Prettige service

Fijne website mooi aanbod goede service

Tot nu toe niet positief

Het bestelde artikel is niet goed gemaakt, Lampvoet is scheef ! Mail gestuurd omdat ik niet zelf de retourkosten wil betalen maar na 3dagen nog geen reactie ontvangen !

Dag Meneer Mierde, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Wij hebben geprobeerd u telefonisch en per mail te bereiken. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. We willen u graag verder helpen maar helaas gaat dit zo niet. Team Eigenstijl Wonen.

Alles prima in orde.

Mooi verpakt en snelle levering

Bestelling online geplaatst obv beschikbaarheid. Artikelen waren volgens site voorradig. Dit bleek niet het geval, dit is de volgende dag telefonisch meegedeeld. Ook werd uitgelegd wat de vervolgstappen zouden zijn. Week daarna wed contact opgenomen dat 1 artikel al binnen was en verstuurd zou worden, andere artikel zou binnen 2 weken er zijn. Het 2de artikel volgende al binnen 4 dagen daarna. Super service.

Keurige levering en sneller dan verwacht.

Er is gebeld of het uitkomt en dat de bestelling er aan komt. Top

Werd netjes gebeld over de maat voetlamp,50 cm was niet meer verkrijgbaar en zij raadde mij toch de 45 cm hoogte aan en is maar goed ook,het verschil zou teruggestort worden dus top

Produkt is snel geleverd en was erg goed verpakt.

Superfijn

Heel fijn geholpen en veel contact gehad via de mail,die bijna gelijk werd beantwoord, art was niet voorradig en ze bood een alternatief aan,zeer tevreden met het gekochte artikel

Zeer snelle levering

IK vind het minimum bestelbedrag te hoog.

Leuke spullen, maar je moet voor minimaal €30.00 bestellen. Dat was voor mij teveel.

Meteen advies en snelle afhandeling en bezorging .

Snelle levering en heel goed verpakt!!

Prima afgehandeld

Prima!!

Servicegericht

Het bestelde product was toch niet op voorraad en ik ben daar keurig van op de hoogte gesteld. Ook op de hoogte gesteld toen het product met de pakketdienst meegegeven is. Keurig.

Goede eerste ervaring bij eigen stijl wonen .Vragen via de mail worden snel beantwoord en een snelle levering

Fijn bedrijf,duidelijk in communicatie en service

Mijn bestelling was niet op voorraad,ben gebeld en gemaild wat ik wilde. Gewacht op product,wederom netjes gebeld toen bestelling bij hun binnen was zodat ik weet wanneer ik het kon verwachten.

Mooie artikelen

Ik heb 2 velvet grijze lampenkappen besteld. Precies zoals op de foto. Goede prijs en kwaliteit. Snel geleverd. Top!

Product goed en snel geleverd

Mooi!!

Ik ben zeer tevreden met Eigenstijl Wonen.

Goed maar jammer dat jullie geen sets verkopen.

Netjes bezorgt en op tijd goed ingepakt

Top zaak

Denken goedemorgen je mee .

Vriendelijk en behulpzaam

Slechts enekele lichtbronnen, besteld. Keurig gebeld dat de lampen niet voorradig waren en de levertijd wat langer zou gaan duren. Na uitleg over het doel van de aangeschafte lampen is een mooi alternatief aangeboden. Meedenken uitstekend!

Lamp besteld bij Eigenstijl wonen, deze is snel en goed verpakt geleverd. Blij met de lamp!

Snelle levering en mooie prijs

De lampen die wij bij Eigenstijl Wonen hebben gekocht waren hier voordeliger dan bij concurrenten. Levering was zeer snel.

Kleur totaal anders

Kleur van bestelde kussens totaal anders als op de site, in plaats van licht beige/taupe zijn ze donker roodbruin. Wordt gezegd dat het per batch verschilt, had er wel bij mogen staan dan als er blijkbaar zoveel verschil in kan zitten. Zowel verzend als retourkosten voor eigen rekening, terwijl het product totaal niet overeenkomt.