Vlekkeloos

Alles ging goed. Vlaggen gisteren binnen gekregen en daar valt niets op aan te merken

Goed om te horen, bedankt voor het beoordelen!

Prettige ervaring

Bestellen ging gemakkelijk en snel. De vlaggen zijn laag geprijsd maar de kwaliteit is mooi. De website is helder en overzichtelijk. Top!

Bedankt voor de complimenten!

Ontwerpen kunnen ze ook!

Ik had in gedachten wat er op de vlag moest komen, maar ben zelf niet zo’n talent als het op ontwerpen aankomt. Ik wist eerst niet dat ze ook kunnen helpen met het design, maar dat doen ze dus ook :). Ben erg blij met het ontwerp! En de vlaggen zijn van prima kwaliteit.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima, weinig op aan te merken. Levering duurde wel ruim 2,5 week, enkele dagen langer dan aangegeven.. Verder uitstekend hoor.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer tevreden over de kwaliteit

Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer tevreden met de banieren.

Heel fijn om te horen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Overzichtelijke en makkelijk te gebruiken website. Product is geleverd binnen de aangegeven levertijd en is van prima kwaliteit.

Fijn om te horen Boris! Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Hoe kunnen we er de volgende keer een 10 van maken?

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Super vlotte en heldere service.

Top Wouter, bedankt!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ten eerste een duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Goede service en zeer te spreken over de prijs kwaliteitsverhouding. De vlaggen zijn een mooie aanvulling voor mijn organisatie. Zeker aan te raden!

Erg goed om te horen Ghassan! Bedankt voor de review. Wellicht kunnen we er de volgende keer zelfs een 10 van maken.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

25 vlaggen besteld, uitstekend. Wel wat lange levertijd (zo’n 2 weken) maar dit staat duidelijk vermeld en de prijzen zijn gewoon erg laag dus dat is verder prima. Had ook niet veel haast.

Bedankt voor het beoordelen! Bij oplages vanaf 10 stuks is de levertijd inderdaad iets langer omdat productie dan in China plaatsvind. Daar krijg je echter wel een ontzettend voordelige vlaggenprijs voor terug.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Volledig naar wens.

Fijn, bedankt voor de beoordeling.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie banier 3 meter vlag, bedrukking heeft een goede hold en lijnen zien er strak uit. Erg tevreden over de prijs en afhandeling van VlaggenUitChina

Nvt

Fantastisch om te horen Daniël! Bedankt voor het mooie cijfer en het plaatsen van de review. Als er ondanks de complimenten toch nog verbeterpunten zijn zodat we er de volgende keer een 10 van kunnen maken horen we het natuurlijk graag.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fantastische kwaliteit voor een zeer scherpe prijs! Fijne service en nette afhandeling van bezorging. Kan het iedereen aanraden.

Leuk Aleks, bedankt voor de complimenten en het schrijven van de review!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De vlaggen zijn van topkwaliteit! Ben zeer tevreden.

Leuk om te horen! Bedankt voor het beoordelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede kwaliteit en bovendien iets sneller geleverd dan van te voren was aangegeven.

Bedankt! Altijd fijn dat het er sneller was dan gedacht.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Gewoon top

Ga zo door

Kort maar krachtig! Heel erg bedankt voor de review.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goedkoop, goede ondersteuning waar nodig, goede vlaggen.

X

Bedankt voor de bestelling en de beoordeling!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlaggen zagen er super uit, werd binnen de afgesproken termijn geleverd, duidelijke website waar je snel kan bestellen.

Bedankt voor de complimenten Ricardo!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

vlaggen zien er erg mooi uit en ben er dus blij mee.

Bedankt voor de review Ferdinand!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Lage prijzen en gewoon uitstekende vlaggen.

Erg fijn om te horen Peter, bedankt!

Over Vlaggo.nl

Goedkoop bedrukte kwaliteitsvlaggen bestellen voor je bedrijf of organisatie? Vlaggo® is het online verkoopkantoor in Nederland en Vlaanderen voor bedrukte vlaggen in alle soorten en maten. Bestel via ons platform jouw bedrukte vlaggen en bespaar tientallen procenten. Onze vlaggen worden standaard binnen 4 werkdagen geleverd mét gratis verzending. Bestel direct jouw bedrukte vlaggen via Vlaggo.nl!