perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heel goede service ! Niks over te zeggen

Geen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik vind dat ik helemaal niet goed ben ingelicht geweest. Mijn gsm had waterschade en ze hadden mij gezegd dat hij niet meer kon gemaakt worden. Ik ben reeds naar een andere winkel gegaan en ze hebben mijn gsm opengedaan en mijn batterij was gewoon los en beschadigd. Er bleken ook onderdelen weg te zijn. Ik heb dus veel geld betaald voor iets wat niet is gemaakt en wat ik niet meer verkocht kan krijgen omdat er onderdelen onderbreken. Dat vind ik totaal geen werk. Hopelijk doen jullie dat niet bij iedereen.

Beste Sapho, Heeft u een document nummer zodat wij kunne gaan uitzoeken wat er mis is gegaan? Alvast onze excuses voor het ongemak. Mvg, Bernard Willemse

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goeie services, de beste kwaliteit aangeboden en ik ben blij met reparatie van mijn smartphone. In ieder geval bedankt daarvoor

Alles zo blijven behouden zoals het nu is.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle en goede service: iPhone binnengebracht met onzichtbare breuk onder scherm om 14.30u, opgehaald dezelfde dag om 17u!!

momenteel geen ;o)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, simpel en kwaliteit

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Direct opnemen van het probleem

Geen oplossing voor m'n probleem gegeven (iphone 5C - 2 maal batterij vervangen - blijft warm worden). Reden die wordt gegeven is dat ik veel gebruik maak van apps die veel data gebruiken. Ik doe dat al 3 jaar en heb dat nog maar sinds enkele maanden... . Gefundeerde reden of oplossing is dus niet gegeven... - probleem is niet opgelost. Daarnaast ook ipad: scherm laten vervangen - scherm komt helaas terug los na 1 dag - lijm niet goed gedroogd of... ? Vroeger wel goed geholpen geweest - tegenwoordig lijdt de kwaliteit onder het succes van de winkel... .

Beste, Met uw iPhone 5c lijkt het op een moederbord probleem, is dat niet ter sprake gekomen? Met uw iPad kunt u terug komen en zullen wij zorgen dat dit nu wel in perfect in orde komt. Excuses voor het ongemak. Mvg, Bernard Willemse

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

hele goeie service

geen alles is tiptop

zeer slecht, onaanvaardbaar

Eind juni bracht ik mijn iPhone met waterschade (nog wel functionerend) binnen voor reparatie. 1 juli mocht ik het gerepareerde toestel (de gsm kreeg een chemische bad en nieuw scherm) gaan ophalen en betaalde hiervoor €158. Toen ik thuis de GSM probeerde aan te zetten, deed het toestel niets meer. De volgende dag ging ik ermee terug naar de winkel, ze keken de gsm na en zeiden ze dat hij niet meer te herstellen viel. Ik moest mijn bankrekeningnummer opschrijven en het bedrag van €129 voor het nieuwe scherm zou binnen de 14 dagen worden teruggestort op mijn rekening. 4 weken later is er nog steeds niets teruggestort. Ik heb talrijke keren met de winkel contact opgenomen en steeds kreeg ik het antwoord dat de verantwoordelijke voor de betalingen niet aanwezig was maar ze het zouden doorgeven. Ik voel me echt bedrogen.

Beste Inya, Wet geld word sowieso terug gestort hoor maakt u uw eigen geen zorgen maar dit wordt altijd aan het eind van de maand gedaan en als we al ver in de maand zitten aan het eind van volgende maand omdat dit boekhoudkundig het best is. Excuses voor het ongemak. Mvg, Bernard Willemse

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Schitterende service. Deze morgen iPhone binnen gebracht omdat opladen niet meer lukte. Heel vriendelijk ontvangen, toestel onmiddellijk nagekeken en na 2 minuten kwam de man terug met de melding dat toestel hersteld was, er zat blijkbaar een pinnetje in de connector niet juist. Bij de vraag hoeveel ik moest betalen was het verrassende antwoord NIETS. Waar bestaat dat nog.

Doe zo voort, ik maak zeker reclame voor jullie.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service, vriendelijke bediening, scherpe prijs

De gebruikte onderdelen zijn niet altijd dezelfde kwaliteit als de oorspronkelijke. Mijn nieuw scherm is veel zwaarder gesatureerd met een blauwe tint. Ook loopt het toestel iets sneller vast. Waterdichtheid is volgens mij niet meer verzekerd, gezien het scherm een klein beetje beweegt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

zeer vriendelijke medewerker bij ontvangst, duidelijke afspraken, correcte behandeling, zeer snelle service.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heel vriendelijke ontvangst. Duidelijke informatie. Snelle reparatie. Goede bereikbaarheid van de winkel. Ik ben in Gentbrugge gegaan. Vlak bij de afrit van de snelweg. Vlot parkeren aan de overkant van de winkel.

Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service, kwalitatieve onderdelen, uitgebreide garantie op reparaties, professionele omgeving

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed en correct geholpen in de winkel te Antwerpen. Herstelling is uitgevoerd zonder afspraak te moeten maken. Herstelling terwijl je wacht of binnen het uur was echter niet mogelijk Wel correct tegen het afgesproken uur klaar. Scherm op de IPod is perfect vervangen.

Na half vijf enkel cash betalen is nogal vreemd ?

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen.

Ik ben helemaal niet tevreden over de service die mij verleend is. Ik heb een witte iphone 6 waarvan het glas gebroken was( echter 1 klein barstje ). Ook gaf de iphone niet helemaal goed beeld maar hij werkte nog ( touchscreen en alles werkte dus nog). Ik dacht bij mezelf; oke ik zal die eens binnenbrengen bij technici, maar wat voor een enorme fout had ik gemaakt zeg. Ik heb de gsm in kwestie maandag binnengebracht. De dag erna pas ging hij zogezegd klaar zijn. Maar toen de dag erna, belde de techniekers mij op om te zeggen dat deze zwart beeld blijft geven daarbij vertelde hij mij dat er dus nog soldeerwerken aan moesten gebeuren voor de aansluitingen. Maar natuurlijk ging hij pas woensdag klaar zijn dan rond de middag. Uiteindelijk ben ik de iphone juist voor sluitingstijd mogen gaan ophalen ( 18:00 ) in onherstelde staat. Wat zeg ik? In slechtere staat want ik kreeg de iphone niet alleen onhersteld ( ze zeiden me dat de iphone dan toch niet gemaakt kon worden ) terug maar ook in slechtere staat. Ja, want er zat niet meer 1 klein barstje in het scherm, nee er zaten er enorm veel in. Bijkomend gaf de iphone volledig zwart schrrm en deed hij dus niets meer. Absoluut niet de staat waarin ik hem gekregen heb. Door al deze gebeurtenissen ben ik dus niet tevreden van de service en beveel ik deze winkel absoluut niet aan.

Beste Bill, Excuses voor het ongemak maar heeft u voor mij het document nummer dan ga ik uitzoeken wat er mis is gegaan. Mvg, Bernard Willems Zaakvoerder

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Glas van iPhone was stuk, binnengebracht, zou half uur later klaar zijn maar ik woon in de buurt en ben na de middag teruggegaan. Prima afgewerkt

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

- mooi werk - snelle service - vlot bereikbaar aan E17 en parking dichtbij! - prijs is conform marktnormen

- in eerste instantie kon de GSM niet binnen de vermelde tijd gemaakt worden. Afspraak is niet mogelijk. Later kreeg ik telefoon dat ik GSM dan toch kon ophalen. Dit was dus snelle service maar anders gecommuniceerd waardoor ik al terug vertrokken was. Al bij al toch heel tevreden.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer snelle service. Wij werden snel en professioneel geholpen met de glimlach. Er werd rekening gehouden met onze zeer strakke timing en ons probleem werd binnen het uur verholpen waardoor mijn dochter haar iphone niet heeft moeten missen. Zeer tevreden.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vriendelijke correcte service.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle reparatie

Een tijd geleden mijn scherm laten herstellen. Ik was toen erg tevreden. Vandaag ineens een barst ter hoogte van de toets onderaan. Er vertrekken daar verschillende kleine barstjes. Mijn telefoon is 100% zeker niet gevallen. Toch blijkt er ineens van garantie geen sprake als ik langs de shop ga? Nog eens betalen voor een nieuw scherm terwijl er niks gebeurd is? Dat noem ik geen service en bedrieglijke garantie.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

VRIENDELIJK PERSONEEL SNELLE SERVICE PROFESSIONEEL HERSTEL

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service,zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

zeer vriendelijke en professioneel ontvangst !! Vlug hersteld maw perfect