Kostenloos mijn Samsung S10 nagekeken, uiteindelijk vervanging van onderdelen niet nodig maar schoon maken bleek voldoende. Dit werd meteen, kostenloos, gedaan!

Super blij mee.

Zonder kosten voor mij een batterij gewisseld zodat ik een backup kon maken van mijn niet meer op te laden iPhone 6. Alle voor mijn belangrijke gegevens kunnen terugzetten op een nieuw toestel.

Super!!

Snel geholpen en telefoon weer prima in orde

Heel snel en goed geholpen, super service!

Meerdere zaken gebeld voor een schroefje dat uit mijn laptop was, velen gaven direct aan hier niks in te kunnen betekenen. Bij SD Repair mocht ik met mijn laptop langskomen en wilden ze in ieder geval kijken wat ze konden betekenen. Ik ben langs gekomen en binnen vijf minuten stond ik, met een gerepareerde laptop, weer buiten. Ik ben heel goed geholpen en zal hier zeker terug komen als ik weer een probleem met mijn telefoon of laptop heb.

Prima geholpen!

Moederbord laten omzetten. Vlotte en vakkundige service. Echte aanrader!

bescherming iPhone in een wip gepiept.

Een beschermingslaag voor mijn iPhone 11 Pro werd - zonder dat ik erom hoefde te vragen - door de medewerker geplaatst, nadat de telefoon eerst deskundig schoongemaakt was.

Snel en netjes

Scherm van iPad snel en netjes vervangen!

Probleem adequaat opgelost

Twee maanden geleden batterij op mijn iphone laten vervangen. Batterij is echter na 6-8 uur al weer leeg, zonder intensief gebruik van de iphone. Na reclamatie werd een nieuwe batterij geplaatst

Beste H.P., Wij herkennen ons helemaal niet in het bovenstaande verhaal. Wij geven altijd 6 maanden garantie op de door ons uitgevoerde reparatie. Aangezien u aangeeft via de mail contact te hebben gezocht zijn wij erg benieuwd naar welk mail adres dit geweest is. Tevens verzoeken wij u ook om telefonische contact met ons te zoeken, want zoals hierboven aangegeven zit er standaard 6 maanden garantie op de reparatie, ook op het vervangen van de accu. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groeten, Team SD Repair

Vriendelijk en snel!

Vriendelijk en vooral snel geholpen. Er waren verschillende aspecten kapot aan mijn iPhone en met goede uitleg verteld wat ze gingen maken en waarom het kapot was. Alles ziet er weer goed uit en werkt perfect! Nogmaals bedankt!

Super snelle service

Snelle service, vriendelijk, goede communicatie. Top!

Goed, snel, vriendelijk en ter zake kundig.

Mijn vermoeden was een falende batterij. Bleek uiteindelijk zo te zijn. En al eerder ben ik heel goed geholpen met mijn iPhone-5. De volgende ga ik zeker hier aanschaffen. Heb vertrouwen in deze zaak.

Afspraak gemaakt en op tijd geholpen nieuwe batterij en screen cover erin in NO TIME

Prima service , nieuwe batterij in de apple 7 en screen cover.....binnen 30 minuten buiten en de volgende klant erin, Ja corona proof dus

Hele goeie snelle service

Snel en netjes geholpen ,kon dezelfde dag nog terrecht.

Correcte snelle reparatie van mijn IPhone,

100 punten 😁👍

Keurig uitgelegd en gerepareerd

Heel goed en snel

Goed en snel geholpen

Gewoon keigoed

Bedankt voor de snelle en goede reparatie guys!!

Dringend een scherm nodig, na bestellen was het vrij snel hier! Super service

Klantvriendelijk, snel geholpen

Prettig en snel geholpen, klantvriendelijk

Snel en professioneel

snel, vriendelijk en professioneel geholpen. Duidelijke uitleg over de telefoon en erg netjes gerepareerd!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vriendelijke en kundige hulp. Zeer vakbekwaam.

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring