijl Wonen.

Alles prima in orde.

Mooi verpakt en snelle levering

Bestelling online geplaatst obv beschikbaarheid. Artikelen waren volgens site voorradig. Dit bleek niet het geval, dit is de volgende dag telefonisch meegedeeld. Ook werd uitgelegd wat de vervolgstappen zouden zijn. Week daarna wed contact opgenomen dat 1 artikel al binnen was en verstuurd zou worden, andere artikel zou binnen 2 weken er zijn. Het 2de artikel volgende al binnen 4 dagen daarna. Super service.

Keurige levering en sneller dan verwacht.

Er is gebeld of het uitkomt en dat de bestelling er aan komt. Top

Werd netjes gebeld over de maat voetlamp,50 cm was niet meer verkrijgbaar en zij raadde mij toch de 45 cm hoogte aan en is maar goed ook,het verschil zou teruggestort worden dus top

Produkt is snel geleverd en was erg goed verpakt.

Superfijn

Heel fijn geholpen en veel contact gehad via de mail,die bijna gelijk werd beantwoord, art was niet voorradig en ze bood een alternatief aan,zeer tevreden met het gekochte artikel

Zeer snelle levering

IK vind het minimum bestelbedrag te hoog.

Leuke spullen, maar je moet voor minimaal €30.00 bestellen. Dat was voor mij teveel.

Meteen advies en snelle afhandeling en bezorging .

Snelle levering en heel goed verpakt!!

Prima afgehandeld

Prima!!

Servicegericht

Het bestelde product was toch niet op voorraad en ik ben daar keurig van op de hoogte gesteld. Ook op de hoogte gesteld toen het product met de pakketdienst meegegeven is. Keurig.