Weinig professioneel, laten niets van hun horen

3 weken geleden een drone binnen gedaan voor reparatie. Belofte was dat ik week nadien offerte zou krijgen voor herstelkosten. Ondertussen reeds 2x gemaild, 3x gebeld maar nog steeds geen offerte gezien.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super bedrijf , snelle service , topkwaliteit , en vriendelijke behulpzame mensen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

vriendelij personeel en snelle service

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfect bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

NEWPHONEREPAIR is voor mij HET bedrijf met degelijke vakkennis en vriendelijke service . Top !

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fantastische service voor een goed prijs !! Ik werd ook zeer snel geholpen. Ik kom zeker terug !!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bij het bedrijf waar ik mijn iPhone aankocht, is sprake van een herstellingsduur van 3 weken in het beste geval. Daarentegen loste u, met de glimlach, ons batterij-probleem op in amper 15 parkeerminuten. No Nonsense, no bullshit. Duidelijke taal, klare afspraken. Ongeziene service! Gevolg extreem tevreden klant.

Ik wou nog zeggen misschien koffie tijdens het wachten, maar tegen de snelheid dat jullie werken is die toch nog te heet om te drinken dus laat maar zo ;-)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Probleem had met I phone 7 luidspreker bellen binnen na 5 min buiten vriendelijke persoon aan de balie eerlijk zij tegen mij aub mijnheer is al ok zat vuil in en vroeg beleefd mijn schuld is ok zij hij

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

zeer snelle service. Was met de Iphone van mijn zoon naar de Mediamarket geweest ( omdat hij daar aangekocht was en de herstelling nog onder garantie viel ) omdat de batterij niet meer goed oplaadde. Daar vertelde mij me dat de Iphone naar Apple moest opgestuurd worden en de herstelling 3 weken zou duren! Welke jonge gast kan zijn Iphone 3 weken missen. Daarom ging ik toch maar eerst langs bij New Phone Repair. Op 5 seconden tijd was de Iphone gemaakt gratis en voor niets! Er zat gewoon wat vuil in dat moest verwijderd worden. Dank u New Phone Repair!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Top! Zeer vriendelijk onthaal in Gent.Vanmorgen scherm kapot iphone 6 en smidags op nog geen 30 min was het gerepareerd.doe zo voort!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

De man was heel vriendelijk. Ik werd onmiddellijk en gratis geholpen ( er was niets stuk aan de iphone ). Nogmaals veel dank !

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heel vriendelijk. Snelle service. Duidelijke en correcte inschatting van duur en prijs.

Geen verbeterpunten. Goe bezig!

slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik heb regelmatig toestellen laten repareren bij new phone repair en altijd goede service en snel, nu er een winkel in schoten (dichter bij huis)

Nu er een winkel in schoten is ben ik daar geweest en een scherm laten maken van een minipad eind juni 2017 en een bescherming besteld omdat deze niet meer binnen waren , ondertussen zijn we TWEE maanden verder en nog niks gehoord en heeft mijn dochter de pad laten vallen en dit kost me nu weeral 139 euro , als de service daar beter zou zijn zou misschien alleen de bescherming stuk zijn geweest , nu is vandaag mijn vrouw naar daar geweest om een andere iPad te laten maken en er waren nog steeds geen beschermingen binnen en toen begon hij over de batterij van de iPhone , maar dit is raar want deze is 2 maand geleden gemaakt door hemzelf, graag had ik een snelle reactie gekregen hoe dit allemaal kan , ik denk dat ik beter naar de andere winkels ga op de bredabaan omdat ze daar veel goedkoper zijn en als ik dan 2 keer een scherm moet laten maken kost dat even veel als bij jullie , spijtig want ik was zeer content van jullie

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mijn Iphone 5s ging niet meer aan, ik ben bij de switch geweest (waar ik hem haf gekocht) en daar vertelden ze mij dat het moederbord onherstelbaar kapot was en ik een nieuwe moest kopen. Bij de newphonerepair keken ze iets beter, haalden ze een pluisje uit de jack en deed mijn telefoon het weer. Topgasten

niets

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na tel.contact op Dind.16 Mei 2017 begaf ik mij naar de vestiging in de Paalstr. te schoten,daar aangekomen kreeg ik eerst de nodige info en prijs voor het vervangen van mijn gebroken scherm Iphone 5S.Dit werd op een vakkundige en nette manier uitgevoerd, ikzelf kreeg de keuze om bij deze herstelling aanwezig te zijn.Daarbij kreeg ik bij iedere handeling de nodige technische uitleg,das mooi meegenomen.Ben zeer tevreden en is een echte aanrader.BEDANKT

NIETS AAN TOE TE VOEGEN ! ! ! ! !

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkel

Laat u niet vangen aan deze winkel. In juni 2016 bestelde ik (en betaalde reeds deels) een MacBook Pro oplader. Nieuwe oplader kon volgens de verkoper op zeer korte termijn worden geleverd zodat ik deze nog kon meenemen op verlof. Wat bleek... toen ik net voor mijn verlof uiteindelijk zelf belde kreeg ik een eerste smoes aan de telefoon dat de oplader niet op korte termijn leverbaar was. Tja. Na mijn verlof opnieuw zelf dienen te bellen tot ik te horen kreeg dat adapter binnen was. Een kleine twee maandan terug begaf de adapter het. Ik naar de winkel met aankoopbewijs waar 1 jaar garantie op vermeld wordt. Bij aankomst in de winkel krijg ik to horen dat er iemand van de winkel eerst zal beoordelen of de adapter door mij niet werd stukgemaakt. Ik bespaar jullie het hele verhaal maar bottomline komt het er op neer dat na verschillende telefoons en bezoeken, de verkoper in de winkel geen enkele moeite doet behalve paraplu's opentrekken en doorverwijzen naar iemand anders die oordeelde dat het ding stuk was. Er werd mij vandaag letterlijk gezegd dat ik de keuze had tussen een echte Apple oplader te kopen of een door de winkel zalf aangeboden product. Aangezien ik voor het laatste koos en het al meer dan 6 maanden gebruik moet ik niet te veel klagen. Amai wablieft, dat kan tellen qua service...

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijke, efficiente en snelle service. Mijn Ipath had mail-problemen, gratis en snel hersteld. Al 2 keer een gebroken glas gehad, binnen de 2 uur hersteld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Akkefietje met SIM-kaart, zo opgelost. Snel en vriendelijk, dit klein mankementje werd zelfs gratis gedaan !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super en hele vlotte service ! Er zijn misschien winkels die goedkoper zijn maar jullie leveren een geweldige en vlotte service samen met kwaliteit voor die prijs !

Blijven doen zoals jullie bezig zijn

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Herstelling van oude iPhone 3 , voor een officiële dealer niet meer de moeite waard ( begrijpelijk). Uiterst efficiënt vriendelijk en goedkoop. Dank u

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel vriendelijk en duidelijk onthaal

Een SMS als de herstelling klaar is

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel,vriendelijk en correct .

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

super snelle service, ik werd vriendelijk ontvangen. reparatie was super snel. dankzij jullie kan ik terug genieten van mijn Samsung galaxy s4 :)