snelle en vlotte service

bestelling en levering gaan zeer vlot

Goede materialen en snelle levering!

Goede materialen en snelle levering

beste prijs voor gelijkwaardig product, Top

Een zeer correcte en vlotte afhandeling .

Zeer makkelijk om een keuze te maken. En super snel in huis.

Duidelijke site, vlot en goed verpakt geleverd.

1 Artikel bleek bij ontvangst beschadigd. Dit kon eenvoudig zonder kosten ongeruild worden. Werd zelfs nog even gebeld over de gang van zaken bij omruilen. Geweldig

Goede en snelle levering

Duidelijke webshop. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering.

Snel en netjes geleverd.

Artikel ziet er goed uit. Heb het nog niet gebruikt, maar het maakt wel een solide indruk.

Alles correct behandeld en snelle service.

Alles correct behandeld en snelle service.

Zeer attent en efficiënt . Beroepshouding naar klant zeer vriendelijk neem de tijd voor de klant. Kan goed luisteren. Dat brengt veel rust over naar de klant toe. Dank voor u goede zorgen naar de klant toe. Top !!!

Mooie pan maar belofte om snel te leveren verzuimd

Grilpan besteld , zou de volgende dag geleverd worden volgens de site . “ voor 13:00 besteld volgende dag geleverd “. Vrijdag 8:00 besteld uiteindelijk pas 1 week later op vrijdag geleverd. Natuurlijk zit daar ook een probleem bij post nl bij maar dan moet je niet een belofte maken op je site over de snelle levering .na een mailtje naar de horeca online shop over de verzendkosten die ik graag terug wilde omdat ik ( als ik dit zou weten : het was een kado voor verjaardag volgende dag : levering aan huis dus gevinkt ) anders het pakket wel op een afhaal punt zou halen zonder kosten . Horea online maakte zich er makkelijk vanaf en verschuift het probleem volledig naar post nl … niet erg klant vriendelijk dus ! De pan ziet er mooi uit daar zal het niet aan liggen . Maar het personeel mag nog wel wat leren in deze .

Plaatje was misplaats

Op de afbeelding stond een uitgebreide cocktail set, en je krijgt alleen de beker. En om te retourneren moet je ook nog zelf de kosten betalen voor de post

Goed en snel

Goed en snel

goede ervaring

Goed verlopen online

Goed verlopen Hoi

Goede snelle service

Snelle afhandeling van mijn order

Binnen 7 uur mijn bestelling in handen

Had een spoedje ivm een feest, kwam aankleding tekort, en s morgens bestelling gedaan en s middags af kunnen halen. Super!

Vriendelijke personeel nemen de tijd voor je al is het druk

Snelle en nette levering.

Prettig zaken doen

Leuke website. Snel de items kunnen vinden die ik zocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering ook netje op tijd zoals belooft.

Hele snelle levering Veel keuze

Onduidelijke site

Ik dacht zoals op de foto een set te kopen en toen kreeg ik er 1 geleverd. Onduidelijke site dus. Heen en retour verzendkosten betaald. Niet heel meedenkend geholpen.

Super sinel

Top geregeld!

Van bestelling tot voordeur netjes en snel geregeld. Pakket goed verpakt.

Scherpakkerweg 7 A

5616HP Eindhoven