Laden reviews...
Laden reviews...
17 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Meerdere reviews benadrukken consequent goede service en betrouwbare levering. Klanten prijzen vriendelijk personeel en duidelijke adviezen. De winkelervaring wordt als soepel en betrouwbaar omschreven met aandacht voor kwaliteit en prijs-kwaliteit. Al met al is er sprake van een hoge klanttevredenheid en een duidelijke bereidheid om terug te komen.
Vlot geholpen. Goede service.
Beveelt aan
7 May 2026
E
Lunteren
We kwamen alleen even kijken maar waren meteen verknocht aan jullie stijl. De service is echt heel goed. De levering exact op de afgesproken tijd. Het is voor ons vanaf nu vanzelfsprekend om eerst bij jullie te gaan kijken voordat wij naar elders gaan kijken. Jullie bedankt voor jullie diensten.
Beveelt aan
29 April 2026
Pieter
Barneveld
Fijne zaak met uitte kwaliteit en prijs verhouding voor een mooi product.
Beveelt aan
16 April 2026
Annet Van Den Broek
Putten
Zie boven! Ook de aflevering thuis, uitleg en vriendelijkheid was prima, zodat wij dit zeker zullen doorgeven aan vrienden of kennissen! Voor ons een fijne aankoop ervaring! Dank jullie wel!
Beveelt aan
23 December 2025
Louis
Ede
Heeft jouw interieur een update nodig? Ga dan naar Eigenstijl Wonen. Hebben ze het gewenste artikel niet staan? Dan verwijzen jou-jullie door naar de leverancier. Heb je gevonden wat je wilt hebben? Noteer het artikelnummer geef het door aan Eigenstijl Wonen, zij bestellen het en komen het artikel (ongeacht waar je woont) leveren. De transport heren zijn ook beleefd, en werken zeer netjes! Al met al een Super Goede Ervaring!
Beveelt aan
22 December 2025
Ellen
Beverwijk
Een fijne zitbank met stoelen, en salontafel gekocht. Keurig afgeleverd.
Beveelt aan
7 November 2025
Gelske
St.Nicolaasga
Zeer klantvriendelijk en prachtige spullen. In combinatie met onze keuken die wij hebben gekocht bij van Ginkel keukens, was deze winkel een geweldige aanvulling, qua decoratie en eetkamer stoelen.
Beveelt aan
24 September 2025
Hester
Zeist
In onze zoektocht naar de juiste eetkamerstoelen met print heeft Wilma ons fantastisch geholpen. Bij Alle Meubels is er ontzettend veel keuze in stoffen en onderstellen, waardoor je echt je eigen stijl kunt samenstellen. Dankzij de fijne en deskundige hulp van Wilma hebben we besloten om niet alleen de stoelen, maar ook onze bank en eettafel daar te kopen. Zodra alles geleverd is, ga ik zeker terug om ook de decoratie voor ons huis uit te zoeken. Het aanbod is groot, maar de winkel is zo ingericht dat je toch makkelijk je weg vindt. Wij kunnen niet wachten tot alles binnen is!
Beveelt aan
6 September 2025
Colet
Nijkerk
Wij hebben onze gehele benedenverdieping laten inrichten door Eigenstijl Wonen. Wat een goede adviezen hebben wij gekregen! Het eindresultaat is fantastisch geworden. Ons huis is een thuis geworden, mede dankzij het team van Eigenstijl Wonen!
Beveelt aan
9 July 2025
Arianne
Kootwijkerbroek
Prachtige eethoek gekocht, gevraagd of er nog acties waren op kort termijn, een van de zes stoelen gratis of iets van een korting. (Set van €4800) van dit alles was geen sprake. Vier weken na aankoop kreeg je 15% korting op alles i.v.m 40 jarig bestaan. Bij gratie €100 korting gekregen.
Beveelt niet aan
6 July 2025
Miranda
Looik
Beste Miranda,
Wat fijn om te lezen dat de eettafel met stoelen prachtig staat – daar doen we het voor!
Wel willen we graag iets opmerken over de inhoud van uw beoordeling. U geeft aan dat u de bestelling vier weken voorafgaand aan onze actie heeft geplaatst, maar dat klopt niet. Uw order dateert van 15 maart 2025, terwijl onze jubileumactie plaatsvond op 23 en 24 mei 2025. Dat is een verschil van ruim negen weken.
U vroeg ons destijds inderdaad of er binnenkort een actie zou komen. Op dat moment was daar geen sprake van, en dus hebben wij u naar waarheid geïnformeerd. Ondanks dat in de actievoorwaarden duidelijk stond vermeld dat de korting niet van toepassing is op reeds geplaatste bestellingen, hebben wij u toch een tegemoetkoming gegeven. Dit deden wij mede omdat het telefoongesprek met u als onaangenaam werd ervaren.
Wij zijn dan ook teleurgesteld dat u ondanks onze inspanningen toch een negatieve recensie heeft achtergelaten. Wij zetten ons iedere dag in om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en hebben naar ons idee ook in uw situatie alles gedaan wat in onze macht lag. Als familiebedrijf hechten wij veel waarde aan klanttevredenheid en service, en het is jammer dat dit niet in uw beoordeling terugkomt.
Desondanks wensen wij u heel veel plezier met uw nieuwe meubels.
Met vriendelijke groet,
Team Eigenstijl Wonen
Goed advies gehad over de inrichting van ons huis
Beveelt aan
5 July 2025
Robert
Ederveen
Ontvangen met een kopje koffie. Vriendelijk personeel. We hebben een prachtige elementen bank uitgezocht. We zijn heel goed geadviseerd.
Beveelt aan
4 July 2025
Familie van de Poll
Ede
Van binnenkomst ter orientatie tot aankopen zeer vriendelijk en aangenaam contact. Bij het uitzoeken van de meubels en stoffen heel geduldig en deskundig in de adviezen. Dit alles gaat in een ontspannen sfeer onder het genot van koffie. Het team is zeer service gericht zowel bij de aflevering als montage. De klant moet tevreden zijn. Als de meubels zijn geleverd wordt al het verpakkingsmateriaalnet meegenomen. Onze ervaring is dat wat ze (toe)zeggen komen ze na. Fijne winkel met vriendelijke medewerkers. Zeker de moeite waard om te bezoeken.
Beveelt aan
2 July 2025
Dik
Ede
Wij zijn super goed geholpen bij EigenstijlWonen. We hebben ons gehele interieur uitgezocht en wat staat het prachtig. We zijn erg fijn geholpen en al onze wensen zijn waar geworden. Het personeel is erg vriendelijk en denken goed met je mee. Kortom wij zijn helemaal enthousiast en komen hier zeker weer terug!
Beveelt aan
2 July 2025
C
Kootwijkerbroek
Werden goed geholpen Het is leuk om daar rond te kijken ,ze hebben iedere keer weer nieuwe meubels en veel decoratie. Je kun je huis in alle prijscategorieën mooi inrichten.
Beveelt aan
1 July 2025
Gerda
Kootwijkerbroek
Voor onze nieuwe showroomkeuken hebben wij een "Low dining" eettafelset aangeschaft. Het totaalplaatje maakt het werkelijk fantastisch. De luxe uitstraling past helemaal in het geheel. Het advies van de dames hebben wij zeer op prijs gesteld.
Beveelt aan
28 June 2025
Evert
Barneveld
Meubels,lampen,accessoires hebben wij bij deze winkel gekocht. Zeer professioneel geholpen er wordt echt met de klant meegedacht! Er wordt ruim de tijd genomen om de juiste kleuren en stoffen uit te zoeken. Perfecte service zowel in de winkel als de bezorging van de spullen thuis.
Beveelt aan
27 June 2025
Monique
Veenendaal
Bij Flexvesting hechten we veel waarde aan een inspirerende werkomgeving die professionaliteit uitstraalt en tegelijkertijd warmte en karakter biedt. Voor de inrichting en styling van ons nieuwe bedrijfspand hebben we gekozen voor Eigenstijl Wonen – en dat is een beslissing waar we geen moment spijt van hebben gehad. Vanaf het eerste contactmoment viel op hoe goed Eigenstijl Wonen luistert naar de wensen van de klant. Ze begrepen onze visie meteen en wisten die op een verrassende en creatieve manier te vertalen naar een concreet ontwerp. De combinatie van stijlvol maatwerk, oog voor detail en het gebruik van hoogwaardige materialen heeft geresulteerd in een werkplek die perfect aansluit bij wie wij als organisatie zijn. Wat ons in het bijzonder opviel, is de persoonlijke benadering en het hoog serviceniveau. Geen standaardoplossingen, maar echt meedenken en adviseren op een manier die het project naar een hoger niveau tilde. Van de ontvangstbalie tot de vergaderruimtes en loungehoek: elk element klopt en draagt bij aan de uitstraling die wij wilden neerzetten. Wij kijken met trots naar het eindresultaat en ontvangen regelmatig complimenten van klanten en partners over onze inrichting. Eigenstijl Wonen heeft zich bewezen als een betrouwbare en creatieve partner, en wij kunnen hen van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar unieke zakelijke interieurstyling met karakter. Flexvesting
Beveelt aan
26 May 2025
Flexvesting
Amersfoort
Wij hebben in okt een kast besteld. Op de site stond dat hij direct leverbaar is en omdat we hem heel graag wilden hebben wij hem besteld. Helaas heb ik de kast pas in feb ontvangen. Ik moest zelf steeds contact opnemen. En iedere keer zeiden ze dat hij niet leverbaar is. Eind Januari was ik er helemaal klaar mee en nam ik contact op en zei dat ik mensen ga waarschuwen voor ze en dat ik het hier niet hierbij laat zitten en verrassend genoeg de zelfde dag werd hij besteld en een week later bezorgd. Ik raad iedereen aan om hier geen aankopen te doen. Ik heb zeer slechte ervaring gehad.
Beveelt niet aan
6 February 2024
Feryal
Gorinchem
Dag familie Feryal, vervelend dat u deze ervaring heeft met onze woonwinkel. Uit onze ervaring hebben wij alles gedaan om de kast zo spoedig mogelijk te leveren en dit aan u te communiceren m.b.t. de levertijden. De kast was niet op voorraad.
Wij wensen u heel veel plezier met u aankopen.
Goed advies, fijn contact
Beveelt aan
23 November 2023
Sonja
Groningen
Ook fijn geholpen door één van jullie medewerkers door de telefoon !
Beveelt aan
8 November 2023
L Flikweert
Nieuwerkerk ( Zeeland)
Perfect, precies wat ik zocht. Bestelling/ betaling/ bezorging, alles correct verlopen!
Beveelt aan
29 October 2023
Annelies
Lelystad
Produkt was goed en verzorgd ingepakt. Bezorger was ook snel en vriendelijk.
Beveelt aan
17 October 2023
M
Apeldoorn
Mooie lampenkap geleverd nadat er telefonisch overleg was omdat hij niet op voorraad was. Levering via vervoersbedrijf duurde 4 werkdagen.
Beveelt aan
8 September 2023
Claudia
Vlissingen
Goed en duidelijke communicatie
Beveelt aan
15 July 2023
Sadaf
Utrecht
Marconistraat 8
3771AM Barneveld
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Interieur, Woonaccessoires
Overige bedrijven