Mooie geslaagdvlaggen

Geslaagdvlaggen laten drukken. Op tijd geleverd. Drukkwaliteit lijkt erg goed. Goed geholpen en fijne site.

Vlotte levering en service

Makkelijk besteld en snel in huis

Leuk! Bedankt voor de beoordeling!

Goede communicatie + snelle levering

Alles naar wens, van vlag tot klantenservice tot levering

Heel fijn Victor, bedankt voor de beoordeling!

Vlaggo is top

Fan van vlaggo. Snelle levertijden icm goede prijzen en een overzichtelijke en mooie site. Ook emailtjes worden snel beantwoord.

Ontzettend bedankt voor de positieve woorden!

Keurig en solide

Reclamebanieren besteld. Een dag later geleverd dan vermeld op de website maar hierover werd ik keurig telefonisch op de hoogte gesteld dus dat is prima. Een goede aankoopervaring al met al, ook de website werkt snel en makkelijk.

Bedankt voor het schrijven van de review Barry!

Bedankt voor het mooie cijfer!

Blij met de vlag

Mooie vlag ontvangen en alles naar tevredenheid

Helemaal top. Bedankt voor de beoordeling!

Aanradertje

Ik kan kort zijn: vlaggo is snel, goed en heel behulpzaam! Een aanrader als je het mij vraagt.. Ik kom terug!

Leuk om te horen, heel erg bedankt!

snelle levering, scherp gedrukte vlaggen, overzichtelijke website.

Bedankt voor de beoordeling! Wat kunnen we nog verbeteren zodat we er de volgende keer een 10 van kunnen maken?

Goed maar later dan aangegeven

De vlag werd pas na 7 dagen geleverd in plaats van de aangegeven 4 dagen. De vlag is verder naar wens.

Excuses dat de levertijd in dit geval niet kon worden waargemaakt. Goed om te horen dat de vlag wel naar wens is. Bedankt voor het beoordelen!

Helemaal tevreden

Dat is erg fijn. Bedankt voor het mooie cijfer!

Aanrader

Super! Erg mooi geworden.

Leuk om te horen Ruud, bedankt!

Goede service en mooie vlaggen ontvangen

Bedankt voor de review en de bestelling!

Hele fijne website om te bestellen

Heel erg goed om te horen, bedankt!

Binnen 2 dagen had ik de bestelling mastvlaggen binnen. Ga zo door!!

Gaan we zeker doen. Bedankt voor het beoordelen en de 10!

Grote partij vlaggen geleverd gekregen die volledig naar wens zijn. Bedankt.

Goed opgelost

Mijn vlag had ik met spoed nodig. Hierover gebeld de levertijd kom gehaald worden. Toen raakte mijn pakket vermist bij dhl. Vervolgens hebben ze het goed opgelost door snel een nieuwe vlag te sturen. Top

Goed om te horen Neeltje, bedankt voor de beoordeling!

goede vlaggen en mooi ontwerp.

Goed om te horen, bedankt!

Keurig geholpen

Keurig en geduldig geholpen via de chat. Inmiddels mooi produkt ontvangen.

Veel succes en plezier met de vlag!

Goede ervaring

Het bestellen ging gemakkelijk en was duidelijk, de reclamevlaggen werden snel geleverd en zien er erg goed uit.

Dat horen we natuurlijk graag. Bedankt!

Goede aankoopervaring

Gewoon goed!

Bedankt Djibril!

Mooi ontwerp

Het ontwerp door jullie gemaakt is erg mooi geworden. De vlag hangt er nu dus mooi bij.

Bedankt Ilse, leuk dat het ontwerp goed in de smaak viel!

Erg tevreden met de vlaggen

Voor het eerst vlaggen besteld en erg blij met de ontvangen bestelling! Het materiaal is stevig en de opdruk mooi, scherp en kleurrijk. Een aanrader.

Bedankt voor de review en erg leuk om te horen!

Vlaggen waren helaas later geleverd dan vooraf aangegeven. Inmiddels zijn ze wel binnen, de vlaggen zelf is niks mis mee. Mooie opdruk, mooie kleuren.

Jammer om te horen dat er wat vertraging was, excuses hiervoor. Wel heel erg bedankt voor het delen van je ervaring!

uitstekende service

uitstekende service, erg goed geholpen

Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Als er nog verbeterpunten zijn waardoor we volgende keer een 10 scoren dan horen we dat natuurlijk graag!

Over Vlaggo.nl

Goedkoop bedrukte kwaliteitsvlaggen bestellen voor je bedrijf of organisatie? Vlaggo® is het online verkoopkantoor in Nederland en Vlaanderen voor bedrukte vlaggen in alle soorten en maten. Bestel via ons platform jouw bedrukte vlaggen en bespaar tientallen procenten. Onze vlaggen worden standaard binnen 4 werkdagen geleverd mét gratis verzending. Bestel direct jouw bedrukte vlaggen via Vlaggo.nl!