zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen enkel

Laat u niet vangen aan deze winkel. In juni 2016 bestelde ik (en betaalde reeds deels) een MacBook Pro oplader. Nieuwe oplader kon volgens de verkoper op zeer korte termijn worden geleverd zodat ik deze nog kon meenemen op verlof. Wat bleek... toen ik net voor mijn verlof uiteindelijk zelf belde kreeg ik een eerste smoes aan de telefoon dat de oplader niet op korte termijn leverbaar was. Tja. Na mijn verlof opnieuw zelf dienen te bellen tot ik te horen kreeg dat adapter binnen was. Een kleine twee maandan terug begaf de adapter het. Ik naar de winkel met aankoopbewijs waar 1 jaar garantie op vermeld wordt. Bij aankomst in de winkel krijg ik to horen dat er iemand van de winkel eerst zal beoordelen of de adapter door mij niet werd stukgemaakt. Ik bespaar jullie het hele verhaal maar bottomline komt het er op neer dat na verschillende telefoons en bezoeken, de verkoper in de winkel geen enkele moeite doet behalve paraplu's opentrekken en doorverwijzen naar iemand anders die oordeelde dat het ding stuk was. Er werd mij vandaag letterlijk gezegd dat ik de keuze had tussen een echte Apple oplader te kopen of een door de winkel zalf aangeboden product. Aangezien ik voor het laatste koos en het al meer dan 6 maanden gebruik moet ik niet te veel klagen. Amai wablieft, dat kan tellen qua service...

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijke, efficiente en snelle service. Mijn Ipath had mail-problemen, gratis en snel hersteld. Al 2 keer een gebroken glas gehad, binnen de 2 uur hersteld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Akkefietje met SIM-kaart, zo opgelost. Snel en vriendelijk, dit klein mankementje werd zelfs gratis gedaan !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super en hele vlotte service ! Er zijn misschien winkels die goedkoper zijn maar jullie leveren een geweldige en vlotte service samen met kwaliteit voor die prijs !

Blijven doen zoals jullie bezig zijn

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Herstelling van oude iPhone 3 , voor een officiƫle dealer niet meer de moeite waard ( begrijpelijk). Uiterst efficiƫnt vriendelijk en goedkoop. Dank u

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heel vriendelijk en duidelijk onthaal

Een SMS als de herstelling klaar is

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel,vriendelijk en correct .

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

super snelle service, ik werd vriendelijk ontvangen. reparatie was super snel. dankzij jullie kan ik terug genieten van mijn Samsung galaxy s4 :)

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Klaar en duidelijke uitleg, kosten werden al voorberekend en levertermijn werd meegedeeld zodat er geen verrassingen kunnen ontstaan.

Misschien meet stock van bepaalde items

goede service, goed behandeld

Duur maar waarschijnlijk is hier niets aan te doen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlotte, snelle service. Eerlijke behandeling.

Geen, alles verliep uitstekend.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service, eerlijke info, niet duur en vriendelijke bediening

Geen opmerkingen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel behulpzaam vriendelijk en niet te duur

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zeer slechte ervaring! Laat je niet vangen aan dit bedrijf. Mijn telefoon binnen gedaan voor een nieuw scherm te plaatsen. nadat ik deze terug heb gekregen onmiddellijk in een speciale beschermhoes gedaan (lifeproof). na 5 dagen was het scherm weer gebarsten door de inferieure kwaliteit die er gebruikt word. Terug gegaan met mijn telefoon, krijg je de voorgekauwde zever van "na microscopisch onderzoek" had ik mij telefoon zogezegd weer laten vallen. Eveneens heb ik nu ook het probleem dat mijn telefoon zeer warm word en die op 39% batterij plots uitvalt terwijl ik hiervoor nooit geen problemen mee had. Ik weet weer waarom ik anders altijd naar de officiele winkels ga. Ik heb gelukkig al vrienden kunnen behoeden om naar daar te gaan en zal dit blijven doen.

Correct zijn naar de klanten

Beste Emmanuel, Heeft u een document nummer zodat wij kunne gaan uitzoeken wat er mis is gegaan? Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg, Bernard Willemse

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Professionele bediening

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

duidelijke afspraken, goede service

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer vriendelijk en professionele winkelbediende. Je bent er supersnel geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Perfecte service. Vriendelijk en correct

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik laat mijn batterij en earspeaker maken, kom thuis en merk dat mijn hoofdtelefoonaansluiting niet meer werkt. Ik keer terug en ze zeggen dat dit niet hun fout is, geen discussie mogelijk! Raar...

Beste Olivier, Heeft u een document nummer zodat wij kunne gaan uitzoeken wat er mis is gegaan? Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg, Bernard Willemse

zeer slecht, onaanvaardbaar

Sony smartphone binnengebracht omdat geluidskanalen niet meer werkten. Uiteindelijk 3 keer teruggebracht omdat hij na enkele uren nier meer werkte. Eerst gekuist, dan los contact, dan softwareprobleem...Uiteindelijk ben ik veel tijd en 49 euro armer voor niks wanr hij werkt nog niet !!! Geen aanrader deze firma!

Beste Ingrid, Heeft u een document nummer zodat wij kunne gaan uitzoeken wat er mis is gegaan? Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg, Bernard Willemse

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

zeer vriendelijk snelle en goede reparatie bediening met de big smile

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service,duidelijke prijzen en vriendelijke bediening

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heel goede service!!!! Zeer vriendelijke persoon, probleem opgelost!!! Aanrader mocht ik in de toekomst nog een herstelling nodig hebben

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snel en correct service niet te duur - ook niet de goedkoopste maar altijd kwaliteit

geen minpunten