Vreselijk

Wij hebben in okt een kast besteld. Op de site stond dat hij direct leverbaar is en omdat we hem heel graag wilden hebben wij hem besteld. Helaas heb ik de kast pas in feb ontvangen. Ik moest zelf steeds contact opnemen. En iedere keer zeiden ze dat hij niet leverbaar is. Eind Januari was ik er helemaal klaar mee en nam ik contact op en zei dat ik mensen ga waarschuwen voor ze en dat ik het hier niet hierbij laat zitten en verrassend genoeg de zelfde dag werd hij besteld en een week later bezorgd. Ik raad iedereen aan om hier geen aankopen te doen. Ik heb zeer slechte ervaring gehad.

Dag familie Feryal, vervelend dat u deze ervaring heeft met onze woonwinkel. Uit onze ervaring hebben wij alles gedaan om de kast zo spoedig mogelijk te leveren en dit aan u te communiceren m.b.t. de levertijden. De kast was niet op voorraad. Wij wensen u heel veel plezier met u aankopen.

Goed advies, fijn contact

Ben heel er heel blij mee !

Ook fijn geholpen door één van jullie medewerkers door de telefoon !

Perfect, precies wat ik zocht. Bestelling/ betaling/ bezorging, alles correct verlopen!

Zeer snelle levering!

Produkt was goed en verzorgd ingepakt. Bezorger was ook snel en vriendelijk.

Mooi lampenkap

Mooie lampenkap geleverd nadat er telefonisch overleg was omdat hij niet op voorraad was. Levering via vervoersbedrijf duurde 4 werkdagen.

behulpzaam

Goed en duidelijke communicatie

Snel en betrouwbaar

Ik ontving een doos met een afbeelding van een spiegel met marmeren voet !!! Dat heb ik niet besteld zei ik en wilde eerst de doos niet aannemen. Gelukkig toch gedaan en 2 lampen zaten mooi veilig verpakt. 15€ verzend kst wel veel maar was ook snel en goed. Lampjes 25€ per stuk duurder vond ik ook wel veel. Aanbevelen voor rijkere mensen haha

Slecht

Misschien krijg ik zo de aandacht??? Heb op 8 april een fauteuil besteld en betaald, ondertussen 4x gebeld, zou terug gebeld worden. Nog niets gehoord! Klantbeleving 0!

Beste Marielle de Bruin, Spijtig om te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Wij hebben geprobeerd uit te zoeken wat er precies aan de hand is. Maar volgens het systeem heeft u de fauteuil bij ons afgehaald en hebben wij contact met u gehad. Met vriendelijke groet, Eigenstijl Wonen

Fijn geholpen in de winkel wel jammer van de bezorging

In de winkel fijn geholpen. Bij de bezorging zouden ze het in elkaar zetten dacht ik. Maar uiteindelijk werd het in een doos afgeleverd op een tijdstip dat ik niet thuis was.

Kapotte lampenkappen geleverd met torenhoge verzendkosten

Bij ontvangst van de lampenkappen was de verpakking flink ingedeukt en bleken de lampenkappen ook beschadigd te zijn. Wij hebben de levering niet geaccepteerd en aan de bezorger mee retour gegeven. Vooraf wist ik dat de verzendkosten €25 waren. Een flink bedrag in mijn ogen, maar ik ging er vanuit dat dat kwam door stevige verpakking. Helaas was dat niet het geval. Als klant betaal je dus €25 terwijl het maximaal €7 had moeten zijn. Tijdens ons telefoongesprek werd mij verteld dat dat kwam door personeelstekort. Dus de klant betaalt €18 teveel wat verdwijnt in de kas van dit bedrijf. Ik was zeer verbaasd toen ik dit hoorde.

Dag Mevrouw Karen Posthumus, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Het pakket wat u besteld heeft is inderdaad beschadigd aangekomen. Wij hebben dan ook het gehele bedrag inclusief de verzendkosten terug betaald. Wij nemen aan dat dit gewoon netjes was opgelost maar helaas. De leverancier veranderd vaak van collectie. Nu heeft u precies een stof gekozen die uit de collectie gaat en niet meer leverbaar is. Wij hebben inderdaad de kosten van de webshop hoger omdat wij het met de pakketten niet meer aan kunnen op dit moment. Jammer dat u denkt dat wij het in eigen zak steken. Wij hebben ons best voor u gedaan tot onze spijt heeft u het niet positief opgepakt. Team Eigenstijl Wonen.

Snelle levering. Goede service.

Oplossings gericht. Vriendelijk.

Ontzettend slecht.

Afschuwelijk lelijke lampen voeten, lelijke kleur goud en slecht geschilderd. Kan ze zo de vuilnisbak ingooien. Lijkt absoluut niet op de afbeelding op het internet.

Dag Mevrouw Denekamp, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Jammer dat de lamp anders is uitgevallen dan op onze webshop. Vandaag hebben wij dan ook contact met u gehad dat u de lampen retour kunt sturen. Het is zonde om de lampen in de vuilnisbak te gooien. Wij vinden het spijtig dat de levering niet naar wens is verlopen. Wij zien de lampen graag tegemoet. Team Eigenstijl Wonen.

klantgericht en correct.

bij onze bestelling was er een fout ingeslopen. het werd direct en adequaat opgelost... zo bouw je aan de toekomst van een bedrijf! chapeau

Zo netjes, even bellen als het artikel wordt verzonden!

Xxxx

Goede kwaliteit

Vlug en snelle levering

Mooi product zoals verwacht

Ik had een grote ei goed zwart kleurig besteld via de website. Helaas kreeg ik te horen dat het er niet meer was. 2 dagen later kreeg ik te horen dat ze het alsnog hadden gevonden in de zaak. Hoe geweldig. Bedankt voor de fijne service.

Juiste prijs / kwaliteit verhouding

Prima service en telefonisch goed bereikbaar

Goede service en tevens prijs / kwaliteit verhouding is prim