Mooie artikelen

Ik heb 2 velvet grijze lampenkappen besteld. Precies zoals op de foto. Goede prijs en kwaliteit. Snel geleverd. Top!

Product goed en snel geleverd

Mooi!!

Ik ben zeer tevreden met Eigenstijl Wonen.

Goed maar jammer dat jullie geen sets verkopen.

Netjes bezorgt en op tijd goed ingepakt

Top zaak

Denken goedemorgen je mee .

Vriendelijk en behulpzaam

Slechts enekele lichtbronnen, besteld. Keurig gebeld dat de lampen niet voorradig waren en de levertijd wat langer zou gaan duren. Na uitleg over het doel van de aangeschafte lampen is een mooi alternatief aangeboden. Meedenken uitstekend!

Lamp besteld bij Eigenstijl wonen, deze is snel en goed verpakt geleverd. Blij met de lamp!

Snelle levering en mooie prijs

De lampen die wij bij Eigenstijl Wonen hebben gekocht waren hier voordeliger dan bij concurrenten. Levering was zeer snel.

Kleur totaal anders

Kleur van bestelde kussens totaal anders als op de site, in plaats van licht beige/taupe zijn ze donker roodbruin. Wordt gezegd dat het per batch verschilt, had er wel bij mogen staan dan als er blijkbaar zoveel verschil in kan zitten. Zowel verzend als retourkosten voor eigen rekening, terwijl het product totaal niet overeenkomt.

Goede service, slechte ervaring

Niet alle bestelde producten op voorraad. Hier baalde ik van maar hier werd ik overigens wel netjes over gebeld. Prima. Vervolgens kreeg ik een tweede telefoontje dat de kleur van een besteld product afweek van de foto op de website, met de vraag of ik deze dan nog wel wilde bestellen. Hier heb ik mee ingestemd omdat de andere kleur ook mooi was. Ik heb erover nagedacht de volledige bestelling te annuleren, maar doordat ik telefonisch netjes te woord was gestaan, dacht ik laat maar gaan. Achteraf baal ik dat ik de bestelling niet heb geannuleerd. Want ik heb nu 2 lampenkappen ontvangen die afwijken van elkaar in zowel kleur als materiaal. Dus €15 bezorgkosten (waarom überhaupt zo duur?) en €??? aan retourkosten. Een nieuwe lampenkap bestellen kost ook weer €15. Dan ben ik €40? Verder en heb ik nog steeds geen lamp… Dat vind ik wel om te huilen. Ik hoop nog op een coulante service van het bedrijf, aangezien ze wel hebben getoond dat ze welwillend zijn om mee te denken.

Geen pakket

Mijn pakket zou afgelopen donderdag geleverd worden, er staat dat ik het pakket heb ontvangen en dat die bij het raam geleverd zou zijn. Maar ik heb niks ontvangen. Ten eerst ik vind het schandalig dat het pakket bij het raam neergezet zou worden bij een drukke weg waar veel verkeer langs komt. Dus ik weet niet wat er met mijn pakket is gebeurd .. Nog bij meerdere buren aangebeld maar hebben ook niks ontvangen of gezien..

Dag Mevrouw Melanie, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Dat is erg vervelend dat ze het pakket niet netjes hebben afgeleverd. Helaas hebben wij geen inzicht op hoe de pakketdienst onze producten aflevert. Als er iets met het pakket is horen wij dat graag en zorgen we dat het opgelost word. Helaas hebben wij niets van u vernomen. We hopen dat alles nu opgelost is. Team Eigenstijl Wonen.

Snel reactie en meedenkend personeel

Ik had nog geen track en trace ontvangen voor de verzending van mijn bestelling en hier had ik een email over gestuurd. Een dag later werd ik gebeld en legde ze me uit dat ik hem die dag zou krijgen en anders mocht ik weer even contact opnemen. Die middag kreeg ik nog het track en trace nummer en een dag later was mijn bestelling binnen. De lamp is super, ben er erg blij mee.

Prettige koopervaring

Sneller dan verwacht, ondanks alle drukte, was mijn bestelling binnen!

Produkt niet ontvangen. Wel betaald

Ik heb iets bestelt Ik werd nagebeld dat het later kwam , prima Daarna niets ontvangen Hun gebeld. Collega zou terug bellen Niets gehoord. Jammer

Dag Mevrouw Havelte, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Maar helaas kan ik de fout niet vinden in ons systeem. Het pakket is ook netjes bezorgd op de datum 10-12-21. We wensen u veel plezier met de bestelling. Team Eigenstijl Wonen.

Bestelling was niet helemaal ok maar ben verder prima geholpen

Prima geholpen alleen de communicatie was wat traag.

Ik heb de groene toef gemaakt en ben er heel fier op ! Alles was heel mooi uitgelegd en het groen was helemaal vers …leuk om zo mee te werken ! Ik hou van dit soort workshops en hoop dat er maandelijks een nieuw diy pakket mag uitkomen ….ik kijk er in ieder geval naar uit ! Vele grtjs en fijn eindejaar nancy

Prima op tijd geregeld

De goederen zijn netjes afgeleverd. Conform verwachting.

Zeer behulpzaam, snelle levering

Na bestelling bleek een deel van mijn bestelling niet in voorraad te zijn. Ik ben (zeer snel na het plaatsen van de bestelling) opgebeld, waarbij een alternatief werd aangeboden. De artikels waren veilig verpakt en de prijs-kwaliteit is zeer goed. Blij met mijn bestelling!

Goede service!

Ik had twee artikelen besteld, helaas was er één niet op voorraad, daar werk ik netjes op tijd over gebeld. Alsnog kon ik er één bestellen en werd supersnel geleverd. Topservice!

Ik was opzoek naar een lampkap en daar gevonden. En vandaag besteld is morgen in huis, op werkdagen!

Makkelijk te bestellen en Snel geleverd

Het bestellen ging makkelijk en snel. De verzending was binnen 2 dagen en ik werd goed op de oogte gehouden. We zijn blij met de Meya lampen.

Goede communicatie en service

prima!

keurig gebeld dat 1 ding van mijn bestelling niet leverbaar was, rest vd bestelling netjes op tijd geleverd.

Goed geïnformeerd over de zending die erg laat was

Uitstekend.

Prima snelle en goede levering.