10

Uitstekend

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snel bezorgt en produkt zoals verwacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend behulpzaam

Behulpzaam en meedenkend, accuraat in 1 zin een zeer goede ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte communicatie

Slecht in het oplossen van een kapot product. Praten langs elkaar heen en eerst belt de ene terug en daarna de ander met een heel ander verhaal. Ik heb een oplossing voorgesteld maar dat wilde deze dames niet horen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Vlotte en correcte service en product

Was een eerste maal met Eigenstijl en was een goede ervaring. Correcte productbeschrijving, zou mogen uitgebreid worden met afmetingen. Vlotte verzending van het product, tijdig geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanrader....

Bij het oriënteren op een keuken in de winkel erboven werden we er door de verkoper op gewezen, dat er beneden een leuk winkel(tje) met meubels zat. We zijn meteen wezen kijken en hebben er die dag meteen voor een mooie prijs passende meubels voor in onze nieuwe woning gekocht. De kwaliteit van de meubels is uitstekend, geen 'fineer troep' wat je elders vaak tegenkomt, maar veelal kwaliteitsproducten gemaakt van echt hout of stevig staal. Alles met de koop is ook verder soepel verlopen en de service bij het afhalen is ook in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onder de indruk van de goede service.

Gisteren een bestelling geplaatst. Vandaag zochten ze contact met mij, omdat iets niet leverbaar was. Via Whatsapp ontzettend klantvriendelijk geholpen. Niets was hen teveel. Fijne service op afstand. Het pakket werd vandaag meteen verstuurd, dus hopelijk nog ruim voor kerst in huis. Aan Eigenstijl wonen zal het niet liggen. Ja, tot nu toe, een zeer tevreden klant. Mvg. Sharon Stijfs

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer mooie producten!

Snelle levering, producten veilig verpakt

  • Aanbevelen? Ja
5

Mwah

Verzenden prima, artikel prima. Maar bij retour alsnog bijna 10,- in rekening gebracht. Da's wel weer jammer...

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag mevrouw Borkulo, Wij vinden het natuurlijk ook erg vervelend, De kosten die je dus eigenlijk heb, en iedere klant, die een artikel retour stuurt: Kosten artikel Verzendkosten van onze winkel naar u € 7,95 Retourkosten van u naar onze winkel € 6,95 Kosten Billink € 1,50 In totaal inderdaad € 16,40. Helaas kunnen wij daar niks aan veranderen aangezien het onze standaard voorwaarden zijn. Alle artikelen worden met zorg en met eigen hand ingepakt en verstuurd. Wij zijn geen groot massabedrijf met een heel eigen en groot inpakafdeling. We zijn een familiebedrijf. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, en dat staat bij ons hoog in het vaandel.

10

Prima

Tafelvoet gekocht. Precies zoals beschreven en snelle levering. Heel blij!

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

Goed, want ik werd ook gebeld voor de lamp omdat ze er nog maar eentje hadden die beschadigd was.Later bleek dat jullie toch nog een nieuwe lamp op voorraad hadden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Nette levering en mooie vaas

Hele mooie vaas, goed verpakt en mooi heel binnen gekomen! :) Erg blij mee, helaas op het laatste moment dat we de bezorgtijden wisten en dat was lastig, anders hadden we eerder geregeld dat we het bijv. bij een winkel zouden ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf, super mooie collectie prachtige meubels en accessoires.

Mooie collectie meubels, en super dat dit vaak gewisseld wordt. Vaak leuke nieuwe items.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurgesteld

Wat een TELEURSTELLING! 3 dagen met 15 procent korting groot in de kranten. We hadden al een tijdje wat leuks op het oog wat ook al maanden voor 1 en dezelfde prijs te koop staat zowel in de winkel als op de website. Bij aanschaf word er vervolgens gemeld dat het niet op afgeprijsde artikelen geldt. Op zich begrijpelijk, maar op bijna alle artikelen zit altijd al eeen kaartje zoals in zoveel meubel/decoratie winkels van bijv. €329 nu voor €260,- En als dit bedrag er al maanden opstaat en op internet ook voor dit bedrag is het mijn insziens dus een vaste prijs en geen afgeprijsd artikel. Wij zijn dus er TELEURGESTELD in EIGENSTIJL WONEN!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gerrit, Wij hebben uw onderstaande beoordeling ontvangen. Wij vinden het natuurlijk ontzettend vervelend dat u deze ervaring met onze winkel heeft gehad. Elk jaar organiseren wij met veel enthousiasme deze actiedagen. Elk jaar hanteren wij dezelfde voorwaarden: ‘deze korting geldt niet in combinatie met andere acties’. Dit staat ook altijd in onze advertenties vermeld. Onze woonwinkel heeft een groot assortiment aan meubels, woonaccessoires etc. en hebben ervoor gekozen dat wij artikelen zeer scherp aan onze klanten aanbieden. Er zijn ook artikelen die extra scherp worden geprijsd en op dat kaartje staat vermeld: van €….. voor €.... Voor elke klant die onze winkel bezoekt tijdens deze actiedagen, gelden dezelfde voorwaarden. Helaas kunnen wij op deze zeer scherpe aanbieding niet nogmaals 15% korting geven. Ik denk dat u inderdaad zo een aanbieding heeft gezien.

10

In een woord geweldig.

Een zeer goede service. Zeer aangenaam personeel .

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige unieke tafel

Bij Eigenstijl Wonen een unieke ovale tafel gekocht met mooie bijpassende stoelen. Goed advies m.b.t. kleuren en zithoogte. Goede prijsstelling en uitgebreid assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De service is geweldig! We hadden in de uitverkoop een hanglamp gekocht, zagen echter bij thuis komst dat de ophangbeugel ontbrak.Na één telefoontje konden we een nieuwe langs komen halen. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Gastvrij vriendelijk

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Als klant was ik op zoek naar iets speciaals waar moeilijk aan te komen was. Het was geen enkel probleem en allemaal deden ze hun best om toch nog mijn wens in vervulling te laten gaan. Een bedrijf waar ik graag nog eens terug hoop te komen.

Verbeterpunten

In alle opzichten ben ik tevreden, dus kan ik geen verbeter punten bedenken.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fijne winkel. service uitstekend klantvriedelijk personeel. snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vriendelijk personeel Mooie winkel en veel keus Prima prijs - kwaliteitverhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De persoonlijke instelling van de verkoopster, erg vriendelijk en meedenkend. De communicatie aan de telefoon was behulpzaam en duidelijk. De meubels werden keurig volgens afspraak gebracht en in elkaar gezet door een aardige medewerker. Al met al een prima indruk bij ons achtergelaten.

Verbeterpunten

Het enige nadeel vonden wij dat alle meubels door de medewerker alleen gebracht werden, mijn man mag absoluut niet tillen en de meubels waren erg zwaar.

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Leuke winkelen mooie spullen en vriendelijk personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Enthousiasme verkoopster Laagdrempelig contact (Whatsapp) Meedenken en hulp van magazijnman bij inpakken (vervoer)

Verbeterpunten

Bezorgservice :)

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina