Fijn geholpen

Mijn bestelde product kwam niet overeen met wat ik ervan verwachten Ik ben zeer goed en netjes geholpen

Vriendelijk

Mijn bestelling kwam niet helemaal overeen met wat ik verwachte, Dit is keurig en snel opgelost

Vriendelijk

Na mijn aankoop online werd ik gebeld met de vraag, of ik wel gezien had dat het artikel niet op voorraad was. Dit had ik niet gezien. Het is alsnog besteld en na twee weken kreeg ik het thuis gestuurd. Super blij mee!

Goede snelle levering. Jammer dat jullie de lampenkap niet versturen, ik woon nl niet in de buurt

Prettig contact gehad. Snelle en keurig nette verzending.

prima ervaring

Toen ik de stoelen besteld had kreeg ik gelijk netjes een berichtje dat er 4 weken levertijd op zat en of ik dat wilde. Bij accoord netjes in bestelling gegaan. Bij binnenkost stoelen ging het ook snel. De volgende dag gelijk geleverd na bericht. Stoelen zaten netjes ingepakt en mooie kwaliteit. Dus prima ervaring!

Proactieve en correcte service.Lichte beschadiging op de goederen zat.

Keurig vooraf geappt door hen dat er een lichte beschadiging op de goederen zat. Ze hebben een prijsvoorstel gedaan ter compensatie. Ook retour van toegezegde korting snel geregeld. Service zoals het hoort.

Dramatisch

Ik heb hier twee prachtige lampen besteld. Deze werden heel snel geleverd. Helaas stopt daar de positiviteit. Bij het openmaken van de doos bleek namelijk een reeds gebruikte lamp en/of showmodel opgestuurd. Niet meer netjes verpakt, vol beschadigingen en bovendien al ingekort! Gebeld met het idee dat het dan vast netjes opgelost zou worden. Niet dus! Zonder enige reden meteen zeer onvriendelijk te woord gestaan en vol wantrouwen. Geen excuses, niet geschrokken maar alleen geïrriteerd dat ik belde en bleef aandringen op een oplossing. Keer op keer werd mij onvriendelijk medegedeeld dat ze niets gingen doen. Toen ik opnieuw aangaf hier niet mee akkoord te gaan, werd de verbinding verbroken. Onvoorstelbaar! Ook op mail wordt niet meer gereageerd. Ik heb een advocaat op de zaak moeten zetten gezien het uitblijven van een passende oplossing. Onvoorstelbaar en ook enorm teleurstellend dat er bedrijven zijn die op deze manier hun geld willen verdienen. Een fout maken kan, maar los het dan ook netjes op. Tot slot als klap op de vuurpijl: Als reactie op een eerdere review bij een ander platform liegen ze glashard over hoe eea is gelopen en de huidige stand van zaken. Ik zou een ieder afraden bij dit bedrijf ook maar een cent te besteden.

Fijn adres

Snelle levering keurig verpakt top!

Fijne samenwerking

Er wordt goed contact opgenomen als een product langer onderweg is

Geheel naar wens met een perfecte levering!

Het wandpotje met kunstplanten is niet van echt te onderscheiden; het staat super aan mijn muur.

De lamp is prachtig maar de service is diep triest!

Slechte ervaring met de manier van handelen!!

Dag Meneer Roosendaal, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Helaas heeft een medewerker van ons de verkeerde lamp op gestuurd. Graag hadden wij tot een passende oplossing willen komen, maar helaas werden wij niet netjes benaderd door u. Wij hebben na ons gesprek gelijk een nieuwe lamp opgestuurd. Wij vinden het spijtig dat de levering niet naar wens is verlopen, naar ons inziens hebben wij alles gedaan om de lamp alsnog zo spoedig mogelijk te leveren. Team Eigenstijl Wonen.

Woon 20 jaar in nederland heb nog nooit zo een service gekend een bedrijf die aan klanten denk en niet alleen aan hun winst grote proficiat

Te late levering

Op vrijdag gebeld, levering producten op maandag voorwaarde en essentieel. Medewerkster zei dat ze er zaterdag, uiterlijk maandag zouden zijn en aldus voor 14 uur besteld. Maandag niets, geen bericht, bij telefonisch contact bleek de pakketdienst onze bestelling te hebben geretourneerd. Product op woensdag ontvangen. Te laat.

Snel en duidelijk.

Wat we besteld hebben werd snel en netjes geleverd zoals werd aangegeven.

Top !!

Behulpzaam

Hoewel het product op zich goed was heb ik toch besloten het te retourneren. Aanvankelijke onduidelijkheden zijn naar tevredenheid opgelost.

Mooi product voor een prima prijs

De wandlampen ontvangen nadat eerst was aangegeven dat de levertijd iets langer duurde. Heel netjes. Alleen de levering op vrijdag werd maandag. Dat was fijn geweest als dat ook even was doorgegeven. Verder heel tevreden.

Gevonden wat ik lang zocht .

Lang op zoek geweest naar een lampen kap die ik wilde, Vond deze op jullie site. En helemaal blij, was nog even spannend voor de maat maar, helemaal perfect. Super.

Geweldige service

Vriendelijke behulpzame medewerkers en een geweldige service. Heel blij met mijn servies. Het was heel goed ingepakt en snel verzonden.