Winkel ok maar mijn bestelling is nog steeds niet binnen

De transporteur zegt dat hij andere zendingen voorrang verleend omdat dat zgn skiboxen waren die mensen nodig hadden. Ik heb mijn bestelling ook nodig…. Wordt nu pas maandag geleverd. Slechte smoes. Blij dat ik achteraf betaal met zo’n instelling van transporteur. Denk dat de winkel een andere vervoerder moet gaan kiezen

Dag Dianne, erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft met de transporteur. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Wij merken dat het een erg drukke periode is geweest voor de transporteurs waardoor kans op vertraging zeer groot was/is. Wij ervaren dat klanten merendeels zeer tevreden is met de dienstverlening. Het kan soms zijn dat er vertraging is ivm de drukte, en helaas was dit van toepassing op uw pakket. Wij wensen u veel plezier met uw zuil en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Eigenstijl Wonen

Nog niet zo goed

Kreeg een doos met lamp van iemand anders, deze na terug overleg met jullie naar de post gebracht en zit nog op mijn bestelde lamp te wachten Na de 1e bestelling naar t postkantoor in t dorp te hebben gebracht, kon ik enkele dagen later mijn eigen bestelling ook nog op gaan halen, had niet een een track en tracé code gekregen. Bij de eerste levering die verkeerd was zat leuk presentje bij, een kaartje in glazen potje,dat kreeg ik bij mijn eigen bestelling niet Maar heb mijn bestelde lamp binnen, maar leuk is dit niet

Dag Marielouise, Spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft met de bezorging van uw online bestelling. Service staat bij ons erg hoog, alleen helaas hebben wij geen invloed op de service en diensten van de diverse pakketdiensten. Wij wensen u natuurlijk veel plezier van uw bestelde lamp. Team Eigenstijl Wonen

Het was prettig

Goed zaken doen met jullie

Mooie kwaliteit

Ook stevig verzonden

Fijne webshop, en vriendelijk klantenservice

Ik heb telefonisch contact gehad omdat ik twijfelde over een kleur, ik mocht foto’s sturen naar een 06 nummer en zo konden we samen beoordelen of het wel of niet een goede kleur was die ik besteld had. Heel vriendelijk!

Professioneel bedrijf

Ik had twee mooie lampenvoeten besteld, deze werden keurig op tijd bezorgd en met zoveel zorg ingepakt. Top

Snelle levering en prettig telefonisch contact.

Mooie website.Goede middenklasse prijzen en prettig contact. Uitstekende levering.Helaas worden wel verzendkosten in rekening gebracht.

Netjes, mooie producten voor een prima prijs

Helaas was 1 van de kandelaren niet direct leverbaar, maar ik werd netjes gebeld om te overleggen of ik akkoord was met een latere levering. Heb hele mooie kandelaren ontvangen

Aardige medewerkers.

Vaak moeten bellen ivm Billink . Heb verschillende aanmaningen gehad, terwijl het product nog niet geleverd was. Het product is inmiddels geleverd en nu wacht ik op een mail van Billink om daadwerkelijk te kunnen betalen. Verwacht dat ik jullie daar volgende week over kan gaan bellen.

Jammer dat het artikel niet op voorraad was. De beloofde datum van aflevering klopte gelukkig. Het was verder keurig verpakt en zag er goed uit. Dus verder niks dan lof . Keurig geholpen.

Correcte en vriendelijke service

Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon en toen niet alles op voorraad bleek, werd ik ook daarover correct geïnformeerd. Correcte en vriendelijke service, leuk.

Een dikke 10 zegt voldoende volgens mij

Na mijn bestelling online, terug gebeld door eigenstijl wonen om de bestelling te bevestigen en om door te geven dat de levering iets langer zou duren Dik tevreden over deze winkel.

Geweldige hoekbank.

Hele mooie kleur, fijne zit, op de dag dat hij ongeveer zou komen was hij er. Conclusie: heel erg tevreden, komen zeker weereens. Bedankt

snelle verzending en netjes afgehandeld.

zeer goede service en snelle verzending.

Zo mooi!

Precies zoals ik had verwacht, hij is zo mooi.

Het voldeed helemaal aan onze verwachting.

Product was goed en veilig verpakt. Kwaliteit/prijs verhouding is prima.

Prettige service

Fijne website mooi aanbod goede service

Tot nu toe niet positief

Het bestelde artikel is niet goed gemaakt, Lampvoet is scheef ! Mail gestuurd omdat ik niet zelf de retourkosten wil betalen maar na 3dagen nog geen reactie ontvangen !

Dag Meneer Mierde, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Wij hebben geprobeerd u telefonisch en per mail te bereiken. Helaas is dat tot op heden nog niet gelukt. We willen u graag verder helpen maar helaas gaat dit zo niet. Team Eigenstijl Wonen.

Alles prima in orde.

Mooi verpakt en snelle levering

Bestelling online geplaatst obv beschikbaarheid. Artikelen waren volgens site voorradig. Dit bleek niet het geval, dit is de volgende dag telefonisch meegedeeld. Ook werd uitgelegd wat de vervolgstappen zouden zijn. Week daarna wed contact opgenomen dat 1 artikel al binnen was en verstuurd zou worden, andere artikel zou binnen 2 weken er zijn. Het 2de artikel volgende al binnen 4 dagen daarna. Super service.

Keurige levering en sneller dan verwacht.

Er is gebeld of het uitkomt en dat de bestelling er aan komt. Top

Werd netjes gebeld over de maat voetlamp,50 cm was niet meer verkrijgbaar en zij raadde mij toch de 45 cm hoogte aan en is maar goed ook,het verschil zou teruggestort worden dus top

Produkt is snel geleverd en was erg goed verpakt.