Firma is opgedoekt

Op de website vroeg ik een herstelformulier toe voor vervangen Macbook pro keyboard. Mooi afgeprint. Samen aangetekend opgestuurd naar Antwerpen. twee dagen staat postbode met pakket terug. Adres misschien verkeerd. Heb opnieuw opgestuurd. Beginnen bellen naar Antwerpen... Niemand pakt op. Gentbrugge ook niemand. Pakket tweed maal terug. Boodschap op doos. Winkel is LEEG. Denk dat gedaan is met Iphone repair.

Gsm van maart binnen daar!!!

gsm woensdag voor corona binnengedaan voor waterschade,moest een nieuw scherm op van180euro.ik ging mijngsm vrijdag terug hebben!!!de dinsdag erop is mijn vader erom geweest maar teveel zieken bij personeel zeiden ze,en dan kwam corona!!!!3maand verder en nog geen nieuws .ik probeer al 5weken te bellen maar geen antwoord.wss failliet.vraag is ga ik mijn gsm dan nog weerzien en wanneer krijg ik GVD antwoord.ik zal het hier niet bij laten!!!

Niet aan te raden!

Bij het ophalen en betalen van mijn herstelde iPhone bleek deze toch niet te werken... Men ging er verder naar kijken maar deze bleek na weken wachten bellen mailen chatten toch niet herstelbaar te zijn... De factuur zou spoedig terug betaald worden... Nu zijn we een jaar verder en na veel bellen, mailen chatten beloftes maken geen antwoord krijgen heb ik nog steeds mijn geld niet terug gehad...

Zeer zeer slecht

1 woord: oplichters. Ik heb mijn gsm van 800€ binnen gestoken eind November om het scherm te herstellen, heb daarvoor 200€ betaald. Het is eind mei ik heb nog altijd mijn gsm niet terug. Antwoorden niet op mail of gsm. Ze zijn op elk media onbereikbaar! Zijn nog altijd niet open!! Ik gok dat ze failliet zijn gegaan. Werknemers slecht en onvriendelijk. Laten de hele winkel op een zaterdag over aan een werknemer, dat er niets van kent !! De grootste dieven die ik ken!!!! nooit naar toe gaan!!!!!!!!

Vermijd deze zaak!

Newphonerepair heeft mijn gloednieuwe iPhone XR kapot gemaakt tijdens een simpele schermvervanging. Mijn moederbord is beschadigd en Face ID zal nooit meer werken, camera waarschijnlijk ook niet. Testaankoop is op de hoogte maar de beste man René negeert dit. René is verantwoordelijke van de filialen. Ik stop niet tot ik mijn geld terug krijg. Een rechtszaak mogen ze verwachten!

Super bedrijf

Snel, goedkoop en zeer vriendelijk.

vriendelijke eerlijke man. Super service!!!!!!!

New Phone Repair Gentbrugge is super.

Telefoon van 799 en reparatiekosten van 199 kwijt.

In januari 2019 telefoon voor een gebarsten scherm binnengedaan. Na de vervanging van het scherm was de primaire microfoon kapot, daarna nog 4 a 5 keer binnengedaan met telkens een nieuw of terugkerend probleem. In juni 2019 te horen gekregen dat m'n telefoon gewoonweg niet meer opstartte. Ik moest zelf contact opnemen om te horen hoe het verder moest. Telefonisch contact ging moeilijk, mail ging moeilijk met intermediaire testaankoop ging het moeilijk. Het is december 2019. Ik heb mijn telefoon met geheugenkaart en hoesje niet terug. Ik heb ook geen verganging gekregen. De reparatiekosten heb ik ook niet terug. 1 jaar garantie? Ik dacht het niet.

Slechtste service ooit

Ik bracht mijn iPhone 8 Plus binnen voor een gebarsten scherm gsm ging gemaakt zijn binnen het uur werd mij beloofd. Helaas kon ik niet wachten die dag was op een zaterdag dus kon hem de maandag afhalen. Maandag bleek de home button kapot te zijn, door hun schuld !! Gsm bleef dus daar achter elke dag opnieuw kreeg ik te horen dat ze het probleem niet vonden en er stukjes besteld waren.. in totaal heb ik 12 dagen moeten wachten terwijl dit eigenlijk maar een uur zou duren.. er werdt geen vervangtoestel aangeboden terwijl dit wel zou mogen als het een fout van hun kant uit is !! De verantwoordelijke is zeer onvriendelijk ! Echt de slechtste service ooit geen enkel personeelslid is van iets op de hoogte ze schuiven alles door naar een ander.. nadat de gsm zogezegd gemaakt is merk ik het ene na het andere probleem op.. scherm is goedkoop vingerafdruk werkt niet meer komt een foutmelding op en scherm zit niet mooi vast aan toestel.. ik ga hier niet meer mee terug ze maken uw gsm nog meer kapot !! Grote prutsers daar !

Weinig professioneel, laten niets van hun horen

3 weken geleden een drone binnen gedaan voor reparatie. Belofte was dat ik week nadien offerte zou krijgen voor herstelkosten. Ondertussen reeds 2x gemaild, 3x gebeld maar nog steeds geen offerte gezien.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super bedrijf , snelle service , topkwaliteit , en vriendelijke behulpzame mensen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

vriendelij personeel en snelle service

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Top bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfect bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

NEWPHONEREPAIR is voor mij HET bedrijf met degelijke vakkennis en vriendelijke service . Top !

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fantastische service voor een goed prijs !! Ik werd ook zeer snel geholpen. Ik kom zeker terug !!

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bij het bedrijf waar ik mijn iPhone aankocht, is sprake van een herstellingsduur van 3 weken in het beste geval. Daarentegen loste u, met de glimlach, ons batterij-probleem op in amper 15 parkeerminuten. No Nonsense, no bullshit. Duidelijke taal, klare afspraken. Ongeziene service! Gevolg extreem tevreden klant.

Ik wou nog zeggen misschien koffie tijdens het wachten, maar tegen de snelheid dat jullie werken is die toch nog te heet om te drinken dus laat maar zo ;-)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Probleem had met I phone 7 luidspreker bellen binnen na 5 min buiten vriendelijke persoon aan de balie eerlijk zij tegen mij aub mijnheer is al ok zat vuil in en vroeg beleefd mijn schuld is ok zij hij

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

zeer snelle service. Was met de Iphone van mijn zoon naar de Mediamarket geweest ( omdat hij daar aangekocht was en de herstelling nog onder garantie viel ) omdat de batterij niet meer goed oplaadde. Daar vertelde mij me dat de Iphone naar Apple moest opgestuurd worden en de herstelling 3 weken zou duren! Welke jonge gast kan zijn Iphone 3 weken missen. Daarom ging ik toch maar eerst langs bij New Phone Repair. Op 5 seconden tijd was de Iphone gemaakt gratis en voor niets! Er zat gewoon wat vuil in dat moest verwijderd worden. Dank u New Phone Repair!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Top! Zeer vriendelijk onthaal in Gent.Vanmorgen scherm kapot iphone 6 en smidags op nog geen 30 min was het gerepareerd.doe zo voort!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

De man was heel vriendelijk. Ik werd onmiddellijk en gratis geholpen ( er was niets stuk aan de iphone ). Nogmaals veel dank !

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heel vriendelijk. Snelle service. Duidelijke en correcte inschatting van duur en prijs.

Geen verbeterpunten. Goe bezig!

slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik heb regelmatig toestellen laten repareren bij new phone repair en altijd goede service en snel, nu er een winkel in schoten (dichter bij huis)

Nu er een winkel in schoten is ben ik daar geweest en een scherm laten maken van een minipad eind juni 2017 en een bescherming besteld omdat deze niet meer binnen waren , ondertussen zijn we TWEE maanden verder en nog niks gehoord en heeft mijn dochter de pad laten vallen en dit kost me nu weeral 139 euro , als de service daar beter zou zijn zou misschien alleen de bescherming stuk zijn geweest , nu is vandaag mijn vrouw naar daar geweest om een andere iPad te laten maken en er waren nog steeds geen beschermingen binnen en toen begon hij over de batterij van de iPhone , maar dit is raar want deze is 2 maand geleden gemaakt door hemzelf, graag had ik een snelle reactie gekregen hoe dit allemaal kan , ik denk dat ik beter naar de andere winkels ga op de bredabaan omdat ze daar veel goedkoper zijn en als ik dan 2 keer een scherm moet laten maken kost dat even veel als bij jullie , spijtig want ik was zeer content van jullie

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mijn Iphone 5s ging niet meer aan, ik ben bij de switch geweest (waar ik hem haf gekocht) en daar vertelden ze mij dat het moederbord onherstelbaar kapot was en ik een nieuwe moest kopen. Bij de newphonerepair keken ze iets beter, haalden ze een pluisje uit de jack en deed mijn telefoon het weer. Topgasten

niets

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na tel.contact op Dind.16 Mei 2017 begaf ik mij naar de vestiging in de Paalstr. te schoten,daar aangekomen kreeg ik eerst de nodige info en prijs voor het vervangen van mijn gebroken scherm Iphone 5S.Dit werd op een vakkundige en nette manier uitgevoerd, ikzelf kreeg de keuze om bij deze herstelling aanwezig te zijn.Daarbij kreeg ik bij iedere handeling de nodige technische uitleg,das mooi meegenomen.Ben zeer tevreden en is een echte aanrader.BEDANKT

NIETS AAN TOE TE VOEGEN ! ! ! ! !