Goede en snelle informatie over levering

Goede informatie over de levering van het materiaal. Telefonisch contact over latere levering en vervolg

Jammergenoeg was het bestelde bij aankomst kapot. Heb direct een mail gestuurd, hierop kwam vrij snel een reactie. Er is een retourlabel naar ook ons gestuurd zodat wij het konden retourneren. Alle lof!!!!

Prima website en snelle levering.

Ik ben héél tevreden over Eigenstijl Wonen. Goed product en snel geleverd.

Keurig geholpen en geïnformeerd.

Lampenkap was te laat m, werd ik netjes over gebeld. Lampenkap was binnen maar helaas beschadigd, werd ik netjes over geïnformeerd. Daarna werd alles keurig netjes geleverd. We zijn super tevreden!

Kan verbeterd worden

Top: mooie producten, klantvriendelijk, persoonlijk. Minder: had een product besteld en betaald, die later niet op voorraad bleek te zijn en ook niet meer besteld kon worden. Het achteraf betalen was voor mij niet duidelijk, waardoor ik zelf moest nabellen waar mijn bestelling was gebleven. Dit is niet duidelijk aangegeven.

@@

@@

Netjes en snelle levering

Snelle levering mooi product

Product gevonden via google, Overzichtelijke website, snelle en goede levering en een onwijs mooi product! Wij zijn blij met onze sidetable!

Goed advies en snelle levering

De lampkap was niet op voorraad, we kregen enkele alternatieven voorgesteld via whatsapp foto's. De verkoper denkt goed mee in oplossingen. Levering binnen enkele dagen in huis.

Goede ervaring met

Goede ervaring met ... Service, berichtgeving rondom bestelling,levering etc Kortom n fijne ervaring op site en met medewerkers

Fijn telefonisch contact gehad over mijn bestelling, die ik op preorder besteld had. Toen de items geleverd werden, bleek er 1 te ontbreken en ook dit was per mail snel en professioneel opgelost!

Heel tevreden

Fijn om telefonisch contact te kunnen hebben. Goede snelle service Nette levering, goed verpakt

Mooie lamp, goed verpakt

Mooie lamp bestelt. Super goed verpakt. Aflevering was beetje raar, werd aangebeld en toe ik de deur opende stond mijn pakketje er. Maar de bezorger was nergens te zien. Raar nu was ik thuis, maar als ik niet thuis had geweest stond mijn pakket daar maar.

Een hele goede ervaring

Makkelijk te bestellen en goed verpakt, helemaal top

uitstekend

goede service , netjes telefonisch gebeld bij een uitzondering van levering

Super mooie lampenkappen

Super mooie kappen, leertijd duurde iets langer, maar daar werd ik netjes over opgebeld. Super zorgvuldig en veilig ingepakt, zodat het netjes aankwam! Ben er super blij mee! Dank!

Prima windlicht.laten levering

Leuk windlicht. Jammer dat de beloofde levering aan de late kant is geweest.

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Duidelijke info op de site, komen afspraken goed na!

Keurig te woord gestaan.

Goede service.

Vlot verlopen

Snel, goed verpakt, blij met mijn aankoop. Aan te raden!

Excellent. Snel, duidelijk.

Prima online dienstverlening

Goed!

Zeer tevreden over mijn bestelling en het op de hoogte gehouden worden van mijn bestelling!

Snel, goed en mooi

Mooi quality, goed ingepakt. snel levering heel bly met mijn aankoop