Onbetrouwbaar!

Coralreef is een onbetrouwbaar!!!! Ben bijna bedrogen, flink bedrag betaald voor item dat hier 25 euro goedkoper was. Te mooi om waar te zijn inderdaad, na een week geen bericht vaak contact opgenomen, geen reactie op email, op chat of telefoon. Na lang mailen kreeg ik korte reactie; 'ga dit in orde maken'. Weer gebeurde er niks. Toen werd gezegd dat de order geannulleerd werd en het geld zou worden teruggestort. Weer gebeurde niks. Pas na een klacht bij mollie kwam 3 weken te laat mijn geld terug!

Amateuristische zooi!!

10tallen reminders gestuurd, gewoon geen reactie, 3 weken na bestelling kwam het pakketje pas, echt heel slecht, ik raad niemand aan hier wat te kopen

Heeft wel wat langer geduurd maar heeft snel op mails gereageert en product opgestuurd. Soms kan het gebeuren dat je ziek wordt en zeker in deze tijd. Product werkt goed en is zo als omschreven. Kwiliteit en goed prijs

super service

correcte en eerlijke verkoper

De slechtste winkel van Europa!

Dief en bedrieger! Ik heb in november een Aquasaw besteld. Nul contact. Pas toen ik via PayPal schreef, schreef hij terug dat ze niet op voorraad was en wachtte op levering. Na opnieuw contact te hebben opgenomen, schreef hij terug dat hij het geld zou teruggeven, het staat tot op de dag van vandaag nog steeds niet op de rekening! Ik zal aangifte doen bij de politie als het geld eind december niet beschikbaar is!

Geen antwoord??

Ik heb bijna 1 maand geleden een aquarium bestelt, na 3 weken heb ik een chat gestuurd waar ze zeggen dat ze binnen een paar minuutjes antwoorden 1 week later nog geen antwoord. Telefoon, ook geen antwoord?

Slecht !

Als eerste min punt ;Het pakje werd geleverd zonder een beschermende verzenddoos . Tweede ;de verpakking was reeds open geweest en de inhoud zat er verwrongen ingeduwd . Derde negatief punt; het geleverde product is niet wat ik besteld heb. Vierde ;er is nergens een mogelijkheid om gratis retour te zenden .

Top servies

Top servies

jong maar pittig; jolo

neem je tijd die persoon heeft last aan zijn ogen patiente

Belgische webshop

Snel geleverd en goeie prijs

Alles correct geleverd top

Good price

Found many article a little bit cheaper than somewhere else

TOP

Snelle levering en zeer scherpe prijs!!!

Excellente service

Zeer klant en diervriendelijk. Aanrader.

correcte behandeling en goede nazorg

De leveringstermijn van het gekozen product was langer omdat het gekozen product niet meer leverbaar was vanuit de groothandel. Een goed alternatief werd voorgesteld en het saldo mooi terugbetaald. Enig puntje van kritiek is dat de website beter zou aantonen 'out of stock' als het niet effectief in stock is en nog bij de groothandel moet besteld worden om dergelijke problemen te voorkomen. Voor mij persoonlijk was dit nu geen probleem om enkele dagen te wachten, maar ik kan mij voorstellen dat dit voor anderen wel zo is. Hou hier gewoon rekening mee indien u bij deze handelaar besteld. Maar verder zeer correct, vriendelijk, degelijke communicatie en goede nazorg.

Fantastische service!

Ik heb 's avonds online een nieuw aquarium aangekocht, de volgende dag werd dit al meteen geleverd. Artikel is goede staat afgeleverd. Zeker aan te raden! Topservice.

Koraal beantwoordt volledig aan verwachtingen en beschrijving. Sympathieke en snelle hulp. Stipte en snelle reactie.

Topservice

Topservice en snelle bediening

Excellent

Very pleased eith my order.

Super!!!

Heel vriendelijke mensen!!! Zeer correcte levering

Duidelijke communicatie en hulpvaardig.

Snelle reactie na contact om me verder te helpen. Duidelijke uitleg en komt beloftes na.

Uitmuntend!

De eerste keer dat ik iets via Coral Reef besteld heb. Buiten de scherpe prijzen is de communicatie zeer vlot verlopen. Altijd binnen het uur antwoord gekregen op al mijn vragen en dat waren er veel. Dit gaat zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier iets aankoop. Dankjewel Kenneth!

Zeer vriendelijke en snel reageren

3x prachtige doseerpompjes besteld.waren wel wat langer onderweg, corana? Ben er blij mee en een geweldige winkel er snel en correct gereageerd. Tot de volgende keer. TOP.

Topservice.

Zeer ontvankelijk voor vragen, probleemoplossend denken en zeer vriendelijk. Prijzen ook zeer scherp.