Prima op tijd geregeld

De goederen zijn netjes afgeleverd. Conform verwachting.

Zeer behulpzaam, snelle levering

Na bestelling bleek een deel van mijn bestelling niet in voorraad te zijn. Ik ben (zeer snel na het plaatsen van de bestelling) opgebeld, waarbij een alternatief werd aangeboden. De artikels waren veilig verpakt en de prijs-kwaliteit is zeer goed. Blij met mijn bestelling!

Goede service!

Ik had twee artikelen besteld, helaas was er één niet op voorraad, daar werk ik netjes op tijd over gebeld. Alsnog kon ik er één bestellen en werd supersnel geleverd. Topservice!

Ik was opzoek naar een lampkap en daar gevonden. En vandaag besteld is morgen in huis, op werkdagen!

Makkelijk te bestellen en Snel geleverd

Het bestellen ging makkelijk en snel. De verzending was binnen 2 dagen en ik werd goed op de oogte gehouden. We zijn blij met de Meya lampen.

Goede communicatie en service

prima!

keurig gebeld dat 1 ding van mijn bestelling niet leverbaar was, rest vd bestelling netjes op tijd geleverd.

Goed geïnformeerd over de zending die erg laat was

Uitstekend.

Prima snelle en goede levering.

Zeer correct contact over levering

Laat niets te wensen over. Telefonisch wordt de klant goed geïnformeerd over verwachte levering en er wordt gevraagd of de definitieve levering goed uitkomt.

De bestelling verliep via track and trace. De producten waren super goed verpakt en werden netjes afgeleverd. De producten voldoen aan onze verwachtingen.

Prima.

Geen klachten. Ik keek wel even vreemd naar de manier van verpakken. Ik had een keurige fashionable doos verwacht. Echter was het een doos die voor de tweede keer gebruikt werd. Mijn verwachtingspatroon was anders! Echter zat er een brief in de verpakking waarin werd aangegeven dat het bedrijf graag zoveel mogelijk spullen hergebruikt! PRIMA initiatief!!! Mijn beleving kreeg meteen een wending. Snel geleverd en keurig geregeld.

Snelle levering goed ingepakt

Snelle levering en m’n bestelling was breekbaar maar zat heel goed en netjes ingepakt. De bestelde mokken waren precies zoals op de website stond. Aanrader!

Mijn eerste bestelling was helaas niet op voorraad maar ik kreeg per mail een aantal alternatieven voorgesteld. Was erg blij met het voorstel. Misschien wel een betere keuze dan mijn eerste.

Correct bedrijf

Keurig aangekomen

prima verzorgd

prima verzorgd

Telefonisch heel goed en bijzonder aardig geholpen toen in de webshop de vaas besteld, kwam heel goed verpakt en snel thuis!

Bestelde item werd keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Meedenkend, goede service en snelle levering

Wij zijn tevreden met de lamp en met het advies dat wij hebben gekregen.

Goed product en snelle levering.

Twee lampenvoeten besteld en snel geleverd. Ervaring met Eigen Stijl was prima.

Zeer slechte zaak.

Je koop in de winkel een lampenpoot die is duurder als op de site. Maar dat is een foutje je krijg geen geld terug. Echt klantvriendelijk.. Hier kom ik dus nooit meer!!!

Goede service!

Veel keus, mooie website en snelle levering!

Erg mooie winkel en goede service!

Maart 2021 zijn wij verhuisd naar een nieuw gebouwde woning. Ik wilde nieuwe lampen en accessoires. Door de mooie website was ik nieuwsgierig naar de winkel in Barneveld. Ik vind het een prachtige winkel. Mooi aangekleed, overzichtelijk en een zeer ruim assortiment. Heb een lamp met kap gekocht en wat accessoires. De kap geeft erg mooi licht en daarom heb ik er nog een kap bijbesteld. Deze moest gemaakt worden. Afgelopen zaterdag opgehaald en weer erg genoten van jullie mooie winkel en vriendelijk personeel. Het enige wat wij misten was een koffie corner, dan zou de beleving helemaal top geweest zijn!

Prachtig product

Snelle bezorging. Hergebruik verpakking super goed en prachtig product

Zeer slechte bezorgservice. Product is niet geleverd!

Jullie bezorgservice is zeer slecht! Product is niet geleverd bij de klant! Na contact met de klantenservice blijken jullie ook erg onprofessioneel te zijn.

Dag Mevrouw Gefferie, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard hebben wij nagekeken waar het is misgegaan. Wij hebben vernomen dat het pakket is geleverd en uw buren deze hebben aangenomen, u heeft dit niet direct van uw buren doorgekregen. Echter zijn wij blij dat uw pakket toch bij u is aangekomen. Helaas hebben wij na het verzenden van het pakket (via het verzendbedrijf) geen inzicht in hoe het verder verloopt. Het pakket is dan in handen van de pakketbezorger. Uiteraard hebben wij uw klacht ook doorgegeven aan het verzendbedrijf. Team Eigenstijl Wonen.

Marconistraat 8 3771AM Barneveld