Filters

9

Net bedrijf

Niet alles was leverbaar, maar er werd netjes over gebeld en het is prima en snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en duidelijke levering

Het product was goed verpakt en het hele proces is goed te volgen. Het formulier voor evt. retourneren is heel duidelijk en volledig

  • Aanbevelen? Ja
4

Valt een beetje tegen.

Jammer dat er het een en ander verkeerd ging. Nog steeds mijn bestelling niet binnen. En een paar bestellingen niet op voorraad en niet meer te bestellen. Dat vind ik heel jammer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel betrokken

Zeer behulpzaam!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed.

Snelle levertijd ondanks de kerstdrukte.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede levering

Super snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering ondanks de drukte bij de bezorgdiensten voor de feestdagen.

Zie aanhef

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles klopte

Ik bestelde een cadeau voor mijn dochter. Het item werd snel geleverd. Het was met grote zorgvuldigheid verpakt. Mijn dochter was erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede persoonlijke service en snel geleverd

Een van de artikelen bleek niet voorradig, ik werd gelijk gebeld met een alternatief en dezelfde dag werd mijn pakket verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service

Mijn bestelling werd zeer snel behandeld en met pakketdienst verzonden. De bestelling is snel en goed bezorgt

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ervaring!

Goede prijs, snel verstuurd, goed verpakt. Echt top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Er was een geurkaars niet op voorraad en ik werd daarover gebelt om te overleggen of ik dan een andere geur kaars wilde. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snel geleverd

Goed product

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte service

dat terwijl de lamp hooguit 3 keer even aan geweest is. Deze stond voor de sier naast een fauteuil. De reactie van Eigen Stijl Wonen in Barneveld: na een jaar zit er geen garantie meer op. En als klant word je er ook nog van beschuldigd dat het wel eens gebeurd kan zijn bij het verwisselen van de lamp. Toch knap als je niet eens weet wat er kapot is aan de lamp. Belachelijk! Volgens mij moet een lamp van die prijsklasse langer meegaan. En mocht dat onverhoopt niet zo zijn dan lijkt het mij verstandig om het op te lossen als verkoper. Nu levert het slechte reclame op, terwijl ik voor een kleine tegemoetkoming gewoon een andere, nieuwe lamp had gekocht bij Eigenstijl Wonen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag mevrouw Cruquius, Wij hebben uw klacht inderdaad ontvangen. Bij ons staat service en kwaliteit hoog in ons vaandel. Wij vinden het ook erg vervelend dat wij uw klacht niet kunnen behandelen. Bij verkoop van deze betreffende lamp wordt elke klant geïnformeerd dat indien het spotje kapot gaat, deze niet vervangen kan worden door een standaard spotje, deze dient besteld te worden door ons bij de betreffende leverancier. Indien de klant het spotje wel zelf verwisselt, is helaas de lamp niet meer bruikbaar en vervalt de garantie via de leverancier. Naar aanleiding van uw melding dat u het spotje heeft verwisselt, kunnen wij u helaas niet de service bieden. Bij de betreffende leverancier vervalt de garantie op lampen na een jaar van aanschaf.

10

Uitmuntend!

Naar aanleiding van mijn vraag of de lampenvoet niet in voorraad was, heeft een medewerkster gelijk de leverancier gebeld en de vraag uitgezet! Hierop heeft ze mij binnen 10 min teruggebeld en verteld wat de levertijd was! Daarna binnen de aangeven levertijd heeft een medewerkster mij gebeld dat deze binnen was en snel zou worden opgestuurd! Mijn complimenten voor de zeer goede service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima verpakt. Goed aangekomen.

Ik had bij de bestelling aangegeven dat ik bij de vestiging zou komen ophalen. Dat was ik van plan op vrijdagavond, maar ´s middags was het al geleverd! Gelukkig zag ik het pakketje, zodat ik niet voor niets naar de vestiging zou rijden. Misschien slim om het bestelproces na te kijken, omdat er op deze manier geleverd wordt zonder verzendkosten te betalen. Dat zal niet de bedoeling zijn. Kan ook een eenmalige vergissing zijn geweest.

  • Aanbevelen? Ja
10

2 lampen

Besteld rond sinterklaas DPD had wat vertraging. Maar heel goed geholpen door de mevrouw aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuk lampje gekocht

Een leuk lampje gekocht. En snel verzonden. Alleen jammer dat we in ons dorp een luie bezorger hebben van dpd die de pakjes gelijk naar het afhaalpunt brengt in plaats van het netjes te bezorgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie lampenkapjes gekocht

Mooie winkel,twee lampen kapjes gekocht en twee terug gebracht. Goed geholpen, snel geld terug gekregen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles werd keurig uitgevoerd zoals verwacht

zie bovenstaand

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt uitstekend!

Ik werd tot tweemaal toe gebeld daar ik vragen gesteld had over mijn bestelling. Zeer vriendelijk, geduldig en respectvol. Ik ga zeker weer bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Snelle levering. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed!

Ik wilde een kussen bestellen, maar kon de optie verzenden niet kiezen. Heb gebeld, het telefoonnummer was gelukkig eenvoudig op de site te vinden en het was binnen no-time opgelost. De bestelling was snel binnen en het kussentje staat perfect op de bank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een goede ervaring

Snel geleverd van de producten die ik besteld heb Netjes en verzorgd verpakt Dus een goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd