Super goede service!!!

Goede service, snelle reactie. Ook telefonisch, heel klantvriendelijk. Kunnen nog veel bedrijven van leren.

Had twee lampenvoeten besteld, was er maar 1 geleverd. 1 telefoontje en de volgende dag was de 2e geleverd. Super snelle service.

Super snelle levering Mooie producten!

Slecht

Wat een bedrijf uit de oude doos zeg! Je koopt iets online, helaas te klein waardoor het retour gaat, je kan de retourkoste betalen, dat snap ik ook nog wel. En vervolgens kan je nog eens een keer meer dan 8 euro betalen voor hun verzendkosten en retour administratieve handelingen voor iets wat je retour gestuurd hebt. Al bij al, meer dan 15 euro uitgegeven voor niks :(. Conclusie leuke spullen maar hier ga ik echt nooit meer bestelen!

Dag mevrouw Harskamp, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard heb ik dit even voor u nagekeken. Op onze webshop staan de maten vermeldt van het artikel, zo kunt u nagaan of dit artikel voor u geschikt is. Zo ook bij dit artikel. Gezien uw omschrijving van de reden van retourneren hebben wij geconstateerd dat dit geen gegronde reden is. Vandaar dat in dit geval de kosten van retourneren voor eigen rekening zijn. Dit wordt daarnaast ook duidelijk omschreven in onze voorwaarden op onze webshop. Uiteraard heeft u het bedrag van de bestelde artikelen van ons gecrediteerd gekregen. Echter vinden wij het erg vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Team Eigenstijl Wonen.

Super ervaring

Snel en netjes geleverd, alles keurig beschermd verpakt.

Nette klantenservice voor vragen ook goed bereikbaar, alles snel en goed verpakt geleverd :)

Wat een misleidend bedrijf!!!

Op de website staat een bank met prijs erbij.. Ik heb een screenshot gemaakt en ben er uiteindelijk, vanuit Vlaardingen, helemaal heen gereden om er even op te zitten en hem daarna te bestellen. Wat blijkt? De bank is ineens 1100 duurder!!! Hoe dan!? Foutje, wat ze even hebben aangepast. Wat een misleidend gebeuren. Als je zo je klanten binnen wilt halen ben je wel heel laag gezakt! Mensen ik ben niet snel van het negatief uiten op internet, maar ga in hemelsnaam niet naar deze winkel, laat je niet misleiden!!!!

Dag Mevrouw van de Valk, Spijtig om te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Tijdens uw bezoek aan onze winkel heeft mijn collega u zo goed mogelijk proberen te helpen en adviseren. Inderdaad klopt het dat de prijs van bank anders is dan de screen shot die u aan ons liet zien. Dit betreft een screen shot van een maand geleden. Door de prijsstijgingen van de grondstoffen is dit veranderd en heeft dit invloed gehad op dit meubel. Voor uw bezoek heeft u kunnen zien dat dit ook al was aangepast. Dit heeft u helaas zelf niet gezien. Echter vinden wij het erg vervelend dat wij u niet verder hebben kunnen helpen omdat u plots onze showroom verliet. Team Eigenstijlwonen

Zeker een aanrader.

Heel mooi gerief en zeer vriendelijke klantenservice!

Goede en snelle levering

Zeer tevreden. Leuke persoonlijke boodschap bij pakket en snel bezorgd.

zeer goed

Snelle levering en snel antwoord op mijn vraag via email. Spullen goed verpakt.

Goede service!

Bellen netjes op over de levertijd.

Niet werkende lamp en beschadigde lamp

Helaas niet zo’n goede ervaring. Van de drie lampen die ik besteld had, was er 1 die niet werkte en 1 beschadigd.

Dag Mevrouw Keijzer, Wij hebben uw klacht inderdaad ontvangen. Bij ons staat service en kwaliteit hoog in het vaandel. Vandaar dat wij het erg vervelend vinden dat u ervaring bij ons niet naar wens is. Het kopt uiteraard dat de voet beschadigd bij u is aangekomen. Hiervoor hebben wij zoals besproken een nieuwe lamp opgestuurd. Wij hebben geprobeerd alles zo goed mogelijk voor u op te lossen. Maar helaas is dit anders op u overgekomen. Onze excuses! Team Eigenstijlwonen

Zeer klantgericht

Wij hebben alle lampen voor ons nieuwe huis bij Eigenstijl Wonen gekocht. Alle producten zijn mooi en helemaal van deze tijd. Wij zijn bijzonder tevreden over de klantgerichtheid en de service die door de medewerkers van Eigenstijl Wonen wordt gegeven! Heel veel succes!

super

makkelijke site, snelle levering.

goed product, snelle en keurige verzending

goed product, snelle en keurige verzending

Goed service en betrouwbaar

Perfecte service

De lampenkap beantwoordt helemaal aan de verwachting. Perfecte afhandeling en levering.

Mooie lampenvoet met croco kap

Mooie lampenvoeten besteld met kappen. Super blij mee! Snel geleverd en heel goed ingepakt Top!

Slecht

Ik heb weken op lampenkap 1 moeten wachten, voldeed niet aan omschrijving. Toen weken op lampenkap nr 2 moeten wachten, er steeds zelf achteraan moeten bellen. Ook deze was niet goed zou roze bloemen met blauw hebben, er zat in geen enkele roze of blauwe bloem in de kap. Dan willen ze je ook nog eens een tegoedbon geven van je aanbetaling, onvriendelijk personeel, met allemaal het zelfde zinnetje " ja, dat begrijp ik"

Dag Annelies, Wij hebben uw klacht inderdaad ontvangen. Bij ons staat service en kwaliteit hoog in het vaandel. Vandaar dat wij het erg vervelend vinden dat u ervaring bij ons niet naar wens is. Helaas konden wij er niks aan doen dat kap nummer 1 niet is uitgevallen als verwacht. Wij vonden het uiteraard erg vervelend om te horen en zijn gelijk gaan zoeken naar een alternatief. Hier was u erg blij mee en deze mocht besteld worden. Deze kap had een langere levertijd, maar ook dit is naar u gecommuniceerd. Uiteindelijk was ook deze kap was niet naar wens, wat wederom uiteraard erg vervelend was. Ook hierbij hebben wij geprobeerd naar een oplossing te zoeken. En hierbij zijn wij u tegemoet gekomen en hebben wij het bedrag gecrediteerd. Wij hebben geprobeerd alles zo goed mogelijk voor u op te lossen. Maar helaas is dit anders op u overgekomen. Onze excuses! Team Eigenstijlwonen

prima product en snelle levering!

goed product en snelle levering

Aandachtspunt bij retourzending

Bij het maken van mijn bestelling en het telefonisch contact hierover vriendelijk geholpen. Ben erg tevreden over de levering, keurig verpakt en mooie lampen. Helaas was een klein gedeelte van mijn bestelling niet goed en is retour gegaan. Wat ik zeker een verbeterpunt vindt is het communiceren naar de klant mbt het ontvangen van de retourzending en wanneer het bedrag retour verwacht kan worden. Helaas wordt dit door Eigenstijlwonen niet gedaan. De klant moet zelf via de track en trace zien dat het pakket is afgeleverd en afwachten mbt terugbetaling en voor de klant is dit niet fijn. Met vriendelijke groet,

Top service en snelle levering

Super goed geholpen en mijn product werd snel geleverd. Ik zou deze webshop bij iedereen aanraden en zeker nog een volgende keer bestellen!

Vlotte levering

Blij met het geleverde product.

Lange moeten wachten op levering

Website is niet duidelijk qua stuks en prijzen ervan

Superblij met onze gave hoekbank

Wij zijn heel tevreden over het meedenken over een nieuwe bank. De keus is een U bank geworden met een mooie salontafelset en dat staat heel mooi in onze woonkamer. Ook verlichting gekocht totaal plaatje helemaal naar onze zin. Bedankt Manon voor de goede adviezen.Eigenstijl wonen bedankt!