Prettige koopervaring

Sneller dan verwacht, ondanks alle drukte, was mijn bestelling binnen!

Produkt niet ontvangen. Wel betaald

Ik heb iets bestelt Ik werd nagebeld dat het later kwam , prima Daarna niets ontvangen Hun gebeld. Collega zou terug bellen Niets gehoord. Jammer

Dag Mevrouw Havelte, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Maar helaas kan ik de fout niet vinden in ons systeem. Het pakket is ook netjes bezorgd op de datum 10-12-21. We wensen u veel plezier met de bestelling. Team Eigenstijl Wonen.

Bestelling was niet helemaal ok maar ben verder prima geholpen

Prima geholpen alleen de communicatie was wat traag.

Ik heb de groene toef gemaakt en ben er heel fier op ! Alles was heel mooi uitgelegd en het groen was helemaal vers …leuk om zo mee te werken ! Ik hou van dit soort workshops en hoop dat er maandelijks een nieuw diy pakket mag uitkomen ….ik kijk er in ieder geval naar uit ! Vele grtjs en fijn eindejaar nancy

Prima op tijd geregeld

De goederen zijn netjes afgeleverd. Conform verwachting.

Zeer behulpzaam, snelle levering

Na bestelling bleek een deel van mijn bestelling niet in voorraad te zijn. Ik ben (zeer snel na het plaatsen van de bestelling) opgebeld, waarbij een alternatief werd aangeboden. De artikels waren veilig verpakt en de prijs-kwaliteit is zeer goed. Blij met mijn bestelling!

Goede service!

Ik had twee artikelen besteld, helaas was er één niet op voorraad, daar werk ik netjes op tijd over gebeld. Alsnog kon ik er één bestellen en werd supersnel geleverd. Topservice!

Ik was opzoek naar een lampkap en daar gevonden. En vandaag besteld is morgen in huis, op werkdagen!

Makkelijk te bestellen en Snel geleverd

Het bestellen ging makkelijk en snel. De verzending was binnen 2 dagen en ik werd goed op de oogte gehouden. We zijn blij met de Meya lampen.

Goede communicatie en service

prima!

keurig gebeld dat 1 ding van mijn bestelling niet leverbaar was, rest vd bestelling netjes op tijd geleverd.

Goed geïnformeerd over de zending die erg laat was

Uitstekend.

Prima snelle en goede levering.

Zeer correct contact over levering

Laat niets te wensen over. Telefonisch wordt de klant goed geïnformeerd over verwachte levering en er wordt gevraagd of de definitieve levering goed uitkomt.

De bestelling verliep via track and trace. De producten waren super goed verpakt en werden netjes afgeleverd. De producten voldoen aan onze verwachtingen.

Prima.

Geen klachten. Ik keek wel even vreemd naar de manier van verpakken. Ik had een keurige fashionable doos verwacht. Echter was het een doos die voor de tweede keer gebruikt werd. Mijn verwachtingspatroon was anders! Echter zat er een brief in de verpakking waarin werd aangegeven dat het bedrijf graag zoveel mogelijk spullen hergebruikt! PRIMA initiatief!!! Mijn beleving kreeg meteen een wending. Snel geleverd en keurig geregeld.

Snelle levering goed ingepakt

Snelle levering en m’n bestelling was breekbaar maar zat heel goed en netjes ingepakt. De bestelde mokken waren precies zoals op de website stond. Aanrader!

Mijn eerste bestelling was helaas niet op voorraad maar ik kreeg per mail een aantal alternatieven voorgesteld. Was erg blij met het voorstel. Misschien wel een betere keuze dan mijn eerste.

Correct bedrijf

Keurig aangekomen

prima verzorgd

prima verzorgd

Telefonisch heel goed en bijzonder aardig geholpen toen in de webshop de vaas besteld, kwam heel goed verpakt en snel thuis!

Bestelde item werd keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Meedenkend, goede service en snelle levering

Wij zijn tevreden met de lamp en met het advies dat wij hebben gekregen.

Goed product en snelle levering.

Twee lampenvoeten besteld en snel geleverd. Ervaring met Eigen Stijl was prima.

Zeer slechte zaak.

Je koop in de winkel een lampenpoot die is duurder als op de site. Maar dat is een foutje je krijg geen geld terug. Echt klantvriendelijk.. Hier kom ik dus nooit meer!!!