hele slechte service

als je in de winkel iets koopt, en je wilt het retourneren, krijg je niet je geld terug, ook niet in overleg, terwijl als je het via de website koopt je gewoon je geld terug kunt krijgen, dus er wordt gewoon gestimuleerd om via internet te bestellen. ik vind dit echt een zeer slechte service,

Dag Mevrouw van der Pauw, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. We hebben u geholpen in de winkel en uitgelegd dat wij inderdaad geen geld terug geven in de winkel, maar dat we wel een tegoedbon geven die onbeperkt geldig is. Hiermee was u zelf akkoord gegaan en vond dit geen probleem. Omdat u niet uit de buurt komt hadden we u ook nog iets meer tijd gegeven om de artikelen eventueel te retourneren. Helaas kregen wij een telefoontje van u dat u het geld wel terug wil en dat u het geen service vind. We hebben erg ons best gedaan om het voor u makkelijk te maken maar helaas heeft u dit zelf niet zo ervaren. Team Eigenstijl Wonen.

Goed geholpen en snelle levering

Goed geholpen en snelle levering

top

Goede service en prachtige winkel!!

Ik ben tevreden

Niets ontvangen

Tot op heden heb ik nog niets ontvangen..

prima, alleen hoge bezorgkosten

besteld, oprijd ontvangen en het is perfect. Alleen de bezorgkosten vond ik vrij hoog

Fijne winkel

Een hele fijne winkel, ik heb een prachtige hanglamp gekocht welke exact was zoals op de foto's. Ik zou de lamp in de winkel ophalen maar dat ging ik helaas niet meer redden, de lamp is met gemak alsnog naar mijn huisadres gestuurd.

Prima, geen gekke dingen.

Geen bijzonderheden

Alles volgens verwachting

Levering op tojd. Produkt netjes ingepakt. Leuk produkt.

Duidelijke site! Prima advies per telefoon gekregen en snel keurig verpakt verstuurd!

Ze denken met je mee

Wij hadden 6 eetkamerstoelen besteld . Twee verschillende kleuren. Het groen was echt niet wat we bedoelden. Ze dacht met ons mee en voor een mooi aanbod van iets bij betalen bestelde ze nog drie grijze stoelen. Netjes afgeleverd en verzorgd . Fijne winkel

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Was niet in voorraad. Werd meteen gebeld dat eea in bestelling was. Wederom gebeld toen geleverd kon worden. Volgende dag in huis. Was heel goed, stevig en verzorgd ingepakt.

Mooie lampen, snelle service

Mooie lampen, en goed geprijsd. Volgende dag binnen een heel goed behoort

Perfect.

Uiterst tevreden. Even een wachttijd op het te leveren artikel. Kreeg daar direct melding van. Daarna snelle levering.

Slechte voorlichting

Op de website staat een grijs/bruine lamp. Krijg een grijs/zwarte lamp binnen. Heb al een kleinere van deze lamp in huis in het bruin. Wordt niet mee gewerkt om een oplossing te zoeken! Slechte service! Slecht bedrijf! Klachten bureau in geschakeld! Valse voorlichting, waardoor wij extra kosten moeten gaan maken! Zou het netjes vinden als de kosten verdeeld worden of volledig betaald worden door dit bedrijf! Maar tot op heden werkt dit bedrijf niet mee!!

Dag mevrouw Ingrid, Spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft met ons familiebedrijf. Service en klanttevredenheid staan hoog in ons vaandel. Uiteraard heb ik dit even voor u nagekeken. Het betreft een artikel gemaakt van staal, dit kan in de praktijk altijd lichter of donkerder uitvallen. Via de foto is dit niet altijd goed zichtbaar. Gezien de reden van retour hebben wij dit beoordeeld als een niet gegronde klacht. Daarom hebben wij u het aankoopbedrag gecrediteerd en hiervoor inderdaad niet de kosten van het retourneren teruggestort. Onze voorwaarden hiervoor staan vermeldt op onze webshop. Echter vinden wij het enorm vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Team Eigenstijl Wonen.

Product was goed, levering slecht.

Product is zoals verwacht, alleen werd er niet geleverd. Er werd niet aangebeld en vervolgens kreeg ik de mail dat er niemand thuis was. Dit gebeurde twee keer, zonder iemand aan de deur was. Uiteindelijk heb ik het pakket zelf moeten ophalen in een andere stad, terwijl er ook verzendkosten zijn betaald.

Geweldig woonwinkel, hier moet je echt zijn!

Wij waren voor ons kantoor op zoek naar nieuwe tafels en stoelen. Tijdens ons bezoek werden wij heel vriendelijk geholpen door een hele lieve mevrouw en hebben we de perfecte meubels besteld. Wij werden vooraf netjes gebeld om een aflever afspraak te maken en de bezorger heeft zelfs alles naar boven getild en het karton meegenomen. Al met al super service en zeker een aanrader.

Superfijn geholpen, top service

Super mooie showroom, je wordt er fijn geholpen. Gerjanne doet er alles voor. We konden gelijk onze nieuwe stoelen meenemen, dank zij Gerjanne en Helena. En de mooie accessoires, super blij mee. Bedankt voor de service!

Goede ervaring fijne service

Ik moet het geld van mijn retour gestuurde lamp nog ontvangen ben wel benieuwd hoe lang dat duurt. Heb een maat kleinere lamp besteld en werd ook snel geleverd.

Zeer tevreden met de levering! Goed verpakt en een mooi product geleverd Ook een snelle levering. Kortom tevreden.

Komt afspraken na.

We werden gebeld dat het bestelde niet op voorraad was. Na 1 week (zoals beloofd) werden we gebeld of het goed was dat het bestelde verstuurd werd.

Ongeorganiseerd

Voordat we naar de winkel gingen heb ik eerst gebeld of de desbetreffende lamp waarvoor we gingen kijken ook op voorraad was omdat het een eind rijden is voor ons. Dit was het geval waarna we naar de winkel zijn gegaan. In de winkel bleek de lamp niet op voorraad te zijn terwijl hier extra voor gebeld is! Voor niks gereden dus. Hij kon de lamp voor mij bestellen op de website maar hij vertelde mij dat ik het beter zelf kon doen omdat ik anders verzendkosten moest betalen. Ik heb de lamp besteld en wél verzendkosten moeten betalen. Op de website stond dat de lamp de volgende dag in huis zou zijn. Nog dezelfde middag werd ik gebeld dat het twee weken ging duren. Opnieuw slordig. De volgende dag werd ik weer gebeld met de mededeling dat de lamp er toch wel was en snel kon worden bezorgd... Al met al geen positieve ervaring.

Ik heb een staande lamp gekocht, deze had ik de volgende dag al in huis. Helemaal blij met onze nieuwe lamp

Snelle en keurige levering.

De bestelde artikelen zijn heel snel en keurig verpakt geleverd. Helaas heb ik eea moeten retourneren, omdat het niet in onze situatie passend te maken was.

Super goede service!!!

Goede service, snelle reactie. Ook telefonisch, heel klantvriendelijk. Kunnen nog veel bedrijven van leren.

Marconistraat 8

3771AM Barneveld