Niet werkende lamp en beschadigde lamp

Helaas niet zo’n goede ervaring. Van de drie lampen die ik besteld had, was er 1 die niet werkte en 1 beschadigd.

Dag Mevrouw Keijzer, Wij hebben uw klacht inderdaad ontvangen. Bij ons staat service en kwaliteit hoog in het vaandel. Vandaar dat wij het erg vervelend vinden dat u ervaring bij ons niet naar wens is. Het kopt uiteraard dat de voet beschadigd bij u is aangekomen. Hiervoor hebben wij zoals besproken een nieuwe lamp opgestuurd. Wij hebben geprobeerd alles zo goed mogelijk voor u op te lossen. Maar helaas is dit anders op u overgekomen. Onze excuses! Team Eigenstijlwonen

Zeer klantgericht

Wij hebben alle lampen voor ons nieuwe huis bij Eigenstijl Wonen gekocht. Alle producten zijn mooi en helemaal van deze tijd. Wij zijn bijzonder tevreden over de klantgerichtheid en de service die door de medewerkers van Eigenstijl Wonen wordt gegeven! Heel veel succes!

super

makkelijke site, snelle levering.

goed product, snelle en keurige verzending

goed product, snelle en keurige verzending

Goed service en betrouwbaar

Perfecte service

De lampenkap beantwoordt helemaal aan de verwachting. Perfecte afhandeling en levering.

Mooie lampenvoet met croco kap

Mooie lampenvoeten besteld met kappen. Super blij mee! Snel geleverd en heel goed ingepakt Top!

Slecht

Ik heb weken op lampenkap 1 moeten wachten, voldeed niet aan omschrijving. Toen weken op lampenkap nr 2 moeten wachten, er steeds zelf achteraan moeten bellen. Ook deze was niet goed zou roze bloemen met blauw hebben, er zat in geen enkele roze of blauwe bloem in de kap. Dan willen ze je ook nog eens een tegoedbon geven van je aanbetaling, onvriendelijk personeel, met allemaal het zelfde zinnetje " ja, dat begrijp ik"

Dag Annelies, Wij hebben uw klacht inderdaad ontvangen. Bij ons staat service en kwaliteit hoog in het vaandel. Vandaar dat wij het erg vervelend vinden dat u ervaring bij ons niet naar wens is. Helaas konden wij er niks aan doen dat kap nummer 1 niet is uitgevallen als verwacht. Wij vonden het uiteraard erg vervelend om te horen en zijn gelijk gaan zoeken naar een alternatief. Hier was u erg blij mee en deze mocht besteld worden. Deze kap had een langere levertijd, maar ook dit is naar u gecommuniceerd. Uiteindelijk was ook deze kap was niet naar wens, wat wederom uiteraard erg vervelend was. Ook hierbij hebben wij geprobeerd naar een oplossing te zoeken. En hierbij zijn wij u tegemoet gekomen en hebben wij het bedrag gecrediteerd. Wij hebben geprobeerd alles zo goed mogelijk voor u op te lossen. Maar helaas is dit anders op u overgekomen. Onze excuses! Team Eigenstijlwonen

prima product en snelle levering!

goed product en snelle levering

Aandachtspunt bij retourzending

Bij het maken van mijn bestelling en het telefonisch contact hierover vriendelijk geholpen. Ben erg tevreden over de levering, keurig verpakt en mooie lampen. Helaas was een klein gedeelte van mijn bestelling niet goed en is retour gegaan. Wat ik zeker een verbeterpunt vindt is het communiceren naar de klant mbt het ontvangen van de retourzending en wanneer het bedrag retour verwacht kan worden. Helaas wordt dit door Eigenstijlwonen niet gedaan. De klant moet zelf via de track en trace zien dat het pakket is afgeleverd en afwachten mbt terugbetaling en voor de klant is dit niet fijn. Met vriendelijke groet,

Top service en snelle levering

Super goed geholpen en mijn product werd snel geleverd. Ik zou deze webshop bij iedereen aanraden en zeker nog een volgende keer bestellen!

Vlotte levering

Blij met het geleverde product.

Lange moeten wachten op levering

Website is niet duidelijk qua stuks en prijzen ervan

Superblij met onze gave hoekbank

Wij zijn heel tevreden over het meedenken over een nieuwe bank. De keus is een U bank geworden met een mooie salontafelset en dat staat heel mooi in onze woonkamer. Ook verlichting gekocht totaal plaatje helemaal naar onze zin. Bedankt Manon voor de goede adviezen.Eigenstijl wonen bedankt!

Snel

Snelle levering en goed verpakt, top dus

Makkelijke website en snelle levering ook was het goed verpakt

Snelle levering, mooi product

Houten lampenvoeten besteld. Precies zo als op de foto en het rustieke hout staat erg mooi bij het velours kapje. Fijne website en snelle levering.

Goede en snelle informatie over levering

Goede informatie over de levering van het materiaal. Telefonisch contact over latere levering en vervolg

Jammergenoeg was het bestelde bij aankomst kapot. Heb direct een mail gestuurd, hierop kwam vrij snel een reactie. Er is een retourlabel naar ook ons gestuurd zodat wij het konden retourneren. Alle lof!!!!

Prima website en snelle levering.

Ik ben héél tevreden over Eigenstijl Wonen. Goed product en snel geleverd.

Keurig geholpen en geïnformeerd.

Lampenkap was te laat m, werd ik netjes over gebeld. Lampenkap was binnen maar helaas beschadigd, werd ik netjes over geïnformeerd. Daarna werd alles keurig netjes geleverd. We zijn super tevreden!

Kan verbeterd worden

Top: mooie producten, klantvriendelijk, persoonlijk. Minder: had een product besteld en betaald, die later niet op voorraad bleek te zijn en ook niet meer besteld kon worden. Het achteraf betalen was voor mij niet duidelijk, waardoor ik zelf moest nabellen waar mijn bestelling was gebleven. Dit is niet duidelijk aangegeven.

@@

@@

Netjes en snelle levering

Snelle levering mooi product

Product gevonden via google, Overzichtelijke website, snelle en goede levering en een onwijs mooi product! Wij zijn blij met onze sidetable!