Ik had de Eros besteld. Het product is van goede kwaliteit en bodysafe materiaal (dat is voor mij erg belangrijk). Dat het een Nederlands bedrijf is, en dat de producten in Nederland zijn gemaakt, vond ik erg geruststellend. De prijs vond ik het daarom waard. Daarbij zijn de kleuren ook nog eens prachtig! Enkele opmerkingen: het materiaal trekt veel stof aan/is soms wat statisch. Dat schijnt normaal te zijn, en het is gelukkig snel opgelost door het af te spoelen voor gebruik. De zuignap werkt niet en dat vind ik jammer. Verder was het fijn geweest als er ook een bewaarzakje bijgeleverd werd, maar daar ga ik niet te veel over zeuren. Het is belangrijk om veel (!) glijmiddel te gebruiken, want 100% siliconen kan snel wat droog aan gaan voelen en gaan schuren. De levering duurde circa twee dagen, dus dat was prima. Ik zou hier opnieuw bestellen.

Prachtig product

Heel mooi product, leuke kleuren, kwalitatief.

Super leuke verpakking en geweldige dildos

Het duurde minder dan een week voor het aankoop tot het gaan afhalen bij een pakjes punt(b post heb ik vaker problemen mee). Super leuke verpakking van de dildos ga deze zeker hergebruiken. Vond wel dat voor 3 dildos de doos een tikje te groot was. Het woog net geen 3 kilo voor 3 dildos was me toch wat te veel verpakking. De dildos zelf zijn super mooi en werken heel goed. De circe zag er voor mn parten intimiderend uit op de foto's en in het echt een heel pak minder. De rhea is toch haar favoriete de ribbels en het structuur vind ze helemaal top. De circe vind ik persoonlijk het beste(ben niet zo op de ribbels) De anteros is voor een vriendin ( te samen gekocht voor de verzend kosten te drukken) We kregen er ook 2 flesjes lube bij . Mijn vriendin en ik vinden de anale veel leuker. Die absorbeert niet zo snel in de huid. Nadeel wel is wanneer hij op droogt is het nablijfsel wel even afspoelen. Voor de rest een super ervaring en we hebben ze al goed uitgetest!

Gewoon een hele goed snelle service!

Besteld en betaald via de website en de volgende dag keurig afgeleverd. Prima communicatie. Hier kunnen meer webshops een voorbeeld aan nemen. En over het bestelde product: het bevalt prima, precies volgens de omschrijving. Echt een toproduct van eigen bodem.

Fantastic service!

Fast shipping, incredible products and gorgeous packaging!

Perfect premium dildos

Absolutely love the products Icarus and Helios. Packaging materials and looks of the boxes are beautiful, lovely design and they give you the premium feel. The dildos themselves amazing looking and flawless, just like in pictures. Icarus being stiffer than Helios which I actually prefer for smaller dildo. Helios soft and squeezy which I also prefer for bigger XL dildo. Both feel amazing Icarus as starter and Helios as finisher ;). I can warmly recommend buying these, you will be 100% satisfied. I'm yearning for even more, that's why i'll be ordering Hyperion XXL from these guys.

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

Just amazing

Fast delivery and a high quality bodysafe toy that doesn't cost a fortune (as in above 100 euros). Strong suction cup, but be careful when you pull it off as I noticed a little bit of fissure but I believe it happened because I pulled it off to hard. The products are absolutely worth it ;)

Fijn

Mooi product, voelt goed , vrouw wederom blij

Prima communicatie en levering

De spullen werden geleverd zoals aangekondigd, en in een mooie verpakking. Het materiaal voelt zeer fijn aan en eh, veelbelovend ;-)

mooi classy product

mooi materiaal mooie kleur Zuignap werkt echter nauwelijks!!!!!

Zeer mooi product

Erg Goed, opbergbox is top , erg blij mee. Vrouwlief een big smile!

Kwaliteit

Ylva & Dite maken waar wat ze beloven. Ze zijn, in vergelijking met andere merken, scherp geprijsd en 100% bodysafe. Ik vind het een heel fijn idee dat het product echt in Nederland is gemaakt. Daarnaast is het ook nog eens een echt mooi ding~!

duidelijke website

goede beschrijvingen van producten, goede en mooie kwaliteit, snelle verzending.

Echt kwaliteit!

Hele mooie dildo’s en je voelt de kwaliteit van het siliconen. Zo leuk dat je ze in zoveel gave kleuren kunt krijgen! Makkelijk schoon te maken, ribbels geven een heel fijn gevoel, de zuignap werkt heel erg sterk. Ik ben superblij hiermee! En ook nog van Hollandse bodem!

Zo als het hoort

Fijn om mij geld uit te even aan een Nederlands product! Iets later geleverd maar dat werdt ook tzt gecommuniceerd. Extraatje er bij gekregen. Erg mooi product en uitstekende verpakking!

love

perfection. Thank you!

Snelle verzending, product zoals beschreven

Prettige ervaring wb verzending, afhandeling en product zoals beschreven.

Ik wacht af

Ik heb mijn product nog niet ontvangen maar ik heb het volste vertrouwen

Beste Jean Pierre Geldof, Ik zag zojuist dat het pakketje bij u is bezorgd, helaas is het pakketje langer onderweg geweest. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dit graag, Met vriendelijke groet, Team Ylva & Dite Unleash your inner beast.

Veel te laat en blijft niet plakken

Weeeken te laat bezorgd. En blijft nergens op plakken. Niet op de deur, niet op de deurpost, niet op de verwarming, niet op de grond, niet aan de kasten. Echt teleurstellend, daarvoor bestel ik toch geen zuignap dildo? Ter waarde van bijna 60 euro. Dan had ik net zo goed ergens anders een goedkopere kunnen bestellen.

Snelle levering en reactie als je contact opneemt.

Besteld product niet in vooraad, maar dit was snel opgelost.

Ik had de Icarus Sky besteld, maar die bleek niet in vooraad te zijn. Gelukkig werd ik snel gemaild en het probleem was zo opgelost, omdat ik een andere kleur kon kiezen. Zo kwam de Icarus zelfs de volgende dag na de mail binnen. De Icarus voldoet aan alle verwachtingen, en is mooi gemaakt. Hij voelt goed aan, en ik ben er heel blij mee.

Het was snel geleverd.en het product was precies zoals op de site. Ik zal er veel plezier aan gaan hebben.

Over Ylva & Dite

Bij Ylva & Dite maken we erotische speeltjes. Speciaal voor jou ontworpen designs in prachtige kleuren. We maken al onze modellen met veel zorg. Met de hand, in eigen land. Voor hem, voor haar of voor jullie samen. Uiteraard 100% bodysafe. Ready to play? Ontdek nu welke handgemaakte dildo perfect bij jou past. Wacht niet langer, unleash your inner beast!